Apua, hiihtoloma KAUHUJEN mökissä!!!!
Olen lasten kanssa kaverien mökillä viettämässä hiihtolomaa. Täällä on ihan hirveetä ja en tiedä pystynkö olemaan täällä koko viikkoa. Lasten takia on pakko yrittää kuitenkin. Joudun ehkä soittaan mun vanhemmat tänne apuun. Ajatelkaa mikä kauhea paikka tää on:
- lähimpään kaupunkiin 40 km
- en meinannut löytää perille koska navigaattori ei tuntenut tätä osoitetta (tai jotain häikkää!)
- kauppaan 10 km ja sieltä ei saanut edes tacokuoria (lapset alkoivat itkeen)
- mökissä on vaan 1 (yksi!) vessa!
- vanhanaikaiset kodinkoneet
Kauheinta on kuitenkin tää paikka ja nää ihmiset:
- lunta polviin asti uhan KAIKKIALLA!
- metsää metsää metsää
- joku hirvee mies yritti tulla sisään, koputteli tuolla ulkona.
- muutenkin nää on kaikki jotain kylähullun näköisiä ihmisiä ihan kuin kauhuleffasta
- täällä haisee PASKALLE ulkona
- jos lunta tulee lisää miten me päästään täältä pois? Auto on ulkona mitä jos se e käynnusty
- susia ja karhuja?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan paniikissa täällä mökissä nyt! Lapset lähti laskeen pulkkamäkee ja mä seisoin tossa terassilla kattomassa järvelle niin sinne jäälle tuli jotkut hullut ajaan autolla ympyrää! Siis AUTOLLA ja JÄÄLLÄ! Miten se auto ei huku? Siis voiks olla et toi tasanko onkin pelto eikä järvi.
Sit mun pahimmat pelot toteutui kun se hullu mies tuli takasin ja huuteli mulle jotain tuolta tieltä. Mä juoksin äkkiä sisään ja lukitsin ovet ja vedin verhot eteen ettei se hullu näe sisään! Mut sit mä tajusin et Eira ja Emil on YKSIN ulkona sen hullun kanssa? Voi ei mitä mä nyt teen???? Ap
Kyllä lapsia aina voi tehdä lisää, mutta av-palstailuun käytettävä aika on aina priceless.
Nyyh en oo nukkunut silmänräpäystäkään viime yönä kun jouduin kuuntelemaan HIIREJEN ääniä seinissä ja ulkoa kuului jotain epäselvää puhetta varmaan jotain MURRETTA!!!!! Varmaan jotkut hullut teinit kurkki yöllä ikkunoista sisään kun luulivat et meillä on täällä RÖÖKIÄ ja VIINAA!!!
Soitin niille keiden mökki tää on ja kysyin siitä hullusta joka yrittää tulla väkisin tänne sisään et onko se vaarallinen. Ja ne kertoi et se on joku SYRJÄYTYNYT elektroniikka asentaja tuosta naapurista. Ei kuulemma ole vaarallinen ja varmaan olisi kuulemma pyytänyt kahville mut mähän en sinne lähde!!!! Eikä sillä varmaan oliskaan kuin jotain Katri-Helenaa eikä mitään erikoiskahveja kun niitä ei ollut siellä kaupassakaan!!!!
Lapset kiukuttelee kun en päästä heitä hiihtämään ilman kypärejä!! Mut tää paikkahan on ihan täynnä puita joihin voi törmätä!!! Mä en kestä enää!!!
No ihan aluksi lopeta niiden sienien syöminen. Sitten soitat suosikki lehden bees and honey palstan pitäjälle. Hän kertoo rauhallisella äänellä kaiken olevan ihan normaalia. Jopa juntit on ihan normaali ilmiö, vähintään paranormaali. Mikä sekin on ihan normaalia.