Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeisten 10 kilon laihdutusprojekti

Vierailija
19.02.2016 |

Hei.

Olen laihtunut noin 20 kg viime vuoden puolella noin neljässä-viidessä kuukaudessa. Lähtöpainoni oli 88 kg, ja pituuteni on 164 cm. Jossain vaiheessa kyllästyin laihdutukseen, ja lopetin. Olen nyt ollut ilman laihdutteluja noin 3-4 kk, eikä mitään repsahdusta ole tapahtunut, vaan paino on pysynyt samana nämä kuukaudet.

Nyt olisi kuitenkin vielä kymmenen kiloa pudotettavana, ja olen taas henkisesti valmis jatkamaan laihdutusurakkaani. Laihdutusmenetelmänäni on ENED-dieetti, pyrin syömään alle 1000 kcal päivässä, optimaalisesti 700-800 kcal päivässä. Tuohon kalorimäärään syön mahdollisimman paljon proteiinia, jonkin verran rasvaa, ja paljon vihanneksia. Ei mitään makeita, paitsi satunnainen hedelmä. Huomautan, että teen istumatyötä, eikä minulle ole juuri mahdollisuuksia harrastaa liikuntaa viikonloppuja lukuun ottamatta. Päästyäni tavoitepainooni on tarkoitukseni syödä n. 1500-1700 kcal/päivä loppuelämäni ajan hiilihydraatitietoisesti.

Aion tulla tänne päivittämään tilanteeni aina maanantaisin. Aloitin projektini nyt menneenä maanantaina, ja tavoitteenani on päästä tavoitepainooni yli 58 kg kesäkuun alkuun mennessä.

Lähteekö joku muu mukaan haasteeseen?

15.02. 67,8

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Kipeänä ollut 49 täällä ilmoittelisi taas viikkoraporttia. Luulin, että viikko kipeänä oloa riittäisi, mutta eipä riittänyt. Ihme nuhaköhä jatkui vielä tämänkin viikon, joten meni sitten hyvin alkanut liikuntakuuri läskiksi (pun intended). Joka tapauksessa pyrin pitämään ruokailut terveellisenä kuten aina ja vähensin vielä määriä, kun jäi nämä 5-8 viikkotuntia liikuntaa välistä. Lauantaina, kun olo parani, kävin kavereiden luona syömässä ja juomassa viiniä, joten tällainen repsahdus. Sunnuntaina otinkin sitten vähän lepiä :D En jaksanut edes potea morkkista, koska olen elänyt niin kurinalaisesti koko alkuvuoden. Tuli ehkä ennemminkin tarpeeseen!

Kaikesta tästä huolimatta paino on pudonnut puoli kiloa kahdessa viikossa ilman liikuntaa, mikä on tosi positiivinen yllätys. Ajattelin, että sohvalla makaaminen ja viinin litkiminen olisi saanut painon pysymään jumissa tai turvottanut vähän. Nyt voikin sitten lähteä jatkamaan uudella innolla, terveenä ja tuulettuneena. Tänään kokeilen taas jumpata varovasti vähän, eiköhän tämä tästä.

Paino 62,4 -> 61,8.

Vierailija
62/124 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin lähtee😄

5 vkoa täysnutraten, sitten osanutrausta muutama vkoa ja sitten normiruokaa, hiilihydraatteja vähentäen.

Teen fyysistä työtä. Kävelen lisäksi noin 30-40 km vkossa . Kun lumet lähtee niin meen pyörällä töihin.

18.2 178cm / 105 kg

Nimimerkillä pyllerö 😌

Oletko jo nutrannut 5 viikkoa? Minä olen täysnutrannut kuukauden ja paino putosi 5,7 kiloa. Painan nyt 102 kiloa ja olen 165 cm pitkä. En liiku kovinkaan paljon päivän mittaan.

Kolmosen maanantaipaino on tänään 97,1 kg.

Nyt viikkoa myöhemmin kolmosen maanantaipaino on 97,4 kiloa vaikka olen noudattanut Nutrilett-kuurin ohjeita tunnontarkasti eli ollut täysnutrauksella tyyliin viisi pussia plus sallitut kasvikset joka päivä.

Välillä huvittaa ihan tosissaan kun ihmiset kysyvät miksen laihduta! Jos näinkin tiukalla kuurilla tulokset ovat vaatimattomia niin suurempaa painonpudotusta saa odottaa pitkään. Jatkan kuuria siitä huolimatta. Lääkärin mukaan minulla ei ole kilpirauhasen vajaatoimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt viikkoa myöhemmin kolmosen maanantaipaino on 97,4 kiloa vaikka olen noudattanut Nutrilett-kuurin ohjeita tunnontarkasti eli ollut täysnutrauksella tyyliin viisi pussia plus sallitut kasvikset joka päivä.

Välillä huvittaa ihan tosissaan kun ihmiset kysyvät miksen laihduta! Jos näinkin tiukalla kuurilla tulokset ovat vaatimattomia niin suurempaa painonpudotusta saa odottaa pitkään. Jatkan kuuria siitä huolimatta. Lääkärin mukaan minulla ei ole kilpirauhasen vajaatoimintaa.

Aika ihmeellistä kyllä ettei paino tipu! Missäköhän voisi olla vika :o En tiedä nutrauksesta mitään, joten en oikein voi antaa vinkkejäkään. Onkohan aineenvaihdunta hidastunut pienen kalorimäärän takia? Pitäisikö kalorit laittaa jonain päivänä vähän korkeammalle, jotta lähtisi taas käyntiin? Tsemppiä, varmasti ärsyttävää! Itsellä mennyt niin mukavan helposti, että hyvä tajuta, ettei se ole kaikille tällaista. -49

Vierailija
64/124 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15.02. 67,8

22.02. 66,5

29.02. 65,9 

28.03. 64,9

AP täällä taas kirjoittelee kuukauden tauon jälkeen. Aivan uskomatonta, että kuukausi pääsi vierähtämään lepsuillen! No, paino huiteli ties missä tuon kuukauden aikana hiilariturvotusten ansiosta, joten eipä kauheasti tehnyt mieli tulla päivittelemään tilannetta maanantaisin, kuten arvata saattaa! Mutta nyt on taas tilanne korjattu, ja pudotusta viime päivityksen jälkeen 1 kg, eli ihan ok. Ei tietenkään mitenkään hyvä tulos, mutta pääasia, että pääsin taas ruotuun. Tästä taas jatketaan eteenpäin! Tavoitteenani on siis paino 58 kg kesäkuun alkuun mennessä. 7 kg matkaa siis, ja aikaa 2 kk! Huh, aika kiire tulee, ei olisi pitänyt pitää tätä kuukauden taukoa, niin pääsisi vähän helpommalla... Mites muilla? Mitä kuuluu maanantaihin? Hyvää pääsiäistä!

AP

Vierailija
65/124 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15.02. 67,8

22.02. 66,5

29.02. 65,9 

28.03. 64,9

AP täällä taas kirjoittelee kuukauden tauon jälkeen. Aivan uskomatonta, että kuukausi pääsi vierähtämään lepsuillen! No, paino huiteli ties missä tuon kuukauden aikana hiilariturvotusten ansiosta, joten eipä kauheasti tehnyt mieli tulla päivittelemään tilannetta maanantaisin, kuten arvata saattaa! Mutta nyt on taas tilanne korjattu, ja pudotusta viime päivityksen jälkeen 1 kg, eli ihan ok. Ei tietenkään mitenkään hyvä tulos, mutta pääasia, että pääsin taas ruotuun. Tästä taas jatketaan eteenpäin! Tavoitteenani on siis paino 58 kg kesäkuun alkuun mennessä. 7 kg matkaa siis, ja aikaa 2 kk! Huh, aika kiire tulee, ei olisi pitänyt pitää tätä kuukauden taukoa, niin pääsisi vähän helpommalla... Mites muilla? Mitä kuuluu maanantaihin? Hyvää pääsiäistä!

AP

Vierailija
66/124 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut herkuteltua pääsiäisen ja sitä ennenkin, joten välttelin vaakaa. Tiesin että plussaa näyttää, jos siellä kävisin. Tänään nyt viimein uskalsin ja jes! Ei plussaa, eli ehkä nyt vois taas jatkua laihduttaminen. Katsotaan nyt. :D Paino nyt 79,8kg. En ota stressiä, elämä on liian lyhyt murehdittavaksi. :)

Miki

Vierailija
67/124 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ihmeellistä kyllä ettei paino tipu! Missäköhän voisi olla vika :o En tiedä nutrauksesta mitään, joten en oikein voi antaa vinkkejäkään. Onkohan aineenvaihdunta hidastunut pienen kalorimäärän takia? Pitäisikö kalorit laittaa jonain päivänä vähän korkeammalle, jotta lähtisi taas käyntiin? Tsemppiä, varmasti ärsyttävää! Itsellä mennyt niin mukavan helposti, että hyvä tajuta, ettei se ole kaikille tällaista. -49

En viitsi katkaista ketoosia. Ketoosissahan ei ole laisinkaan näläntunnetta. Olen jatkanut sinnikkäästi nutraamista ja paino on noussut lukemiin 97,6 kiloa. Punnitsen ne sallitut kasviksetkin grammalleen vaa'alla eli en fuskaa.

Lääkäri otatti läjän verikokeita ja odottelen tuloksia.

Vierailija
68/124 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15.02. 67,8

22.02. 66,5

29.02. 65,9 

28.03. 64,9

04.04. 64,4

Argh, niiiin hitaasti mennään alaspäin. Ärsyttävää! No, tuli herkuteltua lauantai-iltana, mikä sitten kostaantui nyt aamupunnituksessa. Jospa tällä viikolla vihdoinkin saisi lähemmäs kilon pudotuksen? Alkaa näyttää siltä, etten todellakaan pääse tavoitepainooni 58 kg kesäkuun alkuun mennessä, jos homma jatkuu näin hitaasti! 6,4 kg pudotettavana, ja aikaa on 8 viikkoa. Eli 0,8 kg pitäisi lähteä JOKA viikko, että pääsisin tavoitteeseeni. Jaa's, näyttää siltä, että jonkinlaista paastoakin pitäisi ottaa kehiin, tai ainakin erittäin, erittäin vähäkalorista dieettiä, jotta pääsen tavoitteeseeni ajoissa. Ja niin aion tehdäkin, jos en nyt tällä viikolla saa yhtään parempaa tulosta.

Vierailija
69/124 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi katkaista ketoosia. Ketoosissahan ei ole laisinkaan näläntunnetta. Olen jatkanut sinnikkäästi nutraamista ja paino on noussut lukemiin 97,6 kiloa. Punnitsen ne sallitut kasviksetkin grammalleen vaa'alla eli en fuskaa.

Eipä ole lääkäri soitellut tuloksista kolmoselle. Päivän paino on 95,7 ja jatkan nutraamista koska en ole keksinyt mitään parempaakaan vaihtoehtoa.

Vierailija
70/124 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion palata ruotuun tällä viikolla. Perhejuhlat, pääsiäinen ja alkanut mökkikausi pilasi laihdutuksen, mutta tällä viikolla pitää palata ketoosiin. Paino tänä aamuna 82,4.

Emma

Vierailija
71/124 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi laihduttaja liittyy joukkoon. Lähtötilanne 21.3 80 kg / 165 cm. Nyt lähtenyt muutamassa viikossa reilu kolme kiloa eli paino tänään 76,6 kg. Kaverin häät on toukokuun lopussa ja haluaisin päästä lähelle 70kg. Sen jälkeen vielä haluaisin tiputtaa 10 kg, mutta en ota liikaa stressiä. 

Nyt tuntuu ekaa kertaa sellaiselta, että laihduttaminen saattaisi onnistua. Kalorien laskemisen opettelu on ollut kyllä tärkeää, koskaan ennen en ole viitsinyt. Tajuan vihdoin miten paljon voi ruoassa olla kaloreita. Siis ihan perus kotiruoassa. Tämä valaistuminen helpottaa myös jatkossa painonhallintaa ja valitsemalla oikeita ruokia. Pääsiäisenä sallin yhden lasin punaviiniä ja muutaman palan tummaa suklaata. Muuten pysynyt hyvin ruodussa. Mansikoita olen syönyt nyt makean nälkään, mutta yritän pysyä siinäkin kohtuudessa. Hyväkarppaan (50g pv) ja kaloreita rajoittaen n. 1000 päivässä.

Vierailija
72/124 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 49, jolla on nyt tekosyitä vaikka muille jakaa! Ensin oli 2 vkon flunssa, sitten menin kihloihin, minkä jälkeen tuli vielä pääsiäinen, joten on juhlittu ja herkuteltu. Yritin kuitenkin pitää järjen päässä noiden ruokien ja juomien kanssa, mikä onnistuu aika paljon helpommin kuin ennen, kun nyt puolikas pulla ja pieni suklaamuna tai lasillinen shampanjaa tuntuu todella ylelliseltä. On niin tottunut olemaan ilman herkkuja, ettei oikein osaa syödä enempää kerralla, ei tehnyt enää mieli. Luulin, että olisi mennyt ihan toisin päin ja olisin repsahtanut tosi pahasti, kun kerran annoin itselleni luvan maistella, mutta toisin kävi. Toivottavasti tämä pitää jatkossakin. Olen sellainen sokerihiiri, että ennen on mennyt ihan helposti suklaalevy kerralla. Ehkä tämä kalorien laskeminen auttaa, kun todella tiedostaa, että sen suklaalevyn lisäksi ei oikeasti voi syödä paljon muuta jos ei halua ylittää päivän kaloreita. Olen myös pitänyt liikunnasta kiinni heti tervehdyttyäni.

Pääsiäistä vietettiin miehen vanhemmilla, jotka myös huomasivat painoni pudonneen. Ensimmäiset ulkopuolisten kommentit saivat tosi hyvälle mielelle ja lisäsivät motivaatiota entisestään. Melkein 10 kg sai lähteä ennen kuin kukaan huomasi, mutta nyt onkin sitten kehuja ropissut. Tuli oikein tarve näyttää, että ei tässä vielä kaikki!

Nyt olen taas palannut ruotuun, ja paino on tämän herkku- ja sairausjumituskuukauden jälkeen lähtenyt taas hyvällä vauhdillla laskuun. Tänään aamulla näytti ensimmäistä kertaa vuosiin puhtaalla kuudellakympillä alkavaa numeroa. Uutta motivaatiotakin tuli kihlauksen ansiosta, eli uutena tavoitteena on päästä hääkuntoon kesäksi :) Vaikka ei varmaan isosti juhlitakaan, mutta kuitenkin. Olisihan se kiva näyttää kuvissa hyvältä. Vielä kun saisi tuon 5 kg nipistettyä pois niin voisi olla jo aika tyytyväinen.

Paino 61,8 -> 60,3 kg.

Vierailija
73/124 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole lääkäri soitellut tuloksista kolmoselle. Päivän paino on 95,7 ja jatkan nutraamista koska en ole keksinyt mitään parempaakaan vaihtoehtoa.

Kolmosen maanantaipaino tänään 93,7 kiloa. Jatkan nutraamista.

Vierailija
74/124 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15.02. 67,8

22.02. 66,5

29.02. 65,9 

28.03. 64,9

04.04. 64,4

11.04. 64,6

Joopa joo, meinasin jättää tulematta päivittämään tilannetta tänään. Ei mikään kovin kiva fiilis tulla kirjoittamaan, että olen onnistunut lisäämään painoa parisataa grammaa! No, voin syyttää siitä eilistä herkuttelua, jonka johdosta on varmaankin muutama sata grammaa ihan vain turvotusta ja sitä itseään. Selityksiähän mahtuu maailmaan - nyt kun en saanut edes muutaman sadan gramman pudotusta tällä viikolla, niin on otettava järeät aseet käyttöön. Tämän viikon olen päättänyt mennä alle 500 kcal/pv-tyylillä, ja kyllä on kumma, jos paino ei sillä tipu! Eli ensi maanantaina on PAKKO saada tulosta, ja toivottavasti pääsisin esim. lukemaan 63,5 kg. Se on tavoitteeni ensi maanantaiksi. Ja tulen tänne aivan varmasti päivittämään rehellisesti tilanteeni, vaikka kuinka hävettäisi! :D

Hieman positiivisemmalla asialla pakko kertoa, että menen tällä hetkellä jo vaatekaappiani vähän läpi, koska sopivia vaatteita on välillä hankala löytää, kun niin paljon on käynyt liian isoksi. Aion mennä hylly hyllyltä pikkuhiljaa vaatekaapin läpi, ja laittaa kaikki selvästi liian isot vaatteet pois. Menin siis jo housut läpi, ja yli puolet housuista sain laittaa suoraan pois. Tuntui kyllä hyvältä, kun ne joskus aiemmin joka puolelta puristavat ja kiristävät housut tippuivat nyt jalasta - no, onhan sitä tullut laihduttua 24 kg yhteensä. :) Niin, ja pieniä vaatteita minulla oli kaapissa siksi, että olen vuosikausia ostanut itselleni "laihdutusvaatteita" alennuksesta. Nyt ovat vihdoinkin päässeet käyttöön. Monet aina naureskelivat minun "laihdutusvaatteilleni"... Se maikeiten nauraa, joka viimeksi nauraa! :D Joudun toki menemään kaapin vielä uudelleen läpi sitten kun olen tavoitepainossani, mutta kiva nytkin jo vähän mennä läpi. Turhaan sitä kai säilyttää vaatteita, jotka ovat minulle aivan liian isoja? Suoraan UFFille vaan! Harmi, etten ole ompelutaitoinen, muuten voisi ottaa projektiksi vaatteiden pienentämisen. Mutta juu, olen joutunut jo nyt ostamaan aika paljon uusia vaatteita, koska esimerkiksi KAIKKI ulkoilutakkini olivat aivan liian isoja. Toisaalta liian paljoa en halua vielä ostaa, koska haluaisin odottaa tavoitepainoon asti. Mites muilla, mitä tapahtuu vanhoille vaatteille?

Vierailija
75/124 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmosen maanantaipaino tänään 93,7 kiloa. Jatkan nutraamista.

No niin, nyt on tullut tulosta! Mahtavaa! Ei muuta kuin eteenpäin :)

Vierailija
76/124 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te joilla paino meinaa jumittaa samassa paikassa! (etenkin Nuttrilet-dietillä).

Painon jumittaminen on ihan normaalia dietillä, mutta jos tuloksia ei ala millään syntymään, suosittelen nostamaan kaloreita. Kroppa saattaa liian alhaisen kalorimäärän takia mennä säästöliekille, minkä vuoksi kaloreiden tulisi dietilläkin olla yleensä n.1200-1500 luokkaa. Lisätkää kuitupituinen leipä ja hyviä rasvoja mukaan, ja seuraatkaa miten kehitys jatkuu.

Suosittelen myös liikuntaa dietin tueksi. Esimerkiksi pitkät kävelylenkit toimivat hyvin ja saavat aineenvaihdunnan liikkeelle!

-Terv. Personal trainer

Vierailija
77/124 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15.02. 67,8

22.02. 66,5

29.02. 65,9 

28.03. 64,9

04.04. 64,4

11.04. 64,6

Joopa joo, meinasin jättää tulematta päivittämään tilannetta tänään. Ei mikään kovin kiva fiilis tulla kirjoittamaan, että olen onnistunut lisäämään painoa parisataa grammaa! No, voin syyttää siitä eilistä herkuttelua, jonka johdosta on varmaankin muutama sata grammaa ihan vain turvotusta ja sitä itseään. Selityksiähän mahtuu maailmaan - nyt kun en saanut edes muutaman sadan gramman pudotusta tällä viikolla, niin on otettava järeät aseet käyttöön. Tämän viikon olen päättänyt mennä alle 500 kcal/pv-tyylillä, ja kyllä on kumma, jos paino ei sillä tipu! Eli ensi maanantaina on PAKKO saada tulosta, ja toivottavasti pääsisin esim. lukemaan 63,5 kg. Se on tavoitteeni ensi maanantaiksi. Ja tulen tänne aivan varmasti päivittämään rehellisesti tilanteeni, vaikka kuinka hävettäisi! :D

Hieman positiivisemmalla asialla pakko kertoa, että menen tällä hetkellä jo vaatekaappiani vähän läpi, koska sopivia vaatteita on välillä hankala löytää, kun niin paljon on käynyt liian isoksi. Aion mennä hylly hyllyltä pikkuhiljaa vaatekaapin läpi, ja laittaa kaikki selvästi liian isot vaatteet pois. Menin siis jo housut läpi, ja yli puolet housuista sain laittaa suoraan pois. Tuntui kyllä hyvältä, kun ne joskus aiemmin joka puolelta puristavat ja kiristävät housut tippuivat nyt jalasta - no, onhan sitä tullut laihduttua 24 kg yhteensä. :) Niin, ja pieniä vaatteita minulla oli kaapissa siksi, että olen vuosikausia ostanut itselleni "laihdutusvaatteita" alennuksesta. Nyt ovat vihdoinkin päässeet käyttöön. Monet aina naureskelivat minun "laihdutusvaatteilleni"... Se maikeiten nauraa, joka viimeksi nauraa! :D Joudun toki menemään kaapin vielä uudelleen läpi sitten kun olen tavoitepainossani, mutta kiva nytkin jo vähän mennä läpi. Turhaan sitä kai säilyttää vaatteita, jotka ovat minulle aivan liian isoja? Suoraan UFFille vaan! Harmi, etten ole ompelutaitoinen, muuten voisi ottaa projektiksi vaatteiden pienentämisen. Mutta juu, olen joutunut jo nyt ostamaan aika paljon uusia vaatteita, koska esimerkiksi KAIKKI ulkoilutakkini olivat aivan liian isoja. Toisaalta liian paljoa en halua vielä ostaa, koska haluaisin odottaa tavoitepainoon asti. Mites muilla, mitä tapahtuu vanhoille vaatteille?

Kolmonen suhtautuu liian isoiksi jääneisiin vaatteisiin kuin eiliseen päivään eli mennyttä mikä mennyttä. Harvan vaatteen materiaali on niin hyvälaatuista että niitä kannattaisi alkaa pienentämään. Siispä liian isot vaatteet kirpputorille ja samalla reissulla saan ostettua kätevästi sopivat housut jne.

Vierailija
78/124 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te joilla paino meinaa jumittaa samassa paikassa! (etenkin Nuttrilet-dietillä).

Painon jumittaminen on ihan normaalia dietillä, mutta jos tuloksia ei ala millään syntymään, suosittelen nostamaan kaloreita. Kroppa saattaa liian alhaisen kalorimäärän takia mennä säästöliekille, minkä vuoksi kaloreiden tulisi dietilläkin olla yleensä n.1200-1500 luokkaa. Lisätkää kuitupituinen leipä ja hyviä rasvoja mukaan, ja seuraatkaa miten kehitys jatkuu.

Suosittelen myös liikuntaa dietin tueksi. Esimerkiksi pitkät kävelylenkit toimivat hyvin ja saavat aineenvaihdunnan liikkeelle!

-Terv. Personal trainer

Kolmonen ei ole viitsinyt tänne pahemmin raportoida normaalia liikuntaa koska se on niin sanotusti sitä normaalia arkiliikuntaa. Jos juoksen Naisten kympin tai hiihdän Finlandia-hiihdoissa niin sen voin jakaa täälläkin.

Vierailija
79/124 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän tuolla Nutriletilla vaikuttaa laihtuvan. Ylellä oli artikkeli, jossa valotettiin painonjumituksen taustoja kansantajuisesti.

Vierailija
80/124 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö vielä mukaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi