Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tykkää nuolla minua todella paljon. Miten teidän miehet?

Saan joka kerta
15.02.2016 |

Mieheni haluaa antaa minulle suuseksiä lähes joka kerta, kun harrastamme seksiä. En saa orgasmia kuin sillä tavalla, joten en todellakaan valita. Mietin silti usein, että pitävätkö muut miehet siitä yhtä paljon kuin omani.

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta hoitaa mulle orkun nuolemalla ennen mitään muita toimenpiteitä.

Vierailija
42/116 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta hoitaa mulle orkun nuolemalla ennen mitään muita toimenpiteitä.

Eikö ole tylsää harrastaa seksiä aina samalla kaavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meillä mies nuolee kyllä jos olen posliini, ei juuri muuten

Sheivaatko usein paljaaks?

olen juuri tästä syystä pitänyt itseni pääsääntöisesti karvattomana  =).

Vierailija
44/116 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä miehiä jotka tykkäävät hapansilakasta, joten miksei myös nuolemisesta tykkääviäkin löydy.

Vierailija
45/116 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein pidä, enkä itsekään pidä vastaanottamisesta juurikaan.

Vierailija
46/116 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meillä mies nuolee kyllä jos olen posliini, ei juuri muuten

Sheivaatko usein paljaaks?

olen juuri tästä syystä pitänyt itseni pääsääntöisesti karvattomana  =).

Ihana kuulla.Piristätkö ikinä millää seksiasuilla iltaa?esim avohaara pikkarit.

Vierailija
47/116 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen mukavampaa kuin riisua nainen takaapäin ollessaan polvillaan ja alkaa nuoolla kiinaista pillua

Vierailija
48/116 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49/116 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen kiihottacampaa ,

Kun mies nuolee takaapäin ja välillä työntää sormensa sisääni

Vierailija
50/116 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuole omaa naista. Syy, en halua suusyöpää ainakaan sen vuoksi. Nainen kunnioittaa päätöstäni ja on myös sanonut että ei häntäkään kiinnosta, että nuollaan vaginasta, sillä se on sivistymätöntä. Suu on syöntiä varten.

Vierailija
51/116 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää.ainoastaan 69 suostuu välillä.mutta siinä en oikein kunnolla nauti kun keskityn siihen suihin ottoon.ja mies tuleekin aina ensin ja minä jään tässäkin tapauksessa ilman.mutta joo...Niin hän se menee meillä aina.miehestä parasta on se että otan suihin,sitten kääntää minut kontilleen ja alkaa leikkimään takaapäin vaikka olen hieman kuiva alkuun.ihmekkös tuo siis että omat paikat välillä kipeät ja mieli kiukkuinen kun seksi on ihan perse*stä. mutta ihana lukea näitä juttuja.nauttikaa te naiset joilla noin ihania miehiä!mä tyydyn fantasioimaan

Vierailija
52/116 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 ei ole oikein mukavaa pidemmän päälle. On vaikea keskittyä sekä omaan että toisen nautintoon niin että sais vietyä loppuun. Aloittaa kyllä voi noin. Ja miehen naamalle on tuhmaa istua. Nam.

53/116 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja paljon, mikä sen mukavempaa kun toinen alkaa kosketuksesta lämpeemään ja siitä hitaasti alkaa sit kielellä kiusaaman.

... ja se kun toinen tärisee kun tuntuu hyvältä.

Vierailija
54/116 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkässä suhteessa, jossa mies ei nuollut koskaan. Häntä ällötti ajatuskin. Naisen ja miehen nesteet on kuulemma ällöttävää limaa. Sitten ei enää koskenut sormin. Sitten ei halunnut enää seksiäkään.

Vierailija
55/116 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttäkää suuseksiä

https://www.uusisuomi.fi/ymparisto/116421-suuseksi-on-vaarallisempaa-ku…

Yli 40 vuotta nuollut vaimon pillua vähintään kerran viikossa. Jos siihen kuolee, niin se on ollut sen arvoista. Päivääkään tai kertaakaan en antaisi pois. Mikään ei ole niin hienoa, kuin kiimasta värisevä nainen, jota kielellä kiihoitettaan.  Joka värähdyksen aistii ja tuntee kuinka sytyslanka palaa. Taivaallista seuranta vierestä kun pillu alkaa hamuamaan epätoivoisesti sormia, selkä nousee kaarelle ja pillu työntyy yhä lähemmäs yhä vaativammin kohti. Kunnes  pillussa ja kropan lihaksissa alkaa armoton ravistus, puristus ja  vaimolta lähtee kaikki kontrolli lapasista.  Tänään pääsee taas nauttimaan illalla.

56/116 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pitkässä suhteessa, jossa mies ei nuollut koskaan. Häntä ällötti ajatuskin. Naisen ja miehen nesteet on kuulemma ällöttävää limaa. Sitten ei enää koskenut sormin. Sitten ei halunnut enää seksiäkään.

... aikamoinen, luulis et olis voinu pikkasen antaa periksi ajatukselle ja pitää huolta mut kukin tavallaan näköjään.

57/116 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 40 vuotta nuollut vaimon pillua vähintään kerran viikossa. Jos siihen kuolee, niin se on ollut sen arvoista. Päivääkään tai kertaakaan en antaisi pois. Mikään ei ole niin hienoa, kuin kiimasta värisevä nainen, jota kielellä kiihoitettaan.  Joka värähdyksen aistii ja tuntee kuinka sytyslanka palaa. Taivaallista seuranta vierestä kun pillu alkaa hamuamaan epätoivoisesti sormia, selkä nousee kaarelle ja pillu työntyy yhä lähemmäs yhä vaativammin kohti. Kunnes  pillussa ja kropan lihaksissa alkaa armoton ravistus, puristus ja  vaimolta lähtee kaikki kontrolli lapasista.  Tänään pääsee taas nauttimaan illalla.

Samaa mieltä kyllä, jos siihen kuolee niin erittäin tyytyväisenä kuolen sit.

Ja ei tommosia mielikuvia saa jakaa, ketuttaa muutenkin kun tällähetkellä sinkkuna vielä joutuu kiukuttamaa :) 

Vierailija
58/116 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkäis mutta en anna. ällöttää

Vierailija
59/116 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun mieheni ei halua tuottaa minullekin nautintoa.ei ikinä seuraa reaktioitani seksin aikana.luulee jopa että saan orgasmeja vaikka en saa ja en ole niin edes väittänyt.kunpa joku joskus tulisi tuottamaan minulle nautintoa noin miten miehet täällä kirjoittavat.❤

Vierailija
60/116 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tykkää.ainoastaan 69 suostuu välillä.mutta siinä en oikein kunnolla nauti kun keskityn siihen suihin ottoon.ja mies tuleekin aina ensin ja minä jään tässäkin tapauksessa ilman.mutta joo...Niin hän se menee meillä aina.miehestä parasta on se että otan suihin,sitten kääntää minut kontilleen ja alkaa leikkimään takaapäin vaikka olen hieman kuiva alkuun.ihmekkös tuo siis että omat paikat välillä kipeät ja mieli kiukkuinen kun seksi on ihan perse*stä. mutta ihana lukea näitä juttuja.nauttikaa te naiset joilla noin ihania miehiä!mä tyydyn fantasioimaan

Puhu asiasta ja jos ei auta niin onko järkeä jatkaa suhdetta? Kyllä seksi kuuluisi olla yhteinen nautinto eikä toinen pelkkä runkkuastia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi