Olen nainen ja minulla on todella karvaiset sääret
Kommentit (24)
Sheivaatko?
Mulla ei karvoja ole määrällisesti mitenkään erityisen paljon, mutta ne ovat mustia, paksuja ja selvästi erottuvia, iho on vitivalkoinen. Käsivarsissa sama juttu. Jalat sheivaan huvikseni joskus, käsivarsia en koskaan. Jos jotakuta mun karvat häiritsee ni se on hänen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Sheivaatko?
Mulla ei karvoja ole määrällisesti mitenkään erityisen paljon, mutta ne ovat mustia, paksuja ja selvästi erottuvia, iho on vitivalkoinen. Käsivarsissa sama juttu. Jalat sheivaan huvikseni joskus, käsivarsia en koskaan. Jos jotakuta mun karvat häiritsee ni se on hänen ongelma.
Minulla on ihan sama pulma :( Ap siis olen. Silloin kun olen jalat paljaana niin sheivaan kyllä, muuten en jaksa vaivautua. Niitä kun saisi olla muuten jatkuvasti sheivaamassa.
Niin on minullakin. Myös käsivarret :)
Sääriä joskus sheivaan. Kesä on tulossa ja hamekelit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sheivaatko?
Minulla on ihan sama pulma :( Ap siis olen. Silloin kun olen jalat paljaana niin sheivaan kyllä, muuten en jaksa vaivautua. Niitä kun saisi olla muuten jatkuvasti sheivaamassa.
Kasvaako sullakin karvat sellaista millin-parin päivävauhtia? Mulla ainakin on ihan selvä sänki jo samana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sheivaatko?
Kasvaako sullakin karvat sellaista millin-parin päivävauhtia? Mulla ainakin on ihan selvä sänki jo samana päivänä.
Kyllä. Jos illalla sheivaan niin aamulla jo näkyy sänki. Ja jos aamulla sheivaan niin sitten vastaavasti illalla jo sänkeä pukkaa. Inhottaa olla jatkuvasti sheivaamassa, niin olen harkinnut vahaliuskoja, jos sillä saisi kasvua edes vähäsen hillittyä. Sitten kun on rahaa niin olisi tarkoitus poistattaa ne kokonaan laserilla tmv.
Karvakäsi ja -jalka täälläkin. Minä sheivaan sääret vuoden ympäri, koska jos pidän paussia ja nuo pääsevät täyteen loistoonsa, ei sheivaamisesta tule mitään, koska terä menee tukkoon heti.
Käsivarsia en sheivaa, vaikka mies joskus napisee kuinka käsikarvani rehottavat enemmän kuin hänellä (olen päättänyt, että on vain kateellinen ja siksi otankin valituksensa kehuna).
Minulle kasvaa myös viikset, mutta vahaan ne pois ollakseni edes rahtusen naisellinen.
Oletteko seksuaalisesti erityisen aktiivisia, karvaiset naiset?
Sokerointi tai vahaus. Karvat lähtevät silloin juurineen, eivät kasva niin nopeasti takaisin. Aikaa myöden karvankasvu vähenee/hidastuu. Kärsin itsekin karvankasvusta ja sokerointi on hillinnyt sitä.
Hassua kun täällä puhutaan karvojen aiheuttamasta kärsimyksestä, mulle ei ole tullut mieleenkään että karvat olisi jotenkin huono juttu. Vahaamaan tai epiloimaan en alkaisi ikinä, ihan liian mukavuudenhaluinen olen. Joskus sheivaan, mutta yleensä annan vain olla. Eihän kukaan vaadi miehiäkään sheivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hassua kun täällä puhutaan karvojen aiheuttamasta kärsimyksestä, mulle ei ole tullut mieleenkään että karvat olisi jotenkin huono juttu. Vahaamaan tai epiloimaan en alkaisi ikinä, ihan liian mukavuudenhaluinen olen. Joskus sheivaan, mutta yleensä annan vain olla. Eihän kukaan vaadi miehiäkään sheivaamaan.
Tai siis kukaan ei vaadi miehiä poistamaan karvojaan, ei pelkästään sheivaamaan. Mutta kaipa ymmärsitte :)
Karvaisilla naisilla on korkeat testosteronipitoisuudet ja se on nannaa kumppanille...!
Olen kaukosuhteessa ja sheivailen vaan silloin kun olen miehen seurassa ja kesäisin, muuten karvani saavat rehottaa. Kohtapuoliin pitäisi taas vaivautua...
Niin minullakin on. Yleensä en jaksa sheivata. Karvat ovat todella pitkät, mutta suht vaaleat. Käytän pitkiä leggingsejä niin ei ne näy.
Onko teillä yläpää yhtä tuuhea? T: olemattomat säärikarvat, muta myös olemattomat hiukset
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä yläpää yhtä tuuhea? T: olemattomat säärikarvat, muta myös olemattomat hiukset
Mulla ainakin on ihan tavallinen tukka, ei erityisen ohut eikä paksu. Kulmakarvat ovat sitten samaa sarjaa säärien ja käsivarsien kanssa, niitä rakastan!
2
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mulla on aika ohuet hiukset. Veljellä on rinta- ja selkäkarvat, mutta päälaki kalju :D
1. Onko ne karvat tummia?
2. Miten muut on kommentoineet niitä?
3. Entä muu ulkomuoto: Oletko muutenkin "karvainen"? Entä onko kehosi (muoto) naisellinen vai jotenkin miehekäs?
4. Pitääkö miehet sinusta, lähestyykö, seurusteletko ym.?
5. Ikäsi?
Vierailija kirjoitti:
1. Onko ne karvat tummia?
2. Miten muut on kommentoineet niitä?
3. Entä muu ulkomuoto: Oletko muutenkin "karvainen"? Entä onko kehosi (muoto) naisellinen vai jotenkin miehekäs?
4. Pitääkö miehet sinusta, lähestyykö, seurusteletko ym.?
5. Ikäsi?
1. On.
2. En ole antanut nähdä.
3. Jaloissa tummia ja paksuja, käsissä tummia mutta ohuempia. Kainalo- ja häpykarvat tietysti todella rehottavat. Kunnon pyllykarvat löytyy myös, samoin karvoja navan alla, hennompaa karvaa joka puolella kroppaa. Hiukset ihan normaalit. Kroppani on naisellisen muotoinen vaikka onkin hoikka, hyvin kaunis mielestäni ja monen muunkin mielestä. Kasvoistakin erottaa että nainen olen, kauniiksi ja söpöksi kehutaan, mutta mitenkään supernaisellinen en ole, nenä on isohko.
4. Jonkin verran lähestyvät mutta eivät nyt jatkuvasti parveile ympärillä, tällä tuskin on tekemistä karvojen kanssa? Olen seurustellut ja minuun on ihastuttu muttei kuitenkaan täysin rakastuttu. Yksikään mies ei ole karvojani kaikessa tuuheudessaan nähnyt vaan olen pitänyt siistittynä. En ole asunut miehen kanssa yhdessä koskaan ja suhteetkin olleet lyhyitä.
5. 25v
Mulla on olemattomat jalkakarvat. Ehkä parin kuukauden välein sheivaan. Hiukset ovat onneksi paksut ja tuuheat ja kasvaakin nopeasti.
Olin aikeissa kysyä kuvaa mutten ole sittenkään varma että haluanko nähdä. Omissa karvoissanikin kun riittää ihan tarpeeksi katselemista.