Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krapula kestää yli nelikymppisenä 3 päivää.

Vierailija
22.02.2016 |

Mistä johtuu ettei krapulasta palaudu enää niin nopeaan kuin nuorena? muilla keski-ikäisillä samaa ongelmaa?

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin voi mennä 2-3 päivää, ei kai se iästä ole kiinni... t. 20 v

Vierailija
2/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kolmekymppinen kärsii jo toista krappepäivää risteilyn jälkeen. Kai se johtuu suurimmaksi osaksi harjotuksen puutteesta ja univajeesta. Kai se kehon palautuminen on hitaampaa mitä enemmän on ikää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä kaksi päivää. :(

Vierailija
4/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä minäkin nuorena luulin, ne oiket krapulat alkoivat vasta siinä kolmenkympin jälkeen.

Vierailija
5/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sun ikäisenä ei moista ongelmaa ollut. Pystyi olemaan ja juomaan valomerkkiin asti ravintolassa ja seuraavana iltana uudestaan, päivän aikana meni krapula hyvin ohi.t.aloittaja

Vierailija
6/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä minäkin nuorena luulin, ne oiket krapulat alkoivat vasta siinä kolmenkympin jälkeen.

No millaisia sun krapulas oli nuorena ja mitä ne oikeat krapulat siis nyt on?

Vierailija
7/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes 40v ja ei tule enää krapulaa. Nuorena oli useinkin.

Vierailija
8/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä täälläkin on pahentunut. Ei niin että olisi normaalia huonompi olo tai kovempi päänsärky, mutta väsymys kestää 2-3 päivää ja henkinen krapula on kova. Sitä on melkeinpä masentunut sen 2-3 päivää, ahdistaa ja pelkää ja on toivottomuutta jne. Ennen 35 ikävuotta ei ollut koskaan minkäänlaisia henkisiä oireita ja väsymyskin oli ohi sen varsinaisen krapulapäivän jälkeen.

Vierailija
9/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias ja en enää poe varsinaista krapulaa, jossa siis huono olo ja pääkipu, niinkuin nuorempana. Sen sijaan saatan olla useita päiviä hyvin väsynyt vaikka nukkuisinkin tarpeeksi. Tämän vuoksi nykyään pitää olla todella "hyvä syy" juhlimiselle; jos on tosi mukavat juhlat, niin seuraavan viikon väsymys ei niin haittaa :)

Vierailija
10/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän sitä nyt vanhempana saisi pään sekaisin? ei huvittaisi aina olla selvinpäin.

Vierailija
11/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma krapula on sen muutaman päivän. Hermojen palautuminen ottaa jopa neljä päivää. Vittumaista olla pinna kireällä useita päiviä juomisen jälkeen. Parikymppisenä krapulat kesti korkeintaan päivän. Toivon hartaasti että se miedompi laillistetaan, silloin voi jättää taas juomisen siihen 2-3 kertaan vuodessa. Laittomanakin sen kanssa kävi niin että juominen väheni kun kasvatti. Sheriffit vei kasvit ja oikeus lätkäisi sakot kun puutarha harrastus on piru vie laitonta touhua.

Vierailija
12/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt lähes nelikymppisenä krapula on kamala. Eilen luulin kuolevani ja oksensin koko päivän nyt tänään vielä heikottaa ja itkettää... Talo pitäisi siivota ja mennä suihkuun :-|

Vierailija
13/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tullut krapulaa nuorempana eikä tule edelleenkään 45-vuotiaana. Väsymystä on jos valvoo myöhään. Mitään päänsärkyjä tai oksetusta ei ole ikinä ollut vaikka vetäisi miten paljon vaan.

Vierailija
14/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 4-kymppinen ei hanki krapulaa.

Vierailija
15/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle tullut krapulaa nuorempana eikä tule edelleenkään 45-vuotiaana. Väsymystä on jos valvoo myöhään. Mitään päänsärkyjä tai oksetusta ei ole ikinä ollut vaikka vetäisi miten paljon vaan.

Sama. Oon 51. Varmaan siksi etten ota koskaan tolkutonta känniä, sehän tietysti varsinkin alkoholiin tottumattomalle aiheuttaa hirveän darran. Jos kerran tai muutaman vuodessa pääsee irrottelemaan niin sitten tulee niitä ylilyöntejä.

Vierailija
16/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä mielenkiintoinen asia.

Nuorena minulle tuli joskus kunnollinen krapula, joka ei silti kestänyt kuin sen yhden päivän. Mutta nykyään, kun olen 48-vuotias, ei kankkunen yleensä vaivaa. Kai se johtuu siitä, että vaikka ottaisin reilusti, esim. joisin illan mittaan pullollisen viskiä ja tarvittaessa vähän toistakin, muistan silti syödä hyvin kaiken aikaa ja jopa nautin syömisestä. Kun joskus harvoin otan, otan reilusti mutta rauhallisesti; ryyppysession kesto voi olla vaikka 17 tuntia.

Ennen vanhaan tuli juoduksi viinaa limsan kanssa, ja siitä joskus tuli sellainen krapula, että oksentelun aikana sai pelätä,etteivät kaikki sisuskalut valu ulos. Nykyään en juo limsaa vaan vettä, ja olen havainnut tämän vaikuttavan siihen, millainen olo seuraavana päivänä on. Hieman väsymystä tietysti voi olla, mutta se on sellaista leppoisaa hohhoijaa-väsymystä, ei sen kummempaa.

Vierailija
17/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla repsahti pahemman kerran hiihtoloman aloitus. Ties kuinka pitkään olin ollut ilman alkoholia, mutta tilanne tuli korjattua ja seurauksista kärsin edelleen. Hutera olo ja henkinen luhistuminen jatkuu edelleen. Olkoonkin, että sain purettua surkeaa parisuhteen tilaa ystävälle huolella. Se antaa toivoa, että kannatti puolet lomasta pilata tällä morkkiksella. Lasten kanssa pitäisi iloita vapaista, mutta kun olo on mitä on. Hele.

Vierailija
18/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä takia teidän pitää juoda? Jokainen ihminen - siis JOKAINEN - näyttää täydeltä idiootilta humalassa. Vaikka te kuvittelette olevanne tosi hauskoja ja suloisia huppelissa, niin todellisuudessa olette naurettavia ja ärsyttäviä. Menkääpä joskus selvinpäin baariin ja katselkaa ympärillenne.

Vierailija
19/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä takia teidän pitää juoda? Jokainen ihminen - siis JOKAINEN - näyttää täydeltä idiootilta humalassa. Vaikka te kuvittelette olevanne tosi hauskoja ja suloisia huppelissa, niin todellisuudessa olette naurettavia ja ärsyttäviä. Menkääpä joskus selvinpäin baariin ja katselkaa ympärillenne.

Kyllä minä tuon tiedän. Joskus vaan haluaa nollata ja unohtaa tämän surkean elämän.

Vierailija
20/101 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tuon tiedän. Joskus vaan haluaa nollata ja unohtaa tämän surkean elämän.

Tuntuuko se elämä jotenkin vähemmän surkealta seuraavana päivänä? Eikö sille voi tehdä mitään muuta kuin sen, että vetää pään täyteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi