Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimostani on tullut pysyvästi lihava :(

Vierailija
20.02.2016 |

Olen menettänyt seksuaalisen kiinnostuksen häntä kohtaan. Haikaillen katselen normaalikokoisia naisia, joiden naiselliset piirteet; lantio, uuma ja rinnat, erottuvat.
Olen menettänyt toivoni vaimon laihtumisesta, niin onnettomia yritykset ovat olleet. Muutama kilo pois ja taas ostetaan sipsiä ja siideriä.
Parisuhdekin on elähtänyt, kun fyysinen läheisyys ei kiinnosta.

En voi elää näin loppu elämää. Pakko varmaankin erota.

Onko kenelläkään muulle käynyt näin?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun nainen ansaitsee niin paljon parempaa.

tee hänelle palvelus ja lopeta juttu tässä vaiheesaa. Hänelle löytyy varmasti rutkasti seuraa ja miehiä jotka rakastaa ja arvostaa sellaisena kuin on.

ja jaksaa tukea ja kannustaa ja saada tuntemaan itsensä halutuksi.

veikkaan että ap olet tavallinen möhömahainen suomalainen kaljaa kiskova juntti, ja naisesi on paljon sinun tasoasi ylempänä.

erotkaa.

Ja huomaat että naisesi ei jää yksin.

sinä taas - katso peiliin. Olet ilkeä ihmisperse ja selvästikin tuhlaat sen naisen aikaa.

Vierailija
62/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, eroa. Molemmille parempi. Et selvästikään rakasta häntä.

Eipä tuo itsensä muodottomaksi turvottaminenkaan mikään rakkauden osoitus ole. Ihan suora keskisormi vasten kasvoja sekin on. "Katso, pidän sinua niin itsestäänselvyytenä että en viitsi nähdä mitään vaivaa edes itseni eteen, sinusta nyt puhumattakaan!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi ei halua seksiä ja lihominen on yksi keino välttää sitä. Tepsi minulla.

Sitten aina kun paino pääsi putoamaan, mies aloitti: olet tainnut laihtua, hienoa, otti vyötäröltä kiinni ja katsoi ihaillen.

Minä äkkiä kauppaan!

Näinhän se menee. Ei se lihominen vahingossa tapahdu.

Joo miehet miettii, että eikö vaimo tajua, että kiinnostus vähenee kilojen myötä.

Nimenomaan tajuaa.

Vierailija
64/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lapsen raskaus aikana lihoin n.30 kg.Siihen olisi ollut helppo jäädä.Mässyttämään enemmän kun kuluttaa.Puoliso ei moittinut,eikä vihjaillut.Sitten tuli mitta täyteen reilu vuosi synnytyksestä.Aloitin liikunnan pikkuhiljaa,sekä raivasin ruokalistalta pois kaikenlaista.En tosin täysin jättänyt herkkuja,söin niitä harvemmin ja maltillisesti.

Paino tippui hyvää vauhtia ja samalla mieliala muuttui entistä iloisemmaksi,ja alkoi seksi maistua,wau.Huomasin kaiken painon tippuessa.Tottakai puoliso kehui ja ajattelin mielessäni hänestäkin tuntuvan kivemmalle.Ei minustakaan olisi ollut mukava hänen lihottua vaikka sen 30kg,ilman ettei olisi tehnyt mitään asialle.

Jokainen on itse vastuussa painostaan,enkä syytä puolisoa jos mielenkiinto häviää suuren painon nousun myötä vasta puolelle.Onhan sitä ihan erinäköinen ja -muotoinen.

Joten,minä ainakin ymmärrän aloittajaa.

Vierailija
65/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lihonut 10kg lasten jälkeen. Lapset 1 ja 3. Just aloitin työt ja tajusin tilanteen. Itse en ainakaan halua jäädä tällaiseksi! Mutta vielä imetän ja jostain syystä en laihdu vaikken herkkuja syö. Lääkäri sanoi, että imetys voi olla syynä, kun kroppa saattaa varastoida rasvaa.

Jos teillä pienet lapset ja vaimo kotona niin älä vaivu vielä epätoivoon. Mut herätti työt. Se kun pitäis näyttää ihmiseltä eikä possulta, ja aiemmat työvaatteet onkin makkarankuoria.

Kotona ollessa tulee käytyä usein jääkaapilla ja mitenkään tehokasta ei liikkuminen lasten kanssa ole. Mies töiden jäljeen väsynyt, eikä jaksa joka ilta katsoa lapsia että pääsee lenkille. On oikeasti superrankkaa olla kahden tai useamman äiti. Työ oli mun herätys.

Vierailija
66/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivarin Anna kirjoitti:

Minulla niin kuin vaimollesi. Arjen pyöritys on vastuullani yksin; 3 lasta 1 koulussa ja 2 päiväkodissa, vien ja haen lapset , teen ruuat. Miehen tehtävä käydä kaupassa ja omissa harrastuksissa, minä käyn viikonloppuisin omassa mutta silti pystyn hoitamaan pyykit, ruuan, ... Mies ei tee mitään. Joo kyllä varmasti lihoo kun syö suruunsa kun on paska mies!!

Muuttuuko se mies vähemmän paskaksi ylensyömällä? Oli elämä miten kurjaa tahansa, jokainen aikuinen vastaa siitä mitä suustaan alas laittaa!

Vierailija
67/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä valittajia löytyy.Mies ei tee mitään jne.

Haluaisin olla kärpäsenä katossa seuraamassa perhedynamiikkaa jne.Tottakai on miehiä jotka eivät halua tehdä kotitöitä,muttei aina ole ihan näin yksioikoista.

Vierailija
68/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hoikka nainen, tällä hetkellä 47kg/160cm. Mieheni on lihaksikas ja urheilullinen, muttei täysin rasvaton. Molemmat arvostavat suuresti sitä vaivaa, mitä toinen tekee hyväkuntoisen kroppansa eteen. Jos mieheni sanoisi, että en miellytä häntä, tekisin hänen vuokseen muutoksen. Tiedän, että hän tekisi myös. Kun lihoin polvileikkauksen jälkeen oltuani 2kk levossa, kumppanini kehui edelleen minua kauniiksi kun itse ahdistuin selluista ja alleista. Viihdyn itse paremmin hoikassa kropassa ja se että antaisin itseni rupsahtaa, olisi myös väärin toiselle. On itsekästä ajatella että "kaiken se kestää" ja puputtaa pullaa. Ei miehetkään kiihotu pelkästä haarovälistä jos sitä kantaa virtahepo.

Vierailija
69/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siinä on surullista kun ihmiset ensin antavat painon kertyä ja sitten kun huonot elämäntavat ja ylipaino alkavat vaikuttaa terveyteen, he valittavat vaivoistaan ikään kuin ne olisivat sattumankauppaa osuneet heille. monesti elintapasairaudesta, jollainen lihavuus itsessään jo on, tehdään varsinainen keppihevonen ja sillä perustellaan sitä miten ei voi eikä jaksa eikä pysty. pahimmassa tapauksessa isä tai äiti on sairaalloinen valittaja eikä jaksa huonokuntoisena touhuta lasten kanssa, hamuaa vain voipuneena sipsipussia, konvehtirasiaa ja kaukosäädintä samalla kun postaa vauvapalstalle. 

Vierailija
70/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestäkään ei tarvitse tulla pysyvästi lihava. Voi kun läskit vaan oivaltaisi tämän. Alkaisivat vaikkapa meditoimaan tai menisivät terapiaan ja tulisivat tietoiseksi siitä, mikä pistää heidät ahtaamaan ruokaa ja vieläpä usein epäterveellistä ruokaa, lärviinsä tolkuttomasti, yli kehon tarpeiden.

Vierailija
71/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis rakasta vaimoasi. Sit kannattaakin erota.

Eikä vaimo miestä, joten olen samaa mieltä, kannattaa erota.

Vierailija
72/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi ei halua seksiä ja lihominen on yksi keino välttää sitä. Tepsi minulla.

Sitten aina kun paino pääsi putoamaan, mies aloitti: olet tainnut laihtua, hienoa, otti vyötäröltä kiinni ja katsoi ihaillen.

Minä äkkiä kauppaan!

Näinhän se menee. Ei se lihominen vahingossa tapahdu.

Joo miehet miettii, että eikö vaimo tajua, että kiinnostus vähenee kilojen myötä.

Nimenomaan tajuaa.

Mikäs nurinkurin-päivä täällä on tänään? Oikein satelee totuuksia, lihoava nainen ei siis enää rakasta miestään, nyt se tuli suoraan naisen ivallisesta viestistä ilmi. Hyvä että totuus läskistä tulee esiin.

Vierailija
73/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkittävä ylipaino on turn off ja lisäksi myös terveysriki ja heikentää varmasti vaimosi itsevarmuutta myöskin. no voisitteko vaikka lenkkeillä yhdessä ja laihduttaa yhdessä? voisitko omalla toiminnallasi myös kannustaa terveeelliseen elämään vaimoasi vaikkapa tekemällä salaattia joka päivä?

Vierailija
74/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos on laihtunut normaalipainoon, mutta siitä huolimatta ukkoa ei kiinnosta? Pitääkö ottaa ero ja etsiä toinen mies? Mies piikitteli ennen lihomisesta, nyt kun paino on normaali, ei kommentoi mitään.

Vierailija
75/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on pysyvästi. Voisin lyödä vetoa, että ei mene kuin puolivuotta/vuosi erostanne kun vaimo on jälleen hoikka kuin pajunvitsa.

Vierailija
76/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma Suomessa miljoonalla naisella vähintään!

Vierailija
77/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää nämä naiset, jotka komppaavat ulkonäkökeskeistä miestä. Tajuatteko te, että ulkonäköön vaikuttaa moni muukin asia kuin paino! Moni mies jättää naisensa vanhenemisen tai vakavan sairauden aiheuttaman ulkonäköhaitan tähden - miten handlaatte sellaisen tilanteen, kun olette tottuneet syyllistämään itseänne kaikesta?

Vierailija
78/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää nämä naiset, jotka komppaavat ulkonäkökeskeistä miestä. Tajuatteko te, että ulkonäköön vaikuttaa moni muukin asia kuin paino! Moni mies jättää naisensa vanhenemisen tai vakavan sairauden aiheuttaman ulkonäköhaitan tähden - miten handlaatte sellaisen tilanteen, kun olette tottuneet syyllistämään itseänne kaikesta?

Kukaan ei valitse vanhenemista. Läskin valitsee jokainen lihava. Siksi ne on eri kategoriassa.

Ehkä molempiin löytyy joku poikkeus, mutta ovat niin harvinaisia ettei kumoa lauseita.

Vierailija
79/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei valitse vanhenemista. Läskin valitsee jokainen lihava. Siksi ne on eri kategoriassa.

Ehkä molempiin löytyy joku poikkeus, mutta ovat niin harvinaisia ettei kumoa lauseita.

Vaikka vaimo tai mies joka kanssa on elänyt vuosia ja lapset tehnyt maailmaan  lihoisikin, niin harvemmin siinä ruvetaan sen voksi eropapereita kirjoittelemaan.  On niin itsekästä touhua, että onkin ehkä parempi, että noin egoistisesta ihmisestä pääsee eroon ja on vielä mahdollisuus hyvään parisuhteeseen. Mokoma itsekäs sika.  Hyvästi.

Vierailija
80/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, miehestäni on tullut pysyvästi imbesilli. Jatkuvaa kaljankittaamista, mutta ei vaan liho.