Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi velvollisuutena suhteessa?

Vierailija
22.02.2016 |

Onko seksi mielestänne velvollisuus suhteessa? Eli on pakko antaa vaikei huvittaisi? Mietin, että se on oikeastaan aika epäkiihottava ajatus. Kielletyt asiat usein ovat kiihottavia. Velvollisuus kuulostaa sanana hyvin tylsältä. Onko avioliitto usein seksin kuolema?

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden sisällä olen saanut yhtyä 2 kertaa. Suuseksiä ehkä kerran yhdessä tai kahdessa kuukaudessa. Puoliso puhuu kyllä kuinka tarpeista tulee pitää huoli. Käytäntö ei päde.

M50

Vierailija
42/98 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen menee parisuhteeseen saadakseen hyvän isän lapselle. Mies menee parisuhteeseen saadakseen vakiseksiä. Ennen pitkää mies alkaa painostaa seksiin ja nainen valittaa arjen kuormittavuutta. Miehestä tulee naiselle kotityö siinä missä tiskit ja pyykit. Nainen kokee olevansa vankina omassa kodissaan. Mies hallitsee ja syyttää vaimoa haluttomuudesta vaikka hän saisi seksiä paljon enemmän kun ottaisi vastuuta kodin pyörityksestä ja lopettaisi seksiin painostaminen. Nainen laskee viikkoja kunnes lapset ovat tarpeeksi isoja voidakseen päästä pois velvollisuusvankilasta. Kyllä se on niin että jokainen mies tuhoaa oman seksielämänsä ihan itse omalla käytöksellään. Ei kukaan nainen kieltäydy seksistä jos se on hyvää ja kivaa. Velvollisuus sen sijaan ajaa vain kauemmaksi.

Seksi alkaa olemaan ikävää, inhottavaa ja kamalaa joka ikiselle naiselle jolla vaihdevuodet ovat alkamassa, tyypillisesti noin 45v ikäsenä.

Höpö höpö. Jos sinä olet epäonnistunut pitämään naisesi halukkaana, ei tarkoita sitä ettei toisten naiset pysyisi halukkaina vanhuuteen asti. Älä yleistä kun et tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden sisällä olen saanut yhtyä 2 kertaa. Suuseksiä ehkä kerran yhdessä tai kahdessa kuukaudessa. Puoliso puhuu kyllä kuinka tarpeista tulee pitää huoli. Käytäntö ei päde.

M50

Miksi olette vielä yhdessä tai et hae vierasta. 50v mies on kumminkin vielä parhaassa naimaiässä. Itse olisin käynyt vaimon kanssa kehityskeskustelun miten säännöllinen seksi hoidetaan ja missä kenenkin kanssa.  Meni parikymppisenä naimisiin ja olin valmistautunut siihen, että joutuisi käymään kehityskeskustelun, eroamaan tai hankkimaan vieraan naisen. Mutta riski ei onneksi realisoitunut ja saanut nauttia riittävästä seksistä koko ikäni. Vaimo ymmärtänyt pitää siitä huolen.

Vierailija
44/98 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, mitä tuohon nyt sanoisi. Itse olen ottanut sen linjan, että seksiä on jos vaimo sitä haluaa. Itse en ole mitään vaatimassa, koskaan. Ja auta armias, jos minä en seksiin suostuisi kun vaimo sill päällä on. Mikä Mayhem siitä syntyisi... Me ollaan kaikki tasa- arvoisia, toiset on vaan vielä vähän tasa- arvoisempia 🤔

Vierailija
45/98 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen juttu vielä, kun monissa suhteissa esiintyy pihtausta, että ettekö te keskustele puolison kanssa seksistä parisuhdetta perustettaessa. Ettekö sovi, että jos seksi loppuu loppuu parisuhde?  Meillä vaimo vannotti sopimaan, että jos kotona on tarpeeksi seksiä ei saa käydä vieraissa. Tämä on myös pitänyt. Hänellekin ollut päivän selvää, että hakisin vierasta pillua jos kotona ei olisi seksiä. Toisin päin muuten sama, mutta jos olisin alkanut pihtaamaan vaimo olisi eronnut. Sekin oli selvää jo alusta asti, ettei ala kaverisuhteeseen. Siten ollaan molemmat tiedetty mitä seuraa ilman seksiä.

Vierailija
46/98 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Miksi olette vielä yhdessä tai et hae vierasta. 50v mies on kumminkin vielä parhaassa naimaiässä. Itse olisin käynyt vaimon kanssa kehityskeskustelun miten säännöllinen seksi hoidetaan ja missä kenenkin kanssa.  Meni parikymppisenä naimisiin ja olin valmistautunut siihen, että joutuisi käymään kehityskeskustelun, eroamaan tai hankkimaan vieraan naisen. Mutta riski ei onneksi realisoitunut ja saanut nauttia riittävästä seksistä koko ikäni. Vaimo ymmärtänyt pitää siitä huolen.

Rakkautta muuten on ja pitkä suhde. Seksittömyys alkaa kyllä kiristää nuppia ja huomaan olevani useammin kärttyinen. Minulle on myös sanottu, että jos toinen pihtaa, niin on lupa käydä vieraissa. Minulla tätä lupaa ei silti ole, kun mainitsin asiasta.

Kaksinaismoralismia on ilmassa.

Vierailija
47/98 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm, mitä tuohon nyt sanoisi. Itse olen ottanut sen linjan, että seksiä on jos vaimo sitä haluaa. Itse en ole mitään vaatimassa, koskaan. Ja auta armias, jos minä en seksiin suostuisi kun vaimo sill päällä on. Mikä Mayhem siitä syntyisi... Me ollaan kaikki tasa- arvoisia, toiset on vaan vielä vähän tasa- arvoisempia 🤔

Itsellläni ollut sama linja. Siksi panostanut koko ikäni siihen, että vaimoni on halunnut seksiä. Niihin haluihin vaikuttaa eniten miehen oma käytös. Ainut mihin voi vaikuttaa on naisen mielentilaan ja halukkuuteen. Vaatimalla ei ainakaan saa mitään. Silloin on jo hävinnyt. 

Vierailija
48/98 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään velvollisuus, voit lähteä kilometritehtaalle milloin vain.

Toki kaakattaja voi jäädä odottelemaan että milloinka se mies "pettää".

Vierailija
49/98 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Rakkautta muuten on ja pitkä suhde. Seksittömyys alkaa kyllä kiristää nuppia ja huomaan olevani useammin kärttyinen. Minulle on

Täälä samankaltainen tilanne. Seksittömyys ottaa välillä koville. Olemme aiheesta puhuneet useasti, mutta ei sillä ole mitään vaikutusta ollut. Itse en enää jaksa edes yrittää. Olen jättänyt kaikki vaimooni kohdistuvat kiihottavat ajatukset pois niin ei enää tee niin useasti itseäkään mieli seksiä. 

Vierailija
50/98 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen pitäisi olla velvollisuus, miksi olla suhteessa jos toinen ei halua sitä?

Siksi koska muuten lapsilta menee koti ja toinen vanhempi.

Vierailija
51/98 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni kirjoitti:

Seksi ei todellakaan ole suhteessa mikään velvollisuus.

Eikä miehen ole velvollisuus olla naiselle hellä tai jakaa tulotasoaan.

Ei tietenkään. Aina voi erota.

Vierailija
52/98 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo kieltäytyy , niin minulla näyttää usein menevän niin, että ajattelee rauhallisesti, kyllä tämä kestetään. Kuitenkin jo mahdollisesti seuraavana päivänä tai sitä seuraavana iskee tunne-elämään hallitsematon katkeruuden tunne . Se on kuin ensin halolla päähän ja musta säkki . Sille ei mahda mitään. Se on vain koitettava ottaa ymmärryksellä. Ei voi enää edes seksiä ehdotella. Jotain melankolista musikkia laitan tulemaan ja koitan rauhoittua.  

Vierailija
53/98 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten seksi voisi olla velvollisuus. Miten mies saa väkisin erektion, jos vaimo haluaa seksiä? Tai miten vaimo saa erektion ja alapää kostuu, jos niin ei vain käy?

Vierailija
54/98 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten seksi voisi olla velvollisuus. Miten mies saa väkisin erektion, jos vaimo haluaa seksiä? Tai miten vaimo saa erektion ja alapää kostuu, jos niin ei vain käy?

Kaipa siinä sitten joku toleranssi täytyy olla jossa puitteissa velvollisuutta toteutetaan. Minä miehenä tekisin kaikkeni, että vaimo sais minulta seksiä aina niin paljon kuin kykenisin. Se nyt on vaan meillä ikäväkyllä aina niin päin,että  minä olen se halukas osapuoli.

Vierailija
55/98 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset pihtaavat? Se on yleisempää kuin miesten vastaava toiminta.

Vierailija
56/98 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen kieltäydy seksistä jos se on hyvää ja sitä saa mieheltä joka on parisuhteessa muunkin kuin seksin takia. Kyllä voi mies syyttää ihan vaan itseään jos saa pakit. Ei minunkaan seksihalut ole mihinkään kadonneet. Mies on käytöksellään hankkinut seksittömän elämän itselleen.

Vierailija
57/98 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen kieltäydy seksistä jos se on hyvää ja sitä saa mieheltä joka on parisuhteessa muunkin kuin seksin takia. Kyllä voi mies syyttää ihan vaan itseään jos saa pakit. Ei minunkaan seksihalut ole mihinkään kadonneet. Mies on käytöksellään hankkinut seksittömän elämän itselleen.

Sinä et ole kaikki. Naiset voivat pihdata, vaikka mies tekisi mitä tahansa heidän eteensä. Mutta näinhän se on, että kaikki on miessian syytä.

Vierailija
58/98 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuotisilla ja sitä wanhemmilla naisilla kyse ei ole pihtaamisesta, vaan siitä että heillä ei enää ole halua, himoa eikä kykyä. Naisten seksuaalinen funktio päätyy vaihdevuosissa jotka alkavat keskimäärin 45v iässä.

Vierailija
59/98 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuotisilla ja sitä wanhemmilla naisilla kyse ei ole pihtaamisesta, vaan siitä että heillä ei enää ole halua, himoa eikä kykyä. Naisten seksuaalinen funktio päätyy vaihdevuosissa jotka alkavat keskimäärin 45v iässä.

Osalla kyllä. Se ei silti tarkoita, että ei voisi huolehtia kumppanin tarpeista. Nousen minäkin aamulla ensimmäisenä tekemään aamupalan vaimolle, joka lähtee töihin aikaisemmin kuin minä. Sen vuoksi, että hän saisi nukkua pidempään. Ja teen kunnon aamupalan ja eväitä.

Vierailija
60/98 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttoman puolisona on pakko kommentoida että jos jokin tuntuu vielä pahemmalta kuin puolison haluttomuus niin se että se puoliso yrittää pakottaa itsensä hampaat irvessä hoitamaan jonkun velvollisuuden kanssani. 

Mieluummin ilman. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi