Olen kuulemma liian nirso mies
Ikää on 24 vuotta ja koskaan en ole seurustellut. Erityisesti tutut naiset sanovat että yritän liian vaikeaa. Sitten ehdottvat jotain joka nyt ei hyvällä tahdollakaan mahdu kuvaukseen "kaunis nainen". En lämpene yhdellekään lihavalle naiselle, joita moni näistä ehdotetuista on ollut. Sekin jo pistää vastaan kun en itse ole koskaan ollut lihava ja urheilua harrastanut koko pienen ikäni.
En ymmärrä? Miten niin liian nirso? Pitäisikö mun siis ottaa joku nainen jota en halua? Joku järkiliitto lihavan mimmin kanssa? Selventäkää mulle näitä naisten juttuja.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Tämähän oli selvästi vain provo, jolla oli tarkoitus osoittaa naisten kaksinaismoralismi. Hyvin toimi. Miettikääpä sama ketju, mutta nainen aloittajana. Miettikää oikein hartaasti. Ensinnäkin sitä pidettäisiin vittumaisena, että urheilullista naista paritetaan läskeille miehille. Toisekseen naisella olisi tietysti oikeus standardeihinsa ja läskin ja rumankaan ei tarvitse jotain epäsosiaalista luuseria ottaa. Olisi naisvihaa väittää muuta.
Vastaisin täsmälleen samalla tavalla kuin aloittajalle: Kehottaisin ilmaisemaan kavereille selkeästi, etten tarvitse heidän pariutumisvinkkejään JA kehottaisin etsimään niin kauan, että löytää sellaisen miehen jota oikeasti haluaa. Toteaisin, ettei mihinkään sen vähempään pidä tyytyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa ap:n tavoin ajattelevaa miestä, jossei halua päätyä samaan tilanteeseen kuin tämän toisen ketjun tuore äitirassu: http://www.vauva.fi/keskustelu/2497740/mies_sanoi_todella_pahasti_raska…
Ap, entä tosiaan sitten, kun se urheilullinen hoikka nainen rupsahtaa synnytettyään lapsenne? Kuolaat hyvännäköisten timmien nuorten naisten perään ja unohdat lapsesi äidin? Hyh, toivoisin, ettei noin pinnallisia ihmisiä kukaan huolisi.
Eli toivot että miehille pituusvaatimuksia esittävät naiset jäävät yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa ap:n tavoin ajattelevaa miestä, jossei halua päätyä samaan tilanteeseen kuin tämän toisen ketjun tuore äitirassu: http://www.vauva.fi/keskustelu/2497740/mies_sanoi_todella_pahasti_raska…
Ap, entä tosiaan sitten, kun se urheilullinen hoikka nainen rupsahtaa synnytettyään lapsenne? Kuolaat hyvännäköisten timmien nuorten naisten perään ja unohdat lapsesi äidin? Hyh, toivoisin, ettei noin pinnallisia ihmisiä kukaan huolisi.
No jääkööt minun puolestani. Oma ihannekumppanini on ennen kaikkea luonteeltaan minulle sopiva, vartalon tai kyrvän pituudesta tai vyötärön leveydestä viis.
Pointti oli lähinnä, että kaikki me vanhetaan, eikä nainen ole enää samalla tapaa timmissä kunnossa synnytettyään ja kyllä sitä miehellekin tuppaa vatsalenkkiä kertymään yms. Eli kannattaa, jos haluaa elämän pituisen rakkauden löytää, ajatella vähän muutakin kuin tiukkaa persettä, isoja tissejä ja kyrpää, hoikkuutta, lihaksikkuutta, pituutta tai mistä kukin nyt sitten tykkää.
Pinnallisuus on vastenmielinen piirre ihmisissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun miehillä nyt ei vaan ole oikeutta seksuaalisuuteensa, vaan HÄNEN kuuluu tuntea halua sellaisella tavalla minkä naiset hyväksyvät, koska muuten naiset menevät rikki :( Naisilla on itsellään oikeus olla sellaisia kuin ovat, koska muuten he menevät rikki :(
Mitähän aloittaja tarkoitti "lihavilla naisilla". Jos on fetissi sairaaloisen laihoista naisista, ihan tavalliset nätit NORMAALIT naiset näyttävät hänestä lihavilta...
Siten olisi ymmärrettävääkin, että hän ei löydä tyttöystävää. Eihän anorektikoita ole tule joka päivä
vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jääkööt minun puolestani. Oma ihannekumppanini on ennen kaikkea luonteeltaan minulle sopiva, vartalon tai kyrvän pituudesta tai vyötärön leveydestä viis.
Pointti oli lähinnä, että kaikki me vanhetaan, eikä nainen ole enää samalla tapaa timmissä kunnossa synnytettyään ja kyllä sitä miehellekin tuppaa vatsalenkkiä kertymään yms. Eli kannattaa, jos haluaa elämän pituisen rakkauden löytää, ajatella vähän muutakin kuin tiukkaa persettä, isoja tissejä ja kyrpää, hoikkuutta, lihaksikkuutta, pituutta tai mistä kukin nyt sitten tykkää.
Noh, onnea sitten siihen. Uskallan kuitenkin veikata että 90 % sukulaisista ja ystävistäsi on myös näitä pinnallisia. Itse en tunne ketään joka olisi tällainen syvällinen ihminen. Ja miksi sellainen pitäisi olla? Eihän nyt kukaan ole seksuaalisuuttaan velkaa toiselle?
AP, kukaan tuskin on tosissaan sitä mieltä, että sinun pitäisi mennä parisuhteeseen ihmisen kanssa, joka sinua ei kiinnosta. Oudolta tuntuu vain, että olet loukkaantunut kun ystäväsi ovat vinkanneet että olisit voinut olla hyvä match jonkun ylipainoisen naisen kanssa.
Minun mieheni on 194/110kg lihasta, eli oikeasti urheilullinen ja minä hiukan ylipainoinen enkä lainkaan urheilullinen. Monesti miehelle "vinkataan" naisia, jotka ovat mallinmitoissa tai ainakin todella hoikkia ja viimeisen päälle laitettuja. Se on aika kaukana miehen naismausta (pitää kurveista esim. Kim Kardashian, London Andrews parhaimpina päivinään ja suosii vähämeikkisiä/meikittömiä naisia), muttei mies siitä ole loukkaantunut.
Eikä ihana, kaunis, hoikka ja urheilullinen ystäväni loukkaantunut tippaakaan, kun hänelle esiteltiin pömppövatsainen 170cm, mahtavan mukava mies. Menivät kihloihin muutama kk sitten.
Ongelmasi ja syy, miksi tämä ketju on aika aggressiivinen on siinä, että mielestäsi on loukkaavaa esitellä urheilulliselle ihmiselle lihavaa treffikumppania. Ei siinä, että sinä et halua olla ihmisen kanssa joka ei sinua miellytä.
Ap, älä ole noin herkkä. Miksi et vain sano "Kiitos ehdotuksesta, mutta hän ei kiinnosta minua" ja vaikka "Kiitos kun yritätte järkätä mulle treffejä, mutta mä en tällä hetkellä halua käydä sokkotreffeillä".
Muuten huomauttaisin, että on tyylikästä käytöstä olla hirveästi pohtimatta ja ruotimatta muiden ihmisten ulkonäköä ja painoa. Kiinnostavat ja kiehtovat ihmiset eivät yleensä tee niin.
Älä tyydy semmoiseen josta et olet kiinnostunut. En ole lihava, mutta olen kovin lihaksikas. Minun ex-mies tyytyi minuun (tosin hän ei silloin sitä kertonut). Vasta kun oltiin oltu naimisissa 4 vuotta, niin hän kertoi tämän asian. Eli se tuli esille yhdessä keskustelussa, suurinpiirtein sanoilla kun en muutakaan saa, niin otan tuon.
En päässyt siitä yli. Kyllä me yritettiin, lasten takia pelastaa se suhde, mutta luottamusta oli vaikea saada takaisin. En päässyt millään siitä yli, että olin vaan kakkoisvaihtoehto ja hain sitten eron.
Olen nyt yksin kahden lapsen kanssa, mutta niin on ex-mieheni myös. En pääse siitä yli että hän hujaisi minua suhteeseen väärin perustein, ja sitten vielä kaiken lisäksi hankki minun kanssa lapsia. Vaikka en olisi ollut vaimo materiaalia. Meiltä molemmilta vietiin mahdollisuus rakkauteen kun lähdettiin huijamaan. On ex-mieheni pahoitellut ja pyytänyt takaisin monta kertaa, mutta mistä tiedän puhuuko totta tällä kertaa.
Miehet kyllä lähestyy minua, mutta toista kertaa en lähde kenekään matkaan. Varsinkin kun minulla on lapsia, olen miellummine heidän kanssa yhdessä. He ovat tärkempiä tällä hetkellä.
En minäkään huolisi lihavaa miestä. Mun mielestä itseään kunnioittava ihminen pitää huolta terveydestään urheilulla ja kunnollisella syömisellä. Samoin yhteiset urheiluharrastukset on tärkeitä. Näillä on menty miehen kanssa 20 vuotta :).
Muistas ap, että miehen haluttavuuteen vaikuttaa ulkonäkö aika vähän. Pituus on isoin juttu miehen ulkonäössä. Itsevarmuus ja työelämä kuntoon, niin olet priimaa riippumatta siitä, onko sinulla sixpäkki vai paskamaha.
Tuolla moni pilkkasi sitä, että 24-vuotias ei ole seurustellut. Itse pidän sitä positiivisena piirteenä. Liian moni kaverini on suhteessa vain, koska pelkää olla yksin tai tyytyy johonkin. Itse päädyin parisuhteeseen vasta 26-vuotiaana ja sillä tiellä olen edelleen, muttei se nyt mitenkään korreloinut neitsyyden kanssa :D
AP, sanoit monien ehdotuksien olleen lihavia naisia, mutta oli siis muitakin, mille et lämpene. Valaise toki, mitä nämä piirteet sitten ovat? Ei lihavuus nyt ole mitenkään outo kriteeri, sillä moni normipainoinen ei halua seurustella ylipainoisen kanssa. Toisaalta olet hiukan lapsellinen, jos loukkaannut moisesta ehdotuksesta, koska eihän siinä ole mitään loukkaavaa.
Ehdottomasti suosittelen mieluummin olemaan sinkku kuin tyytymään. Myös pidemmässä parisuhteessa on hyvä miettiä, että kestäähän rakkaus, jos toisen ulkonäölle tapahtuu jotain: sairastuminen (esim. syöpä tai kilpirauhanen), onnettomuus, raskaus, vanhuus. Jos tuntuu siltä, ettei toista haluaisi katsella omasta mielestään rumana, niin naimisiinmenoa tai lapsia en silloin suosittelisi.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on porvoosta koko juttu, mut kyllä tuollaisia tyyppejä on oikeastikin olemassa. Tunnenkin yhden malliesimerkin, jonka mielestä hänen pitäisi saada valtavan upea nainen pelkästään sen perusteella, että itse urheilee. Mies itse on ihan normaalipituinen joo, mut muuten kehon mittasuhteet ovat aivan käsittämättömät! Naurettava rimpulakroppa, kapeaakin kapeammat pullonkaulahartiat ja aivan VALTAVA pää. Luonteeltaan aivan todellisuudesta vieraantunut katkeroitunut kusiPÄÄ.
Ja sit ote todellisuudesta: Ei, se ei ole ollenkaan loukkaavaa ehdottaa urheilijalle lihavaa kumppania, puolin tai toisin. Tiedän useitakin tällaisia pareja. Mun eksä oli tosi timmissä kunnossa ja ois halunnut tosi lihavan naisen, se oli yks eroon johtaneista syistä, että olen liian hoikka hänen mielensä, enkä halunnut lihoa. Makuja on monenlaisia.
Minä itse en pidä hoikista mihistä yhtään, mielummin haluan huomattavan ylipainoisen kuin laihan/hoikan. Vähän vatsakas (daddybelly <3 ) ja miehen kokoinen mies on paras. Mut eipä tuolla ole ollut lopulta mitään merkitystä oikeassa elämässä, kun olen ihastunut hyvin monen kokoisiin ja näköisiin miehiin.. koska en vaan osaa tuijottaa niin tarkasti pintaa.
Et pidä hoikista miehistä yhtään, mutta eksäsi oli tosi timmi ja hän oikeastaan jätti sinut, etkä sinä häntä, vaikket pidä hoikista miehistä.
Vau.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, onnea sitten siihen. Uskallan kuitenkin veikata että 90 % sukulaisista ja ystävistäsi on myös näitä pinnallisia. Itse en tunne ketään joka olisi tällainen syvällinen ihminen. Ja miksi sellainen pitäisi olla? Eihän nyt kukaan ole seksuaalisuuttaan velkaa toiselle?
Ystäväni eivät ole pinnallisia, eikä nekään sukulaiset, joihin jaksan pitää yhteyttä. Ulkonäkömussuttajat voi mun puolesta pysyä kaukana elämästäni, en edes tiedä, mistä sellaisen pinnallisen tontun kanssa jaksaisi keskustella, jossei se ymmärrä mitään asioista, jotka oikeasti merkkaa elämässä.
Mut kukin tyylillään. Se on totta, että pinnallisillekin ihmisille löytyy samankaltaista seuraa yllin kyllin. Itseä semmoinen on vain aina ällöttänyt, nykypäivän kuvottava massailmiö. Pyntätään vaan jotain vitun hiuksia ja naamaan pakkelia ja unohdetaan kehittää sitä henkistä puolta itsestään. Henkinen köyhyys on ehdottomasti rumin ja epäseksikkäin asia, mitä yhdessäkään ihmisessä voi olla.
Aivot on kans tärkein seksielimemme ja kaipaavat treeniä ja ylläpitoa. Älykkään ja tunteikkaan kumppanin kanssa seurustelusta koen saavani paljon enemmän irti.
Mut juu, mallit ja jääkiekkoilijat ja niiden lähiökopiot deittailkoon ihan rauhassa toisiaan minun puolestani toisiaan, mutta turha kuvitella, että kaikki haluaisivat olla sellaisia tai arvostaisivat sellaista paskaa. :D
Huomannu, että just monet parikymppiset miehet ihan idiootteja. Naiset, kandee iskee päälle kolmikymppinen henkisesti aikuistunut mies, jossette halua paskaa lapsellista kohtelua osaksenne. Toki positiivisia poikkeuksiakin on.