Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuinka yleistä, että saa negan testistä, vaikka on raskaana?

Vierailija
28.11.2023 |

Missä vaiheessa sait kuitenkin varmistuksen raskaudesta?

(KP 27/23-28 ja tein negatiivisen testin. Yritystä on ollut kierrosta toiseen. Olen ollut ovulaation jälkeen todella itkuinen ja kipeä vatsan seudulta.)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jo näkyisi

Vierailija
2/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvinaista. Raskaustestit ovat hyvin luotettavia kun ne tehdään ohjeiden mukaan. 

Vierailija
5/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan testistä. Rfsu:n herkäksi mainostettu testi näytti negaa, seuraavana aamuna apteekkarin testi vahvaa plussaa. Kp:ta en valitettavasti muista.

Vierailija
6/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin oli ovulaatio? Siitä se riippuu.

Vierailija
7/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näytti positiivista tasan kaksi viikkoa ovulaation jälkeen.

Vierailija
8/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös testistä. Digitaalinen on paras ja kannattaa valita varhaisesti näyttävä. Vai alkoiko menkat kun AP katosi?

Vierailija
9/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin yksi iltapäivä lääkäriin, kun oli kipeät rinnat. Luulosairaana epäilin rintasyöpää tai vastaavaa. Lääkäri sanoi, että tehdään raskaustesti, joka oli negatiivinen.

Kun oudot oireet vain jatkuivat, tein kotitestin, joka oli positiivinen. Halusin vielä lääkärin vahvistuksen ja siellä sanottiin, että pitäisi tulla heti aamusta, jotta testi olisi luotettavampi. Ilmeisesti ekalla kerralla raskaus oli vielä niin alussa, ettei se iltapäivätestissä näkynyt.

Tämä oli 80-luvun lopussa, joten voi olla, että testit ovat kehittyneempiä nykyisin.

Vierailija
10/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin oli ovulaatio? Siitä se riippuu.

En tiedä. Minulla näytti ovistesti positiivista melkein viikon ajan kierron keskivaiheilla.

Ap

Vierailija
11/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan testistä. Rfsu:n herkäksi mainostettu testi näytti negaa, seuraavana aamuna apteekkarin testi vahvaa plussaa. Kp:ta en valitettavasti muista.

Itse olen tehnyt vain näitä Rfsu:n herkkiä, kun lähimmästä salesta ei saa muita. Ehkä olisi aika tutustua muihinkin testeihin.

Ap

Vierailija
12/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tehnyt vain näitä Rfsu:n herkkiä, kun lähimmästä salesta ei saa muita. Ehkä olisi aika tutustua muihinkin testeihin.

Ap

Kyllä se testi näyttää, jos olet raskaana. Ei se testistä kiinni ole vaan siitä, ettet ole raskaana.

Vierailija
13/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä se testi näyttää, jos olet raskaana. Ei se testistä kiinni ole vaan siitä, ettet ole raskaana.

Kyllä testeissä on eroja, kuten aiempi kommentoija sanoi.

Vierailija
14/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmän menkkavaivoilta. 

Vierailija
16/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi ei välttämättä näytä oikein ennenkuin menkat ovat myöhässä. Odota pari päivää ja tee testi uudelleen aamuvirtsasta.

Vierailija
17/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen testannut vasta, kun kuukautiset ovat olleet viikon myöhässä. Ei sitten tarvitse arvuutella ja pettyä turhaan. 

Vierailija
18/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin harvinaista. Raskaustestit ovat hyvin luotettavia kun ne tehdään ohjeiden mukaan. 

Raskaushormonitasot kasvavat yksilöllisesti. Markettitesti on luotettava positiivisena, ei negatiivisena.

Vierailija
19/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka yleistä on, että kysytään, onko kuinka yleistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi