Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tykkää nuolla minua todella paljon. Miten teidän miehet?

Saan joka kerta
15.02.2016 |

Mieheni haluaa antaa minulle suuseksiä lähes joka kerta, kun harrastamme seksiä. En saa orgasmia kuin sillä tavalla, joten en todellakaan valita. Mietin silti usein, että pitävätkö muut miehet siitä yhtä paljon kuin omani.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies muuten väittää tykkäävänsä ja "Jaksan nuolla" "En jätä kesken" mut mut.... ei se sit oo aina niin.

82/116 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle seksi on niin merkittävä osa parisuhdetta, että uuden kumppanin kanssa haluan varmistua että ollaan match tältäkin osin. Siis sitten kun sinne kumppaniin asti päästään ;) Ero on tuoreehko juttu.

Ja ex saattoi nuolla mua joskus satunnaisesti vuosia sitten. Sitä kaipasin ja paljon. Tästä en aio enää jäädä paitsi.

Juu ei kannata jäädä paitsi, moni mies osaa hoitaa tämän ihan hyvin ja kunnolla loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/116 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Moni mies muuten väittää tykkäävänsä ja "Jaksan nuolla" "En jätä kesken" mut mut.... ei se sit oo aina niin.

Tommosesta heti jo aika huono alku suhteelle jos tolleen lähtee liikkeelle ...

Vierailija
84/116 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kannata jäädä paitsi, moni mies osaa hoitaa tämän ihan hyvin ja kunnolla loppuun asti.

Juu, näin olen ymmärtänyt. Ex ei toki ole ex vaan tämän takia, mutta aika pitkään ehdin kadehtia kavereita joilla oli molemminpuolista suuseksiä.

Se vaan, että aluksi kai pitäisi olla fiksu ja malttaa uuden kumppanin kanssa elmukelmulla... Eikä se oo sama asia! He----tin tautiriskit.

85/116 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, näin olen ymmärtänyt. Ex ei toki ole ex vaan tämän takia, mutta aika pitkään ehdin kadehtia kavereita joilla oli molemminpuolista suuseksiä.

Se vaan, että aluksi kai pitäisi olla fiksu ja malttaa uuden kumppanin kanssa elmukelmulla... Eikä se oo sama asia! He----tin tautiriskit.

Juu rauhallisesti vaan kattoo ensin et hommat toimii, toki vähän varovainen ettei sit riko toista liikaa jos ei toimikaan.

Itse tässä kans miettiny kun tossa pientä viestittelyä ja puheluita jo niin et mitenköhän hyvin mahtaa kemiat ja halut olla synkassa tälläkertaa jos tästä nyt jotain alkaa oikeesti kehkeytyä. 

Vierailija
86/116 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää mutten inhoakaan, sellainen neutraali toimenpide. Erektio kyllä laskee nuollessa, joten pitää runkata samalla.

Mulle on vakava turn off, jos kulli lerpahtaa nuollessa. Nautiskele nyt siinä sitten, kun toista kiihottaa kuin kilo perunoita...

Onneksi mi on kumppani, joka kiihottuu seksistä myös antavana osapuolena.

Vierailija
87/116 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Näin miehenä sanoisin että itse nuolen hyvinkin mielelläni, nautin siitä ja etenkin nautin naisen nautinnosta, ja ellen nyt ole aivan väärässä niin osaankin sen melko hyvin. Mutta siis se perusasento (ainakin meillä), eli nainen selällään ja mies mahallaan naama pillussa, on sitten niin hiton puuduttavaa niskalle! Varttituntia pidempään siellä ei kyllä kestä, ja sekin aiheuttaa jo melkoisen niskakrampin. Ja vaimoni ei juuri halua muita asentoja, esim. että minä makaisin selälläni ja hän istuisi naamani päällä, tai kun nuolen takaapäin, ei kuulemma nauti näistä yhtä paljon. Toistaiseksi paras ratkaisu on ollut se, että panen hänen peppunsa alle tyynyn tai pari, jolla pimppi nousee korkeammalle joten on helpompi nuolla. Jos kenellä on hyviä ehdotuksia, niin kaikki otetaan mielihyvin vastaan!

Vierailija
88/116 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäis se nuolla, mutta mä en pysty rentoutua ja nauttia siitä joten kauniisti kieltäydyn. Tykkään kyllä itse antaa suuseksiä hänelle ja kiihotun siitä itsekin.

Vierailija
89/116 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää nuolla pitkän kaavan mukaan, siksi nuoleekin yleensä takaapäin. Joko niin että minä olen kontillani tai eniten hän tykkää, kun saa itse maata selällään tyyny mukavasti niskan takana ja sitten minä peruutan hänen naamalleen. Tästä tulee aivan hulluksi kiimasta. Siinä toki minäkin sitten otan samalla suihin. Siinä on se miinuspuoli, että sitten kun tulee sisään niin kestää enää aika vähän aikaa tuleminen. Nautinnollisinta siis on ehdottomasti niin että minä pyllistän, mies nuolee ja jos saan vielä sormea pyllyyn niin räjähdän nautinnosta. Sen jälkeen vielä ihana yhdyntä ja kyllä on vaimo pitkään hymy korvissa. ;)

Vierailija
90/116 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisinkin nuolla, mutta ei.

Mikään ei ole parempaa kuin antaa kielikylpy suihkun raikkaalle naiselle. Nauttia ihanasta puhtaan pimpin mausta ja naisen voihkimisesta ja vaikeroinnista kun orgasmi lähestyy ja viedä koko homma finaaliin...ja jos vielä tuon jälkeen nainen haluaa kuvaa kyytiä ja takomista sekä edestä että takaa niin tuohan on liki täydellistä!

Tuskin muistan aikaa kun olen saanut vaimoani maistaa...

M54

Vierailija
91/116 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun saisinkin nuolla, mutta ei.

Mikään ei ole parempaa kuin antaa kielikylpy suihkun raikkaalle naiselle. Nauttia ihanasta puhtaan pimpin mausta ja naisen voihkimisesta ja vaikeroinnista kun orgasmi lähestyy ja viedä koko homma finaaliin...ja jos vielä tuon jälkeen nainen haluaa kuvaa kyytiä ja takomista sekä edestä että takaa niin tuohan on liki täydellistä!

Tuskin muistan aikaa kun olen saanut vaimoani maistaa...

M54

Eikö se vaimosi ole koskaan tykännyt, vai onko maku muuttunut ajan myötä?

Vierailija
92/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa nuolla pillua pitkään.

Vierailija
93/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin nuolla naista joka kerta, mutta nainen antaa nuolla vain todella harvoin.

M45

Vierailija
94/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen puolisolta joka kerta. Ja puoliso ottaa suihin lähes yhtä usein. Olen ensimmäinen mies joka häneltä on nuollut loppuun saakka ja tykkää siitä kuin hullu puurosta. En kyllä käsitä niitä miehiä, laukeaa helposti ja maistuukin hyvälle. Siis miksipä en tekisi hänelle hyvää. Sitä hänkin tekee minulle kaikilla mahdollisilla tavoilla. Pariskunta 56/57

Vierailija
95/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies haluaa nuolla vain silloin kun on humalassa. Kysyin asiaa en saanut vastausta että miksi. En pidä seksistä humalassa muutenkaan joten en saa siis nuolentaa.

Vierailija
96/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolee kyllä ja pitää siitä. Kiihottuu itsekin ja muna pystyssä nuolee. Parasta juurikin tuo takaapäin nuoleminen. Itse olen pylly pystyssä ja mies herkuttelee sekä pimpalla että pyllyreikaa maistellen. Orgasmin jälkeen vielä kun saa sisäänsä kivikovaa Munaa niin Ai että. En haluaisi edes olla miehen kanssa, joka ei nuolisi. Se on minun nautinnon kannalta niin tärkeää ja ainoa tapa jolloin tulen joka kerta. Tykkään myös antaa suuseksiä miehelle, joten onneksi saan sitä itsekin.

Vierailija
97/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi nimi Rekku?

Vierailija
98/116 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin mies nuoli pimpsaani lähes aina ennen yhdyntää. Nykyään mies tulee kylmiltään jyystämään, ilman esileikkejä.

No, hyvä että seksiä kuitenkin on.

Vierailija
99/116 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liponut vaimoani koko suhteemme ajan. Ekalla kerralla katseli epäuskoisena, mutta senjälkeen on painanut päätä tiukemmin piirakkaansa vasten. Aivan mahtavaa on saada viedä oma rakas huipulle. Sanallinen kuvaus hommasta on aivan lattea kokonaisvaltaiseen tilanteeseen verrattuna.

Vierailija
100/116 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26 vuotta yrittänyt saada vaimoa innostumaan suuseksistä mutta turhaan. Suihin ei ota ikinä ja minäkin saan vain nopeasti nuolaista silloin kun vaimo on kovassa humalassa. Yhdynnässäkään ei saa orgasmia eli vain omin käsin tai Satisfyerillä. Ikinä en siis ole saanut annettua naiselle orgasmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi