Finlaysonin vai Ikean pyyhkeet?
Kertokaa omia kokemuksia. Omat jo yli 10 vuotta vanhat Ikean kylpypyyhkeeni ovat yhä priimaa. Marimekon Ratia-pyyhkeet ovat myös kestäneet vuosia, mutta ompeleet ovat purkautuneet. Ikean pyyhkeissä ompeleetkin ovat yhä kunnossa.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mun Ikean pyyhkeet on paljon parempia kuin Finlaysonin. Hyvin ovat kestäneet jo vuosia jatkuvaa käyttöä ja pesua, voin suositella.
Uskon, vaikka ei ole noista kokemusta, mutta kaikki ovat parempia kuin Finlaysonin pölyksi muuttuvat rätit.
Iselläni on parhaat pyyhket 70-luvulta Hobbyhallista ostetut "lenkitetystä" froteesta valmistetut. Niitä ei vaan ole mistään saanut enää.
Finnlayson = made in Turkey ja Kurttila on woke
Ihan sama. Tärkeintä että tulee kuivaa.
Unohdit parhaat:
Luhta
ikeat ja finlaysonit voit unohtaa
Finlayson meni boikottiin kun alkoi wokesairautta edistää.
Mutta saako Ikean pyyhkeitä nahkahomojen kuvilla?
Minä tykkään Familonin pyyhkeistä, niiden hamam-pyyhkeet on ihan täydellisiä.
Nykyään ikea. Finlayysonin pyyhkeet ovat parin pesun jälkeen riekaleina.
Vierailija kirjoitti:
Finlayson meni boikottiin kun alkoi wokesairautta edistää.
Kun palkattiin setämies toimariksi mentiin viemäriin monella tasolla ja lujaa.
Tällä hallituskaudella jos on pakko ostaa pyyhe, niin Ikea. Katsotaan millainen hallitus on ensi kaudella, sitten voi jo ns. kotimainen olla ykkösvaihtoehto.
Alennusmyyntejä vihaava ja Elokapinaa ihannoiva Finlaysonin luova johtaja Jukka Kurttila, 61, ei säästele sanojaan arvostellessaan muita kauppaketjuja.
Eihän tuon Normalin tai vaikka Ikean menestys perustu laatuun. Ei Ikean huonekalut ole pääosin laadukkaita ja kestäviä, nehän luhistuu, jos vähän potkaisee. Ikean menestys perustuu hintaan ja ennen kaikkea helppouteen. Ikeaan on helppoa mennä ja siellä on kaikki saman katon alla, Kurttila selittää uutuuskirjassa.
Kurttila on työkavereidensa mielestä globalisti vihervasemmistolainen
Vierailija kirjoitti:
Tällä hallituskaudella jos on pakko ostaa pyyhe, niin Ikea. Katsotaan millainen hallitus on ensi kaudella, sitten voi jo ns. kotimainen olla ykkösvaihtoehto.
EI Finnlayson ole kotimainen, made in Turkey
Minulla on Finlaysonin, Luhdan ja IKEAn pyyhkeitä.
IKEA on ok, muut loistavia ja pysyvät pehmeinä vuodesta toiseen, IKEAn muuttuvat koviksi aika äkkiä.
Mun Ikean pyyhkeet on paljon parempia kuin Finlaysonin. Hyvin ovat kestäneet jo vuosia jatkuvaa käyttöä ja pesua, voin suositella.