Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimostani on tullut pysyvästi lihava :(

Vierailija
20.02.2016 |

Olen menettänyt seksuaalisen kiinnostuksen häntä kohtaan. Haikaillen katselen normaalikokoisia naisia, joiden naiselliset piirteet; lantio, uuma ja rinnat, erottuvat.
Olen menettänyt toivoni vaimon laihtumisesta, niin onnettomia yritykset ovat olleet. Muutama kilo pois ja taas ostetaan sipsiä ja siideriä.
Parisuhdekin on elähtänyt, kun fyysinen läheisyys ei kiinnosta.

En voi elää näin loppu elämää. Pakko varmaankin erota.

Onko kenelläkään muulle käynyt näin?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinenkin on. Tuttu juttu varsinkin tuo fyysisen kiinnostuksen väheneminen - vaikka muuten tultaisiinkin henkisesti juttuun.

Joko jäät nykytilanteeseen tai sitten etsit uuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, eroa. Molemmille parempi. Et selvästikään rakasta häntä.

Vierailija
4/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa varmistaa, ettei kumppani liho, kannattaa valita mahdollisimman ulkonäkökeskeinen ja läskikammoinen henkilö. Juuri sanoin miehelleni että vaikka olen surkea taloudenpidossa ja kotitöissä, olen onnistunut aina pysymään hoikkana ja seksihaluisena, toisin kuin monet muut väsyneet perheenäidit. Kaikkea ei voi saada.

Vierailija
5/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis rakasta vaimoasi. Sit kannattaakin erota.

Vierailija
6/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin olla vaimosi, paitsi, etten osta siideriä. Minä olen miettinyt, miksi minulle on käynyt näin. Kiireinen elämä, krooninen stressi etäännytti minut miehestäni, joka jättää arjen minun vastuulleni. Hän ei koskaan kommentoi ulkonäköäni. Lihavana voin olla rauhassa, olen näkymätön. Haluaisin olla vielä joskus normaalipainoinen, mutta vaikeaa näyttää olevan. Mitäpä jos satsaisit vaimoosi, kehuisit arjessa ja huomioisit. Masentuneen mielen voisi näin selättää?

Vierailija
7/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt samoin, mutta mies lihoi, arviolta 30 kiloa. Emme eronneet lihomisen vuoksi, mutta en enää halunnut miestä. Sanoin asiasta epäsuorasti ja lopulta suoraan, hän ei ottanut kuuleviin korviinsa. Tykkäsi kyllä kun itse olin normaalipainoinen. Yllätys... 

Vierailija
8/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa harrastamaan yhdessä. Herätä siippasi ja sanot, että nyt lähdetään salille, lenkille tms... ja menette. Sit puhut miten oli mukavaa treenata yhdessä ja toivot, että alatte syömään terveellisesti ja liikkumaan säännöllisesti. Tue ja kannusta!

Vierailija
9/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkakaa harrastamaan yhdessä. Herätä siippasi ja sanot, että nyt lähdetään salille, lenkille tms... ja menette. Sit puhut miten oli mukavaa treenata yhdessä ja toivot, että alatte syömään terveellisesti ja liikkumaan säännöllisesti. Tue ja kannusta!

Yritetty on. Ei onnistu, koska toinen on vailla tahdonvoimaa ja muutenkin luovuttaa heti ensimetreillä. AP

Vierailija
10/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla niin kuin vaimollesi. Arjen pyöritys on vastuullani yksin; 3 lasta 1 koulussa ja 2 päiväkodissa, vien ja haen lapset , teen ruuat. Miehen tehtävä käydä kaupassa ja omissa harrastuksissa, minä käyn viikonloppuisin omassa mutta silti pystyn hoitamaan pyykit, ruuan, ... Mies ei tee mitään. Joo kyllä varmasti lihoo kun syö suruunsa kun on paska mies!!

Vierailija
11/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit alapeukuttaa aloitusta.

Vierailija
12/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivarin Anna kirjoitti:

Minulla niin kuin vaimollesi. Arjen pyöritys on vastuullani yksin; 3 lasta 1 koulussa ja 2 päiväkodissa, vien ja haen lapset , teen ruuat. Miehen tehtävä käydä kaupassa ja omissa harrastuksissa, minä käyn viikonloppuisin omassa mutta silti pystyn hoitamaan pyykit, ruuan, ... Mies ei tee mitään. Joo kyllä varmasti lihoo kun syö suruunsa kun on paska mies!!

Miksi kuvittelet, että arjen pyöritys on vaimoni vastuulla?

Vierailija
13/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ollut aina pläski eipä tuu ikävää ylläriä miehelle sen suhteen :D 

Vierailija
14/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole puolison tehtävä kannustaa yms,läskin oma tehtävä on laihtua,tai sitten kestää ero ja haukut.

läskin pitäisi ennemmin huoletia ettei näyttäydy puolison rinnalla.

Vierailija
15/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivarin Anna kirjoitti:

Kannattaisiko ottaa vastuu omista syömisistä, eikä syyttää miestä kun on niin "paska mies".

Jos sulla on paska mies, tee asialle jotakin. Tuskin mies sillä paranee, että syöt ja syöt.

Vierailija
16/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin juuri läskini pois, kymmenen lihavan vuoden jälkeen. Koskaan mieheni ei ole minua mollannut, vaan joka päivä olen saanut kuulla, että olen rakas ja ihana. Nyt olen hehkeä pakkaus ja vain mieheni oma.

Vierailija
17/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö vaimo yksin sipsejä ja ryyppää ja ap syö terveellisesti?

Vierailija
18/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on oman olemuksesi laita? Jospa vaimo menettekin ensin kiinnostuksen sinuun ja lihoi tylsyyttään.

Vierailija
19/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on oman olemuksesi laita? Jospa vaimo menettekin ensin kiinnostuksen sinuun ja lihoi tylsyyttään.

Näin. Ja jos sinulla on tylsät jutut? Menetti kiinnostuksen sinuun, ja ainoa millä pystyy vain herkuttelun avulla pysymään enää kanssasi suhteessa.

Vierailija
20/81 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laihdutin juuri läskini pois, kymmenen lihavan vuoden jälkeen. Koskaan mieheni ei ole minua mollannut, vaan joka päivä olen saanut kuulla, että olen rakas ja ihana. Nyt olen hehkeä pakkaus ja vain mieheni oma.

Hyvä sinulle ja miehellesi. Mutta jos miehesi olisi noiden vuosien aikana mollannut sinua eikä koskaan kehunut, olisitko enää laihdutuksen jäleen vain miehesi oma?