Hahaa, naisillakin on vaikeuksia löytää miehiä
Olenkin aina sanonut, ettei se voi naisillekaan mitään läpihuutohommaa olla kun niin moni tuntemani mies painii ongelman kanssa. Väittävät jopa, että isommissa kaupungeissa on miesten markkinat :O
Kommentit (438)
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan menisi lähellekään mitään tollaista sekopäätä. Puhun nyt tosta Nietzsche raiskarisekopäästä enkä sinusta. Miksi haluaisin tehdä lapsen sellaisen miehen kanssa, joka on jatkuva uhka minulle tai lapselleni? En minäkään mikään tyhmä ole.
Eräs lastensuojelun kanssa toimiva Vihreän Liiton femakko poliitikko, joka tämän äijän kanssa hengaili, totesi, että mies on aivan liian nössö, jos ei ole koskaan käyttänyt huumeita. Pelottavalla tavalla nössö.
No se, että jotkut ovat sekopäitä tai pitävät sekopäistä, ei tarkoita, että kaikki ovat samanlaisia. Ehkä eniten täällä vauvalla ärsyttää, että joillekin on ilmeisesti mahdotonta ajatella, että ihmiset ovat yksilöitä. Kaikki naiset eivät halua nistiä; kaikki naiset eivät halua vain rikasta elättäjää; kaikki miehet eivät ole pedofiileja tai raiskareita. Jos joku haluaa nistin, niin se ei ole minun ongelmani. Minä en katsoisi sekunttiakaan mitään nistiä tai väkivaltaista tyyppiä. Miksi sinulla on niin negatiivinen kuva kaikista naisista? Ei minulla ole lähipiirissäni ketään naista, joka seurustelisi jonkun sekopään kanssa. En silti epäile, etteikö näitä naisia olisi olemassa.
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Eräs lastensuojelun kanssa toimiva Vihreän Liiton femakko poliitikko
No ohhoh. Sulta unohtui vielä mainita, että tuo ällötys oli lisäksi kananpersetukkainen, tatuoitu rekkalesbo, yh, palstamamma ja siiderivalas sekä päätoimittaa Tulvaa ja on Naisasialiitto Unionin kantava voima.
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ihanko vähän polarisoit taas kerran? Naisia on vain yhdenlaisia, mutta miehiä (sentään) kahdenlaisia, niinkö?
Ei, kun mä tarkoitin tuolla, että naiset polarisoivat miehiä. On se narkkarirokkari, joka on "tavallinen mies" ja, jos et ole narkkarirokkari, niin olet "kouluampujahullu". Tällaista polarisointia olen kokenut naisten puolesta aika paljonkin.
Niin siis väität, että naiset eivät usko/ymmärrä/huomaa/tunnusta, että valtaosa miehistä on ihan tavallisia? Kaikki naiset vai kaikki tapaamasi naiset? Pidätkö naisia yhtenä homogeenisena massana vai tapailetko jotain kummia sekopäitä?
Vierailija kirjoitti:
Minä en katsoisi sekunttiakaan mitään nistiä tai väkivaltaista tyyppiä. Miksi sinulla on niin negatiivinen kuva kaikista naisista? Ei minulla ole lähipiirissäni ketään naista, joka seurustelisi jonkun sekopään kanssa. En silti epäile, etteikö näitä naisia olisi olemassa.
Minulla ei ole lähipiirissäni yhtäkään naista(no, okei on ollut elämän aikana muutama), joka ei olisi suhteessa sekopään kanssa, tai ainakin ihastunut sellaiseen. Tämä on syy siihen, että minulle on näin negatiivinen kuva naisista muodostunut.
Kuitenkin olen nähnyt sivusta kaikenlaisten paskojen toimintaa koko ikäni ja sen, kuinka näillä riittää naisia samalla, kun minuun suhtaudutaan pilkallisesti, kuinka en ole mitään näihin paskoihin verrattuna ja saan haaveilla naisista yksistäni. Olen toivonut, että olisi olemassa joku kiva, fiksu nainen... olen odottanut ja uskonut, mutta en ole koskaan sellaiseen törmännyt. Kaikki naiset ihastuvat ja rakastuvat psykopaattisiin miehiin. Jokainen nainen on, kuin veitsen kääntö haavassa... toistensa kopioita... isoja pettymyksiä... kuin pahaa unta.
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en katsoisi sekunttiakaan mitään nistiä tai väkivaltaista tyyppiä. Miksi sinulla on niin negatiivinen kuva kaikista naisista? Ei minulla ole lähipiirissäni ketään naista, joka seurustelisi jonkun sekopään kanssa. En silti epäile, etteikö näitä naisia olisi olemassa.
Minulla ei ole lähipiirissäni yhtäkään naista(no, okei on ollut elämän aikana muutama), joka ei olisi suhteessa, tai olisi ollut suhteessa sekopään kanssa. Tämä on syy siihen, että minulle on näin negatiivinen kuva naisista muodostunut.
Kuitenkin olen nähnyt sivusta kaikenlaisten paskojen toimintaa koko ikäni ja sen, kuinka näillä riittää naisia samalla, kun minuun suhtaudutaan pilkallisesti, kuinka en ole mitään näihin paskoihin verrattuna ja saan haaveilla naisista yksistäni. Olen toivonut, että olisi olemassa joku kiva, fiksu nainen... olen odottanut ja uskonut, mutta en ole koskaan sellaiseen törmännyt. Kaikki naiset ihastuvat ja rakastuvat psykopaattisiin miehiin. Jokainen nainen on, kuin veitsen kääntö haavassa... toistensa kopioita... isoja pettymyksiä... kuin pahaa unta.
Hyvänen aika sentään. Joko a) elät jossakin todella oudossa alakulttuurin yhteisössä tai b) katselet maailmaa todella mustavalkoisten, suodattavien ja näkökenttää kapeuttavien lasien läpi.
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ihanko vähän polarisoit taas kerran? Naisia on vain yhdenlaisia, mutta miehiä (sentään) kahdenlaisia, niinkö?
Ei, kun mä tarkoitin tuolla, että naiset polarisoivat miehiä. On se narkkarirokkari, joka on "tavallinen mies" ja, jos et ole narkkarirokkari, niin olet "kouluampujahullu". Tällaista polarisointia olen kokenut naisten puolesta aika paljonkin.
Narkkarirokkareista miesihanteena en ole kuullut puhuvan kenenkään muun kuin sinun, joten uskallanpa epäillä, että nuo naisten päihin sijoittamasi fantasiat ovat ihan oman mielikuvituksesi tuotetta. Muutenkin juttusi ovat niin psykedeelisiä, että pistää epäilemään, projisoitko omaa narkkaamistasi noihin muihin miehiin...
Vierailija kirjoitti:
Narkkarirokkareista miesihanteena en ole kuullut puhuvan kenenkään muun kuin sinun, joten uskallanpa epäillä, että nuo naisten päihin sijoittamasi fantasiat ovat ihan oman mielikuvituksesi tuotetta. Muutenkin juttusi ovat niin psykedeelisiä, että pistää epäilemään, projisoitko omaa narkkaamistasi noihin muihin miehiin...
Tämä kommenttisi on siinä mielessä hauska, että tämä eräs narkkarirokkari sanoi minulle, että naiset tulevat siirtämään hänen ongelmansa minuun, enkä mahda sille mitään. Hän kuulemma ottaa minusta itseensä minun positiiviset piirteeni. Naiset siis kuulemma näkevät minun ja hänen positiiviset piirteet hänessä ja minun ja hänen negatiiviset piirteet minussa.
Tuossa on kyse splittingistä, eli lohkomisesta persoonallisuuden puolustuskeinona. Kyseessä on kollektiivisluontoinen defenssi ja sitä käyttävät toimivat kollektiivissa keskenään. Tämä mies käyttää splittingiä ja uskoo voivansa vaikuttaa splittingiä käyttäviin naisiin näiden splittin kautta. Näin hänen negatiiviset piirteensä siirtyvät minuun ja minun positiiviset piirteet häneen.
Tuon kollektion voima näkyy jopa tällä palstalla, kun tämä lainaamani naiskirjoittaja splittasi tämän rokkarin narkkaamiseen minuun. Näin naiset voivat nussia rauhassa tätä raiskaria.
Eivät nämä juttuni kovin fantasiaa ole, jos naiset jopa syyllistyvät rikoksiin miehen käskyistä, kuten mansonlapset aikoinaan Charles Mansonin käskyistä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika sentään. Joko a) elät jossakin todella oudossa alakulttuurin yhteisössä tai b) katselet maailmaa todella mustavalkoisten, suodattavien ja näkökenttää kapeuttavien lasien läpi.
Ei, kun tässä on kyse siitä, että sä et kestä totuutta, eli sä katselet maailmaa tosi suodattavien, mustavalkoisten lasien läpi.
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommenttisi on siinä mielessä hauska, että tämä eräs narkkarirokkari sanoi minulle, että naiset tulevat siirtämään hänen ongelmansa minuun, enkä mahda sille mitään. Hän kuulemma ottaa minusta itseensä minun positiiviset piirteeni. Naiset siis kuulemma näkevät minun ja hänen positiiviset piirteet hänessä ja minun ja hänen negatiiviset piirteet minussa.
Tuossa on kyse splittingistä, eli lohkomisesta persoonallisuuden puolustuskeinona. Kyseessä on kollektiivisluontoinen defenssi ja sitä käyttävät toimivat kollektiivissa keskenään. Tämä mies käyttää splittingiä ja uskoo voivansa vaikuttaa splittingiä käyttäviin naisiin näiden splittin kautta. Näin hänen negatiiviset piirteensä siirtyvät minuun ja minun positiiviset piirteet häneen.
Tuon kollektion voima näkyy jopa tällä palstalla, kun tämä lainaamani naiskirjoittaja splittasi tämän rokkarin narkkaamiseen minuun. Näin naiset voivat nussia rauhassa tätä raiskaria.
Eivät nämä juttuni kovin fantasiaa ole, jos naiset jopa syyllistyvät rikoksiin miehen käskyistä, kuten mansonlapset aikoinaan Charles Mansonin käskyistä.
:o
Että tuo narkkarirokkari vaikuttaa siis aivoihini jotenkin telepaattisesti, vaikka en ole häntä koskaan nähnyt saati tunne.
Sinusta saamani kuva ei siis pienimmässäkään määrin pohjaa palstalle kirjoittamiisi viesteihin vaan sen on minulle splitannut tuo narkkarirokkari.
E-rit-täin kiintoisaa, olen vaikuttunut... Mutta ihan vain kaiken varalta, oletko koskaan harkinnut köyntiä ammattiauttajalla?
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun tässä on kyse siitä, että sä et kestä totuutta, eli sä katselet maailmaa tosi suodattavien, mustavalkoisten lasien läpi.
Ai niin, niinhän se tietysti oli. Anteeksi kun en heti tajunnut. Mutta minöhän olen nainen, mitä multa nyt voi edellyttää. (🙄)
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lähipiirissäni yhtäkään naista(no, okei on ollut elämän aikana muutama), joka ei olisi suhteessa sekopään kanssa, tai ainakin ihastunut sellaiseen. Tämä on syy siihen, että minulle on näin negatiivinen kuva naisista muodostunut.
No, ne päihdeongelmaiset ja vastaavat lähestyvät tavallisia naisia, jotka eivät saa miehiltä huomiota, kehuja, treffipyyntöjä.... Sillä saavat naisen koukkuun. Mutta koska tämä ei sovi ideologiaasi, niin et voi tietenkään uskoa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Te palstamiehet kertokaapa millainen mies mielestänne "kuuluisi" naiselle, joka on
- 37 v
- lapseton
- toimii yrittäjänä koulutustaan vastaavassa ammatissa, välillä pitkiä päiviä ja viikonloppuisinkin töitä
- koulutukseltaan KTM, lisäksi suorittanut mm. personal trainer- ja NLP-koulutuksia ja opiskelee aina mielellään uutta
- harrastaa juoksemista (myös maraton 1-2 x vuosi + puolimaratoneja), sisustamista ja matkailua
- asuu omistusasunnossa, jonka on kohta kokonaan maksanut
- on sosiaalinen, ystäväpiiri on laaja
- pitkät hiukset, kauniit kasvonpiirteet, aina huoliteltu olemus
Aika toivottomalta tuntuu.
Itse haluaisin naisystävän jota joskus näkisikin.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt päättää! Haluaako naiset a)kouluttautuneita ja tasokkaita perusmiehiä, ja heidän tulisi laskea rimaa ja tapailla päihde- ja mielenterveysongelmaisia miehiä vai b)päihde- ja mielenterveysongelmaisia miehiä ja heidän tulisi laskea rimaa ja tapailla kouluttautuneita ja tasokkaita perusmiehiä.
Pointti on siinä, että erosta päätettyän kaikki miehen ominaisuudet muuttuvat huonoiksi. Näin ollen pitkä, tumma, laiha, pitkähiuksinen ja rauhallinen mies saa kuulla erossa naiselta kuinka miehen pitää olla vaalea, roteva, kalju ja arvaamaton. Toisin sanoen palautteen perusteella miehen pitäisi aina olla sellainen, jota hän ei juuri sillä hetkellä ole.
Kun sama kuvio toistuu 2-3 kertaa, alkaa huomata trendin. Hyvässä lykyssä silloin lopettaa itsensä muokkaamisen ja tekee vain sitä omaa juttuaan. Kelpaa se sitten tai ei. Ja yleensä ei kelpaa... mutta koska ei kelvannut muokattunakaan, tekee ainakin itselleen elämästä helpomman olemalla vain se kuuluisa oma itsensä.
Varoituksen sana, tyttöseni! Tää haiskahtaa kovasti "liian täydelliseltä mieheltä" eli mies1:ltä - käy kurkkaa KaksPlussan keskusteluja (löytyy haulla).
Mitä nimenomaista keskustelua tällä tarkoitit? Esittämääsi kommenttiin on vaikea ottaa kantaa, kun en tiedä, mitä keskustelua olet tarkoittanut. Asiallista olisi ainakin yksilöidä väitteensä, jos väittää ihmisessä olevan jotain pahaa.
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Toisekseen speed-dating on enempi narsistien ja psykopaattien juttu, missä pärjää sellaisen patologiset manipuloijat, jotka menestyy noissa ja työhaastatteluissa, mutta kuristavat naisen, kun saavat sen kotiinsa.
Speed datingissa tärkeintä on olla kyseisen, sillä hetkellä paikalla olevan, miesjoukon paras. Naiset ikään kuin skannaavat miehet asettaen heidät paremmuusjärjestykseen toisiinsa verrattuna... ja kaikki haluavat sitten sen yhden ja saman parhaimmaksi rankatun.
Tästä seuraa, että yhdessä tapahtumassa pääset valitsemaan joukosta sen kaikkein kauneimman itsellesi melkein sormella osoittaen, kun taas toisessa tapahtumassa kukaan ei halua tietää sinusta mitään. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt päättää! Haluaako naiset a)kouluttautuneita ja tasokkaita perusmiehiä, ja heidän tulisi laskea rimaa ja tapailla päihde- ja mielenterveysongelmaisia miehiä vai b)päihde- ja mielenterveysongelmaisia miehiä ja heidän tulisi laskea rimaa ja tapailla kouluttautuneita ja tasokkaita perusmiehiä.
Aamen. Tämä keskustelu on aivan järjetöntä. Jos kerron olevani tavallinen kiva nainen, jolla on vaikeuksia löytää miestä, mulle huudetaan joko että
"Valehtelet! Olet oikeasti ruma läski paska ja lähestyt aivan liian korkeatasoisia, eli tavallisia mukavia normaaleja miehiä - kyllä sinäkin alkkiksen saisit koska vaan" tai että
"Valehtelet! Olet oikeasti ruma läski paska ja lähestyt vain narkkareita, vankilakundeja ja narsisteja - kyllä sinäkin saisit tavallisen mukavan normaalin miehen koska vaan".
o,O nyt oikeesti.
Niin no. Usein naisilla on nuorena vientiä pelimiesten ja muiden naistennaurattajien toimesta, miesten jotka halutessaan saa miltei naisen kuin naisen mutta haluaa naisen vain yhdeksi yöksi. Näiden miesten "ihailun" perusteella nainen luo päässään vääristyneen kuvan itsestään ja kuvittelee saavansa parisuhteeseen tällaisen miehen. Ja parisuhdetta nainen on hakemassa, ei yhden yön seuraa, mutta silti kerta toisensa jälkeen taluttaa baarista pelimiehen ja pettyy. Tässä kohtaa naiselle ei kelpaa luin nämä tietyt miehet.
Aikansa tätä jatkettuaan nainen hoksaa, ettei kuvio toimi. Yleensä noin +25-vuotiaana ja silloin nämä aiemmin kelpaamattomat miehet alkavat kiinnostaa. Nämä miehet taas ovat joko jo löytäneet itselleen kumppanin niistä naisista, jotka eivät näihin naistennaurattajiin ole langenneet tai sitten pyörineet samassa tuttava/kaveripiirissä ja pitävät naista korkeintaan kaverina. Kaverina siksi, että harvempi mies haluaa parisuhdetta naisen kanssa jolla on tuollainen menneisyys. Varsinkaan silloin, jos useampikin miehen tuttava/kaveripiiriin kuuluvista naistennaurattajista on naisen kellistänyt. Ei miehet halua toisten miesten jämää, eikä varsinkaan tällaisten pelimiesten joiden suhteen mies on aina tuntenut alemmuutta. Lisäksi naiselle on menneisyytensä ja kokemuksiensa perusteella usein muodostunut tietynlainen asenne miehiä kohtaan, luottamuspula, eikä tällaiselle pohjalle oikein voi rakentaa.
Jos nainen olisi alunperin ollut kiinnostunut ainoastaan näistä tavallisista miehistä, olisi valinnanvaraa ollut ja kenties se perhekin perustettuna 25-vuotiaana.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamen. Tämä keskustelu on aivan järjetöntä. Jos kerron olevani tavallinen kiva nainen, jolla on vaikeuksia löytää miestä, mulle huudetaan joko että
"Valehtelet! Olet oikeasti ruma läski paska ja lähestyt aivan liian korkeatasoisia, eli tavallisia mukavia normaaleja miehiä - kyllä sinäkin alkkiksen saisit koska vaan" tai että
"Valehtelet! Olet oikeasti ruma läski paska ja lähestyt vain narkkareita, vankilakundeja ja narsisteja - kyllä sinäkin saisit tavallisen mukavan normaalin miehen koska vaan".
o,O nyt oikeesti.
Niin no. Usein naisilla on nuorena vientiä pelimiesten ja muiden naistennaurattajien toimesta, miesten jotka halutessaan saa miltei naisen kuin naisen mutta haluaa naisen vain yhdeksi yöksi. Näiden miesten "ihailun" perusteella nainen luo päässään vääristyneen kuvan itsestään ja kuvittelee saavansa parisuhteeseen tällaisen miehen. Ja parisuhdetta nainen on hakemassa, ei yhden yön seuraa, mutta silti kerta toisensa jälkeen taluttaa baarista pelimiehen ja pettyy. Tässä kohtaa naiselle ei kelpaa luin nämä tietyt miehet.
Aikansa tätä jatkettuaan nainen hoksaa, ettei kuvio toimi. Yleensä noin +25-vuotiaana ja silloin nämä aiemmin kelpaamattomat miehet alkavat kiinnostaa. Nämä miehet taas ovat joko jo löytäneet itselleen kumppanin niistä naisista, jotka eivät näihin naistennaurattajiin ole langenneet tai sitten pyörineet samassa tuttava/kaveripiirissä ja pitävät naista korkeintaan kaverina. Kaverina siksi, että harvempi mies haluaa parisuhdetta naisen kanssa jolla on tuollainen menneisyys. Varsinkaan silloin, jos useampikin miehen tuttava/kaveripiiriin kuuluvista naistennaurattajista on naisen kellistänyt. Ei miehet halua toisten miesten jämää, eikä varsinkaan tällaisten pelimiesten joiden suhteen mies on aina tuntenut alemmuutta. Lisäksi naiselle on menneisyytensä ja kokemuksiensa perusteella usein muodostunut tietynlainen asenne miehiä kohtaan, luottamuspula, eikä tällaiselle pohjalle oikein voi rakentaa.
Jos nainen olisi alunperin ollut kiinnostunut ainoastaan näistä tavallisista miehistä, olisi valinnanvaraa ollut ja kenties se perhekin perustettuna 25-vuotiaana.
N38
Toimii myös toisinpäin, eli ne parhaat naiset menee parikymppisinä. Jäljelle jäävät päättämättömät ja turhakkeet.
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Tähän on aivan pakko vielä kommentoida sellainen asia, että minusta jo tämä asetelma, mistä tässä ketjussa puhutaan, että naiset eivät saa miestä, on bizarri.
Tunnen kuitenkin sukulaisuussuhteiden kautta naisia ja minulla joitain vanhoja tuttavanaisia ja heistä aika moni on sinkku omasta tahdostaan. Isoin osa heistä on sinkkuja, mutta he eivät myöskään kaipaa suhdetta.
Mitä olen heidän kanssaan jutellut, niin miehiä saa kuulemma mistä vain. Jos lähdet käymään ruokakaupassa, niin sieltäkin jo tarttuisi mies mukaan, jos haluaisi. Miestä ei kuitenkaan haluta, koska keskitytään joko uraan, tai halutaan elää vapaana. Seksiä huolitaan sitten miehiltä, jos mies oikein hottis. Usein nämä panevat juuri niiden pelureiden ja panomiesten kanssa, jotka ovat maanneet satojen muidenkin naisten kanssa... Tasokkaammat eivät edes pane, mutta haluavat näiltä pleijereiltä huomiota. Tavallisen naista saamattoman miehen huomio heille ei kelpaa, koska se ei ole yhtään mitään, kun muita naisia ei miehellä ole...
Sen sijaan sinkkumiehet minun kokemukseni mukaan haluavat aina vaimon itselleen. Jotkut nuoremmat, alle 22-vuotiaat miehet eivät välttämättä ole vielä valmiita sitoutumaan, mutta siinä 22-24-ikävuoden paikkeilla jokainen mies alkaa olemaan jo hieman epätoivoinen...
Naisille ei mitään epätoivoa synny, koska he saavat miehen koska vain, jos haluavat. Naisen osa on lähinnä tehdä sitä karsintaa.
Nämä jutut tässä ketjussa, että joku nainen ei saisi miestä, vaikka haluasi, ovat irrallaan todellisuudesta. Jokainen ruma ja lihavakin nainen saa miehen, kun lähtee viemään roskia ulos.
No, ihmettelinkin kun olin viemässä roskia, niin siihen tuli joku nainen joka sanoi vaan että nyt lähdet mukaan ...
Ja sitten heti perään ruokakaupassa joku nainen tuli ja sanoi että nyt mun mukaan ...
Siinähän jäi sitten roskat viemättä ja ostokset tekemättä. Ny en oikein tiedä mitä kotona sanoisi.