Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei koskaan kiitä, pyydä anteeksi

Vierailija
03.04.2026 |

Tai muutenkaan ilmaise mitään tunnetta. Jos kysyn, mitkä fiilikset, niin ne ovat "ei mitkään". Jotenkin tuohon olen vuosien saatossa oppinut, että hän ei osaa mitään tunnetta sanoa tuntevansa, mutta kun "anteeksi" puuttuu sanavarastosta, se syö minua! Kerran tai kahdesti on runsaan kymmenen vuoden aikana lopulta keskustelun päätteeksi möläyttänyt "no anteeks!", mikä tietenkään ei ole sama asia kuin että itse hoksaisi tai pyytäisi niin, että kuulostaa edes, että tarkoittaa sitä. 

Nyt on alkanut myös nyppiä kiitoksen puutos. Tein hänen hyväkseen melkoisen jutun ja hän oli erittäin yllättynyt ja ilahtunut. Puhui kuinka hyvä itse asia on, mutta ei yhtään että kuinka hyvin yllätin tai kuinka hyvin minä olen toiminut. Ja ei kiitosta. Kun sitten sanoin, että olisi kiva, että kiitoksen saisi ruinaamatta, niin sitten tuli "no kiitos!". Siis juurihan ruinasin sen!

Nyt alkanut v!tutt@a oikein isosti. Äsken hän loukkasi ohimennen (tarkoittamattaan, oli todella huono vitsi) minua ja kyllä huomasi sen, mutta oli taas kuin ei mitään. Minulla vähän hirtti kiinni ja heitin takaisin että jos ei kelpaa,  niin voi lähteä menemään. Ei reaktiota. Nyt vaan mietin, että tällaiseksi p@&kaksi tämä tästä menee, ei oikein kiinnosta koko ukko enää. No niin, laittakaahan minut nyt järjestykseen, koska kuitenkin olen jotenkin omituisesti tässä "väärässä". Hän saa olla tuollainen kun on ja minä en saa olla sellainen kuin olen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono mies

Vierailija
2/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun mieheltä. 

Kuinka kauan olet ollut miehen kanssa? Minkä ikäinen mies on? Onko teillä lapsia?

Vierailija
4/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teillä ei ole lapsia.

Vierailija
5/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mies on muuten TOSITOSITOSI ihana, eiks jee?

Vierailija
6/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo kristityt on sovitetut antaa anteeksi 70  kertaa 7 ja armosta elää.  Molemmat . Pyydä itse joskus anteeksi vaikka työkavereilta tai koulu . 

Vierailija
7/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko itse KIITTÄNYT HÄNTÄ JOSTAIN MILLOIN ?  

Vierailija
8/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet edessä kummallakin vielä . Uuuh. 

Vierailija
9/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapauta mies luontoon. Et kadu. 

Vierailija
10/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksytomiako se diagnoosi oli? 

Vierailija
11/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exä oli tuolainen kiittämätön sika. Ei koskaan sanonut kiitosta vaikka passasin häntä kuin pikkupoikaa. Vieläkin itselle vihainen siitä. 

Vierailija
12/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksityyminen kumppani voi vaikuttaa kylmältä, vaikka hänellä on tunteita, joita hän ei vain osaa näyttää. Suhde vaatii usein terapian tukea, käytännön viestintäkoodeja ja fyysistä läheisyyttä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän