Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miten teille miesten löytäminen on hankalaa? Olen sinkkunainen ja tapasin ihanan miehen ruokakaupassa. 💕

Vierailija
29.03.2024 |

En ymmärrä miten teille miesten löytäminen on hankalaa? Olen sinkkunainen ja teen tavallista ruokaostoksia lähikaupassa - siellä ihan tapasin miehen. Kävelin hyllyjen välissä, keräillen tarvitsemiani tuotteita kärryyni, kunnes pudotan ostoksen ja tämä ihana mies ojentaa sen. Hymyilen vaistomaisesti posket punaisena, kun kohtaan toisen hymyilevän katseen takaisin.

Mies tulee vielä lähemmäs ja esittelee itsensä. Hän vaikuttaa heti ystävälliseltä ja charmikkaalta. Juttelemme hetken kaupan käytävällä ja huomaan hymyni levenevän yhä enemmän hänen seurassaan.

Pian huomaamme viettävämme aikaa yhdessä kaupassa kuljeskellessamme. Mies kertoo olevansa paikkakunnalla vierailemassa ystäviensä luona ja on iloinen, että päättyi juuri tähän kauppaan. Hän kertoo olevansa kiinnostunut taiteesta ja historian opiskelusta, ja minä puolestani jaan hänelle omista intohimoistani ja kiinnostuksistani.

Kaupan käytävillä kuljeskelu tuntuu kuin olisimme irrallaan ajasta ja paikasta, ja huomaan sydämeni hakkaavan kovemmin joka kerta, kun katson miestä silmiin. Maksan ostoksemme, mutta emme halua erota toisistamme kaupan kassoilla, joten päätämme jatkaa iltaa yhdessä käymällä kahvilla läheisessä kahvilassa.

Kahvilassa keskustelemme syvällisemmin toiveistamme, unelmistamme ja elämäntavoitteistamme. Huomaan, että tunnen oloni todella onnelliseksi ja täyttyneeksi miehen seurassa. Hän tuntuu ymmärtävän minua paremmin kuin kukaan aiemmin.

Illan päätteeksi vaihdamme numerosamme ja lupaudumme tapaamaan toisemme uudelleen. Maksan laskummme ja astuessani ulos kahvilasta tunnen, kuinka kevyt ja onnellinen tunne täyttää mieleni. Olen vihdoinkin löytänyt jonkun, joka saa minut tuntemaan oloni erityiseksi ja arvostetuksi. Olen kiitollinen, että uskalsin ottaa ensimmäisen askeleen ja päästin tämän miehen elämääni. Tiedän, että tästä voi hyvinkin syntyä jotain merkityksellistä ja kaunista.

Milloin uskallan soittaa? Miehestä ei ole kuulunut kolmeen päivään.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa 🥱🥱🥱 Joko se on päikkäreiden aika?

Vierailija
2/36 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva novelli, helppoa luettavaa. Vähän tylsä ehkä mutta harjoittelemalla saat varmasti mielenkiintoisemmaksi vielä. Annan 2,5/5. 

Vierailija
4/36 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee

Vierailija
5/36 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
6/36 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko,

että

maksoit kaiken ??????

Vierailija
7/36 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea se yksinäisyys teettää 🙄 Eikö sulla ole ketään kelle puhua?

Vierailija
8/36 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko,

että

maksoit kaiken ??????

🥶

Vierailija
9/36 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meitä nirsojakin on olemassa, emme etsi vain miestä vaan haluamme täydellisen miehen eikä sen etsimiseen kannata liikaa keskittyä varsinkaan aina. Meille ei katsos mikä tahansa kiiltokuva kelpaakaan, saattaa olla aivan sikakin säkissä ja siinä menee elämäkin helposti vain pilalle!

Vierailija
10/36 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen sitä typerä naikkonen aikansa sitten tuhlaakin. Herää ja tee työsi.

Vierailija
11/36 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä maksoit kaiken ja mies hävisi!!!

12/36 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Asperger ja ei ole kiire löytää miestä. On kun on tullakseen sitten. Tykkään yksinolosta liikaa. Siinä muutama syy. 

Vierailija
13/36 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä maksoit 😂

Vierailija
14/36 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ja mun ero on, että minä en punastele kun mies hymyilee minulle, sanon reippaasti kiitos, kun joku auttaa minua ja jatkan päivääni. Lähikauppani on niin pieni ettei siellä oikein voi viettää aikaa ja kuljeskella elämän tarinaansa kertoen. Muut asiakkaat ovat lähinnä lapsen koulukaverien vanhempia nuhjuisissa verkkareissa.

Vierailija
15/36 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen kanssasi samaa mieltä. Jos Tinderistä yrittää löytää jonkun, niin ....... .Kunnon miehet ei siellä pyöri.

16/36 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäminen oli helppoa, nappaaminen onkin sitten pitempi prosessi 😅 

Vierailija
17/36 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä päivätöitäs. Näillä tarinoilla ei elä. 

Vierailija
18/36 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkökysymys..

Vierailija
19/36 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen koululaisen ainekirjoitelma tällä kertaa 🥱

Vierailija
20/36 |