Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahaa, naisillakin on vaikeuksia löytää miehiä

Vierailija
04.03.2016 |

Olenkin aina sanonut, ettei se voi naisillekaan mitään läpihuutohommaa olla kun niin moni tuntemani mies painii ongelman kanssa. Väittävät jopa, että isommissa kaupungeissa on miesten markkinat :O

http://www.olivialehti.fi/jutut/9541-2/

Kommentit (438)

Vierailija
61/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te palstamiehet kertokaapa millainen mies mielestänne "kuuluisi" naiselle, joka on

- 37 v

- lapseton

- toimii yrittäjänä koulutustaan vastaavassa ammatissa, välillä pitkiä päiviä ja viikonloppuisinkin töitä

- koulutukseltaan KTM, lisäksi suorittanut mm. personal trainer- ja NLP-koulutuksia ja opiskelee aina mielellään uutta

- harrastaa juoksemista (myös maraton 1-2 x vuosi + puolimaratoneja), sisustamista ja matkailua

- asuu omistusasunnossa, jonka on kohta kokonaan maksanut

- on sosiaalinen, ystäväpiiri on laaja

- pitkät hiukset, kauniit kasvonpiirteet, aina huoliteltu olemus

Aika toivottomalta tuntuu.

No vaikkapa minä:

-40v

-Lapseton

-Insinööri

-182/82

-Harrastaa lenkkeilyä, sauvakävelyä, hiihtoa, vanhoja ajoneuvoja ja kaikenlaista nikkarointia

-Työskentelen vaativissa projektitehtävissä

-Asun kokonaan maksetussa omakotitalossa

-Vähän ujon puoleinen aluksi, mutta tutustun nopeasti.

-Paljon oikeita ystäviä

-Pukeudun siististi ja pidän huolta ulkonäöstäni

On sanottu, että saisin kenet vain. Viime aikaiset treffiseuralaiset ovat paljastuneet seuraavanlaisiksi: 35v sekakäyttäjä (masennuslääkkeitä ja alkoholia). Äärimmäisen mustasukkainen 42v nainen, joka toisilla treffeillä vaati rakkaudentunnustuksia ja alkoi tentata vanhoja naispuoleisia fb-kavereita. 40v kaunis ja mukava nainen, joka oli naimisissa (josta ei muistanut kertoa). Oli suunnitellut eroavansa ja ilmeisesti testasi treffailemalla markkina-arvoaan. 

Todellakin. Ihan kenet vain. Muttei ketään täysipäistä. :(

Vierailija
62/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aihe josta naiset eivät halua kuulla tosiasioita, he haluaa jonkun siloitellun version ja syy ei ikinä ole näissä naisissa, peiliin kun on ikävä katsoa ja myöntää, että itsessä olisi jotain vikaa. Rakastan naisia, mutta tästä aiheesta en jaksa keskustella koska en jaksa valehdella naisille ja loukata heitä, tosiasiat kun yleensä satuttaa aika pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä muka 37-vuotias nainen on liian vanha ja pt-koulutus miinusta kun kuulemma 90 % miehistä kelpaa kaikki naiset? Ja NAISET ovat kuulemma nirsoja.

Ei saatana teitä palstamiehiä. Onnistutte aina puhumaan itsenne pussiin.

Vierailija
64/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkumies 51v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on kohtuutonta vaatia, että nainen haluaisi mukavan, huomaavaisen, älykkään, sivistyneen ja kypsän miehen kumppanikseen? Lisäksi miehen tulisi omata käsitys perushygieniasta, osata käyttää alkoholia terveesti ja miellyttää silmää sen verran, että seksi onnistuu. Tuntuu ihan mahdottomalta löytää kaikki nuo kriteerit omaavaa miestä.

Ja huomatkaa: mitkään noista ominaisuuksista eivät rajaa ei-akateemista miestä ulos.

Kukas on väittänyt, että noissa vaatimuksissa olis jotain kohtuutonta?

Eihän siitä ole kyse, vaan siitä että vaatimuksesi täyttäviä mmiehiä on korkeintaan 10% kaikista miehistä, joista kukin on ottanut vain yhden vaimon, joten sinä olet jäänyt ilman, vaikka olisit hyvinkin saattanut kelvata, jos se vaimoksi päätynyt ei koskaan olisi kävellyt vastaan.

Voi tietysti olla, että oma käsityksesi perushygieniasta ei vastaa miehen käsitystä, esim meikkaat ja hajustelet itseäsi kosmetiikalla enemmän kuin miehet pitävät hygienian näkökulmasta siedettävänä, koska virheellisesti kuvittelet että oman ns tasosi nostamine auttaa jotain, vaikka todellisuudessa lasket sillä tasoasi.

Lisäksi vaatimuksesi :"miellyttää silmää" on niin tulkinnanvarainen, että sen ehdon täyttäviä voi aivan yhtähyvin olla 0,01% kuin 50% miehistä, mutta vain sinä saatat tietää miten rajoittava tuo ehto mahtaa olla.

Vain 10 % suomalaisista miehistä huolehtii hygieniastaan? Onko oikeasti ylivoimainen tehtävä käydä päivittäin suihkussa (tarvittaessa kahdesti jos urheilee), vaihtaa puhtaat alusvaatteet ja sukat, hoitaa muukin vaatehuolto, ajaa parta ja käydä säännöllisesti parturissa?

Vierailija
65/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te palstamiehet kertokaapa millainen mies mielestänne "kuuluisi" naiselle, joka on

- 37 v

- lapseton

- toimii yrittäjänä koulutustaan vastaavassa ammatissa, välillä pitkiä päiviä ja viikonloppuisinkin töitä

- koulutukseltaan KTM, lisäksi suorittanut mm. personal trainer- ja NLP-koulutuksia ja opiskelee aina mielellään uutta

- harrastaa juoksemista (myös maraton 1-2 x vuosi + puolimaratoneja), sisustamista ja matkailua

Vähän tulee miinusta tosta personal trainer -koulutuksesta. Ainakin miehissä ne on melko juntteja.

Eli varmaan toinen personal trainer sopisi sinulle.

Taas ollaan miesten ja naisten erojen äärellä. Miehissä ne yleensä ovatkin niitä, jotka eivät oikein muuta osaa, mutta liikunta oli aina 10. Naisissa on tuollaisia monesta kiinnostuneita ja innostuvia superyksilöitä. Ehkä naisen aivot on jotenkin taipuisammat. Kyllä miehetkin voi olla hyviä monessa asiassa, mutta ne harvemmin hankkivat mitään diplomia siitä todistukseksi.

Vierailija
66/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- 37 v

- lapseton

Olet kovin vanha naiseksi eikä ikää voi kompensoida muilla ominaisuuksilla. Katsele vaan rohkeasti selvästi vaatimattomammille spekseillä varustettuja miehiä, ikäisesi eivät ole sinusta enää kiinnostuneita.

Kiitos, Joka kerta kun täällä valitetaan naisten nirsoudesta niin muistan tämän. Enkä aio katsella vanhempia enkä vaatimattomammilla spekseillä varustettuja miehiä vaan toteutan toiveeni lapsesta hankkimalla sen yksin. Ehkä jossain elämänvaiheessa kohdalle osuu ulkomaalainen mies, ehkä ei, mutta nyt ei enää ole aikaa odottaa että saisin ydinperheen suomalaisen miehen kanssa jos kerran tilanne on tuo.

Nyky-Suomessa naisen oikeus lapseen on suurempi kuin miehen oikeus lapseen tai lapsen oikeus isään. Ja väittävät Suomea patriarkaaliseksi yhteiskunnaksi.

Vierailija
67/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naislääkärillä tai asianajajalla pitää olla vähintään joku maisteritason mies kun mieslääkärille kelpaa kaupan kassa ja mies DI.lle kelpaa siivooja. Toisinpäin on sulaa mahdottomuus. Ellei sitten olla tavattu jo peruskoulussa ja toinen valitsi amiksen ja toinen lukion ja siitä toinen töihin ja toinen lääkikseen.

Todella rikkaalle ja hyvin koulutettu ihmiselle, miehelle sekä naiselle kelpaa vastaava henkilö. Ainakin olen nähnyt elämässä. Jos toisella tulo on 3000 ja toisella 2500, no...

Vierailija
68/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi omituista mennä henkilökohtaisuuksiin, koska en ole missään vaiheessa väittänytkään olevani täydellinen tai edes erityisen haluttava ja ihana näillä ominaisuuksilla. Kirjoitin edellisen sivun viestin 19.

Mutta mitä ilmeisimmin rimani on todella alhaalla, joten voisitteko kertoa vielä lisää vinkkejä miten voisin sitten parantaa tasoani (?) kun kerta minulle sopiva mies tällä hetkellä olisi esim. alkoholin suurkuluttaja, ilkeä tai tyhmä mies...

Ei ole kyse siitä, että sinun pitäisi parantaa tasoasi. Vaan siitä että kaltaisiasi naisia on enemmän kuin vastaavia miehiä. On faktaa, että naiset ovat ns. tasokkaampia keskimäärin. Voin myöntää tämän vaikka olen itse mies.

Miten niin ei ole kyse siitä, että minun pitäisi parantaa tasoani? En minä voi pariutua alkoholisoituneen, ilkeän, tyhmän tai väkivaltaisen miehen kanssa.

Joten edelleen: miten voin parantaa tasoani?

Treenaan jo monta kertaa viikossa, kroppa on kaunis ja naisellinen, kasvot hyvät ja olen vielä nuori - parhaassa pariutumisiässä. En vaan yhtään itsekään tiedä miten kummassa voisi tästä vielä nousta ellen ala harkitsemaan kauneuskirurgiaa päästäkseni vielä korkeammalle.

Tästä oletettavasti tosiasiasta: "En minä voi pariutua alkoholisoituneen, ilkeän, tyhmän tai väkivaltaisen miehen kanssa." ei todellakaan seuraa, että sinun pitäisi nostaa tasoasi. Logiikkasi pettää ja pahasti. Tuon takia korkeintaan 5% miehistä ei sinulle kelpaa, mutta ne loput 95% kelpaavat, joten tuosta ei todellisuudessa mitään ongelmaa seuraa, vaan jostain ihan muusta.

Vierailija
69/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Olen itse akateemisesti koulutettu vasten tahtoaan paritta jäänyt, jo 41-vuotias suomalaisnainen.

Eikä ole ollut nirsouskaan vaivana, kuten usein väitetään, että ainoa syy naisen pariutumattomuuteen on kohtuuttomat odotukset miestä kohtaan. Mulla on aina ollut toiveena löytää vaan ihan tavallinen, mukava ja luonteeltaan kanssani yhteensopiva mies. Ei pituus-, koulutustaso- tai tulorajoja. Kovin pahoja henkilökohtaisia ongelmia en tosin ole hyväksynyt, esim. alkoholi- tai huumeongelmaa tai vakavaa mielisairautta (kerran yritin seurustella bipolaarihäiriöisen kanssa ja se oli yhtä helvettiä). 

Olenko sitten ruma ja läski siiderivalas? No en. En nyt missikisoihin tai malliksi kelpaisi, mutta ihan tavallisen näköinen, meikattuna jopa kivan näköinen olen. 165 cm pitkä ja 53 kg painoa. Tyyliltäni semmoinen aika luonnollinen, eli ei mitään tekoripsiä, silikoneja tai platinablondia tukkaa eikä huipputreenattua fitnesskehoa. 

Mutta niin vaan on ollut että minusta ei ole juuri kukaan mies joita olen deittaillut ollut kiinnostunut. Valinnanvaraa on miehille niin paljon, kauniimpia ja näyttävämpiäkin naisia. Samaa ongelmaa on useammalla tutullanikin, että ihan fiksut ok näköiset naiset ei vaan ole löytäneet miestä, vaikka yritystä on ollut.

Yhtä asiaa et mainitse mutta se on yksi suurimpia syitä miksi et ole löytänyt miestä. Olen nähyt paljon näitä 36-40 v koulutettuja naisia joista osa ilmoittaa haluavansa lapsia ja osa ei enää halua eli hedelmällinen aika meni ohi. Lapsia haluava mieskin kyllä tietää että yli 36 vuotiaalta naiselta alkavat lisääntymisajat olla jo ohi eikä tuon ikäinen mies halua haudata toivettaan perheestä etsiytymällä jo tuossa suhteessa yli-ikäisen naisen seuraan.

Vierailija
70/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nämä kaikki palstalla pahaa oloaan purkavat miehet oikein ovat? Yhdelläkään työpaikallani ei ole ollut sinkkumiehiä (it-ala), kavereiden miehillä ei ole oikestaan sinkkukavereita vaan kaikki naimisissa. Kavereiden veljiä taas on sinkkuina, mutta alkoholiongelmaa, kotitilalle äidin nurkkiin jumittumista sekä syrjäytymistä taustalla. Viina vie suomalaista miestä, on vienyt aina. Mä muistan jo ala-asteella kun meidän luokalla oli 5 yksinhuoltajaäidin lasta. Kaikki tiesi että näiden lapsien isät ovat juoppoja. Siis 25% luokkatoverieni (meitä oli reilu 20 luokalla) isistä oli alkoholisteja. 

Mun tuttuvapiirissä on useampi noin nelikymppinen, korkeakoulutettu, työssäkäyvä ja kunnostaan huolehtiva nainen. Kukaan ei ole seurustellut kymmeneen vuoteen kun omassa ikäluokassa ei miehiä vapaina ole. Ja jos jostain mies vapautuu, ei se sinkkuna ole kauaa. 

Vierailija
71/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi omituista mennä henkilökohtaisuuksiin, koska en ole missään vaiheessa väittänytkään olevani täydellinen tai edes erityisen haluttava ja ihana näillä ominaisuuksilla. Kirjoitin edellisen sivun viestin 19.

Mutta mitä ilmeisimmin rimani on todella alhaalla, joten voisitteko kertoa vielä lisää vinkkejä miten voisin sitten parantaa tasoani (?) kun kerta minulle sopiva mies tällä hetkellä olisi esim. alkoholin suurkuluttaja, ilkeä tai tyhmä mies...

Ei ole kyse siitä, että sinun pitäisi parantaa tasoasi. Vaan siitä että kaltaisiasi naisia on enemmän kuin vastaavia miehiä. On faktaa, että naiset ovat ns. tasokkaampia keskimäärin. Voin myöntää tämän vaikka olen itse mies.

Miten niin ei ole kyse siitä, että minun pitäisi parantaa tasoani? En minä voi pariutua alkoholisoituneen, ilkeän, tyhmän tai väkivaltaisen miehen kanssa.

Treenaan jo monta kertaa viikossa, kroppa on kaunis ja naisellinen, kasvot hyvät ja olen vielä nuori - parhaassa pariutumisiässä. En vaan yhtään itsekään tiedä miten kummassa voisi tästä vielä nousta ellen ala harkitsemaan kauneuskirurgiaa päästäkseni vielä korkeammalle.

Noh, sun pitää kilpailla niiden lukuisten kaltaistesi naisten kanssa niistä vastaavista miehistä. Täällä on lukuisia naisia, joiden "ammatti" on näyttää hyvältä, joten esim. halutun urheilijamiehen nappaaminen on hyvin haastavaa tavan naiselle, vaikka kuuluisikin ylimpään neljännekseen. Naiset ovat virittäneet tasonsa parantamisen niin huippuunsa.

Nykyään saattaa livenäkin nähdä naisia, jotka on tällaisen perusmiehen mielestä liian kauniita :D

Vierailija
72/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tiivistettynä nainen parantaa markkina-arvoaan ulkonäöllä ja luonteella, mies taas menestystyksellä tai potentiaalisella menestyksellä. Jälkimmäiseen viittaavat asiat on niin moninaisia että niistä voisi kirjoittaa kirjan.

Väärin tiivistetty,  nainen ei todellakaan paranna markkina-arvoaan ulkonäöllä, ellei kyse ole jostain selkeästi plastiikkakirurgiaa vaativasta poikkeamasta.

Sen sijaan ulkonäkö vaikuttaa naisen markkina-arvoon seksisuhteissa, parisuhteissa huomattavsti vähemmän, jos ollenkaan, ellei kyse ole jostain teineistä.

Parisuhteiden kannalta luonne on tuhatkertaisesti tärkeämpää kuin ulkonäkö, ja väliin mahtuu aika paljon muitakin.

Vierailija
73/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ole löytänyt itselleni kelpaavaa miestä, kun kriteerini ovat näin kovat: haluan älykkään kiltin miehen. Eipä ole löytynyt, vaikka olen koulutettu ja ihan kivan näköinen, vaikka pienikokoinen (lue: ei isoja rintoja) olenkin.

t. Nainen 27v.

Olen tarjolla, vaikka en itseäni voi objektiivisesti kehua xD

t. Mies 26v.

Vierailija
74/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä oletettavasti tosiasiasta: "En minä voi pariutua alkoholisoituneen, ilkeän, tyhmän tai väkivaltaisen miehen kanssa." ei todellakaan seuraa, että sinun pitäisi nostaa tasoasi. Logiikkasi pettää ja pahasti. Tuon takia korkeintaan 5% miehistä ei sinulle kelpaa, mutta ne loput 95% kelpaavat, joten tuosta ei todellisuudessa mitään ongelmaa seuraa, vaan jostain ihan muusta.

Kyökkipsykologin hataraa analyysia.

Vierailija
75/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on kohtuutonta vaatia, että nainen haluaisi mukavan, huomaavaisen, älykkään, sivistyneen ja kypsän miehen kumppanikseen? Lisäksi miehen tulisi omata käsitys perushygieniasta, osata käyttää alkoholia terveesti ja miellyttää silmää sen verran, että seksi onnistuu. Tuntuu ihan mahdottomalta löytää kaikki nuo kriteerit omaavaa miestä.

Ja huomatkaa: mitkään noista ominaisuuksista eivät rajaa ei-akateemista miestä ulos.

Eihän siitä ole kyse, vaan siitä että vaatimuksesi täyttäviä mmiehiä on korkeintaan 10% kaikista miehistä, joista kukin on ottanut vain yhden vaimon, joten sinä olet jäänyt ilman, vaikka olisit hyvinkin saattanut kelvata, jos se vaimoksi päätynyt ei koskaan olisi kävellyt vastaan.

Voi tietysti olla, että oma käsityksesi perushygieniasta ei vastaa miehen käsitystä, esim meikkaat ja hajustelet itseäsi kosmetiikalla enemmän kuin miehet pitävät hygienian näkökulmasta siedettävänä, koska virheellisesti kuvittelet että oman ns tasosi nostamine auttaa jotain, vaikka todellisuudessa lasket sillä tasoasi.

Lisäksi vaatimuksesi :"miellyttää silmää" on niin tulkinnanvarainen, että sen ehdon täyttäviä voi aivan yhtähyvin olla 0,01% kuin 50% miehistä, mutta vain sinä saatat tietää miten rajoittava tuo ehto mahtaa olla.

Vain 10 % suomalaisista miehistä huolehtii hygieniastaan? Onko oikeasti ylivoimainen tehtävä käydä päivittäin suihkussa (tarvittaessa kahdesti jos urheilee), vaihtaa puhtaat alusvaatteet ja sukat, hoitaa muukin vaatehuolto, ajaa parta ja käydä säännöllisesti parturissa?

Opettele luetunymmärtämistä. Missään kohtaa lainaamassasi tekstissä EI lue, että Vain 10 % suomalaisista miehistä huolehtii hygieniastaan.

Vierailija
76/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä muka 37-vuotias nainen on liian vanha ja pt-koulutus miinusta kun kuulemma 90 % miehistä kelpaa kaikki naiset? Ja NAISET ovat kuulemma nirsoja.

90 prosentille miehistä kelpaa 80 prosenttia 18-28 vuotiaista naisista.

Vierailija
77/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, sun pitää kilpailla niiden lukuisten kaltaistesi naisten kanssa niistä vastaavista miehistä. Täällä on lukuisia naisia, joiden "ammatti" on näyttää hyvältä, joten esim. halutun urheilijamiehen nappaaminen on hyvin haastavaa tavan naiselle, vaikka kuuluisikin ylimpään neljännekseen. Naiset ovat virittäneet tasonsa parantamisen niin huippuunsa.

Nykyään saattaa livenäkin nähdä naisia, jotka on tällaisen perusmiehen mielestä liian kauniita :D

Perusmiehiähän minä olen aina tapaillut. Juuri heillähän on myös isoissa kaupungeissa varaa valita ja kauneimmat naiset pärjäävät. Kyllä minä sen tiedän etten pääse sille tasolle ilman kirurgiaa, mutta onhan se aika ahdistavaa että tie veisi leikkauspöydälle päästäkseen parisuhteeseen...

Vierailija
78/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan sinä jankkaat siinä. Usko jo, etsi omantasoistasi seuraa. Älä havittele edes normaaleja miehiä.

Vierailija
79/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90 prosentille miehistä kelpaa 80 prosenttia 18-28 vuotiaista naisista.

Millä matematiikalla 90 prosentille miehistä riittää 18-28-vuotiaita naisia?

Vierailija
80/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kuule kyllä vaikeaa on.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi