Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miksi... (Rakkaus)

Vierailija
03.03.2016 |

Mietin pitkään avaudunko tästä aiheesta koska olen niin herkillä asian suhteen ja täällä tulee varmaan ilkeitäkin kommentteja tähänkin.. mutta päätin sitten kuitenkin..
Minulle tapahtui täysin odottamatonta muutama kk sitten. "Tapasin" miehen netissä ja se oli suuria tunteita molemmin puolin välittömästi. Siitä hetkestä on pidetty yhteyttä jatkuvasti yötä päivää.. Viestit, Skype, videot..

Minun täytyy sanoa että tuntuu kuin olisimme tunteneet aina, olen palavasti rakastunut vaikka en näin fyysisesti ole häntä vielä tavannut. Hän on toisella puolen maailmaa.. Siis hyvin kaukana.

Uskon että ammattinsa puolesta hän voisi saada töitä Suomesta, ja hän hakeekin jatkuvasti, on siis ollut Suomessa aiemmin hetken.

Tämä vain repii sisintäni niin ettei sanat riitä... Olen yhtäaikaa niin onnellinen ja epätoivoinen. Mitä jos emme näe koskaan. Emme ehkä näe koskaan.. Katson hänen videoitaan kun hän seisoo tyynen meren rannalla ja kertoo kuinka ikävöi, enkä olisi koskaan uskonut että näin voi tapahtua minulle, tai että näin voi yleensä edes tapahtua.

Onko kelleen käynyt näin ja saiko tarina onnellisen lopun..?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten tapasitte? Siis siellä netissä, tarkoitan. Mielenkiintoista, että sieltä voi löytää noin rakkauden. (En siis sitä epäile, vaan sanon vilpittömästi)

43

Eräässä paikassa jossa hän sattumoisin näki minun kuvani. Muistan hyvin kun vaihdettiin sitten numeroita ja hän kysyi "if you are ready to start other relationship.." Ja jatkoi "I do, with you, no matters how"

Jos nää on suoria lainauksia niin sun Chilen kullalla ei ole hirveän hyvä tuo englanti. 

Ai teillä aloitettiin suhde saman tien kun oli nähty kuva?

Mihin muuten tuo "other relationship" viittaa?

Vierailija
62/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten tapasitte? Siis siellä netissä, tarkoitan. Mielenkiintoista, että sieltä voi löytää noin rakkauden. (En siis sitä epäile, vaan sanon vilpittömästi)

43

Eräässä paikassa jossa hän sattumoisin näki minun kuvani. Muistan hyvin kun vaihdettiin sitten numeroita ja hän kysyi "if you are ready to start other relationship.." Ja jatkoi "I do, with you, no matters how"

Jos nää on suoria lainauksia niin sun Chilen kullalla ei ole hirveän hyvä tuo englanti. 

Hän tarkotti sillä uutta suhdetta, kun olin itse melko vasta eronnut..

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä deittipalvelu? plenty of fish vai?

Vierailija
64/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän aikoo tehdä lapselleen, jos itse muuttaa Suomeen? Jättää Chileen?

Vierailija
65/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

43

Hän tarkotti sillä uutta suhdetta, kun olin itse melko vasta eronnut..

-ap

Mistä mies tämän tiesi kuvasi nähtyään? 

Vierailija
66/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolin :D

Vierailija
67/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä se porukka Dr Philissäkin on aina hokenut että olette vaan kateeelisia minun tosirakkaudestani mutta kun asiaa on lähdetty todistelemaan ei langan toisessa päällä olekaan se ihana Miguel vaan Jamal. 

Vierailija
68/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi muuttaa suomeen? Jos te olette molemmat aidosti rakastuneita niin muuta sinä Chileen. Piste.

On se kumma kun jokaisessa vastaavanlaisessa tarinassa se on se ulkomaalainen mies jonka on muutettava suomeen vaikka nämä ap;een kaltaiset naiset voisi itse muuttaa miestensä kotimaihin.

Vierailija
69/69 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Näin pienten lasten elämät tuhotaan. Jos ap ei muuta viattoman lapsensa kanssa Chileen niin mies muuttaa viattoman lapsensa kanssa suomeen vai ja menettää juurensa sekä sukunsa? Kumpi kampi, kaikki häviää paitsi ap ja mies joiden mielestä juuri heidän rakkaus oikeuttaa sen, että muut voi huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän