Mieheni tykkää nuolla minua todella paljon. Miten teidän miehet?
Mieheni haluaa antaa minulle suuseksiä lähes joka kerta, kun harrastamme seksiä. En saa orgasmia kuin sillä tavalla, joten en todellakaan valita. Mietin silti usein, että pitävätkö muut miehet siitä yhtä paljon kuin omani.
Kommentit (116)
Pillun nuoleminen on miehelle toki suuri nautinto, mutta myös vallankäytön väline. Vaikka nainen tai vaimo olisi kuinka määräilevä tai kontrollifriikki, kuten oma vaimoni, niin pillua nuollessa valta on minun. Hänestä tulee ihan lammas ja pillu tottelee minua juuri niin kuin haluan. Siinä vaiheessa kun pillu alkaa syömään kädestä vaimolta lähtee viimeinenkin kontrolli ja kontrolli myös omasta kropastaan. Eläimellinen kiima ajaa kaiken yli ja on vain yksi päämäärä, orgasmi. Mitä pidempään sitä kiusaan sen rajumpana tulee. Omalla vaimollani ainakin koko kroppa jännittyyy ja laukeaa kerralla rajusti ravistaen. Miehelle aivan taivaallinen nautinto vallankäytöstä ja naisen orkun tuottamisesta. Käsittämättömän tyhmiä on ne miehet, jotka tätä eivät ole tajunneet. Kaiken lisäksi siitä määräilevästä vaimosta tulee kiltti lammas tämän jälkeen, hetkeksi aikaa. Parhaimmassa tapauksessa nainen/vaimo tulee tästä vielä riippuvaiseksi, jolloin sitä harrastetaan usein, kuten meillä.
Mieheni nuolee pimpsaani heti, jos sitä pyydän. Oma-aloitteisesti hän ei kovin usein tarjoudu nuolemaan. Jos sanon, että olen ihan kuiva, niin sitten hän tulee nuolemaan. Olen sheivannut karvat pois ja pidän pimpin aina pestynä siltä varalta, että saan suuseksiä.
VALLANKÄYTÖN VÄLINE? :o0 No hyi yök!
Muuten ihan kiva mutta pillun nuoleminen lisää suusyövän riskiä.
Vierailija kirjoitti:
VALLANKÄYTÖN VÄLINE? :o0 No hyi yök!
Epäilemättä voi jostain kontrollifriikistä naisesta sitä tuntua, joka ei halua luovuttaa kontrolliaan kenellekään muulle. Kannattaisi joskus edes heittää aivot narikkaaan ja antaa toisen viedä nirvanaan. Meillä vaimo "määrää" melkein kaikissa muissa asioissa, paitsi sängyssä. Haluaa olla sängyssä vietävissä ja itse asiassa vaatii että minä vien ja hän vikisee. Minä sitten dominoin suuseksillä, sormettamisella, dildoilla tai isolla kalulla tai kaikilla näillä. Kunhan tuntee saaneensa.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihan kiva mutta pillun nuoleminen lisää suusyövän riskiä.
Ja jos ei nuole niin kasvattaa todenäköisyyttä että ei niitä naisia saakkaan ... otan mielummin kyllä syöpäriskin tässäkohtaa ja pidän suhteesta huolta.
Meillä mies pitää nuolemisesta aidosti ja tämä on minulle todella tärkeää. En pystyisi nauttimaan suuseksistä vastaanottavana osapuolena, mikäli tietäisin touhun olevan toiselle vastenmielistä.
Eksäni ei pitänyt nuolemisesta, mutta yritti tätä "velvollisuudesta" tehdä. En pystynyt rentoutumaan, enkä todellakaan samaan, joten lopulta meillä ei ollut suuseksiä lainkaan. Tämän kokemuksen myötä suuseksi nykyisen kumppanini kanssa jännitti minua alkuunsa ihan hirveästi. En meinannut luottaa, että hän todella nauttii suuseksin antamisesta, joten annoin hänen nuolla aina hyvin vähän aikaa. Tämä muuttui, kun annoin miehen ensikertaa sitoa minut. Heti kun olin ns. raudat ranteissa, mies alkoi nuolemaan minua, tätä jatkui yhtäjaksoisesti yli puolituntia, jouduin anelemaan häntä lopettamaan, kun klitta alkoi olemaan yksinkertaisesti liian herkkä, eikä hän siltikään olisi halunnut lopettaa. Pakko oli uskoa, että hän todella nauttii kyseisestä puuhasta :)
Meillä vaimo lopetti suuseksin haluamisen lasten synnytysten jälkeen. Itseä vähän harmittanut kun tuntuu jäävän yksi herkku väliin. Puhuttu asiasta mutta miksipä sitä pakottamaan jos ei halua.
-- m41 --
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkää.ainoastaan 69 suostuu välillä.mutta siinä en oikein kunnolla nauti kun keskityn siihen suihin ottoon.ja mies tuleekin aina ensin ja minä jään tässäkin tapauksessa ilman.mutta joo...Niin hän se menee meillä aina.miehestä parasta on se että otan suihin,sitten kääntää minut kontilleen ja alkaa leikkimään takaapäin vaikka olen hieman kuiva alkuun.ihmekkös tuo siis että omat paikat välillä kipeät ja mieli kiukkuinen kun seksi on ihan perse*stä. mutta ihana lukea näitä juttuja.nauttikaa te naiset joilla noin ihania miehiä!mä tyydyn fantasioimaan
Mulle tuli tästä kirjoituksesta tosi paha mieli. Eihän tuossa ole edes kyse enää seksistä, vaan enenminkin väkivallasta, jos sinuun sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo lopetti suuseksin haluamisen lasten synnytysten jälkeen. Itseä vähän harmittanut kun tuntuu jäävän yksi herkku väliin. Puhuttu asiasta mutta miksipä sitä pakottamaan jos ei halua.
-- m41 --
Meilläkin joka synnys, 4kpl muutti vaimon haluamisia. Yhden jälkeen ei tykännyt suuseksistä, vaan ainoastaan sai sormettamalla tai naidessa orkkuja. Viimeisen raskauden aikana taas suuseksi toimi hyvin, mutta laukesi vasta sormi pyllyssä. Mutta synnytyksen jälkeen sormea ei enää sinne ole saanut ilman lupia työntää. Toki olen sen sinne välillä laittanut kiiman ollessa tarpeeksi suuri, orkku on ollut sitten sen väärti. Ei ole tullut pahaa palautetta vaikka kielletyllä listalla on vieläkin.
Sinuna hieroisin vaimoa ja pikku hiljaa totuttaisin taas suuseksiin, vaikka sitten pientä kieltoa vastaan. Aikoinaan halusin puoliväkisin kokeilla pillun nuolemista ja vaimo suostui lopulta, kun mulla oli jo kieli pillussa kiinni. Sen jälkeen sitä onkin harrastettu aina. Näytä, että himoitset pillun nuolemista ja vain tämän kerran.... Veikkaan että vaimosi jää siitä uudestaan riippuvaiseksi. Jos et muuta syytä keksi, niin sanoa, että kostuu naimista varten paremmin. Mikä pitää paikkansa, siksi meillä pakollista, jotta paksu kaluni mahtuu sattumatta sisälle.
m44seassa kirjoitti:
Ja ei tommosia mielikuvia saa jakaa, ketuttaa muutenkin kun tällähetkellä sinkkuna vielä joutuu kiukuttamaa :)
No niinpä! Näen jo unia siitä että joku nuolee mua.
Kateellinen kirjoitti:
No niinpä! Näen jo unia siitä että joku nuolee mua.
... no joku sano joskus sitä saa mitä tilaa, vai menikös se nyt niin :)
Se on totta, että kuusysissä en pysty keskittyyn oikein kumpaankaan kunnolla. Onhan se kiihottava asento, mutta vain lyhyen aikaa.
Rakastan nuolemista kun mies todella tykkää siitä. En pystyisi nauttimaan, jos toinen tekisi sitä velvollisuudesta.
On se niin ihana ja tärkeä osa seksiä, etten halua enää koskaan suhdetta, johon se ei kuulu. Hyvä seksi muutenkin on todella tärkeää minulle. Toivottavasti ei tarvi enää koskaan uutta suhdetta miettiäkään. :)
Oudolta kuulostaa tuommoinen vaimo, joka määrää kaikessa ja on kontrollifriikki. Eikö muilla sitten ole että molemmat on tasa-arvoisia suhteessa, kukaan ei MÄÄRÄÄ ketään? Eikö se olisi ikävää, jos toinen päättäisi kaikesta ja määräilisi, oli se sitten kumpi osapuoli vain?
Kyllä minunkin korvaani rumasti tuo "vallankäyttö" särähti.
Sitten kun kirjoittaja puhui lopuksi dominoinnista niin sehän on taas ihan kiva asia ja ymmärtääkseni on aika yleistä, että naiset nauttii siitä. Minä ainakin nautin rakastajani kanssa. ;)
Oikeassa elämässä vaimot tai naiset pyörittää perhe-elämää ja "määrää" lähes kaikesta. Miehet antaa periksi, kun eivät viitsi itse sotkea väliin ja vaimo pysyy paremmalla tuulella. Miehet määrä vasta jos pakko tai sitten neuvotellaan tasa-arvoisesti. Jos miehellä on itsetunto kohillaan, niin ei tartte puuttua naisen huushollin hoitoon ja voi osallistua kotitöihin ihan pelkäämäättä miehityytensä puolesta. Mutta siellä sängyssä, siellä pitää olla Mies.
Ei nuole. Tapailun alussa jallitti luulemaan toisin, sanoi usein että haluaisi nuolla ja milloin saisi tehdä niin. Olin ihan myyty että ihana tyyppi. Kun oltiin oltu yhdessä reilu kuukauden verran, vastasinkin että sopii. Meni naama vaivaantuneeksi. Ei nuollut seuraavalla kerralla eikä myöhemminkään. Olen pyytänyt uudelleen useamman kerran, vaihtaa puheenaihetta. Olen sanonut, että minäkin otan aina suihin ja haluaisin suuseksiä itsellenikin, sain viimeksi vastaukseksi hiljaisuuden lisäksi tuhahduksen.
No, muuten hyvä mies ja seksikin ihan ookoo. Joten suhde jatkunut jo useamman vuoden. Tältä osin vaan jäi kyllä täysin luu käteen. Ollaan jo nelikymppisiä joten ei tämä muuksi muutu, harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-- m41 --
Meilläkin joka synnys, 4kpl muutti vaimon haluamisia. Yhden jälkeen ei tykännyt suuseksistä, vaan ainoastaan sai sormettamalla tai naidessa orkkuja. Viimeisen raskauden aikana taas suuseksi toimi hyvin, mutta laukesi vasta sormi pyllyssä. Mutta synnytyksen jälkeen sormea ei enää sinne ole saanut ilman lupia työntää. Toki olen sen sinne välillä laittanut kiiman ollessa tarpeeksi suuri, orkku on ollut sitten sen väärti. Ei ole tullut pahaa palautetta vaikka kielletyllä listalla on vieläkin.
Sinuna hieroisin vaimoa ja pikku hiljaa totuttaisin taas suuseksiin, vaikka sitten pientä kieltoa vastaan. Aikoinaan halusin puoliväkisin kokeilla pillun nuolemista ja vaimo suostui lopulta, kun mulla oli jo kieli pillussa kiinni. Sen jälkeen sitä onkin harrastettu aina. Näytä, että himoitset pillun nuolemista ja vain tämän kerran.... Veikkaan että vaimosi jää siitä uudestaan riippuvaiseksi. Jos et muuta syytä keksi, niin sanoa, että kostuu naimista varten paremmin. Mikä pitää paikkansa, siksi meillä pakollista, jotta paksu kaluni mahtuu sattumatta sisälle.
Minusta tämä oli ihana vastaus. Tuollainen tilanantaminen, mutta toisaalta lempeän päättäväinen ohjaaminen auttaisi varmasti montaa synnyttänyt naista hyväksymään oman alapäänsä muutokset.
Rakastajani antaa minulle suuseksiä joka kerta, ja ihaninta on että hän nauttii siitä itse niin älyttömän paljon <3. Jaksaisi nuolla vaikka kuinka kauan ja kiihottuu siitä kun saan. Peppua myöten lipoo. Olen onnekas, tiedän (ja hän on myös kun on löytänyt näin hyvän kohteen tälle taipumukselleen :D)
m44seassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun mieheni ei halua tuottaa minullekin nautintoa.ei ikinä seuraa reaktioitani seksin aikana.luulee jopa että saan orgasmeja vaikka en saa ja en ole niin edes väittänyt.kunpa joku joskus tulisi tuottamaan minulle nautintoa noin miten miehet täällä kirjoittavat.❤
Elämähän on ymmärtääkseni valintoja? Itse päätin että kun jouduin hiljattain sinkuksi niin huonoa en enää todellakaan ota ja varmistan et toisen saan varmasti todella tyytyväiseksi (niinkuin tähänkin asti)
Mulle seksi on niin merkittävä osa parisuhdetta, että uuden kumppanin kanssa haluan varmistua että ollaan match tältäkin osin. Siis sitten kun sinne kumppaniin asti päästään ;) Ero on tuoreehko juttu.
Ja ex saattoi nuolla mua joskus satunnaisesti vuosia sitten. Sitä kaipasin ja paljon. Tästä en aio enää jäädä paitsi.
Elämähän on ymmärtääkseni valintoja? Itse päätin että kun jouduin hiljattain sinkuksi niin huonoa en enää todellakaan ota ja varmistan et toisen saan varmasti todella tyytyväiseksi (niinkuin tähänkin asti)