KASSATYTÖT! Pikku flirtti kuuluu asiakas palveluun
Nykyään kassat ovat todella nuivia. Muistelen että 90-luvulla kassat hymyilivät ja lähtivät "juttuun" mukaan paljon useammin kuin nykyään. Nykyään saa vain sellaista vaivautunutta tuhahtelua tai jopa mulkoilua jos heittää läppää.
Kommentit (173)
Ei jumalauta miten paljon ap saa miinuksia. Kyllä perseen antaminen kuuluu kyllä selvästi asiakaspalvelun piiriin jos mies sitä pyytää. Vastustella toki saa, mutta tiedätte että se on täysin hyödytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä luullaan oletuksena, että vanhemmat 40+ miehet ovat automaattisesti pöhöttyneitä, punakoita, pallomahaisia ja hikisen liimaisia ällötyksiä. Itse olen ulkonäöllisesti samalla tasolla kuin keskiverto 20-vuotias lähikaupan kassa. Siksi flirttailen niille. Mr Youth tulee siitä, että olen oikeasti nuorekas.
-mryouth75
Sori mut susta ei saa parikymppisen tasoista hyvällä tahdollakaan. Sun juna meni jo. Olet ikäloppu. Hyväksy se
Kiinnostaa vain tuo käyttämäsi vertauksen logiikka.
Kerrot sillä siis jollekin (ilmeisesti yli parikymppiselle) että hänen 'junansa ' on jo mennyt ???
Eli ,että hän ei ehtinyt junaan, jota hän siellä siis odotti vai ??
(sitä vartenhan siellä asemalla yleensä ollaan).
Sensijaan kerrot hänelle sinne ehtivät kyllä kaikki asemalla junaansa odottavat parikymppiset ja siellä on sitten kai joku konnari tarkastamassa joka vaunun ovella matkalipusta jokaisen tulijan ja laiturilta junaan sisään pyrkivän iän vai ???
Ei nyt oikein mene jakeluun tuo 'juna'- vertaus.
Mitä lähemmin sitä tarkastelee,sitä enemmän se vain näyttää 'pudonneen kiskoilta' koko vertaus,eikä siis voi johtaa tai viedä edes vertauksena ketään mihinkään.
Olet siis aika 'nuija' (eli siis perinteisesti puupäinen)-hyväksy se,ellet nyt osaa paremmin tuota vertaustasi avata .
Sukkahousufetisistin akka ei taaskaan ymmärrä.
Ainutlaatuinen jaaritteleva jaanaamisensa on helposti tunnistettavissa. Nauttisi nyt onnestaan vaan vai jokohan papparaisensa joutui sinne pahamaineiselle G1 -osastolle? ;'D
En tiedä toista, joka selittää aiheen vierestä noin taidokkaasti. Ja jos jollekin on tärkeää sen sukkikset, niin sen papparaiselle.
N,38 kirjoitti:
Halusin vain kertoa,että vertauksenne täällä ovat aika pöljiä (kuten näissä ikäkeskusteluissa aina), koska todellisessa maailmassa sellaisia junia ei ole,mitkä olisivat 'for young people only'.
Ei niin ole todellisessa maailmassa muoriseni. Siksihän se juurikin on VERTAUS. Mitä sinä oikein kuvittelit vertauksen olevan ellei _vertaus_?
N,38 kirjoitti:
Pianhan muuten sinäkin,keskustelukonkari , olet 30 ,sitten 31 jne.
Usko pois .
No en kyllä usko. Olen nimittäin jo aikaa sitten täyttänyt 50! :D
Vierailija kirjoitti:
N,38 kirjoitti:
Halusin vain kertoa,että vertauksenne täällä ovat aika pöljiä (kuten näissä ikäkeskusteluissa aina), koska todellisessa maailmassa sellaisia junia ei ole,mitkä olisivat 'for young people only'.
Ei niin ole todellisessa maailmassa muoriseni. Siksihän se juurikin on VERTAUS. Mitä sinä oikein kuvittelit vertauksen olevan ellei _vertaus_?
N,38 kirjoitti:
Pianhan muuten sinäkin,keskustelukonkari , olet 30 ,sitten 31 jne.
Usko pois .
No en kyllä usko. Olen nimittäin jo aikaa sitten täyttänyt 50! :D
Tais tarkottaa mua, oon nippanappa 25. :D
mryouth75 kirjoitti:
Nykyään kassat ovat todella nuivia. Muistelen että 90-luvulla kassat hymyilivät ja lähtivät "juttuun" mukaan paljon useammin kuin nykyään. Nykyään saa vain sellaista vaivautunutta tuhahtelua tai jopa mulkoilua jos heittää läppää.
Kyllä sitä rivien välistä lukemalla varmaan edellytetäänkin nuorilta viehkoilta kassaneideiltä, etenkin sellaisissa kaupoissa, joissa on vakiintunut miesasiakaskunta. Suoraan työsopimuksessa sellaista ei voi vaatia. Osa ymmärtää, osa ei. Kyllähän sen jonkinlaisena osana palkkaa voikin edelllyttää. Näiden ymmärtäväisten kanssa onkin oikein hauska aina vähän flirttailla.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Nuoret naiset ovat hirveän nenäkkäitä nykyään! Se piristi päivää, kun nuori kassaneiti vähän flirttaili takaisin ja hymyili sievästi..
M41
No mitäs jos ois ollu vanha kassaneiti? Tai kassapoika
Vierailija kirjoitti:
Ei liity asiakaspalveluun mutta liittyy noihin papparaisiin ja niiden käsityksiin flirtistä:
Mä asuin aikoinaan rivarissa poikaystävän kanssa, ja seinänaapuriksi muutti sellainen vanha pariskunta, olisivatko olleet päälle seitsenkymppisiä. Pappa aina väliaidan yli pyrki juttusille, kun puuhailin takapihalla tai otin aurinkoa. Ystävällisenä ihmisenä toki juttelin takaisin ihan ystävälliseen sävyyn ja olin nauravinani se vitseille - virhe! Sehän alkoi innoissaan kuvitella, että mä, kaksikymppinen seurusteleva likka, olin ihastunut siihen. Alkoi ilmaantua meidän takapihalle juttelemaan rasvaisia pukeutuneena pelkkiin pikkuriikkisiin shorteisin. Voi kuvotus, loppui se ystävällisyys siihen, ja loppui myös mun auringonotto siinä osoitteessa.
Ihan oikeesti, mikä pala tuommoisten miesten päästä puuttuu?
Hyi, mikä kokemus!
Olen kertonut tämän jo muutaman kerran, mutta juttelin leskeksi jääneen 93-vuotiaan miehen kanssa. Hän pyysi minua etsimään hänelle seuraksi jonkun hyvännäköisen, pitkäsäärisen naisen, joka on 40 - 50 -vuotias. Myöhemmin hän lisäsi, että yli 30-vuotiaskin käy. Mies sairastaa Alzheimeria, joten ehkä sama sairaus on jo tai ainakin tulossa näille kulahtaneille papparaisille, jotka flirttaavat nuorille (ja noloksi itseään tunteville) naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Nuoret naiset ovat hirveän nenäkkäitä nykyään! Se piristi päivää, kun nuori kassaneiti vähän flirttaili takaisin ja hymyili sievästi..
M41
No mitäs jos ois ollu vanha kassaneiti? Tai kassapoika
Me vanhemmat miehet emme kaipaa ikäistemme tai vanhempien naisten huomiota. Vain nuorten kauniiden naisten ihailu on toivottua. Meillä on oikeus siihen, olemmehan sentään miehiä parhaassa iässämme! Se kun vaan on niin, että miehet ovat parhaimmillaan joka iässä, naiset taas alle 30-vuotiaina.
Puppelipoikiin en ota kantaa.
Kassanhoitajan tehtävä on veloittaa ostokset oikein ja mahdollisimman nopeasti. Tuo nopeus varsinkin silloin, jos on jonoa. Siinä mitään flirttailua tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity asiakaspalveluun mutta liittyy noihin papparaisiin ja niiden käsityksiin flirtistä:
Mä asuin aikoinaan rivarissa poikaystävän kanssa, ja seinänaapuriksi muutti sellainen vanha pariskunta, olisivatko olleet päälle seitsenkymppisiä. Pappa aina väliaidan yli pyrki juttusille, kun puuhailin takapihalla tai otin aurinkoa. Ystävällisenä ihmisenä toki juttelin takaisin ihan ystävälliseen sävyyn ja olin nauravinani se vitseille - virhe! Sehän alkoi innoissaan kuvitella, että mä, kaksikymppinen seurusteleva likka, olin ihastunut siihen. Alkoi ilmaantua meidän takapihalle juttelemaan rasvaisia pukeutuneena pelkkiin pikkuriikkisiin shorteisin. Voi kuvotus, loppui se ystävällisyys siihen, ja loppui myös mun auringonotto siinä osoitteessa.
Ihan oikeesti, mikä pala tuommoisten miesten päästä puuttuu?
Hyi, mikä kokemus!
Olen kertonut tämän jo muutaman kerran, mutta juttelin leskeksi jääneen 93-vuotiaan miehen kanssa. Hän pyysi minua etsimään hänelle seuraksi jonkun hyvännäköisen, pitkäsäärisen naisen, joka on 40 - 50 -vuotias. Myöhemmin hän lisäsi, että yli 30-vuotiaskin käy. Mies sairastaa Alzheimeria, joten ehkä sama sairaus on jo tai ainakin tulossa näille kulahtaneille papparaisille, jotka flirttaavat nuorille (ja noloksi itseään tunteville) naisille.
Hyvä mielikuvitus sinulla ainakin on.
Vierailija kirjoitti:
Kassanhoitajan tehtävä on veloittaa ostokset oikein ja mahdollisimman nopeasti. Tuo nopeus varsinkin silloin, jos on jonoa. Siinä mitään flirttailua tarvita.
Just näin, muakaan ei kiinnosta vittuakaan mitä myyjä tekee, kunhan saan ostokset hoidettua mahdollisimman nopeaa ja jouhevasti. Ei tulis mieleenkää jäädä siihe lässyttää mistää epäolennaisesta.
Hei siis tottakai, kun oot kuunnellu mahdollisesti 6 tuntia jo sille päivälle limasten setämiesten vokotteluja, niin ehdottomasti mun pitäis kuunnella niitä oikein hymyssä suin ja vokotella takaisin vaikka jokaisen keski-ikäisen limatatin kehujen kohdalla oksennan vähän suuhuni. En ole sulle kultu, hani, kaunotar, seksipupu (kyllä, viimeksi tänään). Kassaneiti ja mun oma nimi on sopivia nimityksiä.
Ei minua ei kiihota isäni ikäiset setämiehet ollenkaan, ja te jotka kuvittelette että se on meistä jotenkin imartelevaa niin miettikää siihen kassatytön tilalle oma tyttärenne kuuntelemaan oksettavien paskamahojen kehuja.
Antakaa työrauha, minulla on oikeus työskennellä ilman seksuaalista häirintää.
Myyjillä on huono palkka.Ihmisarvoa alentavaa, jos jojout heittäytymään halvaksi muutenkin.Nuorille komistuksille kyllä hymyillään .Oikein mielelläänkin :-)
Vierailija kirjoitti:
Hei siis tottakai, kun oot kuunnellu mahdollisesti 6 tuntia jo sille päivälle limasten setämiesten vokotteluja, niin ehdottomasti mun pitäis kuunnella niitä oikein hymyssä suin ja vokotella takaisin vaikka jokaisen keski-ikäisen limatatin kehujen kohdalla oksennan vähän suuhuni. En ole sulle kultu, hani, kaunotar, seksipupu (kyllä, viimeksi tänään). Kassaneiti ja mun oma nimi on sopivia nimityksiä.
Ei minua ei kiihota isäni ikäiset setämiehet ollenkaan, ja te jotka kuvittelette että se on meistä jotenkin imartelevaa niin miettikää siihen kassatytön tilalle oma tyttärenne kuuntelemaan oksettavien paskamahojen kehuja.
Täh?? Nuoret naisethan ovat ihan hulluna meihin vanhempiin miehiin. Mick Jaggerkin, 72v, seurustelee 27-vuotiaan kaunottaren kanssa! Siihen minäkin tähtään. Vanhoihin naisiin kun ei tarvitse tyytyä. Ja kyllä nuoret naiset ihailee meitä vanhempia miehiä, ette vaan kehtaa myöntää sitä!! Biologia on tarkoittanut näin.
Biologisesti Mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?? Nuoret naisethan ovat ihan hulluna meihin vanhempiin miehiin. Mick Jaggerkin, 72v, seurustelee 27-vuotiaan kaunottaren kanssa! Siihen minäkin tähtään. Vanhoihin naisiin kun ei tarvitse tyytyä. Ja kyllä nuoret naiset ihailee meitä vanhempia miehiä, ette vaan kehtaa myöntää sitä!! Biologia on tarkoittanut näin.
Monimiljönääri ja kansainvälinen rokkitähti, tai vastaava, usein onnistuu vaihtamaan statuksensa johonkin nuoruutta ja kauneutta sekä naislajia edustavaan seuralaiseen.
Siitä huolimatta tavalliset nuoret naiset eivät haaveile tavallisista setämiehistä, vaikka kuinka niin toivoisit.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten sä heräsit, vedit pikku pippelisi esiin makkaroidesi alta ja vemputit lisää sovinistiselle mielikuvallesi, jossa jokainen nainen käy kuumana läskitattisiin ihraa höllyviin, makkaraa mussuttaviin suomalaisiin räkäjuoppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ihme ,ettei mitään tuollaista kuvaamaasi käytöstä sitten asiakkaana jossain kassajonossa milloinkaan ole tullut joutuneeksi näkemään ja todistamaan. Näkee yleensä vain ihmisiä jotka kaivavat lompakkonsa,maksavat kiireesti ja mättävät ostoksensa nopeasti kassiinsa ja jotkut heistä sanovat ehkä "Näkemiin" lähtiessään.Kassan (etu-)nimi näkyy usein jostain lapusta jossain työpaidan tai -takin kauluksen alapuolella,yleensä vasemmalla puolella,mutta mitäpä syytä asiakkaalla olisi sitä käyttää ,kun ei kutsua tarvitse ja kassa on siinä edessä jo muutenkin hihnalta aina niitä seuraavan asiakkaan ostoksia odottamassa. Oletkohan myyjänä jossain seksikaupassa ? Siellähän voi tietysti olla erilailla-en tiedä kun käyn vain tavallisissa kaupoissa ja palvelu on suurinpiirtein aina ollut ihan asiallista kaikissa ja ostokset myös hoituneet aina kaikissa kitkatta.
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän tuonkin harhakuvitelman olet repäissyt? Biologia on tarkoittanut ainoastaan että ihmiset haluavat harrastaa seksiä keskenään,jotta laji ei kuole sukupuuttoon.Se tykkääkö nuorista,vanhoista tai oman ikäisistä on toki makuasia.Ja se että rikkaat,seksikkäät julkisuuden henkilöt saavat huomattavasti itseään nuorempia kumppaneita,ei automaattisesti tarkoita että kaikki maailman vanhat äijät saisivat nuorta naista.Tietenkään sinun ei tarvitse tyytyä vanhoihin naisiin,nyrkki-Kyllikki taitaa olla ainoa joka sinulle lämpeää tuolla asenteella.Mutta on se hienoa,että on edes jotain tavoitteita elämässä,jatka toki nuoren,vanhoja limaisia äijiä himoitsevan naisen etsintää.Tee se kuitenkin muualla kuin nuorten naisten työpaikoilla,asiakaspalvelijan kun on oltava kohtelias vaikka asiakkaat olisivat kuinka kuvottavia.
T:Tarjoilijan hommissa tarpeekseen pervopapoista saanut.
Pdfl