Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuulemma liian nirso mies

Vierailija
15.02.2016 |

Ikää on 24 vuotta ja koskaan en ole seurustellut. Erityisesti tutut naiset sanovat että yritän liian vaikeaa. Sitten ehdottvat jotain joka nyt ei hyvällä tahdollakaan mahdu kuvaukseen "kaunis nainen". En lämpene yhdellekään lihavalle naiselle, joita moni näistä ehdotetuista on ollut. Sekin jo pistää vastaan kun en itse ole koskaan ollut lihava ja urheilua harrastanut koko pienen ikäni.

En ymmärrä? Miten niin liian nirso? Pitäisikö mun siis ottaa joku nainen jota en halua? Joku järkiliitto lihavan mimmin kanssa? Selventäkää mulle näitä naisten juttuja.

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Turpiinhan" sulle täällä tuli, tietenkin. Sinä saat viehättyä juuri sellaisista naisista kuin haluat, onhan meillä naisillakin omat mieltymyksemme. Eiväthän kaikki pidä meitä hoikkia ja sporttisia naisiakaan vetävinä, vaan pitävät niistä "muodoista", enemmistä kiloista. Kaikille kyllä löytyy ihailijakuntansa!

Tuota noin, kaikille EI löydy omaa ihailijakuntaa, ei todellakaan. Kylläpä asiat olisivatkin helppoja jos näin olisi.

Vierailija
62/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä on merkitystä myös sinun kohdallasi. Suosittelen, että katsot peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista... ap aai aloitukseen vastauksen, jossa kehotetaan häntä olemaan lisääntymättä ja mammat yläpeukuttavat tätä. Tämäkö on nyt sitä hyvää kohtelua mitä miehet saavat av:lla?

Vierailija
64/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllä on merkitystä myös sinun kohdallasi. Suosittelen, että katsot peiliin.

Mitä sieltä peilistä löytyy? Seksuaalisen kiinnostuksen muutos? Aikamoinen taikapeili sulla. Vai tarkoitatko että minun pitäisi katsoa peiliin ja todeta "vittu kun olen ruma" ja sen jälkeen kiinnostuisinkin erilaisista naisista?

Ap

Vierailija
65/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs se ottaa joillakin koville, kun kaikki miehet ei tykkää lihavista naisista, olisiko nämä loukkaantujat itse lihavia, siltä ainakin tuntuu kommenteista päätellen.

Vierailija
66/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et niille kauniille ja normivartaloisille kelpaa, niin sitten pitää joko olla yksin tai huolia lihava. So simple.

Vierailija
67/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista... ap aai aloitukseen vastauksen, jossa kehotetaan häntä olemaan lisääntymättä ja mammat yläpeukuttavat tätä. Tämäkö on nyt sitä hyvää kohtelua mitä miehet saavat av:lla?

Minä kirjoitin, että onhan hän sanonut kavereilleen, että lopettavat tyttökavereiden ehdottamisen. Kirjoitin myös, että toki vaatimuksia saa olla eikä kehenkään tarvitse tyytyä. Kirjoitin myös, että kyllä se oikea joskus tulee vastaan. Tätä oli alapeukutettu, joten kerrotko, mikä tässä oli loukkaavaa?

Vierailija
68/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä läskillä naisella oikeasti tekee? Ei muna edes nouse sellaisen taikinavartalon edessä ellei ole bbw fetissiä. Joo juttukaveriksi sellainen varmaan olisi ok, mutta yleensä fiksummat tyypit löytyy miehistä.

Vierailija
69/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ootte pihalla. Haukutte naisia, kun teidän mukaanne 7 nainenkaan ei parisuhteeseen kelpaa - vain seksiin.

Miksi nyt ap:n tulisi kelvata niille 8-9 naisille kun itse on korkeintaan 5 eikä edes tajua, että pitää tyytyä samantasoisiin naisiin??? Sori miehet, teillä ei ole ruminakaan etuoikeutta.

Vierailija
70/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitin, että onhan hän sanonut kavereilleen, että lopettavat tyttökavereiden ehdottamisen. Kirjoitin myös, että toki vaatimuksia saa olla eikä kehenkään tarvitse tyytyä. Kirjoitin myös, että kyllä se oikea joskus tulee vastaan. Tätä oli alapeukutettu, joten kerrotko, mikä tässä oli loukkaavaa?

Nämä nyt ei oo vertailukelpoisia asioita. Eri mieltä ihmiset voi olla, mutta sen toivominen että toinen ei jatka sukua on jo mielipuolista.

Vierailija
71/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun ap tarvitse huolia ketä tahansa. En itsekään varmaan tule edes minkäänlaista naista saamaan, mutta en minä silti halua katsella niitä rumia.

Vierailija
72/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ootte pihalla. Haukutte naisia, kun teidän mukaanne 7 nainenkaan ei parisuhteeseen kelpaa - vain seksiin.

Miksi nyt ap:n tulisi kelvata niille 8-9 naisille kun itse on korkeintaan 5 eikä edes tajua, että pitää tyytyä samantasoisiin naisiin??? Sori miehet, teillä ei ole ruminakaan etuoikeutta.

En mä oo sanonut että mun pitäisi kelvata kenellwkään. Enkä kyllä aio tyytyäkään yhtään mihinkään, vaan yksin mieluummin.

Ap

Ap

Vierailija
73/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista ne lääkkeet. Läski akka ei ole lähelläkään seiskaa. Ja AP:n tasosta me taas emme tiedä mitään. Luultavasti 7 tms jos kroppa kunnossa. Mutta seiskan mieshän ei ole markkinoilla yhtään mitään. Kasit ja ysit panevat kaikkia kutosista kymppeihin.

Vierailija
74/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä missä on ongelma. Ap:n ei tarvitse seurustella kenenkään tytön kanssa, jos ei heistä tykkää. Ei naisetkaan seurustele miesten kanssa, joista eivät pidä. Minä olin sinkku yli nelikymppiseksi siitä syystä, kunnes ihannemies tuli vastaan. Se ei ole ongelma, ellei ap ehdottomasti halua tyttöystävää. Silloin pitää tietty alkaa realistiksi ja katsoa, millaisen onnistuu ylipäätään saamaan. Naisethan eivät ole tavaroita, jollaisen voisi vain ikäänkuin valikoida ja ottaa, vaan sunkin pitää olla puoleensavetävä heidän mielestään. On kuitenkin hyvin ok olla myös sinkku.

Vierailija
75/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikä ongelma siis oli? Sanot kavereillesi, ettet tarvitse paritusapua. That's it.

Vierailija
76/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli mikä nyt siis on ongelma?

Se että sinulle tarjotaan seuraa? --> Pyydä kavereitasi lopettamaan tämä.

Se että tarjottu seura ei miellytä? --> Ilmaise kavereillesi naismakusi selkeämmin, tai katso edellinen kohta.

Vierailija
77/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sieltä peilistä löytyy? Seksuaalisen kiinnostuksen muutos? Aikamoinen taikapeili sulla. Vai tarkoitatko että minun pitäisi katsoa peiliin ja todeta "vittu kun olen ruma" ja sen jälkeen kiinnostuisinkin erilaisista naisista?

Ap

Turhan monet miehet ovat rumia. Ehkä sinäkin.

Naismakuusi en ota mitään kantaa eikä seksuaalinen suuntautuneisuutesi kiinnosta minua.

Vierailija
78/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Naismakuusi en ota mitään kantaa eikä seksuaalinen suuntautuneisuutesi kiinnosta minua.

Eli siis tarkoituksesi oli ainoastaan kertoa, että olen ruma? Ookoo.

Ap

Vierailija
79/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules ap. Olet mainostanut urheilullisuuttasi. Ei se välttämättä kiinnosta naisia. Joudun sanomaan tämän nyt suoraan. Se mitä pidät urheilullisuutena saattaa olla toisten silmissä hintelyyttä. En lukenut koko ketjua eli en tiedä tuliko jossain vaiheessa puheeksi se mitä harrastat. Et viittis kertoa mitä harrastat?

Vierailija
80/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli siis tarkoituksesi oli ainoastaan kertoa, että olen ruma? Ookoo.

Ap

Onko sulla itsetunto-ongelmia? Pistät meinaan aika paljon sanoja random kommentoijien suuhun täällä. Viesti johon vastasit tässä ei sanonut että olet ruma. Internetissä anonyymisti puhuessa toisen ulkonäköä on mahdotonta tietää. Vastaaja kehotti sinua katsomaan peiliin ja tarkastelemaan mahdollisimman objektiivisesti omaa ulkonäköäsi. Ei muuta. Rauhoitu ja lue viestit ilman ennakko-oletuksia ihmisten suhtautumisesta sinuun.

-ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan