mieheni exä
Olemme mieheni kanssa seurstelleet yli 3 ja tästä n. 2,5 kihloissa. Kun tapasin mieheni oli hänellä silloin toinen, mutta melkein heti kun meillä alkoi olla vispilän kauppaa niin mieheni jätti exänsä. Ja vasta sen jälkeen aloimme seurustella oikeasti.
Ensimmäisellä kerralla kun tulin kyläilemään mieheni kotikaupunkiin halusi exä tavata minut. Veikkasin että tulee joko morasta tai haulikosta. Suostuin jostain kumman syystä. Tilanne oli inhottava, en jutellut exälle eikä hän minulle sanaakaan. Jokin aika tämän jälkeen hän ilmoitti että haluaisi olla minun ystäväni. Minusta ei ole normaalia että ystävystyisin hänen kanssaan, sillä olihan meillä pienimuotoinen kolmiodraama. KIEROA?!?
Edelleen nämä kaksi joskus pitävät yhteyttä toisiinsa n 3-4 kertaa vuodessa/käyvät kahvilla.
Oma ongelmani on mustasukkaisuus. Vaikka tiedän olevani nätimpi ym kuin exä tunnen hänet silti uhkaksi. Mieheni mukaan he ovat kuitenkin vain kavereita. Olen yrittänyt sanoa miehelleni, että lopettaisi sillä tulen melekin sairaaksi kunhan vain kuulenkin exästä puhuttavan. Olenko itsekäs?
Mieheni pikkusisko on taas kertonut minulle juttuja, että exä on tullut kyselemään kumpi on mukavampi hän vai minä ym. Ja viimeisin on että exä oli sanonut muka leikillään että " veljesi valitsi väärän naisen" .
Miehelleni olen tehnyt selväksi että exällä ei ole mitään asiaa meidän yhteiseen kotiin tai kutsun manaajan.
Itse olen sitä mieltä, että vaikka mieheni voi pitää exäänsä vain kaverina, mutta exää taitaa vanha suola janottaa.
Tuntuu kuin hän tahallaan yrittäisi pitää jalkaansa oven välissä. En halua hänen tietävän mitään elämästämme. Minä en toivo exän kuolemaa niinkuin jotkut, mutta parempi olisi jos hän muuttaisi toiselle puolella maapalloa.
Mitä siis teen?
Mielessäni on käynyt ajatus, että kirjoitan tekstarin exälle, että jättää meidät rauhaan ja ei vastaa mieheni puheluihin/tekstareihin jos niitä tulee.
Kommentit (12)
Kirjoituksestasi tänne paljastui kaikki oleellinen. Syytät miehesi exää siitä mitä tunnet/koet miestäsi kohti. Tässä lyhyesti:
1) miehesi alkoi seurustelemaan kanssasi, kun oli toisessa suhteessa - > et luota mieheesi vaan pelkäät että hän tekee sen saman sinulle, yrität todistella muuta, mikä vaan paljastaa tämän kohdan entistä enemmän
2) miehesi pitää yhteyttä exääsi ja tiedät varsin hyvin että ihminen ei pidä yhteyttä exään, jollei pidä häntä miellyttävänä -> yrität saada exän näyttämään tässä asiassa huonolta, mutta todellisuudessa olet vihainen miehellesi siitä, että hänhän se varattuna pitää exään yhteyttä
On tärkeää ymmärtää, että sinä et voi muihin ihmisiin vaikuttaa. Sinulla ei ole mitään sananvaltaa miehen exään, eikä näytä olevan mieheesikään. Olet miehesi valinnut kun tiesit, että hänestä on " lennosta vaihtamaan" naista ja nyt sen tiedon kanssa joko pystyt elämään tai sitten et. Jos mustasukkaisuutesi menee yli, niin hae ulkopuolista apua. Jos se ei auta, niin et voi muuta kuin erota, sillä ei mies halua/tarvitse vaimoa, joka ei häneen luota.
tarvitse eikä pidä kaveerata. Sinulla ei ole siihen mitään velvollisuutta ja voit miehellekin sanoa, että et pidä siitä että hän tapaa exää. Jos hän rakastaa sinua oikeasti, niin hyväksyy kyllä sen. Tuntuu kyllä olevan aika kiero tuo nainen.
Älä laita sille entiselle mitään viestiä,vaan juttele miehesi kanssa.
Meillä oli joskus samanlainen tilanne,ja sanoin suoraan miehelleni,että en tykkää että hän kaveeraa ex-vaimonsa kanssa.
Vaikka heidän välillään ei mitään sen kummempaa ollutkaan,niin en vaan voinut ymmärtää sitä,että miksi on ex,jos vieläkin pitää säätää jotain.
Myös minulla itselläni on ex,olemme ihan sovussa,mutta emme pidä mitään yhteyttä toisiimme,koska hän on ex.
Eli tervehdimme jos näemme kadulla ja voimme vaihtaa pikaisesti kuulumiset,mutta siinä se.
ei se kyllä sen exän vika ole jos miestäs alkaa vanha suola janottaan...
Minä olen miehen exän kanssa tekemisissä mutta heillä onkin yhteinen lapsi, kyllä sitä silti monet ihmetteli mutta parempi pysyä väleissä on lapsellekkin helpompaa.
Mutta jos mun mies alkas muuten kun lapsen asioista exänsä kanssa puhelemaan tai käymään kahvilla tms niin kyllä sais sit lähtee takasin exänsä luo... vaikka eipä taitas exä enää huolia. =)
Mä tapailin silloin tällöin exää. Nykyinen mies sanoi usein, että " ei tykkää" " eikö mulla ole muita kavereita" tms. Kerran otti oikeasti puheeksi, miltä hänestä tuntuu: pahoittaa mielensä ja tulee moneksi päiväksi tyhmiä ajatuksia päähän. Lopetin tapaamasta exää, lähetellään joulutervehdykset jne mutta ei nähdä.
Vierailija:
Kiviäki kiinnostaa sun jutut jostain vitun exästä.
Juuri näin. Ja ikää teillä ja EXÄLLÄ on 16 vuotta kenties?
" Tiedän olevan nätimpi yms." - voin kertoa vanhempana ja viisaampana että se ei välttämättä paljon paina jos toinen pimppa kiinnostaa.
joka harjoitti vispilänkauppaa toisen kanssa kun oli vielä varattu
eli niin makaa kuin petaa. saat ansiosi mukaan.
(hyvä ex!!! ehkä hän on parempi sängyssä kuin sinä??)
Isot ihmiset ei osaa kirjoittaa asiallisia kommentteja.
Kyllä se vaan niin on et nainen on naiselle susi. Ja ihan sitä mieltä minäkin olen että exä on ahdistelevana osapuolena tässä.
Itse en osaa AP sinua neuvoa, mutta ehkä saat miehesi tajuamaan kuinka paljon moinen sattuu.
Nuo ilkeiden kommenttien kirjoittajat mahtavat olla itse alaikäisiä tai varsin kyynisiä, ja ehkä jopa petettyjäkin osapuolia.
Jos noin kauan olette seurustelleet miehesi kanssa ja vielä ei exä ole ratkaisevasti päässyt väliinne niin tuskin edes pääsee.
Vierailija:
Ensimmäisellä kerralla kun tulin kyläilemään mieheni kotikaupunkiin halusi exä tavata minut. Jokin aika tämän jälkeen hän ilmoitti että haluaisi olla minun ystäväni. Minusta ei ole normaalia että ystävystyisin hänen kanssaan, sillä olihan meillä pienimuotoinen kolmiodraama.
Edelleen nämä kaksi joskus pitävät yhteyttä toisiinsa n 3-4 kertaa vuodessa/käyvät kahvilla.
Oma ongelmani on mustasukkaisuus. Vaikka tiedän olevani nätimpi ym kuin exä tunnen hänet silti uhkaksi. Mieheni mukaan he ovat kuitenkin vain kavereita. Olen yrittänyt sanoa miehelleni, että lopettaisi sillä tulen melekin sairaaksi kunhan vain kuulenkin exästä puhuttavan. Olenko itsekäs?Ensin exä halusi olla kaveri ap:n kanssa ja sitten juttu vaihtuikin että miehen kanssa josta ap nyt mustasukkainen
jokin nyt mättää jutussa
huomasi
Tuskin toi kuitenkaan provoa on. Jotkut naiset vaan on käärmeitä!
Kiviäki kiinnostaa sun jutut jostain vitun exästä.