Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko meitä enemmänkin, jotka eivät panosta Jouluun yhtään tippaa?

Vierailija
19.12.2025 |

Yksin kotona, ei jouluhössötystä, ei jouluruokaa, ei joululahjoja, ei mitään

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös yksin kotona eikä mitään hössötyksiä ole enää vuosiin ollut. Ei joululahjoja mutta ruokaa olen ostanut sen verran, ettei tarvitse enää ennen joulua lähteä muiden hössötyksiä näkemään ja ruuhkaan teillä. Ihmiset sekoo kun joulu on ovella. Ruokaa löytyy kellarista ja pakasteesta, leipää leivon itse vielä ennen joulua. Joulurauhaa sullekin. 

Vierailija
2/19 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo enpä jaksa hössöttää enkä panostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan kaksin kotona eikä joulu kiinnosta pätkääkään. Ollaan skipattu jo monta joulua.

Vierailija
4/19 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä. Jotain ruokia on mutta vain siksi jos kauppa kiinni. Tekemistä yritti varata kotiin. Liekö joulu käy unettavaksi.

Vierailija
5/19 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä jouluruoista, joululaulut kuulostavat teennäisiltä samoin koko jouluhössöstys. Ollut aina helpotus kun joulu ohi ja päivät alkavat pidentyä.

Vierailija
6/19 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu sujuu leppoisasti näin

Vierailija
7/19 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi, joka ohittaa koko farssin silmät hössötykseltä ummistettuina. Hieman paremman siivouksen saatan tehdä mutta muuten teeskentelen, ettei koko joulua ole olemassakaan. En enää pysty siitä nauttimaan, joten on helpompaa ohittaa se tavallisena arkena. Sattuu vähemmän.

N33

Vierailija
8/19 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta pitää olla jouluna. Muuta ei tarvita iloiseen jouluun.

Vierailija
9/19 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin yksi, joka ohittaa koko farssin silmät hössötykseltä ummistettuina. Hieman paremman siivouksen saatan tehdä mutta muuten teeskentelen, ettei koko joulua ole olemassakaan. En enää pysty siitä nauttimaan, joten on helpompaa ohittaa se tavallisena arkena. Sattuu vähemmän.

N33

Mikä sattuu? Haluaisitko kumminkin hössöttävän perhejoulun perinteisine ruokineen?

Vierailija
10/19 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä lainasin kirjan kirjastosta, jota luen jouluna. Vähän jouluruokaa, mutta ei mitään övereitä. Sellainen aurea mediocritas-joulu mulla - ei mitään ääripäitä. 

Vierailija
11/19 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä jouluruoista, joululaulut kuulostavat teennäisiltä samoin koko jouluhössöstys. Ollut aina helpotus kun joulu ohi ja päivät alkavat pidentyä.

En ole minäkään joululauluja enää moniin vuosiin kuunnellut. Niitä kun vuosikymmeniä laulaa ja kuuntelee niin kyllästyy totaalisesti. Joulukonsertteja katselen televisiosta eli enemmän kuuntelen puuhatessa muuta. Eniten tykkään arkipäivistä. 

Vierailija
12/19 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on hyvinkin monen sinkkumiehen tilanne.

Vierailija
13/19 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muslimit, jehovat.

Vierailija
14/19 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostan jouluun paljon. Haemme huomenna metsästä kuusen, jollei sada vettä. Kinkku sulamassa, lahjat ostettu ja iso osa ruuistakin.. Siivoukset suurimmalta osalta vielä tekemättä.

Vierailija
15/19 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen jouluna ja panostan siihen. Tuossa lähellä asuu yks daami ja se kutsunut jouluaattona syömään. Vien sille viiniä ja suklaata lahjaksi joten saanti on varmaa.

Vierailija
16/19 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös yksin kotona eikä mitään hössötyksiä ole enää vuosiin ollut. Ei joululahjoja mutta ruokaa olen ostanut sen verran, ettei tarvitse enää ennen joulua lähteä muiden hössötyksiä näkemään ja ruuhkaan teillä. Ihmiset sekoo kun joulu on ovella. Ruokaa löytyy kellarista ja pakasteesta, leipää leivon itse vielä ennen joulua. Joulurauhaa sullekin. 

Mä taas nautin käydä joulun alla kaupassa katselemassa kun kaikki on jättäneet hankinnat viime tuppaan ja kaikkia vtuttaa :D

Vierailija
17/19 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panostan jouluun paljon. Haemme huomenna metsästä kuusen, jollei sada vettä. Kinkku sulamassa, lahjat ostettu ja iso osa ruuistakin.. Siivoukset suurimmalta osalta vielä tekemättä.

Ok, selvä

Vierailija
18/19 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tää ei koske vain joulua, vaan myös syntymäpäivää, vappua ja juhannusta. Oma valinta, ja olen tyytyväinen kun ei tarvi stressata yhtään, sen kun on vaan ja ottaa rennosti

ap

Vierailija
19/19 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostan mahdollisemman vähän, menemme siskolleni aattona, eikä poikani syö joululaatikoita, ostan kinkun ja omia lempiruokia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi