Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahaa, naisillakin on vaikeuksia löytää miehiä

Vierailija
04.03.2016 |

Olenkin aina sanonut, ettei se voi naisillekaan mitään läpihuutohommaa olla kun niin moni tuntemani mies painii ongelman kanssa. Väittävät jopa, että isommissa kaupungeissa on miesten markkinat :O

http://www.olivialehti.fi/jutut/9541-2/

Kommentit (438)

Vierailija
21/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 jatkaa: olen myös eri mieltä siitä, että miehille ei olisi väliä naisen koulutustasolla. Olen tapaillut sekä pelkän ammattikoulun käyneitä että yliopistossa opiskelevia ja erityisesti korkeakoulutetuille miehille on iso plussa, että meillä on ollut samanlainen tausta.

Vierailija
22/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ole löytänyt itselleni kelpaavaa miestä, kun kriteerini ovat näin kovat: haluan älykkään kiltin miehen. Eipä ole löytynyt, vaikka olen koulutettu ja ihan kivan näköinen, vaikka pienikokoinen (lue: ei isoja rintoja) olenkin.

t. Nainen 27v.

Miehet eivät välitä naisten koulutustasosta, joten se korkea koulutus ei ole mikään plussa miehille. Kaikki naiset nyt väittävät itseään ihan kivannäköisiksi. Mutta ei sillä ole väliä, kun miehiä kiinnostaa sellainen hymyilevä, paljon naurava sosiaalinen nainen. Se on ihan sama, vaikka näyttäisit Sara Chafakilta, mutta jos et ole puhelias ja hymyile paljon, niin seinäruusuksi jäät.

Kyl miähistä löytyy niitäkin jotka tykkää ujoista tai hiljaisemmista naisista.

Löytyy toki, mutta jos tässä nyt todennäköisyyksistä puhutaan, niin kyllä sosiaalinen puhelias iloisen oloinen nainen löytää helpommin itselleen miehen kuin ujo, hiljainen tosikko, josta ei saa oikein mitään irti sen ujouden vuoksi. Sosiaalinen ihminen tavallaan jo paljastaa, minkälainen ihminen on, mutta ujosta ja hiljaisesta ei helpolla saa irti sitä, että minkälainen se ihminen on sitten, kun sen kunnolla tuntisi ja hän uskaltaisi olla se oma itsensä. T: ujo nainen, jota ei oikein kukaan tunne, koska minun on erittäin vaikea avautua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ole löytänyt itselleni kelpaavaa miestä, kun kriteerini ovat näin kovat: haluan älykkään kiltin miehen. Eipä ole löytynyt, vaikka olen koulutettu ja ihan kivan näköinen, vaikka pienikokoinen (lue: ei isoja rintoja) olenkin.

t. Nainen 27v.

Annas kun arvaan: Olit nuorena sellainen nainen jolle kaikki oli hirveän "vaikeaa". Ts. jos mies pyysi kahville niin et oikein voinut kun sillä oli rasvainen tukka tai rako hampaiden välissä tai nolo paita tai tilanne oli vain aina väärä kun olit kirjastossa lukemassa tai salilla treenaamassa tai koululla opiskelemassa. Etkä miehiä etsimässä. Ja sitten selittelit itsesi jotenkin ulos kaikista näistä tilanteista. Ei se mitään, kaltaisiasi on tämä maa täynnä.

En ole tuo lainattu, vaan 10 vuotta vanhempi paritta jäänyt nainen. Ja täytyy sanoa että tavallaan tuossa on perää. Nimittäin, jotenkin nuorena ajattelin että miestä ei tarvitse etsiä, että sellainen jossain vaan arjen tiimellyksessä automaattisesti tulisi vastaan kuin kohtalon ohjaamana, ja jossain vaiheessa tulisi tunne "tämä on se oikea". Äitini ja isäni olivat tavanneet sellaisella tavalla, ilman että kumpikaan etsi ketään, joten kuvittelin että niin se menee. 

Vaan ei mennyt. Aika harvoin tuli ketään kiinnostuneita, kun ei käynyt missään tapaamispaikoissa kuten baareissa tai deiteillä. Ja silloin kun tuli, niin tosiaan, kun ei tullut miehestä heti oloa että hän olisi jotenkin oikea, niin tylytin tyypin pois "kimpustani". Alitajuisesti kun odotin että tulee joku, joka vie jalat alta heti. Vasta yli 30-vuotiaana tajusin että ne muuthan ihan oikeasti ETSII aktiivisesti puolisoita, ja nykyään taitaa olla harvinaisempaa että se etsimättä löytyy, kotona istuen ja töissä käyden. Parhaat ja kauneimmat vuoteni siis tavallaan tuhlasin pariutumismielessä.

Arvostan. Kerrankin rehellinen nainen, joka myöntää vian olleen itsessä. Niin se on 90 prosentilla naisista.

Vierailija
24/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yliopistoissa opiskelee eniten naisia, niin onhan se sanomattakin selvää, että naisten täytyy tyytyä muihinkin kuin korkeasti koulutettuihin miehiin, jos meinaa puolison löytää. Niille fiksuille korkeasti koulutetuille miehille kun on ylitarjontaa fiksuista kauniista naisista. Niitä "täydellisiä" kohteliaita komeita älykkäitä miehiä kun on muutenkin harvassa (pelkkä koulutushan ei ole tae tästä), joten onhan se nyt selvää, ettei kaikki sitä "prinssiä" voi saada. Kannattanee kokeilla ulkomailta etsiä sitä koulutettuja miestä. Siellä saattaa olla plussaa "eksoottisuudesta". Onhan se ulkomaalainen nainen aina jännempi kuin oma kotimainen.

Vierailija
25/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Olen itse akateemisesti koulutettu vasten tahtoaan paritta jäänyt, jo 41-vuotias suomalaisnainen.

Eikä ole ollut nirsouskaan vaivana, kuten usein väitetään, että ainoa syy naisen pariutumattomuuteen on kohtuuttomat odotukset miestä kohtaan. Mulla on aina ollut toiveena löytää vaan ihan tavallinen, mukava ja luonteeltaan kanssani yhteensopiva mies. Ei pituus-, koulutustaso- tai tulorajoja. Kovin pahoja henkilökohtaisia ongelmia en tosin ole hyväksynyt, esim. alkoholi- tai huumeongelmaa tai vakavaa mielisairautta (kerran yritin seurustella bipolaarihäiriöisen kanssa ja se oli yhtä helvettiä). 

Olenko sitten ruma ja läski siiderivalas? No en. En nyt missikisoihin tai malliksi kelpaisi, mutta ihan tavallisen näköinen, meikattuna jopa kivan näköinen olen. 165 cm pitkä ja 53 kg painoa. Tyyliltäni semmoinen aika luonnollinen, eli ei mitään tekoripsiä, silikoneja tai platinablondia tukkaa eikä huipputreenattua fitnesskehoa. 

Mutta niin vaan on ollut että minusta ei ole juuri kukaan mies joita olen deittaillut ollut kiinnostunut. Valinnanvaraa on miehille niin paljon, kauniimpia ja näyttävämpiäkin naisia. Samaa ongelmaa on useammalla tutullanikin, että ihan fiksut ok näköiset naiset ei vaan ole löytäneet miestä, vaikka yritystä on ollut.

Kirjoituksesi on täyttä PASKAA. Häpeä.

Se on oma aito kokemukseni pk-seudun sinkkuelämästä, joten en koe mitenkään tarpeelliseksi hävetä sitä. Varsinaisilta deittipalstoilta tosin etsin aktiivisesti miestä vain pari vuotta, sitten väsyin siihen että kukaan paitsi joku juoppo tai kukkarolle loisimaan pyrkivä tai sekaisin kuin seinäkello -tyyppinen skitsofreenikko ei minusta kiinnostunut. 35 vuoden iässä päätin vaan totutella elämään vanhanapiikana, ja nykyisin olenkin ihan tyytyväinen elämääni yksin enkä enää etsi ketään.

Vierailija
26/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on kohtuutonta vaatia, että nainen haluaisi mukavan, huomaavaisen, älykkään, sivistyneen ja kypsän miehen kumppanikseen? Lisäksi miehen tulisi omata käsitys perushygieniasta, osata käyttää alkoholia terveesti ja miellyttää silmää sen verran, että seksi onnistuu. Tuntuu ihan mahdottomalta löytää kaikki nuo kriteerit omaavaa miestä.

Ja huomatkaa: mitkään noista ominaisuuksista eivät rajaa ei-akateemista miestä ulos.

Vierailija
27/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen 27v.

Miehet eivät välitä naisten koulutustasosta, joten se korkea koulutus ei ole mikään plussa miehille. Kaikki naiset nyt väittävät itseään ihan kivannäköisiksi. Mutta ei sillä ole väliä, kun miehiä kiinnostaa sellainen hymyilevä, paljon naurava sosiaalinen nainen. Se on ihan sama, vaikka näyttäisit Sara Chafakilta, mutta jos et ole puhelias ja hymyile paljon, niin seinäruusuksi jäät.

Oman kokemukseni mukaan tuo on erittäin totta. Jos on ujo ja hiljainen, voi kelvata jos on sitä söpöllä, ujosti hymyilevällä tavalla, jos on erityisen kaunis. Mutta jos on vain keskiverto ulkonäöltä, totinen ja hiljainen, niin ihan yksin saa olla. Ja jos on oikein totinen niin myös kaunis voi jäädä ilman miesseuraa. Esim. itselläni on työkaveri joka on kauneimpia naisia joita tiedän, mutta hän on vakavaluonteinen introvertti, eikä ole miestä löytänyt.

Muistettava on myös aina, että osa ei edes etsi eikä halua miestä, varsinkaan erityisen introvertit naiset!

Vierailija
28/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen 27v.

Oman kokemukseni mukaan tuo on erittäin totta. Jos on ujo ja hiljainen, voi kelvata jos on sitä söpöllä, ujosti hymyilevällä tavalla, jos on erityisen kaunis. Mutta jos on vain keskiverto ulkonäöltä, totinen ja hiljainen, niin ihan yksin saa olla. Ja jos on oikein totinen niin myös kaunis voi jäädä ilman miesseuraa. Esim. itselläni on työkaveri joka on kauneimpia naisia joita tiedän, mutta hän on vakavaluonteinen introvertti, eikä ole miestä löytänyt.

Muistettava on myös aina, että osa ei edes etsi eikä halua miestä, varsinkaan erityisen introvertit naiset!

Hyvä muistutus muuten, enhän minäkään tosiaan oikeasti tiedä onko tuo työkaverini edes halunnut miestä ja perhettä... SItä vaan jotenkin helposti olettaa että kaikkien ihanne olisi löytää puoliso, mutta eihän se välttämättä niin aina mene.

Vierailija
29/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on kohtuutonta vaatia, että nainen haluaisi mukavan, huomaavaisen, älykkään, sivistyneen ja kypsän miehen kumppanikseen? Lisäksi miehen tulisi omata käsitys perushygieniasta, osata käyttää alkoholia terveesti ja miellyttää silmää sen verran, että seksi onnistuu. Tuntuu ihan mahdottomalta löytää kaikki nuo kriteerit omaavaa miestä.

Ja huomatkaa: mitkään noista ominaisuuksista eivät rajaa ei-akateemista miestä ulos.

Ne on mennyt kaikki paremmille naisille. Rimaa vaan alas niin löytyy se oma tasosi.

Vierailija
30/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on mennyt kaikki paremmille naisille. Rimaa vaan alas niin löytyy se oma tasosi.

Kuvauksessa juuri on oma tasoni. Omaan nuo kaikki myös mieheltä toivomani ominaisuudet (erona tosin, että olen itse maisteri).

Mieluiten olen yksin kuin epätyydyttävän miehen kanssa, se sallittakoon kaikille. On vaan aika kurjaa jos miehille nuo luettelemani ominaisuudet olisivat jotenkin kohtuuttomia :/

Vierailija
31/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Enpä ihmettele ollenkaan, että olet ilman miestä jäänyt. Meillä miehilläkin on nääs vaatimukset, mikä tahansa narkkari kuten sinä ei kelpaa.

Vierailija
32/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksessa juuri on oma tasoni. Omaan nuo kaikki myös mieheltä toivomani ominaisuudet (erona tosin, että olen itse maisteri).

Mieluiten olen yksin kuin epätyydyttävän miehen kanssa, se sallittakoon kaikille. On vaan aika kurjaa jos miehille nuo luettelemani ominaisuudet olisivat jotenkin kohtuuttomia :/

:DDD Kaikki me ajattellaan, että ollaan maailman ihanimpia ja kauneimpia ihmisiä. Joku syy siinä kuitenkin on, että kuvailemallasi miehillä on vaimot etkä sinä ole yksi vaimoista.

Vierailija
33/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:DDD Kaikki me ajattellaan, että ollaan maailman ihanimpia ja kauneimpia ihmisiä. Joku syy siinä kuitenkin on, että kuvailemallasi miehillä on vaimot etkä sinä ole yksi vaimoista.

Luepa aloitus ja sen jälkeen ketjun kommentteja niin käsität mikä tämän keskustelun konteksti on.

Vierailija
34/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi omituista mennä henkilökohtaisuuksiin, koska en ole missään vaiheessa väittänytkään olevani täydellinen tai edes erityisen haluttava ja ihana näillä ominaisuuksilla. Kirjoitin edellisen sivun viestin 19.

Mutta mitä ilmeisimmin rimani on todella alhaalla, joten voisitteko kertoa vielä lisää vinkkejä miten voisin sitten parantaa tasoani (?) kun kerta minulle sopiva mies tällä hetkellä olisi esim. alkoholin suurkuluttaja, ilkeä tai tyhmä mies...

Vierailija
35/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sekin voi tulla yllätyksenä, että miehet arvostaa naisissa eri asioita kuin naiset miehissä. Esim. harva mies haluaa naista, joka miellyttää sen verran että seksi onnistuu eli saa munaansa edes pystyyn. Taasen naisen harvempien kohdalla pitää olla älykäs ja sivistynyt ja alkoa saa ottaa, kunhan ei lähde käsistä.

Vierailija
36/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naislääkärillä tai asianajajalla pitää olla vähintään joku maisteritason mies kun mieslääkärille kelpaa kaupan kassa ja mies DI.lle kelpaa siivooja. Toisinpäin on sulaa mahdottomuus. Ellei sitten olla tavattu jo peruskoulussa ja toinen valitsi amiksen ja toinen lukion ja siitä toinen töihin ja toinen lääkikseen.

Toisaalta sille perussöpölle maisterinaiselle kelpaa rumempikin mies, jos ominaisuudet on muuten kunnossa.

Vierailija
37/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi omituista mennä henkilökohtaisuuksiin, koska en ole missään vaiheessa väittänytkään olevani täydellinen tai edes erityisen haluttava ja ihana näillä ominaisuuksilla. Kirjoitin edellisen sivun viestin 19.

Mutta mitä ilmeisimmin rimani on todella alhaalla, joten voisitteko kertoa vielä lisää vinkkejä miten voisin sitten parantaa tasoani (?) kun kerta minulle sopiva mies tällä hetkellä olisi esim. alkoholin suurkuluttaja, ilkeä tai tyhmä mies...

Teenkö oman ketjun sille miten voisin parantaa entisestään tasoani, että kelpaisin jollekin hyvälle miehelle?

Vierailija
38/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten täällä "maaseudulla", eli keskikokoisessa kaupungissa fiksut, koulutetut ja työssäkäyvät naiset (ihan 30-40 vuotiaatkin) ottavat kumppaneikseen alkoholisoituneita elämäntapaluusereita? Uhraavat parhaat vuotensa näiden pummien hoivaamiseen ja sitten eroavat jossain vaiheessa katkeroituneina.

Vierailija
39/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten täällä "maaseudulla", eli keskikokoisessa kaupungissa fiksut, koulutetut ja työssäkäyvät naiset (ihan 30-40 vuotiaatkin) ottavat kumppaneikseen alkoholisoituneita elämäntapaluusereita? Uhraavat parhaat vuotensa näiden pummien hoivaamiseen ja sitten eroavat jossain vaiheessa katkeroituneina.

Nyt joku mies tulee kertomaan, että nuo miehet ovat naisten tasolla. Tunnetustihan fiksun, koulutetun ja työssäkäyvän naisen taso oikeuttaa saamaan alkoholisoituneen elämäntapaluuserin...

Vierailija
40/438 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan koko artikkeli on valehtelua.

"Suomessa on lähes kaikissa ikäluokissa yhtä paljon miehiä kuin naisia, mutta he sijoittuvat pariutumisen kannalta väärin."

Alle 55v on jokaisessa ikäryhmässä enemmän miehiä kuin naisia.

Totuuden nimissä miehistä toisaalta paljon isompi osa voidaan jättää pois ihan tavallisilta markkinoilta. Miehissä on kaikissa ikäryhmissä enemmän kotiinsa hautautujia, juoppoja, narkkeja, rikollisia, peruskouluun uransa lopettaneita jne. Nämä tasaavat mukavasti tilannetta kentällä.

No ihan tavallisilta markkinioilta ne juopot, narkit, rikolliset ja peruskouluun uransa lopettaneet naiset hakee. Kotiinhautautujien määrästä eri sukupuolissa en osaa sanoa mitään, mutta totta on, että kohtalaisen harva kotoa löydetään. 

Esim. juopot kyllä saavat naista, vaikka alkoholi saattaa parisuhdetta lyhentääkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan