Voi miksi... (Rakkaus)
Mietin pitkään avaudunko tästä aiheesta koska olen niin herkillä asian suhteen ja täällä tulee varmaan ilkeitäkin kommentteja tähänkin.. mutta päätin sitten kuitenkin..
Minulle tapahtui täysin odottamatonta muutama kk sitten. "Tapasin" miehen netissä ja se oli suuria tunteita molemmin puolin välittömästi. Siitä hetkestä on pidetty yhteyttä jatkuvasti yötä päivää.. Viestit, Skype, videot..
Minun täytyy sanoa että tuntuu kuin olisimme tunteneet aina, olen palavasti rakastunut vaikka en näin fyysisesti ole häntä vielä tavannut. Hän on toisella puolen maailmaa.. Siis hyvin kaukana.
Uskon että ammattinsa puolesta hän voisi saada töitä Suomesta, ja hän hakeekin jatkuvasti, on siis ollut Suomessa aiemmin hetken.
Tämä vain repii sisintäni niin ettei sanat riitä... Olen yhtäaikaa niin onnellinen ja epätoivoinen. Mitä jos emme näe koskaan. Emme ehkä näe koskaan.. Katson hänen videoitaan kun hän seisoo tyynen meren rannalla ja kertoo kuinka ikävöi, enkä olisi koskaan uskonut että näin voi tapahtua minulle, tai että näin voi yleensä edes tapahtua.
Onko kelleen käynyt näin ja saiko tarina onnellisen lopun..?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oikeasti todella vaikeaa tietää toisen tunteista pelkän netin välityksellä. Hänellä voi vaikka minkälainen elämä oikeasti esim. vaimo, useampi lapsi yms. Kuulostaa kyllä hämärältä... Onhan se helppo netissä vakuutella, että rakastaa ja ikävöi. Totuus voi olla toisenlainen. Enkä sano tätä ilkeyttäni vain, että kannattaa suhtautua varauksella ettei satuta itseään.
Ei ole vaimoa koska on eronnut jo kauan sitten, olemme niin tiivisti tekemisissä että olisi kyllä vaikea hänen peitellä/salata elämäänsä. Näen päivittäin hänet Skypen/videoiden välityksellä kotonaan poikansa kanssa jne. Poika myös tuntee minut ja lapseni jo.
Aika erikoista vetää lapset mukaan suhteeseen, joka on kestänyt vain 2kk. Etenkin kun kyseessä vain nettisuhde.
No ehkä oli väärä sana "tuntee" mutta tietää kuitenkin ja tulee moikkaamaan kun isänsä keskustelee kanssani
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oikeasti todella vaikeaa tietää toisen tunteista pelkän netin välityksellä. Hänellä voi vaikka minkälainen elämä oikeasti esim. vaimo, useampi lapsi yms. Kuulostaa kyllä hämärältä... Onhan se helppo netissä vakuutella, että rakastaa ja ikävöi. Totuus voi olla toisenlainen. Enkä sano tätä ilkeyttäni vain, että kannattaa suhtautua varauksella ettei satuta itseään.
Ei ole vaimoa koska on eronnut jo kauan sitten, olemme niin tiivisti tekemisissä että olisi kyllä vaikea hänen peitellä/salata elämäänsä. Näen päivittäin hänet Skypen/videoiden välityksellä kotonaan poikansa kanssa jne. Poika myös tuntee minut ja lapseni jo.
Aika erikoista vetää lapset mukaan suhteeseen, joka on kestänyt vain 2kk. Etenkin kun kyseessä vain nettisuhde.
No ehkä oli väärä sana "tuntee" mutta tietää kuitenkin ja tulee moikkaamaan kun isänsä keskustelee kanssani
-ap
Ja sinunkin poika mukana? Oli miten oli naivilta kuulostat.
Voihan se lapsen äiti ja miehen vaimo olla vaikka vuorotyössä ja silloin mies skypessä :)
Mullekin kirjoitteli yksi jenkki yh-isukkui:) :) Kummasti noita yh-isejä netti täynnä. Mun tapauksessa tajusin heti, että kaiken takana huijariliiga. Siinä vaiheessa kun mainitsi, että lapsena on sairaskin. Isi oli "pörssimeklari" ammatiltaan :D
Olin itse aikoinaan samassa tilanteessa (tosin lapset puuttui, eikä miehellä ollut siis mitään aikomuksia silloin Suomeen muuttaa tai täältä töitä hakenut) ja teinkin silloin avauksen tänne samasta aiheesta. Vastauksetkin oli pääosin samaa mitä sä oot tänne saanut, enkä kyllä muuta odottanutkaan.
No, kaikista pelotteluista huolimatta jatkoimme miehen kanssa yhteydenpitoa ja lähdin silloin tapaamaan häntä ihan turistina ja rakkaushan siinä roihahti molemmin puolin.
Eron hetki on joka kerta raskaampi, mutta me ollaan päätetty nyt yhteisestä tulevaisuudesta ja alettu tekemään järjestelyitä sen toteutumiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olin itse aikoinaan samassa tilanteessa (tosin lapset puuttui, eikä miehellä ollut siis mitään aikomuksia silloin Suomeen muuttaa tai täältä töitä hakenut) ja teinkin silloin avauksen tänne samasta aiheesta. Vastauksetkin oli pääosin samaa mitä sä oot tänne saanut, enkä kyllä muuta odottanutkaan.
No, kaikista pelotteluista huolimatta jatkoimme miehen kanssa yhteydenpitoa ja lähdin silloin tapaamaan häntä ihan turistina ja rakkaushan siinä roihahti molemmin puolin.
Eron hetki on joka kerta raskaampi, mutta me ollaan päätetty nyt yhteisestä tulevaisuudesta ja alettu tekemään järjestelyitä sen toteutumiseksi.
Ihana kuulla edes yksi tarina, kiitos. Minä kerroin hänelle juuri ihan avoimesti että juttelen netissä anonyymina meistä. Hän itsekin kertoo kuinka hänen ystävänsä pitävät häntä idioottina että hän rakastuu ulkomaalaiseen naiseen.. Mutta tuossa hän silti on, haluaa uskoa tähän, on siellä kaukana ja kuitenkin niin lähellä..
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et voi mennä sinne?
No en tuosta noin vain voi lähteä lapseni kanssa Chileen edes turisti matkalle, koska raha. Mutta on se mahdollista hieman myöhemmin..
Vierailija kirjoitti:
Voihan se lapsen äiti ja miehen vaimo olla vaikka vuorotyössä ja silloin mies skypessä :)
Mullekin kirjoitteli yksi jenkki yh-isukkui:) :) Kummasti noita yh-isejä netti täynnä. Mun tapauksessa tajusin heti, että kaiken takana huijariliiga. Siinä vaiheessa kun mainitsi, että lapsena on sairaskin. Isi oli "pörssimeklari" ammatiltaan :D
Ikävä että olet kokenut tuollaista. Tässä ei kuitenkaan kukaan huijaa ketään.
Minua kiinnostaa tietää mitä ihmettä hän hyötyisi edes minusta? Hänellä on enemmän rahaa kuin minulla, on iso suku ympärillä, ei mitään pakotettua tarvetta muuttaa tänne jäiseen maahan, hän tietää että olen yh, en ryve rahoissa, minulta ei saa edes sitä seksiä toiselta puolen maapalloa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Taidat Ap olla aika yksinäinen?
En lainkaan :)
Niin, onhan se todella epätodennäköistä, että jossain päin maailmaa voisi olla mies, jolla on samanlaiset tunteet ja ajatusmaailma kuin ap:lla. :D Hei haloo! Maailma on täynnä sinkkumiehiä, mitä epäilyttävää tässä tapauksessa on?
31, kerrohan mikä tässä tarinassa on sellaista, että olisi syytä olla kateellinen? Tuhansien kilometrien välimatka? Epätietoisuus tulevasta? Mahdollisuus, että ei ikinä edes näe ko. ihmistä? Mahdollisuus tulla huijatuksi? Pelkät kauniit sanat ja (tyhjät) lupaukset ei ainakaan tee mua millään tapaa katelliseksi, susta en tiedä :)
Vierailija kirjoitti:
31, kerrohan mikä tässä tarinassa on sellaista, että olisi syytä olla kateellinen? Tuhansien kilometrien välimatka? Epätietoisuus tulevasta? Mahdollisuus, että ei ikinä edes näe ko. ihmistä? Mahdollisuus tulla huijatuksi? Pelkät kauniit sanat ja (tyhjät) lupaukset ei ainakaan tee mua millään tapaa katelliseksi, susta en tiedä :)
Tosirakkaus :)
Älä vie lastasi sinne, mistä tiedät, mitä tapahtuu kun menet/menette sinne. Tapaa jossakin puolueettomalla maaperällä, että voit arvioida ihmistä jos pakko on tavata.
Minullakin on ihan semmonen pienen pieni lapsi. Siis ihan pieni.
Mun eka ajatus oli, että mikset mene ap sinne missä mies on? Miksi pitää tehdä asioista niin vaikeita?
No en mä mee sinne, kun menen Porvooseen! ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosirakkaus :)
Tosirakkaus joka perustuu siihen, että tuntee toisen sellaisena kuin hän muutaman kerran (?) päivässä on asettuessaan netin ääreen? Ei kiitos. Otan mieluummin sen tosirakkauden, jonka kainaloon tänään jälleen pääsen.
Vierailija kirjoitti:
Älä vie lastasi sinne, mistä tiedät, mitä tapahtuu kun menet/menette sinne. Tapaa jossakin puolueettomalla maaperällä, että voit arvioida ihmistä jos pakko on tavata.
Voi kamala miten vaaralliselta saatte tämän kuulostamaan :D en oikein tiedä itkeäkö vai nauraa, mutta juu kyllä minun haaveeni on ollut pitkään muuttaa Suomesta muualle, ei ehkä Chileen enkä sinne tosiaan ole ryntäämässä koska maa on mikä on tällä hetkellä. Tämä suomalainen mentaali ei vain istu minuun. Ehkä juuri siksikin rakastuin tuohon komeaan latino mieheen.. Ja muuten, tyttäreni isä ei ole suomalainen (eikä hän ollut mikään vaarallinen ihminen. hui kamalaa..).
-ap
Ota laina pankista ja mene käymään siellä :)