Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeisten 10 kilon laihdutusprojekti

Vierailija
19.02.2016 |

Hei.

Olen laihtunut noin 20 kg viime vuoden puolella noin neljässä-viidessä kuukaudessa. Lähtöpainoni oli 88 kg, ja pituuteni on 164 cm. Jossain vaiheessa kyllästyin laihdutukseen, ja lopetin. Olen nyt ollut ilman laihdutteluja noin 3-4 kk, eikä mitään repsahdusta ole tapahtunut, vaan paino on pysynyt samana nämä kuukaudet.

Nyt olisi kuitenkin vielä kymmenen kiloa pudotettavana, ja olen taas henkisesti valmis jatkamaan laihdutusurakkaani. Laihdutusmenetelmänäni on ENED-dieetti, pyrin syömään alle 1000 kcal päivässä, optimaalisesti 700-800 kcal päivässä. Tuohon kalorimäärään syön mahdollisimman paljon proteiinia, jonkin verran rasvaa, ja paljon vihanneksia. Ei mitään makeita, paitsi satunnainen hedelmä. Huomautan, että teen istumatyötä, eikä minulle ole juuri mahdollisuuksia harrastaa liikuntaa viikonloppuja lukuun ottamatta. Päästyäni tavoitepainooni on tarkoitukseni syödä n. 1500-1700 kcal/päivä loppuelämäni ajan hiilihydraatitietoisesti.

Aion tulla tänne päivittämään tilanteeni aina maanantaisin. Aloitin projektini nyt menneenä maanantaina, ja tavoitteenani on päästä tavoitepainooni yli 58 kg kesäkuun alkuun mennessä.

Lähteekö joku muu mukaan haasteeseen?

15.02. 67,8

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Paino teki hypähdyksen. :D Nytsitten varmaan odotellaan seuraavaa pudotusta sellainen viikko.

22.8:  66,5kg

23.8: 65,9kg

Ihan jees. ^_^

Laitanpa tämän ketjun talteen, haulla en löytänyt ja aika monta sivua piti selata päästäkseen tänne saakka. :D

-Örppä

Helpommalla kyllä pääsee, kun muistiin laittaa. :) Hienosti lähtenyt sullakin alkuun! Sulla sen verran pieni painonpudotus että etköhän sinä kohta ole jo 60kg. :) Itsellä sama tavoite, eli 60kg lukema, mutta matkaa enempi, kun paino viimeksi 79.2kg... Mutta kyllä minä tuonne lukemaan pääsen, en vaan ihan niin nopeasti, mitä teikäläinen mut eipä se haittaa. ;)

Ainiin! Eilen viimeinen treenipäivä! Nyt ohjelma kerran vedetty läpi (8 vkon ohjelma)! <3 Tänään aloitan sitten uudestaan saman treeniohjelman. Ja kohta voisi uskaltaa vaa'allakin käydä ja toivoa, ettei ole liian pahoja plussa lukemia odottamassa. :O

Miki

Vierailija
122/124 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22.8: 66,5kg

23.8: 65,9kg

25.8: 65,7kg

Olen nyt myös ruvennut tekemään lihaskuntoliikkeitä että ehkä saisi muotoakin tähän ruhoon. :P Nollasta aloitetaan joten hetken varmaan kestää.

-Örppä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miki, hei, hyvin se menee! :D Suurinpiirtein sieltä itsekin aloitin. Tai; se korkein paino oli jotain 82-84kg. Silloin olin sen verran kauhuissani etten hetkeen uskaltanut käydä vaa'alla, mutta seuraavan kerran kun kävin paino oli jo mukavasti tippunut sinne 79,3kg.  16.5 tuo 79,3 ja 8.7 painoin karvan alle 70kg. :) Eikä tuo painonpudotus ole ollut mitään sellaista suoraa pudotusta, välillä on tullut tympääntymistä ja repsahduksia jolloin paino on hypännyt ylös 2-4kg, ja siitä sitten taas alaspäin. Nopeasti kuitenkin se tullut paino lähtee kun on suurimmaksi osaksi vain nestettä ja suolensisältöä.

Minä aloitin lihaskuntona lankkuhaasteen, kyykkyhaasteen ja punnerukset. Nuo haasteet läöhtevät niin nollasta että sopivat minullekin. Vähän yllätti että lankku meni niinkin helposti, oletin että olisin tehnyt kuolemaa. Vaikka lyhythän se aika on, kaksi ekaa päivää 20 sekuntia.

-Örppä

Vierailija
124/124 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miki, hei, hyvin se menee! :D Suurinpiirtein sieltä itsekin aloitin. Tai; se korkein paino oli jotain 82-84kg. Silloin olin sen verran kauhuissani etten hetkeen uskaltanut käydä vaa'alla, mutta seuraavan kerran kun kävin paino oli jo mukavasti tippunut sinne 79,3kg.  16.5 tuo 79,3 ja 8.7 painoin karvan alle 70kg. :) Eikä tuo painonpudotus ole ollut mitään sellaista suoraa pudotusta, välillä on tullut tympääntymistä ja repsahduksia jolloin paino on hypännyt ylös 2-4kg, ja siitä sitten taas alaspäin. Nopeasti kuitenkin se tullut paino lähtee kun on suurimmaksi osaksi vain nestettä ja suolensisältöä.

Minä aloitin lihaskuntona lankkuhaasteen, kyykkyhaasteen ja punnerukset. Nuo haasteet läöhtevät niin nollasta että sopivat minullekin. Vähän yllätti että lankku meni niinkin helposti, oletin että olisin tehnyt kuolemaa. Vaikka lyhythän se aika on, kaksi ekaa päivää 20 sekuntia.

-Örppä

Itsellä korkein lukema ollut 93kg! :O Se shokeerasi ja sen ylemmäks sen sitä koskaan päästänyt.

En ole vielä päässyt takaisin ruotiin. Oli juhlat tossa viikonloppuna ja vieläkin syömiset ovat vähän niin ja näin. Työajatkin just nyt sellaiset, että ei jää aikaa treenaamiselle ja sen myötä myös syöminenkin takkuilee, siis fiksusti syöminen. Ensi viikolla viimeistään jatkan treenaamista. Silloin tulee jo parin viikon tauko täyteen ja se on liian pitkä tauko jo se... Mutta eiköhän tämä tästä. :)

Tässä nyt päälle viikko mennyt, onko edistystä tapahtunut Örppä? Toivottavasti paremmin kuin täällä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi