Onko miesten mielestä kiehtovaa jos kaunis nainen on pidättäytynyt seksistä vuosiksi vai onko se täysin neutraali asia?
Flirttailen välillä, minusta se on viatonta ja hauskaa. Miehet luulevat, että minulla on vilkaskin seksielämä näin sinkkuna mutta tosiasiassa olen pidättäytynyt seksistä useamman vuoden ajan koska seksi on minulle muutakin kuin fyysistä suoritetta ja intohimoa enkä tahdo päästää "ketä tahansa" lähelleni.
Ehkä senkin vuoksi olen nykyään niin naisellinen, vapautunut oma itseni ja hauska koska minusta on niin ihanaa olla aika sujut itsensä kanssa ja olen hyväksynyt, että tämä on näin kunnes oikea ihminen mahdollisesti tulee elämääni.
Kommentit (6)
Mitä se kenellekään kuuluu?
Olen pitkään eänyt selibaatissa, mutta varatut miehet tai puolisonsa luulevat minua pettäjäksi.
Mitä ilmeisimmin hassuista asioista juttelu tulkitaan väärin.
Olen aina halunnut kestävän parisuhteen.
Kiehtovaa? Se, että ei osaa sängyssä mitään, koska jännitys vuosien jälkeen? Tai sitten on pitelemätön.
Ennemminkin se on friikkiä. Harva suurella libidolla varustettu nainen elää noin tai jos on elänytkin, on lopulta estynyt jännittäjä.
Kyllä naiselta lähti vauhdikkaasti vaatteet pois. Oli ollut 5 vuotta ilman. Aivan uskomaton halu hänellä.
Itsellä sama mutta mies. Naiset luulevat minun olevan naisten kaataja ja varovat mutta silti kiinnostuvat. Todellisuudessa kukaan ei ole koskenut minuun koskaan.