Mieheni tykkää nuolla minua todella paljon. Miten teidän miehet?
Mieheni haluaa antaa minulle suuseksiä lähes joka kerta, kun harrastamme seksiä. En saa orgasmia kuin sillä tavalla, joten en todellakaan valita. Mietin silti usein, että pitävätkö muut miehet siitä yhtä paljon kuin omani.
Kommentit (116)
Naisten pillu tuoksuu ja maistuu hyvältä. miesten jalkojen välissä roikkuva letku haisee oksettavalta, ja satuttaa naisia.
Mieheni Jukka ei halua nuolla sinua. Kyllä Jukka saisi, mutta Jukka ei halua.
hyi..... nuolet pillua..... cringe..... syöpäläinen.....
Olisi todella kiihottavaa nuolla pillua. Vaan anneta vaikka vaimo on. Hän ei myöskään koske munaani.
Vain vaniljaa YÄÄÄH.. M50
Mies väittää tykkäävänsä suuseksin antamisesta, mutta antaa tosi harvoin. Itseasiassa lopetti antamisen aikalailla papin aameneen. Viimeisen vuoden aikana mies on nuollut alle viisi kertaa :(
Mielelläni nuolisin molemmat kolot ja loppuun asti. Vaimo ei anna nuolla kuin päihtyneenä :/
Miksi nuolisin vaimoni hiivaista pillua? Naisen tehtävä on antaa suuseksiä.
Pitää nuolla sivuttaissuunnassa, niin niska ei rasitu. Meillä tehdään monesti niin, että puoliso makaa sohvalla levittäen jalkansa ja minä olen lattialla polvillani siinä sivussa kumarrun hänen päälleen. Aina saan naiselle nuoltua orgasmin. Kielellä pidän klitorista ja häppäreitä hyvänä ja sormella/sormilla teen temppuja naisen sisällä. Monesti tekee gutaa, kun sormella hieroo emättimen etuseinämää. Välttämättä liikkeet ei tarvitse olla isoja, kun jo räjähtää! Siitäpä hetken hengähdyksen jälkeen on hyvä survaista oma veitikka valmiiksi märkään ja turpeaan pilluun! Nam! Minä ainakin tykkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää mutten inhoakaan, sellainen neutraali toimenpide. Erektio kyllä laskee nuollessa, joten pitää runkata samalla.
Mulle on vakava turn off, jos kulli lerpahtaa nuollessa. Nautiskele nyt siinä sitten, kun toista kiihottaa kuin kilo perunoita...
Onneksi mi on kumppani, joka kiihottuu seksistä myös antavana osapuolena.
Aikamoinen vaatimus tuo kullin ikuinen seisominen! Ei mies mikään kone ole. Minä nautin vaimoni nuolemisesta suunnattomasti, mutta myös keskityn puuhaan täysillä ja teen sitä kauan. Saan siitä paljon antamisen iloa ja useimmiten seisonta lerpahtaa tuoksi ajaksi. Ikääkin on jo molemmilla. Vaatimuksesi on vastaava kuin että naisen pitäisi kostua välittömästi kun mies tarjoaa vehkeensä tämän suuhun. Hiukan kohtuutta asioihin.
Mun mies tykkää, ja ihan kohta saankin, kun käyty saunassa. Nyt vaan melkosen kylmää....mutta jospa siinä lämpiää! :D
Minulla myös ihanan innokas nuoliainen miehenä.
Kieltäni en akkaan työnnä kun sekään ei suostu ottamaan kalua suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää mutten inhoakaan, sellainen neutraali toimenpide. Erektio kyllä laskee nuollessa, joten pitää runkata samalla.
Mulle on vakava turn off, jos kulli lerpahtaa nuollessa. Nautiskele nyt siinä sitten, kun toista kiihottaa kuin kilo perunoita...
Onneksi mi on kumppani, joka kiihottuu seksistä myös antavana osapuolena.
Kannattaisi perehtyä miehen fysiologiaan hiukan tarkemmin. Kiihottuminen ja erektio eivät aina kulje käsi kädessä. Mies voi olla hyvinkin kiihottunut eikä seisokkia synny silti. Syitä on lukemattomia. Toisaalta taas elin saattaa sojottaa jopa kivistäen ilman minkäänlaisia seksiajatuksia. Jopa pelkkä sopivasti tärisevä kulkuneuvo (juna, bussi tms.) voi aiheuttaa tuon.
Kyllä oli mökillä mukavaa, kun vaimo oli vetänyt pillun posliiniksi. Nuolin kyllä oikein huolella ja kauan ja lopuksi mulkku takaapäin sisään.