Kerro millaisilla keinoilla voi suojata omaisuuden SDP:n, Vihreiden ja Vasemmistoliiton kuppaukselta
Eli miten kannattaa järjestellä omaisuus, jotta omaisuutta ei sosialisoida.
Kommentit (28)
Työajan ajattelin ainakin leikata. Nelipäiväinen työviikko olisi hyvä, käteen jää veronkorotusten jälkeen varmaan aika lailla sama. Asiakkaathan siinä kärsivät, toimin sosiaalityöntekijänä. Omaisuuden osalta pyrin siirtämään omaisuutta koko ajan lapsen nimiin. Samoin omat vanhempani maksavat minun laskujani.
Miksi niin pitäisi tehdä? Jos kuulut maahan nimeltä Suomi, sinun pitää maksaa jäsenmaksua eli veroja. Veroista päättää eduskunta ja hallitus. Kuka vain voi osallistua sen valintaan vaaleilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin pitäisi tehdä? Jos kuulut maahan nimeltä Suomi, sinun pitää maksaa jäsenmaksua eli veroja. Veroista päättää eduskunta ja hallitus. Kuka vain voi osallistua sen valintaan vaaleilla.
Äänestän luonnollisesti kokoomusta turvatakseni minulle perustuslain turvaaman omaisuuteni. Varkaat äänestävät varmaan toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän luonnollisesti kokoomusta turvatakseni minulle perustuslain turvaaman omaisuuteni. Varkaat äänestävät varmaan toisin.
Oletko yhtään seurannut Kokoomuksen edesottamuksia viimeisen kahden viikon ajalta?
Sulla on, ap, käynyt tosi paska nakki. Suomessa kukaan muu ei maksa veroja, eikä veronluonteisia maksuja, kuin sinä. Tää on ikävää. Niin toivoin, että olisin voinut kertoa parempia uutisia, mut näin se on. Jaxuhalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Kokoomushan juuri sosialisoi pois asumistukea niiltä joilla on yli 10000 euroa varallisuutta, joten ei Kokoomus ainakaan turvaa omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yhtään seurannut Kokoomuksen edesottamuksia viimeisen kahden viikon ajalta?
Hyviä ajatuksiahan sieltä on tullut. Nämä Orpon uusimmatkin tavoitteet ovat hyviä ja turvaavat suomalaisen yhteiskunnan ja suomalaisten omaisuuden jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Muutto ulkomaille?
Muuton jälkeen menee 3 vuotta, ennen kuin on lopullisesti vapaa Suomen verotuksesta. Omaisuuden myynti pitää tarkkaan suunnitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Kokoomushan juuri sosialisoi pois asumistukea niiltä joilla on yli 10000 euroa varallisuutta, joten ei Kokoomus ainakaan turvaa omaisuutta.
Sosialisointi tarkoittaa sitä, että yksityistä omaisuutta otetaan valtion omaisuudeksi väkipakolla. Asumistuki ei ole yksityistä omaisuutta, vaan tulonsiirto.
Erittäin ajankohtainen sekä tarpeellinen pohdinta. Demaritorakkalauma tuntuu taas olevan liekeissä ja työntämässä TAAS saastaisia kommarikouriaan muiden eli NETTOveronmaksajien taskuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutto ulkomaille?
Muuton jälkeen menee 3 vuotta, ennen kuin on lopullisesti vapaa Suomen verotuksesta. Omaisuuden myynti pitää tarkkaan suunnitella.
Sulle tulee kiire.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorempana töissä Englannissa. Minulla on siellä yhä pankkitili ja rahastoja. Sinne olen vähitellen siirtänyt omaisuutta Suomesta suojaan.
Tarkoitatko sitä, että Englanti kuuluu edelleen IBAN-järjestelyyn ja varat siirtyy ilman sen ihmeempiä kuluja? EU:n sisällä rahan pitäisi siirtyä tililtä toiselle hetkessä ja ainakin sijoitustilejä voi avata ulkomaille ja niistä saatava korko on ulkomaan pääomatuloa, josta voi tehdä poistoja. Suomalaisten pankkien koroista menee lähdevero, josta ei voi tehdä poistoja. Nyt Vasemmistoliitto suunnittelee jo sitä, että osingoista ym. kannetaan lähdeveroa, eli suomeksi sosialisoidaan tuottoja ilman oikeutta tehdä vähennyksiä. Eli arvo-osuustilitkin pitäisi siirtää ulkomaille.
Osakesäästötili. Pidät rahat sen sisällä ja odotat kunnes valta taas vaihtuu ja verotus lasketaan nykyiselle kansainväliseen keskiarvoon verraten tuplatasolle siitä demarien suunnittelemasta nelinkertaisesta tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin ajankohtainen sekä tarpeellinen pohdinta. Demaritorakkalauma tuntuu taas olevan liekeissä ja työntämässä TAAS saastaisia kommarikouriaan muiden eli NETTOveronmaksajien taskuihin.
Eniten vituttaa se, että vaikka voisikin maksaa veroja, nykymeno on kuin jostain Neuvostoliitosta, jossa rikkaita lahdattiin ja jahdattiin. Kauppaan ei uskalla mennä kuin paskaisissa farkuissa ja muutenkin pitää näytellä köyhää. Muuten tulee leimaantuneeksi riistäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä ajatuksiahan sieltä on tullut. Nämä Orpon uusimmatkin tavoitteet ovat hyviä ja turvaavat suomalaisen yhteiskunnan ja suomalaisten omaisuuden jatkossakin.
Sinipunahallitus kuulostaa pelottavalta. Ei siltä että se turvaisi mitään.
Uli, uli. Eikös tämä kokkarihallitus halunnut nostaa sotamenot kattoon? Ei niitä kokomustan sotarahoja mistään taikaseinästä saa revittyä.
Hehe. Ap:n omaisuus kupataan. Oikein tommoselle roskaihniselle
Sinun suureksi harmiksi juuri vasemmisto yhdessä ay-liikkeen kanssa ovat aikoinaan luoneet tämän hyvinvointivaltion nimeltä Suomi.
Nyt sitten vain oikeisto onkin valitettavasti jo tuhonnut todella paljon hyvinvointivaltiota nimeltä Suomi.Sinun suureksi harmiksi juuri vasemmisto yhdessä ay-liikkeen kanssa ovat aikoinaan luoneet tämän hyvinvointivaltion nimeltä Suomi.
Nyt sitten vain oikeisto onkin valitettavasti jo tuhonnut todella paljon hyvinvointivaltiota nimeltä Suomi.🎩🎩🎩👺👺👺👺👺
Demarien älykkyydestä on vahvoja näyttöjä. Kaikkein paras näyttö on ollut vaatimus koko kansan kouluttamisesta, jotta työelämme saisi mahdollisimman parhaita osaajia. Tätähän oikeisto ensi alkunn vastusti, mutta kun tulokset puhuivat puolestaan, kääntyi myös kannattamaan sitä. Tuottavia yrityksiä ei olisi ilman osaavaa henkilöstöä. Nokia kasvu globaaliksi suuryrotykseksi oli selvä esimerkki tästä. Sinun koultusta vähättelevillä keinoillasia se olisi jäänyt totetumatta. Koko kansan koulutus on ollut ylivoimaisesti paras talouspoltiinen innovaatio, mitä Suomessa ja monessa muussakin maassa on tehty. Suomessa se on ollut erittäin demarijohtoista kuten muissakin pohjoismaissa. Ilman tätä koulut
Olin nuorempana töissä Englannissa. Minulla on siellä yhä pankkitili ja rahastoja. Sinne olen vähitellen siirtänyt omaisuutta Suomesta suojaan.