Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miksi... (Rakkaus)

Vierailija
03.03.2016 |

Mietin pitkään avaudunko tästä aiheesta koska olen niin herkillä asian suhteen ja täällä tulee varmaan ilkeitäkin kommentteja tähänkin.. mutta päätin sitten kuitenkin..
Minulle tapahtui täysin odottamatonta muutama kk sitten. "Tapasin" miehen netissä ja se oli suuria tunteita molemmin puolin välittömästi. Siitä hetkestä on pidetty yhteyttä jatkuvasti yötä päivää.. Viestit, Skype, videot..

Minun täytyy sanoa että tuntuu kuin olisimme tunteneet aina, olen palavasti rakastunut vaikka en näin fyysisesti ole häntä vielä tavannut. Hän on toisella puolen maailmaa.. Siis hyvin kaukana.

Uskon että ammattinsa puolesta hän voisi saada töitä Suomesta, ja hän hakeekin jatkuvasti, on siis ollut Suomessa aiemmin hetken.

Tämä vain repii sisintäni niin ettei sanat riitä... Olen yhtäaikaa niin onnellinen ja epätoivoinen. Mitä jos emme näe koskaan. Emme ehkä näe koskaan.. Katson hänen videoitaan kun hän seisoo tyynen meren rannalla ja kertoo kuinka ikävöi, enkä olisi koskaan uskonut että näin voi tapahtua minulle, tai että näin voi yleensä edes tapahtua.

Onko kelleen käynyt näin ja saiko tarina onnellisen lopun..?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tarvitsee vain parituhatta euroa lentolippuihin?

Vierailija
2/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olin sanomassa. Kohta täti sairastuu tai viisumia vaille jo liput kourassa... rahat vaan puuttuu. Olet aika varmasti tulossa huijatuksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä saatana laita sille rahaa, vaikka sekaisin oletkin.

Vierailija
4/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ilkeilyä mutta realismia; unohda.

Vierailija
5/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä huijarit ovat erittäin taitavia, ja rikkaita. Kiitos hyväuskoisten naisten (ja miesten toki myös).

Vierailija
6/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei todellakaan ole pyytämässä minulta rahaa. Miksi luulette että hän huijaa minua? Ihmeellisiä kommentteja kuten arvata saattoi.. Hän on myös pienen pojan käytännössä yh isä.. itsekin olen pienen lapsen äiti

Vierailija
7/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette sitten voisi tavata? Annas kun arvaan miehellä ei ole rahaa? Niin kuin moni jo sanoikin älä ainakaan rahaa anna. Minkä maalainen mies kyseessä? Onnea kuitenkin pidä järki matkassa.

Vierailija
8/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette sitten voisi tavata? Annas kun arvaan miehellä ei ole rahaa? Niin kuin moni jo sanoikin älä ainakaan rahaa anna. Minkä maalainen mies kyseessä? Onnea kuitenkin pidä järki matkassa.

Hän on Chilessä ja hän tekee töitä tällä hetkellä omassa firmassaan siellä. Ehdottomasti hän tahtoo tulla Suomeen.. Asia ei ole kuitenkaan ihan yksinkertainen, koska hän tarvii työn täältä, on oikeastaan haaveillut muuttavansa Suomeen jo pitempään ja hakenutkaan työtä täältä ennen kuin edes tunnettiin ja koko ajan etsii.. Rahaa minulla ei olisi edes antaa mihinkään matkoihin.

-ap

Vierailija
9/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakenut*

-ap

Vierailija
10/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti todella vaikeaa tietää toisen tunteista pelkän netin välityksellä. Hänellä voi vaikka minkälainen elämä oikeasti esim. vaimo, useampi lapsi yms. Kuulostaa kyllä hämärältä... Onhan se helppo netissä vakuutella, että rakastaa ja ikävöi. Totuus voi olla toisenlainen. Enkä sano tätä ilkeyttäni vain, että kannattaa suhtautua varauksella ettei satuta itseään.

Vierailija
11/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on Chilessä ja hän tekee töitä tällä hetkellä omassa firmassaan siellä. Ehdottomasti hän tahtoo tulla Suomeen.. Asia ei ole kuitenkaan ihan yksinkertainen, koska hän tarvii työn täältä, on oikeastaan haaveillut muuttavansa Suomeen jo pitempään ja hakenutkaan työtä täältä ennen kuin edes tunnettiin ja koko ajan etsii.. Rahaa minulla ei olisi edes antaa mihinkään matkoihin.

-ap

Miksi hänen pitäisi heti olla muutamassa Suomeen? Eikö olisi järkevämpää ensin tavata ja katsoa miten juttu etenee kun olette kasvokkain?

Vierailija
12/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oikeasti todella vaikeaa tietää toisen tunteista pelkän netin välityksellä. Hänellä voi vaikka minkälainen elämä oikeasti esim. vaimo, useampi lapsi yms. Kuulostaa kyllä hämärältä... Onhan se helppo netissä vakuutella, että rakastaa ja ikävöi. Totuus voi olla toisenlainen. Enkä sano tätä ilkeyttäni vain, että kannattaa suhtautua varauksella ettei satuta itseään.

Ei ole vaimoa koska on eronnut jo kauan sitten, olemme niin tiivisti tekemisissä että olisi kyllä vaikea hänen peitellä/salata elämäänsä. Näen päivittäin hänet Skypen/videoiden välityksellä kotonaan poikansa kanssa jne. Poika myös tuntee minut ja lapseni jo.

Vierailija
13/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaimoa koska on eronnut jo kauan sitten, olemme niin tiivisti tekemisissä että olisi kyllä vaikea hänen peitellä/salata elämäänsä. Näen päivittäin hänet Skypen/videoiden välityksellä kotonaan poikansa kanssa jne. Poika myös tuntee minut ja lapseni jo.

Aika erikoista vetää lapset mukaan suhteeseen, joka on kestänyt vain 2kk. Etenkin kun kyseessä vain nettisuhde.

Vierailija
14/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miksi hänen pitäisi heti olla muutamassa Suomeen? Eikö olisi järkevämpää ensin tavata ja katsoa miten juttu etenee kun olette kasvokkain?

Ilman muuta olisi, mutta hän on hyvin kaukana joten huvikseen matkusteluun pitäisi säästä pieni tovi

Vierailija
15/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllähän tuo kuulostaa aika epäilyttävältä, joten odottele nyt rauhassa että vieläkö hänen kiinnostuksensa säilyy kun hän sisäistää sen, että sulta ei ole saamassa rahaa. Huijarit ovat todella taitavia!!

Ja ei hän tarvitse töitä siihen, että tänne tulisi käymään ihan turistina joskus sinua tapaamaan.

Mutta kyllä, tiedän kyllä onnistuneitakin parisuhteita, joissa on tavattu netissä ulkomaalainen.

Vierailija
16/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pakko kysyä, että jos kerran hän on jo pidempään haaveillut muuttavansa Suomeen niin mites te oikein tapasitte siellä netissä? Ettei hän vartavasten etsinyt täältä sinkkunaisia jotakin tiettyä tarkoitusta varten....?

Vierailija
17/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllähän tuo kuulostaa aika epäilyttävältä, joten odottele nyt rauhassa että vieläkö hänen kiinnostuksensa säilyy kun hän sisäistää sen, että sulta ei ole saamassa rahaa. Huijarit ovat todella taitavia!!

Ja ei hän tarvitse töitä siihen, että tänne tulisi käymään ihan turistina joskus sinua tapaamaan.

Mutta kyllä, tiedän kyllä onnistuneitakin parisuhteita, joissa on tavattu netissä ulkomaalainen.

Kuten jo aiemmin totesin, hän ei missään nimessä ole minulta vailla rahaa. Itseasiassa ihan päin vastoin! mutta kiitos kommenteista, tämä oli väärä paikka kirjoitella tämmöisestä asiasta..

Vierailija
18/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatkaa jossain viikon lomalla. Ei SUomessa.

Vierailija
19/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että olen tässä elämässä nähnyt niin monta huijausta ja käynyt läpi niin paskoja asioita/ihmissuhteita, että tunnistan kyllä jos ihmisen tarkoituksena on huijata. En maininnut aloituksessani tästä huolesta lainkaan, koska minulla ei sellaista huolta ole. Ainoastaan kyselin onko kellään toisella käynyt vastaavanlaista tarinaa. Mutta kiitos kommenteista.

-ap

Vierailija
20/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat Ap olla aika yksinäinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan