Onko ick tai red flag đ© jos mies kĂ€y vaihdattamassa kesĂ€renkaat liikkeessĂ€?
Eikö tuo ole sellainen asia, mikĂ€ jokaisen miehen pitĂ€isi itse tehdĂ€? VĂ€hĂ€n emaskuloivaa viedĂ€ renkaat liikkeeseen vaihdettavaksi.. đ©đŹ
Kommentit (23)
Saman verran kuin jos nainen ei itse ole tehnyt mÀmmiÀ pÀÀsiÀisenÀ alusta loppuun.
Olen nainen ja vuosia kÀynyt rengasliikkeessÀ ja enimmÀkseen siellÀ on miesasiakkaita samaan aikaan kanssani. Kuten autokorjaamoissakin.
Oletko ap viime aikoina nauranut ja kurkistellut verhojen raossa kun naapuri ajelee liisatulla autolla?
Vai oletko edistynyt mt-ongelmasi hoidossa?
MeillÀ renkaat sÀilytetÀÀn rengashotellissa, joten olisi vain tyhmÀÀ tuoda ne kotiin vaihdettavaksi itse.
Ammattilaisella on ammattilaisen vÀlineet renkaanvaihtoon jotka löytyy aika harvalta kotitarvevaihtajalta. Renkaiden vaihto on aika paljon helpompaa kun auto nostetaan neljÀstÀ pisteestÀ ylös turvallisella nosturilla ergonomiseen työkorkeuteen. Aika monesti muuten rengasliikkeessÀ renkaita vaihtavat nykyÀÀn naiset. Siis kirjaimellisesti tekevÀt sitÀ työtÀ hallissa.
KyllÀ minÀ pitÀisin outona, jos itse rupeaisi vaihtamaan. EpÀkÀytÀnnöllistÀ.
Ick tai red flag??? Salli mun nauraa!!!
MikÀ jÀrki ÀhkiÀ tunkin kanssa kun pikkurahalla liike vaihtaa hetkessÀ?
Pikemminkin green flag, ettÀ miehellÀ on talous sen verran kunnossa, ettÀ pystyy ostamaan palveluita eikÀ haaskaa aikansa jonnin joutavaan.
MÀ olen nainen ja kÀyn vaihdattamassa renkaani rengashotellissa joka kevÀt ja syksy. TÀlleen jo 15 vuoden ajan.
Se mesta on umpitÀynnÀ nimenomaan miehiÀ, jotka tulevat vaihdattamaan sinne renkaansa. Olen aina paikan ainut naisasiakas. Eli todellakin miehet pistÀvÀt muut miehet vaihtamaan renkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Renkaat on vuosikausia olleet rengashotellissa ja siellÀ vaihtuvat kausittain.
M59
KÀykö vaimokin hotellissa hoitamassa tarpeensa? Et ole mies. Cuck.
Meinaatko, ettÀ siellÀ kotipihalla maaten onnistuu myös tasapainotus ja aurauskulmien sÀÀtö?
Todellakin! En mitÀÀn neitimiestÀ katselisi.
N 40
Katsoin miehenÀ kun naapurin nainen hÀÀrÀsi koko illan renkaita vaihtaen iltamyöhÀÀn oli valmista, kun samalla pesi renkaat. NÀytti siltÀ ettÀ teki työpÀivÀn niiden kanssa ja oli ihan puhki urakan lopuksi. Hullun hommaa kun muutamalla kympillÀ hoituu liikkeessÀ kÀden kÀÀnteessÀ. Itse kÀyn töissÀ sitÀ varten ettÀ voi palkalla ostaa ne hommat mitÀ ei ole jÀrkeÀ itse ÀhkiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Renkaat on vuosikausia olleet rengashotellissa ja siellÀ vaihtuvat kausittain.
M59
KÀykö vaimokin hotellissa hoitamassa tarpeensa? Et ole mies. Cuck.
Kuvitteletko sinÀ sÀÀlittÀvÀ incelli olevasi mies?
M59
Jos miehen miehisyys katoaa siitÀ, ettei vaihda renkaita itse, niin eipÀ se miehisyys kovin vahvalla pohjalla alun perinkÀÀn ollut. Maskuliinisella miehellÀ on sen verran vahva itsetunto, ettei se horju edes siitÀ, vaikka vaimo vaihtaisi renkaat.
Riippuu nyt hiukan vaihtelemisista. Jos uusi kierros kumeja, aika harvalla on rengas- ja tasapainotuskoneet itsellÀ.
Sen verran miehisyyttÀ ainakin minussa on, etten vaihdata renkaita liikkeessÀ. Toisaalta ei ole autoakaan, joten en vaihdata missÀÀn. PolkupyörÀilen.
M59