Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

karita tuomola 30v ja sanoi

Vierailija
16.02.2006 |

ettei suunnitelmissa ole häitä tai lapsia

tuntuu nämä omat hääkiireet naurettavilta...

N24

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Karita Tuomola noin sanoi? Jossain naistenlehden haastattelussako?

MIettikääpä vähän mitä itse vastaisitte vastaavassa tilanteessa toimittajan uteluille? Varmaankin rehellisesti tilittäisitte syvimmät ja kipeimmät tuntemuksenne Suomen kansan luettavaksi?

Jos mä olisin julkkis niin en tasan tiedottaisi etukäteen vauva- tai hääsuunnitelmista.

Vierailija
2/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Karita Tuomola noin sanoi? Jossain naistenlehden haastattelussako?

MIettikääpä vähän mitä itse vastaisitte vastaavassa tilanteessa toimittajan uteluille? Varmaankin rehellisesti tilittäisitte syvimmät ja kipeimmät tuntemuksenne Suomen kansan luettavaksi?

Jos mä olisin julkkis niin en tasan tiedottaisi etukäteen vauva- tai hääsuunnitelmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole skandaalinkäryisiä lööppejä hänestä saatu eikä muutakaan epäilyttävää.

miksi suomalainennainen on niin helkutin kateellinen., jos toinen on kaunis? ei karita ole missään sanonut ettei halua lasta sen takia ettei kroppa mene pilalle.

ottakaa huomioon, että hänen ulkonäkönsä on hänen työvälineensä, sin pitää olla kunnossa! ei kaikki halua uhrata koko uraansa sen takia että haluaa lapsen nuorena.

minä itse olen uhrannut urani kotiäitiydelle, ja nyt 3-kymmpisena aloitan luomaan sitä uraa, kun tätä ennen olen elänyt vain perheelle. oma valintani, ja siitä onnellinen, mutta en ikinä menisi suosittelemaan sitä. on se urattomuuskin taakka, varsinkin jos perhe ei merkkaa niin paljoa. ja kaikille se ei merkkaa. eikä tarttekaan!

ihme kanoja täällä likkeellä, taitaa vaan olla kateelliset mammat asialla, kun oma ura jäänyt tekemättä. jokainen saakoot elää kuten haluaa! me naiset kun emme voi saada uraa ja lapsia samaan aikaan, taoi no voidaan saada jo kiikutamme lapset pk:n pienenä, mutta esim. minun arvomaailmaani se ei sovi. siksi pitää tehdä enka toinen ja sitten toinen. kummin päin sen tekee, on ihan sama, tai ainakin jokainen päättäkööt siitä itse!

Vierailija
4/28 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan vain siitä yksinkertaisesta syystä, etten halua tehdä em. asioita ihan kenen kanssa tahansa, koska minusta ne ei ole mitään ihan pikkujuttuja!

En missän nimessä haluaisi olla tämän ikäisenä " toisella kierroksella" , niin kuin tuntuu, että tosi usea ikätovereistani on.

Vierailija
5/28 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa perustaa perhe eikä vain sen takia rynnätä naimisiin että suomen naiset olis hiljaaja tyytyväisiä.

Hienoa että joku uskaltaa rohkeasti kuunnella itseään.

Vierailija
6/28 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ne kolmea kymppiä lähestyvät jotka hehkuttavat uraa ja avoliittoa sekä " ei lapsilla ole kiire" elävät joko huonossa parisuhteessa tai heillä on vaikeuksia saada lasta alulle. Ekassa tapauksessa on käynyt niin että on erottu ja kun uusi (tai vanha jo varalla ollut suhde) on saatu alkuun niin hääkellot kilkaa nopaan ja vauvauutisiakin kuullaan heti häiden jälkeen. Kakkos tapauksessa yhtäkkiä unohtuu ura ja morsiammella sievä massu pömpöttää morsiuspuvun alta.

Kaikki hehkustus muusta kuin perheestä ja lapsista on kolmekymppisillä pelkkää kulissia ja teatteria jonka tarkoitus on suojella ihmistä siltä tuskalta minkä lapsettomuus tai oikean puolison puuttuminen aiheuttaa. Todelliset uraihmisetkin tekevät lapsia viimeistään 30v huojakoilla kuten esim Piia-Noora tai uusi liikenneministeri, nimeä en muista.

Vierailija
7/28 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen kroppa synnytyksesta ja raskaudesta pilalle mene, ainakaan jos on lahtokohdiltaan kuten Karita. Ihme juttuja. Mina synnytin kaksoset ja jos jaksais jumpata vatsaa olisin samannakoinen kuin ennen raskautta. Ja sitapaitsi Karita varmasti jaksaa eika rasvakerrostakaan ole kuten minulla.

Vierailija
8/28 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jollakulla toisella olisikin eri suunnitelmmat tai aikataulut kuin sinulla. aikuiset saa tehda asiat niinkuin parhaaksi nakevat. ongelmia voi tulla missa iassa tai elamantilanteessa tahansa.

Vierailija
9/28 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka otsikko oli vähän kyllä muunneltu sen sanomisista.

Vierailija
10/28 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaa lapsia. Ehkäpä hän ei vain halua lapsia vielä, tai sitten ei saa vaikka haluaisikin.

Vierailija
11/28 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 24-vuotiaat tunnetusti menevät naimisiin ja tekevät lapsia " pitkäaikaisen poikaystävänsä" kanssa. Sit jotain 2v ovat seukanneet...

Vierailija
12/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita on saanut liikaa kuntoilua, solariumia ja tupakkaa. Muuten ihan fiksun tuntuinen nainen.

Vierailija
13/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ujo nössykkä. nyt on hänestä kasvanut uljas nainen. mutta noin kait se yleensä meneekin, eli niistä ujoista hiirulaisista ne kauneimmat ja itsevarmimmat kasvaa.

tsemiä vaan karitalle!

Vierailija
14/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämässä ei ole rynnätä ensimmäisen poikaystävän kanssa naimisiin ja lapsia tekemään, elämässä kun on muutakin. T. 31v naimisiin, esikoinen 33v ja pikkukakkonen tulossa...ja hyvin on keretty

Vierailija
15/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kolmea kymppiä lähestyvät jotka hehkuttavat uraa ja avoliittoa sekä " ei lapsilla ole kiire" elävät joko huonossa parisuhteessa tai heillä on vaikeuksia saada lasta alulle. Ekassa tapauksessa on käynyt niin että on erottu ja kun uusi (tai vanha jo varalla ollut suhde) on saatu alkuun niin hääkellot kilkaa nopaan ja vauvauutisiakin kuullaan heti häiden jälkeen. Kakkos tapauksessa yhtäkkiä unohtuu ura ja morsiammella sievä massu pömpöttää morsiuspuvun alta.

Kaikki hehkustus muusta kuin perheestä ja lapsista on kolmekymppisillä pelkkää kulissia ja teatteria jonka tarkoitus on suojella ihmistä siltä tuskalta minkä lapsettomuus tai oikean puolison puuttuminen aiheuttaa. Todelliset uraihmisetkin tekevät lapsia viimeistään 30v huojakoilla kuten esim Piia-Noora tai uusi liikenneministeri, nimeä en muista.

Vierailija
16/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

elämässä ei ole rynnätä ensimmäisen poikaystävän kanssa naimisiin ja lapsia tekemään, elämässä kun on muutakin. T. 31v naimisiin, esikoinen 33v ja pikkukakkonen tulossa...ja hyvin on keretty

Vierailija
17/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että kirjoittaja on 31 v., esikoinen on 33 v. jne

Mutta enivei, hyvät naurut sain, vaikkakin omasta lukuvirheestä.

14

Vierailija
18/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaikeaa hyväksyä toisenlaisia ratkaisuja...

Vierailija
19/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ne kolmea kymppiä lähestyvät jotka hehkuttavat uraa ja avoliittoa sekä " ei lapsilla ole kiire" elävät joko huonossa parisuhteessa tai heillä on vaikeuksia saada lasta alulle.

Kaikki hehkustus muusta kuin perheestä ja lapsista on kolmekymppisillä pelkkää kulissia ja teatteria jonka tarkoitus on suojella ihmistä siltä tuskalta minkä lapsettomuus tai oikean puolison puuttuminen aiheuttaa.

Eikö ole käynyt mielessä että maailmassa on ihan oikeasti olemassa pariskuntia, jotka ovat onnellisia kahden eivätkä HALUA lapsia. Älä yleistä, jos lähipiirissäsi on kaksi tapausta. Itse erosin, löysin uuden kumppanin, en olisi halunnut lapsia, mutta luonto teki tepposet. Kaiken lisäksi olen ihan tavis. Taidat olla kateellinen, niinkuin niin moni tällä palstalla.

Vierailija
20/28 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla perfektionisti ja oma kroppa on maailman napa.Sellaisen kuvan olen saanut hänestä.Ulkonäkö on liian tärkeä.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi