Miksi Iiu Susiraja ei päässyt linnaan?
Sentään oma näyttely MoMassa. Myöskään Samu-Jussi Koski ei ollut, sai muotoilun valtionpalkinnon.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Eivät olleet tehneet tarpeeksi vakavaa rikosta, saivatko edes ehdollista vai selvisivätkö sakoilla.
Sinun ei tarvitse kirjoittaa mitään aiheista jotka ovat sinulle liian aikuismaisia.
Iun on vaikea matkustaa
ei se mennyt näyttelyynsäkään
Totta puhuen mietin samaa. Käärijä pääsi. Sitä en tajua.
Käärijä on kansan suosikki
ketkä muut kuvataiteilijat teki näyttelyn ulkomailla?
Tilaisuuden isäntä ja emäntä päättävät vieraista. Siksi.
Diabetes korkea verenpaine ja 100 kilon ylipaino esti iiua tulemasta
Oletko varma, ettei ollut kutsuttu?
Eihän se sinne Momaankaan mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Diabetes korkea verenpaine ja 100 kilon ylipaino esti iiua tulemasta
Meinaatko, että linnassa ei ollut ketään, jolla olisi diabetes ja korkea verenpaine.
100 kiloa ei ole erityisen paljon jos ei ole kovin lyhyt. Ite olin hetki sitten vielä noin 100kg (pituus 172cm) ja ihan pystyin normaalisti liikkumaan ja kävin jopa välillä juoksemassa. Mahduin mainosti lentokoneeseen ja bussiin.
Ihmiset on erilaisia ja Iiulla on varmasti henkilökohtainen ja hyvä syy miksei saapunut juhlaan.
Vierailija kirjoitti:
100 kiloa ei ole erityisen paljon jos ei ole kovin lyhyt. Ite olin hetki sitten vielä noin 100kg (pituus 172cm) ja ihan pystyin normaalisti liikkumaan ja kävin jopa välillä juoksemassa. Mahduin mainosti lentokoneeseen ja bussiin.
Ihmisillä ei tunnu olevan käsitystä miltä minkäkin painoinen näyttää ja mihin kykenee. Minäkin painan 90 kg ja toki olen turhan tanakka omaan silmään, mutta teen pitkiä hiihto- ja pyöräilylenkkejä ja arjessa ei kyllä päivän askeleet jää alle kymppitonnin millään kun liikun kävellen junalle, kauppaan jne. Eikä paino laske sillä, että jättää herkut pois, en ole syönyt pariin vuosikymmeneen karkkeja tai juonut mehuja tai vastaavaa kuin silloin harvoin kun olen juhlissa tai yövyn hotellissa. Ihan normaali kotiruoka riittää ylläpitämään painon, vähemmän voisin tietysti sitä syödä, mutta yleensä en edes syö kuin kaksi kertaa päivässä yhtään mitään.
Jos vauvapalstalainen vahtisi muutakin omaa napaansa ja toisten painoa, tietäisi tämä, että Iiu Susiraja on tänään palkittu kuvataiteen Suomi-palkinnolla. Hyvä Iiu!
https://valtioneuvosto.fi/-/1410845/suomi-palkinnot-ansioituneille-tait…;
Eivät olleet tehneet tarpeeksi vakavaa rikosta, saivatko edes ehdollista vai selvisivätkö sakoilla.