Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

karita tuomola 30v ja sanoi

Vierailija
16.02.2006 |

ettei suunnitelmissa ole häitä tai lapsia

tuntuu nämä omat hääkiireet naurettavilta...

N24

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman kateutta!? En ole kateellinen Karitalle,miksi olisin? Olen halunnut perheen ja olen onnellinen että mulla on kolme lasta nyt 30-vuotiaana.Itse olen oman valintani tehnyt.

Vierailija
22/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jeesustelua. Sama kait se nyt on mistä syystä niitä lapsia EI halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on pinnallista jos ei halua tehdä lapsia esim sen takia että kroppa menee pilalle (kaikilla se ei mene pilalle,itse olen samoissa mitoissa kuin ennen lapsia).Varmaankin yleistä hänen alallaan.

T.19 (?)

Vierailija
24/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa tuollainen yleistäminen, jos lähipiirissäsi on kaksi tapausta. Veikkaan ettet tiedä niidenkään tapausten taustoja, vaan olet aivan itse spekuloinut ja tehnyt johtopäätöksiä. Miksi annat moisen vaivata päätäsi?

Vierailija
25/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heitäkin sitten on mutta ei ole koskaan vastaan kävellyt. Viimeinen kaveripiirini " ura pari" yleisesti hehkuttaa kuinka on ihanaa matkustella ja olla kaksin kun on rahaa ja hienot urat mutta todellisuudessa (ovat meille uskountuneet) haluavat lapsen mutta vaimoa pelottaa 1. synnytys, koska hänen tutullaan oli erittäin vaikea synnytys 2. kropan menettämistä koska on tehnyt sen eteen paljon töitä. Mies toivoo kovasti jälkikasvua.

Kateellinen en ole sillä itse olen elämässä saanut elää hyvin erilaisia vaiheita ja kokemuksia niin nuorena äitinä kuin yh:na kuin kolmekymppisenä äitinä. Kaikissa vaihessa on ollut omat hyvät ja hauskat puolensa. Nyt on oikein mukavaa kun on 3 lasta jotka kaikki alkavat olla sen verra isoja että perheen kanssa voi reissailla, harrastaa ja touhuta huoletta sekä on mahdollista järjestää miehen kanssa kahden keskeisiäkin hetkiä.

t. 33v

Vierailija
26/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä olet pinnallinen syytellessäsi tuolla tavoin.

Vierailija
27/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset ole valmiita naimaan ensimmäistä kaksilahkeista joka kohdalle sattuu. Karitallekin varmaan ottajia riittäisi mutta jos kukan ei ole tuntunut naimakelpoiselta tai sopivalta lasten isäksi, niin minkäs teet?

Lopettakaa toisten arvostelu ja keskittykää siihen omaan pikku elämäänne.

Vierailija
28/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Pekonen oli kanssa nuorena ujo hiiren hissukka ja nyt se on ollut lehtien kansissa suomen suurimpien silikonien kanssa = )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme