Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä olet reagoinut "fitness-buumiin"?

Vierailija
10.03.2016 |

Se on kaikkialla ja tuskin kukaan on jäänyt vaille mielipidettä.

Oletko siis lähtenyt mukaan? Jättänyt huomioimatta? Aloittanut kunnolla vastarinnan ja lihottanut itseäsi? Kerro kokemuksesi ja näkemyksesi ja mitä ikinä haluatkaan.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suurimmaksi osaksi jättänyt sen huomioimatta koska se ei kiinnosta mua yhtään. Ei oo vaikuttanut mun ruokailu- tai liikuntatottumuksiin mitenkään.

Vierailija
2/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäny huomioimatta, pääasiassa. Mitä nyt pitänyt joidenkin fitness-vouhotusta vähän ylimenevänä ja naurettavanakin... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievillä ulkonäköpaineilla mutta kuitenkaan lähtemättä mukaan.

Vierailija
4/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättänyt huomioimatta. En liikkunut ennenkään (30v -> ), enkä ala kenkään ulkopuolisen vuoksi liikkuakaan. Entisenä ratsastajana peppu on edelleen pyöreä, enkä muutenkaan ole ylipainoinen. Oleminen on niiiiiin paljon mukavampaa, kuin joku treenailu.

N43

Vierailija
5/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Menee jo överiksi toi buumi ja lähinnä ärsyttää.

Vierailija
6/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut muijani kuntosalille. Persoonallinen Raineri ohjaa, miten kasvatetaan lihasta. Jaksaa emäntä sitten kantaa meikäläiselle useammankin kaljan kerralla olohuoneen sohvan ääreen.

Vierailija
7/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälien olen hymistellyt.

Vierailija
8/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin säännöllisen liikunnan mikä oli tietenkin elämäni paras päätös.

Vierailija
9/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vaikuttanut mitenkään. Paitsi että ehkä vielä entistäkin vähemmän kiinnostaa kuntosaliliikunta näiden lieveilmiöiden vuoksi. Liikun muuten. Ei kiinnosta fitness, mutta onhan se hyvä, jos kansa on saatu liikkumaan tällä konstilla. Arvostan toki sitä työtä, mitä sen "täydellisen kropan" eteen pitää tehdä ja jos siitä saa potkua elämään, niin mikäs siinä! Itselleni se ei ole elämän tarkoitus.

No, kisoja pidän vähän outona ja hullunkurisena ilmiönä, mutta en ole mikään asiantuntija, että ehkä siinä on se joku juttu, että vedetään nahka oranssiksi , laitetaan silikonia tissiin ja kaikki mahdolliset jatkeet muuallekin ja mennään riviin poseeraamaan. 

Vierailija
10/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin ärsyyntynyt koko paskasta, mutta jättänyt pääsääntöisesti huomioimatta.

Vierailija
11/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, pidän fitnesspimuja vähän yksinkertaisina sopuleina. Käyn kävelemässä tunnin joka päivä raikkaassa luonnossa, ja olen hoikka.

Vierailija
12/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tuli vähän mietittyä omaa syömistä kun insta täytty näistä #fitfood kuvista mut nääh, ei jaksa kiinnostaa, oon tyytyväinen itseeni näin ja oon ihan terve ja normaalipainoinen vaikka syön normaalia kotiruokaa enkä käy salilla jokapäivä. Hienoa tietysti että jotkut jaksaa panostaa omaan kroppaan niin paljon aikaa ja työtä:D

Vierailija
13/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin mäkkiin

Vierailija
14/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani lähes kaikki lapsettomat käy salilla. Äidit ei jaksa enää vaivautua eikä olis aikaakaan. Kyllähän mä kiinteämpi varmasti olisin jos kävisin salilla mutta ei vaan jaksais. Ikääkin jo 35 joten ei tästä mitään parikymppisen kroppaa sais muutenkaan.

Vierailija
15/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä suklaata ja nauramalla Jutan superdieeteille :D

Vierailija
16/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suurimmaksi osaksi jättänyt sen huomioimatta koska se ei kiinnosta mua yhtään. Ei oo vaikuttanut mun ruokailu- tai liikuntatottumuksiin mitenkään.

miksi tätä yläpeukutetaan, mitä syytä tätä on :: yläpeukutta?

Vierailija
17/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaks osaks oon ignoorannut kaiken sali ja protsku hössötyksen. Kyllä määkin lenkkeilen koiran kanssa joka päivä, en silti ota itsestäni selfieitä proteiinipötkö huulesa ja sheikkeri perseessä. Mua hieman jo vituttaa tämä aihe, koska oikeesti onhan se hieno homma että joku jaksaa ja kuntoilee ynnämuuta, mutta ne jotka nostaa itseään jalustalle asian takia tai korostaa kuntoiluaan/ruokavalioaan kokoajan ärsyttää suunnattomasti. Tulee tosiaan vain sellainen vaikutelma, että se salitreeni on sille ihmiselle itselle niin uusi juttu että sitä pitää hehkuttaa.

Vierailija
18/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Syön ja liikun samalla tavalla ku ennenki.

Vierailija
19/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättänyt huomiotta. Mulle riittää keskitie.

Vierailija
20/64 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin säännöllisen liikunnan mikä oli tietenkin elämäni paras päätös.

harvoja järjen ääniä tässä ketjussa :: tätä lisää kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi