Onko kuinka yleistä, että saa negan testistä, vaikka on raskaana?
Missä vaiheessa sait kuitenkin varmistuksen raskaudesta?
(KP 27/23-28 ja tein negatiivisen testin. Yritystä on ollut kierrosta toiseen. Olen ollut ovulaation jälkeen todella itkuinen ja kipeä vatsan seudulta.)
Kommentit (19)
Erittäin harvinaista. Raskaustestit ovat hyvin luotettavia kun ne tehdään ohjeiden mukaan.
Riippuu varmaan testistä. Rfsu:n herkäksi mainostettu testi näytti negaa, seuraavana aamuna apteekkarin testi vahvaa plussaa. Kp:ta en valitettavasti muista.
Milloin oli ovulaatio? Siitä se riippuu.
Minulla näytti positiivista tasan kaksi viikkoa ovulaation jälkeen.
Riippuu myös testistä. Digitaalinen on paras ja kannattaa valita varhaisesti näyttävä. Vai alkoiko menkat kun AP katosi?
Menin yksi iltapäivä lääkäriin, kun oli kipeät rinnat. Luulosairaana epäilin rintasyöpää tai vastaavaa. Lääkäri sanoi, että tehdään raskaustesti, joka oli negatiivinen.
Kun oudot oireet vain jatkuivat, tein kotitestin, joka oli positiivinen. Halusin vielä lääkärin vahvistuksen ja siellä sanottiin, että pitäisi tulla heti aamusta, jotta testi olisi luotettavampi. Ilmeisesti ekalla kerralla raskaus oli vielä niin alussa, ettei se iltapäivätestissä näkynyt.
Tämä oli 80-luvun lopussa, joten voi olla, että testit ovat kehittyneempiä nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Milloin oli ovulaatio? Siitä se riippuu.
En tiedä. Minulla näytti ovistesti positiivista melkein viikon ajan kierron keskivaiheilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan testistä. Rfsu:n herkäksi mainostettu testi näytti negaa, seuraavana aamuna apteekkarin testi vahvaa plussaa. Kp:ta en valitettavasti muista.
Itse olen tehnyt vain näitä Rfsu:n herkkiä, kun lähimmästä salesta ei saa muita. Ehkä olisi aika tutustua muihinkin testeihin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tehnyt vain näitä Rfsu:n herkkiä, kun lähimmästä salesta ei saa muita. Ehkä olisi aika tutustua muihinkin testeihin.Ap
Kyllä se testi näyttää, jos olet raskaana. Ei se testistä kiinni ole vaan siitä, ettet ole raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tehnyt vain näitä Rfsu:n herkkiä, kun lähimmästä salesta ei saa muita. Ehkä olisi aika tutustua muihinkin testeihin.Ap
Kyllä se testi näyttää, jos olet raskaana. Ei se testistä kiinni ole vaan siitä, ettet ole raskaana.
Kyllä testeissä on eroja, kuten aiempi kommentoija sanoi.
Kuulostaa enemmän menkkavaivoilta.
Testi ei välttämättä näytä oikein ennenkuin menkat ovat myöhässä. Odota pari päivää ja tee testi uudelleen aamuvirtsasta.
Olen testannut vasta, kun kuukautiset ovat olleet viikon myöhässä. Ei sitten tarvitse arvuutella ja pettyä turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin harvinaista. Raskaustestit ovat hyvin luotettavia kun ne tehdään ohjeiden mukaan.
Raskaushormonitasot kasvavat yksilöllisesti. Markettitesti on luotettava positiivisena, ei negatiivisena.
Kuinka yleistä on, että kysytään, onko kuinka yleistä?
Kyllä se jo näkyisi