Omituisin lääkärikäyntisi?
Mitä lääkärikäynnillä tapahtui? Mikä teki siitä omituisen? :)
Kommentit (527)
Mehiläisessä lihava, rasvaisella Juice-tukalla varustettu lääkäri alkoi myymään minulle kirjaansa. Teki tämän 3 kertaa tapaamisen aikana.
En ostamnut.
Vierailija kirjoitti:
Pikkurillini uloimmassa nivelessä todettiin nivelrikko. Työterveyslääkäri kehotti varaamaan ajan fysioterapeutille pikkurillin kuntoutusta varten :).
Jep, kuullostaahan se ihan hauskalta. Sormien nivelrikkoa minullakin ja kuntoutusta fyssarilta pari kertaa saatu ja oikein hyödyllistä olikin
Tuli talipatti otsaan. Lääkäri, varsin osaamattomana pidetty sellainen, ihmetteli minulle, että mitä sille oikein pitäisi tehdä. Ja meni sitten kysymään muilta, kun minä en tiennyt.
Omituisin on taatusti tämä, tapahtui Salossa. Aika pian sen jälkeen tämä kyseinen lääkäri poistui sieltä töistä, ja hänelle oli sitä ennenkin jo epäilyttävän paljon aikoja saatavilla, joten enemmän palveluita käyttävät varmaan tiesivät että on omituinen.
Mutta siis menin lääkäriin huonosti parantuvan flunssan kanssa. 5 viikkoa sairastumisesta oli vieläkin lievää lämpöilyä, kurkkukipua, päänsärkyjä, nenän ja silmien vuotamista. Lääkäri tuijotti minua pitkään ja sitten sanoi: "Sinä olet ihan kalan näköinen. En minä kaloja hoida!" Ajattelin että se on joku outo vitsi, ja yritin naurahtaa. Sitten lääkäri sanoi "sinulla on TIPPURI, en minä sinua hoida". Mitään ei ollut edes tutkittu. Minä siinä sitten, että eikö ensin pitäisi tutkia, ja ei kai nämä minun vaivat oikein sukupuolitautiin viittaa - ja toisaalta kai se tippurikin pitäisi hoitaa, jos sellainen jollain on". Sitten tuijotti taas pitkään ja kirjoitti antibioottikuurin. Hoito auttoi kyllä, mutta olipa kummallinen kokemus. Mieleen tuli, että lääkäri oli joko huumeissa tai mielisairas.
Ensin huudellaan nimellä sisään.. Missään ei näy ketään avaamassa ovea kun käytävä avautuu kahteen suuntaan. Ovinumero ei ole näkyvissä.
Oma arvioni oli iskias, lääkäri käski hakemaan tietoa niska-hartia -hoidosta. Mutta kun särky ei ollut niskassa...
Naistentautien lääkäri syytti minua puolisoni uskottomuudesta, kun menin vastaanotollensa sukupuolitautitesteihin.
Ei kannata ikinä joutua lappeenrannan mp1:lle. Siellä on ihan pimeitä epäammattimaisia sadisteja hoitajissa ja lääkäreissä.