Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, hiihtoloma KAUHUJEN mökissä!!!!

Vierailija
21.02.2016 |

Olen lasten kanssa kaverien mökillä viettämässä hiihtolomaa. Täällä on ihan hirveetä ja en tiedä pystynkö olemaan täällä koko viikkoa. Lasten takia on pakko yrittää kuitenkin. Joudun ehkä soittaan mun vanhemmat tänne apuun. Ajatelkaa mikä kauhea paikka tää on:
- lähimpään kaupunkiin 40 km
- en meinannut löytää perille koska navigaattori ei tuntenut tätä osoitetta (tai jotain häikkää!)
- kauppaan 10 km ja sieltä ei saanut edes tacokuoria (lapset alkoivat itkeen)
- mökissä on vaan 1 (yksi!) vessa!
- vanhanaikaiset kodinkoneet

Kauheinta on kuitenkin tää paikka ja nää ihmiset:
- lunta polviin asti uhan KAIKKIALLA!
- metsää metsää metsää
- joku hirvee mies yritti tulla sisään, koputteli tuolla ulkona.
- muutenkin nää on kaikki jotain kylähullun näköisiä ihmisiä ihan kuin kauhuleffasta
- täällä haisee PASKALLE ulkona
- jos lunta tulee lisää miten me päästään täältä pois? Auto on ulkona mitä jos se e käynnusty
- susia ja karhuja?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettikää hirviä ja menkää herättään karhuja ja sitte juoskaa niitten hirvien kans karkuun, niin meillä ainaki tehtiin

Vierailija
22/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista varoa hillbillyzombeja. Net onpi pahoja...

En muuten tiennyt että Porvoossa on tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kehäkolmosen ulkopuolelle:)

Vierailija
24/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on etelän vetelällä vaikeeta.

Vierailija
25/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki etelästä tulevat ei ole veteliä. Typerä yleistys.

Stadilainen joka mökkeilee ja vaeltaa.

Vierailija
26/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki etelästä tulevat ei ole veteliä. Typerä yleistys.

Stadilainen joka mökkeilee ja vaeltaa.

Huoh.Ap on vetelä. Kukaan ei puhunut sinusta mitään.

Vierailija
27/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko oot täys tollo tai provo.

Vierailija
28/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo, mutta teillä on varmasti uudet kodinkoneet.

Vierailija kirjoitti:

1 vessa, pliis. Meidän perheessä on 6 jäsentä ja meillä on 1 vessa, hyvin pärjätään

Ja tacokuoria.

Vierailija
29/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v***u. Junttilaanko olet itsesi pakannu? V I I K O K SI. Kamalaa! Ei mulla muuta.

Vierailija
30/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluiko saunan ovelta HÖÖ!

Vierailija
31/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi missään maalla ole ko yhteydetkin pelaa ja kappa on 10 km päässä. Mökki vuokrattu ilmeisesti keskeltä sellutehdaskaupunkia. Lunta on kai tullut 1 sentti joten kai se hesalaiselle on "kinoksittain". Paskahuusin takan on ilmeisesti pieni pusikko, joten metsäähän se taitaa ummikoille olla. Mutta jos kaupungista vuokraa mökin niin kai siellä ne ukotkin kuljeskelee siinä jalkakäytävällä. Ja jos sieltä on pakko pois päästä niin soita taksi.

Vierailija
32/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, onko ap:n kaltaisia ihmisiä oikeesti olemassa. Nauran, jos joku päivä tulee joku jättikatastrofi, et miten tollaset luonnosta vieraantuneet toopet pärjää, kun yhtäkkiä ei ookaan lämmitystä yms. XD

Vierailija
33/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee starttailla autoa joka päivä ja käyttää moottoria. :) Opettele lukee karttaa, navi ei todellakaan osaa aina kaikkialle edes taajamassa. Ja lapsillesi tekee hyvää olla vähän luonnon keskellä niin ei tule yhtä uusavuttomia ja luonnosta viraantuneita kuin sinä, ap, hyvä. "Vanhat kodinkoneet" no voi yhyy, mikä kaamea painajainen! Relaa vähän! :D

Vierailija
34/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhujen mökki vuonna 1986: Keskellä pimeintä korpea joukko nuoria aikuisia yöpyy ja lähistöllä vaaniva hullu murhaaja nappaa ne yksitellen heidän mennessään yöllä ulkohuussiin. Lopulta neuvokkain (se joka ei ole harrastanut seksiä vielä kenenkään kanssa) pelastuu jollain McGyver-konstilla ja palaa elävänä takaisin ihmisten ilmoille.

Kauhujen mökki vuonna 2016: Kaupunkilaisperhe varaa mökin ja huomaa perille päästyään mökissä vanhanaikaiset kodinkoneet. Perheenäiti järkyttyy ja joutuu katatoniseen tilaan. Isi saapuu hieman myöhemmin ja purkaa lähimmästä kaupasta(40km) ostamansa ostokset pöydälle. Perheen lapsille selviää, että kaupan valikoimassa ei ollut Taco-kuoria. Perheen lapset järkyttyvät niin, että isä joutuu soittamaan itkuisille lapsille kriisiapua. Lopulta perhe saa koottua itsensä ja ajaa kaupunkimaasturillaan takaisin ihmisten ilmoille.

Vierailija
35/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ne lääkkeet ihan oikeesti. Olisi tosi kiva tavata näitä provoilijoita ja trolleja ja nähdä, kuinka sekasin ne oikeasti on.

Vierailija
36/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan paniikissa täällä mökissä nyt! Lapset lähti laskeen pulkkamäkee ja mä seisoin tossa terassilla kattomassa järvelle niin sinne jäälle tuli jotkut hullut ajaan autolla ympyrää! Siis AUTOLLA ja JÄÄLLÄ! Miten se auto ei huku? Siis voiks olla et toi tasanko onkin pelto eikä järvi.

Sit mun pahimmat pelot toteutui kun se hullu mies tuli takasin ja huuteli mulle jotain tuolta tieltä. Mä juoksin äkkiä sisään ja lukitsin ovet ja vedin verhot eteen ettei se hullu näe sisään! Mut sit mä tajusin et Eira ja Emil on YKSIN ulkona sen hullun kanssa? Voi ei mitä mä nyt teen???? Ap

Vierailija
37/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- kauppaan 10 km ja sieltä ei saanut edes tacokuoria (lapset alkoivat itkeen)"

:DD

Ei hitto että nauroin tälle :D

Vierailija
38/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ihan paniikissa täällä mökissä nyt! Lapset lähti laskeen pulkkamäkee ja mä seisoin tossa terassilla kattomassa järvelle niin sinne jäälle tuli jotkut hullut ajaan autolla ympyrää! Siis AUTOLLA ja JÄÄLLÄ! Miten se auto ei huku? Siis voiks olla et toi tasanko onkin pelto eikä järvi.

Sit mun pahimmat pelot toteutui kun se hullu mies tuli takasin ja huuteli mulle jotain tuolta tieltä. Mä juoksin äkkiä sisään ja lukitsin ovet ja vedin verhot eteen ettei se hullu näe sisään! Mut sit mä tajusin et Eira ja Emil on YKSIN ulkona sen hullun kanssa? Voi ei mitä mä nyt teen???? Ap

Heitä lumipallolla.

Vierailija
39/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä kauhumökille kuuluu? Joko susi vei Eiran ja Eemelin? Onko naapurin hullu  mies koputellut oveen?

Vierailija
40/43 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lasten kanssa kaverien mökillä viettämässä hiihtolomaa. Täällä on ihan hirveetä ja en tiedä pystynkö olemaan täällä koko viikkoa. Lasten takia on pakko yrittää kuitenkin. Joudun ehkä soittaan mun vanhemmat tänne apuun. Ajatelkaa mikä kauhea paikka tää on:

- lähimpään kaupunkiin 40 km

- en meinannut löytää perille koska navigaattori ei tuntenut tätä osoitetta (tai jotain häikkää!)

- kauppaan 10 km ja sieltä ei saanut edes tacokuoria (lapset alkoivat itkeen)

- mökissä on vaan 1 (yksi!) vessa!

- vanhanaikaiset kodinkoneet

Kauheinta on kuitenkin tää paikka ja nää ihmiset:

- lunta polviin asti uhan KAIKKIALLA!

- metsää metsää metsää

- joku hirvee mies yritti tulla sisään, koputteli tuolla ulkona.

- muutenkin nää on kaikki jotain kylähullun näköisiä ihmisiä ihan kuin kauhuleffasta

- täällä haisee PASKALLE ulkona

- jos lunta tulee lisää miten me päästään täältä pois? Auto on ulkona mitä jos se e käynnusty

- susia ja karhuja?

Sanoisin taas, et oot Ap aika lailla "jännän äärellä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi