Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja minulla on todella karvaiset sääret

Vierailija
21.02.2016 |

Kysyttävää?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä yläpää yhtä tuuhea? T: olemattomat säärikarvat, muta myös olemattomat hiukset

Jep, hiukset on kampaajan painajainen ja kulmia saisi olla nyppimässä koko ajan. Ripset on ainoa missä karvaisuudesta on oikeasti iloa:)

Vierailija
22/24 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tummat ja tuuheat ihokarvat täälläkin. Talvella en jaksa välittää niin paljon, silitelköön aviomies karvasia sääriä. Kesällä epiloin, pysyy kauemmin poissa ja ei oo sänki heti pukkaamassa ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Onko ne karvat tummia? Ei, vaan vaaleita ja valkoisia. Olen blondi.

2. Miten muut on kommentoineet niitä? Yläkoulussa kaverit osoitti sormella viiksiä ja naureskeli. Jonka jälkeen aloin vahata niitä.

3. Entä muu ulkomuoto: Oletko muutenkin "karvainen"? Entä onko kehosi (muoto) naisellinen vai jotenkin miehekäs? Olen supernaisellinen päärynä.

4. Pitääkö miehet sinusta, lähestyykö, seurusteletko ym.? Kai ne pitää kun on mieskin tullut saatua.

5. Ikäsi?[/quote] 40-55

Vierailija
24/24 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvaisilla naisilla on korkeat testosteronipitoisuudet ja se on nannaa kumppanille...!

Ei välttämättä. Karvatupet voivat vian olla herkistyneitä testosteronille, vaikka sitä ei välttämättä ole yhtään sen enempää kuin kenellekään muullakaan. Tämä aiheuttaa karvankasvun. Ihmisillä on niin hyvin vähän tietoa näistä asioista. Eikä karvaisuus myöskään liity millään tavalla siihen että olisi "vähemmän estrogeeniä", vaikka tälläistäkin jotkut luulevat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi