Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin lääkärikäyntisi?

Vierailija
29.02.2016 |

Mitä lääkärikäynnillä tapahtui? Mikä teki siitä omituisen? :)

Kommentit (522)

Vierailija
61/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin fysioterapiaryhmässä. Fysioterapeutti varoitti etukäteen, että hänellä on tapana ohjata hyvinkin läheltä.

Tuntui sitten iljettävältä kun hän painoi koko vartalonsa selkääni vasten. Tunsin jopa hänen häpynsä pakaroitani vasten.

Toisella laitteella hän tuli ohjaamaan käsien liikkeitä ja lopuksi hän ikään kuin halasi minua.

Olisi ollut edes komea mies, mutta kun oli nainen. Ja minussakun ei ole lesbon vikaa.

Vierailija
62/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli niska niin jumissa että pyörytti ja näkö ei oikein toiminut, päätäkin särki.

Ajattelin että saisin lihasrelaksantteja ja ehkä lähetteen fysioon, mutta sain antibioottivoidetta silmään koska (sokea....) silmäni oli vähän punoittava.

Kyllä ne pöpöt sokeastakin silmästä leviävät. Vaikka olisit myös toki tarvinnut jotain apua niskajumiinkin.

Minulla ei ollut silmätulehdusta. Sokeuden mainitsin siksi että sokean silmän tulehdus ei mitenkään vaikuttaisi näkööni vaikka sellainen olisikin ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli niska niin jumissa että pyörytti ja näkö ei oikein toiminut, päätäkin särki.

Ajattelin että saisin lihasrelaksantteja ja ehkä lähetteen fysioon, mutta sain antibioottivoidetta silmään koska (sokea....) silmäni oli vähän punoittava.

Kyllä ne pöpöt sokeastakin silmästä leviävät. Vaikka olisit myös toki tarvinnut jotain apua niskajumiinkin.

Minulla ei ollut silmätulehdusta. Sokeuden mainitsin siksi että sokean silmän tulehdus ei mitenkään vaikuttaisi näkööni vaikka sellainen olisikin ollut.

Mutta edelleen; leviää herkästi jos siinä sokeassa silmässä tulehdus olisi ollut. Punoittaako se silmä sitten aina, jos se punoitus ei ollut tulehdusta?

Vierailija
64/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja anteeksi että jankkaan tästä, niin se silmätulehdusdiagnoosi tuli niin että lääkäri katseli minua, sanoi että sulla taitaa tuo toinen silmä vähän punoittaa, saat antibioottivoidetta siihen.

Vierailija
65/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että sait, se tulehdus olisi jatkuessaan ollut todella vaaraksi myös terveelle silmälle.

Vierailija
66/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä että sait, se tulehdus olisi jatkuessaan ollut todella vaaraksi myös terveelle silmälle.

No en edes hakenut sitä eikä silmää edes punoittanut kun kotona katsoin peiliin. =)

(Lupaan lopettaa tähän enkä vastaa enää jankkaajalle)

Vierailija
67/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvasti meikattu,korkokenkäinen,venäjä -aksentilla puhuva,Ludmila tyyppinen lääkäri näytti kirjasta kuvaa,että mitä ,voisikohan olla tuo?Ja siis kysyi minun,potilaan mielipidettä.Olin satavarma,että olen piilokamerassa.Ja päälle lätkäsi tajuttoman pitkän saikun,vaikka kyseessä tyyliin pikku flunssa.No se oli tietenkin ihan kiva:)

Eräs Helsingin keskustan lääkäriasema? :> Olen käynyt kuvaukseen sopivalla lääkärillä, nauroi koko vastaanoton ja antoi kunnon lääkkeet pikkuvaivaan, oli nuppi kunnolla sekaisin...

Vierailija
68/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kylmäallergia, jota en vielä siinä vaiheessa tiennyt kun kävin järvessä uimassa. Sen seurauksena ihoni nousi paukamille (aivan kuin olisin kierinyt nokkospuskassa) ja hengittäminen kävi vaikeaksi. Päivystyksessä minua tutki muutama eri lääkäri ja diagnoosiksi sain, että olen vampyyri.

Yritin vielä myöhemmin varata aikaa lääkärille julkiselle puolelle, vastaukseksi sain vain että ei me sua voida hoitaa. Vasta yksityisellä sain diagnoosin.

siis kirjoitettiinko tietoihin OIKEASTI, että potilas on vampyyri? :D hitto. määki tahdon!

Vierailija
69/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakaralihaksen alla oleva piriformishermo teki liikkumisesta niin tuskaista,ettei housuihin pissiminen oikeesti ollut kaukana.Linkutin lääkärille,jolle sisään tutkimushuoneeseen mennessäni parahdin, että päästä minut tuskistani!Siihen velmu lääkäri totesi,ettei kai tilanne ole vielä ihan noin paha? Antaessaan kipupiikkiä hän sanoi,että piikin saat muttet viimeistä :D!

Vierailija
70/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin käynyt päivystyksessä emätintulehduksen vuoksi  ja lääkäri päätti kirjoittaa ab-kuurin. oli aurinkoinen kevätpäivä ja kesken reseptin naputtelun lääkäri lopetti, tuijotti minua ja totesi   " eikun  eihän tätä uskalla sinulle kirjoittaa, tämä antibiootti reagoi auringon kanssa ja olet niin kalpeakin että sytyt vielä tuleen"

juu, ei spontaania itsestään syttymistä kuolinsyyksi minulle, kiitos!

toinen kerta oli uutenavuotena, olimme miehen kanssa varmoja että 2 v atoopikko oli raapinut ihoonsa tulehduksen joten eikun näytille. odotimme hoitajalla käynnin jälkeen 4 h tyhjässä ja hiljaisessa terveyskeskuksessa,  tunnelma oli epätodellinen ja meitä alkoi vaivata miehen kanssa väsymyshysteriä.

mies kävi hakemassa autosta ensin sipsipussin, sitten limsapullon ja minä viihdytin lasta YouTuben avulla...

lopulta nimeämme kutsui lihava mieslääkäri, joka mustine silmälaseineen kuin oli kuin ilmetty Jopet shown tohtori  Kaikkonen!  kaiken lisäksi tämä lääkäri kysyi jatkuvasti kuiskaavalla äänellä " sanotko vielä sen painon? " ja yhtäkkiä tokaisi  minulle

"älä puhu nyt,  älä sano nyt mitään!pitää keskittyä tähän!" öh, okei..

hyvä lääkärihän  kyllä oli kyseessä, näki yhdellä vilkaisulla että bakteeritulehdushan sinne raavittuun käteen oli pesiytynyt !  hävetti hitosti,  kun me aikuiset vilkuilimme toisiamme ja koetimme olla ulvomatta naurusta..

Vierailija
71/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut rintojen pienennysleikkauksessa ja kävin leikkauksen jälkeisessä tarkistuskäynnillä leikanneen kirurgin luona. Rintani oli ihan mustelmilla, tosin mustelmista suurin osa oli keltaisia. Kirurgi riemastui tästä kovasti kun "en ole koskaan nähnyt tuon värisiä mustelmia! Miten ne voikin olla noin iloisen keltaisia?!". Jälkitarkastuksessa otetaan rinnoista kuvat, kuvat otettiin myös ennen leikkausta. Ihan normaali käytäntö siis (ainakin siellä yksityissairaalassa jossa minut leikattiin). Kirurgi sitten kiekaisi ilahtuneena, että "otetaanpa kuvat! Nämä mustelmat on niin hauskan näköiset, että kyllä näistä on pakko kuvat saada!". Ja sitten se räpsi muutaman kuvan. Olin ihan että wtf. Tiesin tosiaan, että kuvat kuuluu ottaa joka tapauksessa, mutta kirurgi sai sen kuulostamaan siltä, että kuvaa vaan ihan omaksi huvikseen kun on niin hauskan väriset mustelmat... 

Vierailija
72/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin vastaanotolle päänsäryn vuoksi, lääkäri epäili niskojen jumiutumista aiheuttajaksi ja sanoi: kokeillaanpas hakea sinulle googlesta jotain venyttelyohjeita, joita voit tehdä kotona.

Vierailija
73/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joitakin vuosia sitten juttelemassa psykiatrin (yksityinen) kanssa erään trauman jälkeisistä tuntemuksista. Ehdin käydä vastaanotolla muutaman kerran. Ensimmäisten kertojen jälkeen olin terapiaan tyytyväinen, mutta myöhemmin aloin epäillä, että lääkäri oli jollakin tavalla epänormaalin ja epäammattimaisen kiinnostunut asioistani. Hän kyseli erittäin seikkaperäisesti parisuhteestani, eikä vain nykyisestä, vaan myös entisistä miehistä ja seksielämästäni. Nämä eivät millään lailla liittyneet käsiteltävään asiaan. Vastailin ensin kysymyksiin velvollisuudentuntoisesti, mutta lopulta aloin vaihtaa puheenaihetta, koska tilanne tuntui liian kiusalliselta. Hän myös myötäili minua kaikissa asioissa ja puhui muutenkin häiritsevän tuttavallisesti.

Viimeisen kerran lopuksi sanoin lääkärille, että taidan jättää terapian täällä erää tähän. Psykiatri oli tästä silminnähden tyrmistynyt ja yritti saada monella tavoin pääni käännettyä. Sanoin, että olen nyt päätökseni tehnyt ja nousin tuolista tarttuakseni ovenkahvaan. Tässä vaiheessa lääkäri säntäsi perään, tarttui molemmilla käsillä kiinni käsistäni ja sanoi: "Muista että minä rakastan sinua.". Olin niin yllättynyt, että sanoin vain "kiitos", ja lähdin ulos. Myöhemmin on käynyt mielessä paljon parempiakin vastauksia, mutta jätin asian kuitenkin tähän.

Vierailija
74/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ihotautilääkäri heitti mut ulos. Ei tarvinnut maksaa.

Nuorena kun kävin tk:ssa mieslääkäri huohotti.

Vierailija
75/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ennen aina meidän terkkarissa. Siellä oli ulkomaalainen (ehkä venäläinen lääkäri), joka kutsui ainakin kolmella eri kerralla ambulanssin minulle. Vaikka menin flunssan, jalkakivun ym. vuoksi hakemaan sairaslomaa. Oli noloa aina joutua sinne sairaalaan, kun siellä aina ihmeteltiin, että miksi taas olen siellä.

Vierailija
76/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen naislääkäri aikoi kirjoittaa minulle lääkereseptin. Sanoi kirjoituttavansa sen toisella lääkärillä ja poistui sitten huoneesta. Kymmenen minuutin kuluttua hän tuli leveästi hymyillen takaisin reseptin kanssa, ja totesi, ettei heillä ollut Neuvostoliitossa tietokoneita eikä siksi osaa sellaista käyttää :D

Tämä tapahtui pari vuotta sitten.

Vierailija
77/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani oli saanut jostain suuhunsa astma-turbuhaalerini, jota pureskeli. Kun huomasin asian, ponkasin kauhuissani sängyltä pystyyn ottamaan lääkettä koiralta pois. Makuuhuoneen ovi sattui olemaan selällään ja koiran perään syöksyessäni löin pikkuvarpaani täysillä oven reunaan. Pikkuvarvas turposi valtavaksi ja oli seuraavana aamuna ihan musta ja tosi kipeä. Siispä lääkäriin!

Lääkäri katsoi ja kokeili varvasta ja kysyi sitten mitä oli tapahtunut. Kerroin tapauksen ja hän alkoi nauraa hohottaa niin, ettei siitä ollut tulla loppua. Naurunsa välissä hän sai sanottua, ettei ole kuullut hullumpaa kertomusta uransa aikana. Hän lähetti minut sairaalan kirurg. pkl:lle ja kirjoitti lähetteeseen: koira ottanut potilaan astmalääkettä ja  potilaan varvas murtunut sen takia... Hän jäi nauraa hohottamaan edelleen, kun läksin vastaanotolta könkyttämään kantapääni varassa kohti sairaalaa.

Vierailija
78/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työterveyslääkärillä, epäilin psoriasista no lääkäri oli eri mieltä ja alkoi tietokoneeltaan näyttää kuvia erilaisista ihottumista, et kato tässä on tällaista ja täs tällaista, sulla on vähän tän näköistä mutta ei tällaista. Yhtäkkiä tokaisi ai kauheeta ei sua varmaan kiinnosta katsella ihmisten ihottumia. No päätyi sitten dg:iin, ei ollu psori silloin.

Vierailija
79/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin yksityisellä ortopedillä pyytämässä lausuntoa että saan vaakutuksen korvaamaan teetetyt tukipohjalliset ja lisäksi odotin  muutenkin lääkärin mielipidettä nilkkojen tilanteesta. Ennen nilkan näkemistä tuhahti tukipohjallisesten olevan viimeinen vaihtoehto varsinkin näin nuorella ihmisellä. Kuitenkin kun otin kengät pois ja huomasi nilkan asennon (käänsi katseensa sekunniksi näytöstä) jo muuttui ääni kellossa ja lausunnon kirjoitus alkoi. Oli siinä melkein naurussa pitelemistä kun lääkäri valui tuolissaan todella rötvään asentoon ja alkoi kahden sormen tekniikalla kirjoittamaan lausuntoa. Koko muutaman rivin kirjoittamisen ajan lääkäri myös läähätti kun olisi maratonin juossut. Koko episodissa meni alle 5min mutta lääkäri päätti veloittaa 20min ajasta. Noh sainpahan pohjallisten hinnan 250€ vakuutuksesta takaisin.

Minä, viisikymppinen mies, olin samanlaisen vaivan kanssa. Ortopedi oli tuollainen parikymmentä vuotta nuorempi tyttö. Ensin jaloista otettiin jonkinlaiset mustekuvat ja sitten vielä piti mennä seisomaan jonkin peililaatikon päälle. Kun siinä seison niin nainen alkoi oikein hipelöimään jalkojani ja päivitteli kovin kiinnostuneena, että onpa isot ja leveät lättäjalat. Kuulemma harvoin tulee vastaan. Vielä sitten kovin huolellisesti tarksiteli käsillään nilkan liikkuvuudet jne. Pikkuisen jäi outo olo. Onneksi tukipohjallispajalla sai asioida ihan raavaan miehen kanssa.

Vierailija
80/522 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin pari v sitten helsingissä kunnallisella rinnasta löytyneen patin takia.

Mun aika oli päivän viimeisiä ja mun lääkäri oli selvästi jo vapaa/lomatunnelmissa.

Sillä oli päällään havajishortsit ja muistaakseni vielä joku tälläinen lyhythihainen kauluspaita, jonka päällä lääkärintakki.

Ei tullut kovin ammattimainen kuva kun lekurilla karvaset sääret näkyvät ja jaloissa kukkashortsit... Hyi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan