Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuulemma liian nirso mies

Vierailija
15.02.2016 |

Ikää on 24 vuotta ja koskaan en ole seurustellut. Erityisesti tutut naiset sanovat että yritän liian vaikeaa. Sitten ehdottvat jotain joka nyt ei hyvällä tahdollakaan mahdu kuvaukseen "kaunis nainen". En lämpene yhdellekään lihavalle naiselle, joita moni näistä ehdotetuista on ollut. Sekin jo pistää vastaan kun en itse ole koskaan ollut lihava ja urheilua harrastanut koko pienen ikäni.

En ymmärrä? Miten niin liian nirso? Pitäisikö mun siis ottaa joku nainen jota en halua? Joku järkiliitto lihavan mimmin kanssa? Selventäkää mulle näitä naisten juttuja.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jo miehen iässä, mutta et ole ikinä seurustellut? Lienet siis myös ihan neitsykäinen? xD Nyt hyvä mies alat vähän funtsimaan haluatko olla vielä kymmenen vuoden päästäkin tuossa tilassa. Et taida olla mikään kovin komistus ja huippuälykäs, mutta ehkä sinulle on joku nainen odottamassa, ehkä. Tai sitten ei. Älä lisäänny kuitenkaan ikinä.

Joo kiitos samoin. Ei lisää sun kaltaisia mulkkuja maailmaan. Voisit pysyä myös poissa netistä ja kehittää jonkun hyvin yksinäisen ja aikaa vievän harrastuksen itsellesi.

AP

Jep jep

Oot ilkeä ihminen. Se että olet neitsyt, vika on luonteessasi.

Aa sä ootkin vaan humoristi :)

Ap

Vierailija
22/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Seurusteluelämään kuuluu muutakin kun partnerin ulkonäkö. Mieti asiaa. : )

itsellä tosin maailman kaunein tyttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa oman tasoisen naisen, nainen haluaa korkeampitasoisen miehen. 

Vierailija
24/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ongelmasi on, että ystäväsi ehdottavat sinulle vääränlaisia naisia? Eikö helpointa olisi sanoa heille, että et kaipaa heidän ehdotuksiaan ja sitten etsisit ja pokaisit sen haluamasi kaltaisen naisen?

... ai niin mutta kun sellaiset naiset eivät kiinnostu sinusta!

Joo kiitos kun kerroit itsestäänselvyyden. Sinunkin mielestäsi minun pitäisi siis ottaa nainen jota en halua?

Ap

Vierailija
25/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saman ikäinen ja samassa tilanteessa oleva nainen. Voisinpa tavata sut. :) Oon hoikka mutta en mikään täydellisyys.

Vierailija
26/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellekään muka nainen ehdottanut todella kaunista naista kumppaniksi??

Vierailija
27/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa olet samalla tasolla lihavan ja ruman naisen kanssa?

Ei niitä hoikkia, kauniita ja urheilullisia naisia kaikille miehille riitä :)

Niin en siitä tiedä, mutta mitä luulet että tapahtuisi jos minä ehdottaisin jollekin hoikalle ja urheilulliselle naiselle jotain lihavaa miestä?

Ap

Ihmisten hyvännäköisyyttä arvioidaan pääasiassa kasvojen perusteella, joten oletettavasti et se komein mies ole kun sinua vastaava nainen on ruma läski.

Ei se urheilullisuus sun kasvoja pelasta, honey.

En mä väittänyt olevani komea tai yhtään mitään tasoa. Jos jollekin sun hoikalle ja urheilulliselle naisystävälle ehdotetaan lihavaa miestä, mikä luulet että on reaktio?

Ap

Väitit, kultsiliini. Aloituksessa ihmettelet miksi sinua paritetaan läskille ja ei-kauniille naiselle. Luonnollisesti jos et sellaiselle lämpene, pidät kys. naista sinua alempana olevana.

On ehdotettu ja oli tyytyväinen, sillä mies oli itsevarma ja hänellä oli seksikäs ääni ja komeat kasvot. Toki ei ollut superlihava, mutta joka tapauksessa selkeästi ylipainoinen.

Niin eli sulle ehdotettiin jotain todennäköisesti hyvinkin haluttua miestä. Tunnetusti kasvoista komealla ja itsevarmalla miehellä ei ole niin kauhean vaikeaa.

Vierailija
28/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on av-mammat ensimmäisenä mitätöimässä ja vähättelemässä miestä.

Yllättävää miesvihapalstalla. Vai oliko sittenkään? Mitäs se Heli Vaaranen taas sanoikaan?

Ap itse vähättelee heti jo aloituksessa naisia pelkän ulkonäön perusteella.

Ok, ap ei halua läskiä naista. Sen sijaan mammat ovat jo haukkuneet aloittajan kusipääksi, joka ei toivottavasti ikinä lisäänny puhumattakaan muista haukuista? Ihanko oikeasti av-mammoilla on oikeus mitätöidä ja haukkua kaikki miehet palstalla?

Olette oksettavia ihmispaskoja.

Vierailija
29/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ongelmasi on, että ystäväsi ehdottavat sinulle vääränlaisia naisia? Eikö helpointa olisi sanoa heille, että et kaipaa heidän ehdotuksiaan ja sitten etsisit ja pokaisit sen haluamasi kaltaisen naisen?

Joo kiitos kun kerroit itsestäänselvyyden. Sinunkin mielestäsi minun pitäisi siis ottaa nainen jota en halua?

Ap

Eipä niitä naisia kuule niin vain oteta...

Vierailija
30/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on niin, että lihavia (tai vain lievästi ylipainoisia) haukkuvat miehet (ja naiset) ovat pinnallisia typeryksiä, jotka eivät todennäköisesti kelpaisi kenellekään. Kaikissa ihmisissä on paljon vikaa, ja jos vika näkyy ulospäin, se on melkeinpä vaan plussaa. Vähemmän ylläreitä tulossa. P.S. Kukaan sivistynyt ihminen ei arvota ihmisiä painon perusteella

Vierailija
31/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään ongelmaa ei ole, jos olet sinut sinkkuutesi kanssa. Mutta jos kuljet naama pitkänä kun toivomasi laista naista ei kainaloosi ilmesty, kannattaa tosiaan tarkistaa niitä kriteereitä.

En mä oo valittanu enkä pyytäny mitään paritusapua. Sehän tässä ihmetyttääkin.

Ap

Vierailija
32/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se nyt kumma että urheilullisen miehen täytyisi täällä mammojen mielestä katsella lihavaa naista vaikka ei tykkääkään, älä tollasia kuuntele. Tottakai sä lähdet juuri niitä naisia pokaileen jotka sua miellyttää, kyllä sitä aina jossain vaiheessa nappaa! :) en mäkään urheilullisena, hoikkana naisena mitään vanhoja kaljamahoja katsele eikä ole tarvetta mitään rimaa lähteä laskemaan.

Vierailija
33/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä runsaasti liikuntaa harrastavat, mutta ylipainoiset naiset? Tai hoikat, hääräilevät, mutta urheilemattomat? Vai kelpaako hoikat urheilevat, mutta kasvoista rumat, vai pitääkö kasvojenkin olla kauniit?

Vierailija
34/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis millä logiikalla päättelit minun ehdottavan  moista? Sisälukutaito hukassa? Kerro ihmeessä millaisella päättelyketjulla tulit tuohon tulokseen!

Vierailija
35/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on av-mammat ensimmäisenä mitätöimässä ja vähättelemässä miestä.

Yllättävää miesvihapalstalla. Vai oliko sittenkään? Mitäs se Heli Vaaranen taas sanoikaan?

Ap itse vähättelee heti jo aloituksessa naisia pelkän ulkonäön perusteella.

En vähättele. Lihava ei ole seksuaalisesti MULLE kiinnostava, se ei ole mitään vähättelyä.

Ap

Vierailija
36/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis millä logiikalla päättelit minun ehdottavan  moista? Sisälukutaito hukassa? Kerro ihmeessä millaisella päättelyketjulla tulit tuohon tulokseen!

No siitä päättelin että vittuilet mulle siitä, että juoksen naisten perässä jotka ei musta kiinnostu. Joko sä ajattelet että mun pitäisi ymmärtää oma tasoni tai sitten vaan pidät mua säälittävänä kun en saa kaunista naista.

Ap

Vierailija
37/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammojen kaksoisstandardit toimii tässäkin asiassa.

Aloittaja ei halua läskiä naista = teilataan maanrakoon.

Palstamammalla kilometrin mittainen lista miehen ominaisuuksista = ihanan rohkea, fiksu nainen jolla ei ole mitään tarvetta ottaa miestä vain sen takia että olisi mies. Ihan oikein vaatia itselleen mieleisensä kumppani.

Näin se naisten rusinat pullasta-mentaliteetti toimii, ihan joka asiassa.

Vierailija
38/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä runsaasti liikuntaa harrastavat, mutta ylipainoiset naiset? Tai hoikat, hääräilevät, mutta urheilemattomat? Vai kelpaako hoikat urheilevat, mutta kasvoista rumat, vai pitääkö kasvojenkin olla kauniit?

No siis pitää kasvojen olla mun silmiin kauniit. En tiedä ovatko sitten kaunottaria jollain yleisillä standardeilla. Sen tiedän, ettei kaikista naisista joista olen ollut kiinnostunut saisi Miss Suomi -finalisteja, mutta tuskinpa ovat rumia kovinkaan monen mielestä. Ei urheilullinen kireys ole välttämätöntä, mutta hoikka pitää olla ja kaunis mun silmään. Jos en sellaista saa, niin mieluummin yksin. Kyllä sitä elämässä muutakin tekemistä keksii kuin olla epätyydyttävässä suhteessa.

Ap

Vierailija
39/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sulla muita kriteereitä kuin ulkonäkö? Luonteen puolesta kelpaa millainen kusipäämuija hyvänsä? Onnea etsintään. Kaverisi varmaan päätelleet, ettet onnistu iskemään ketään, kun et ole siinä vielä onnistunut ja ehdottavat sulle siksi tietämiään sinkkuja. Tee itse aktiivisesti asialle jotain tai sano kavereillesi, että viihdyt hyvin sinkkuna? Tai hanki parempia kavereita, jos eivät kunnioita sua ja käyvät hermoillesi.

Itsellä ollut kaikenlaisia miehiä, lihavia, laihoja, lihaksikkaita, pitkiä, lyhyitä. Pääasiassa ihastunut luonteeseen, kasvonpiirteisiin, hiuksiin, jne. Kaikki olleet ruumiinmuotoihin katsomatta minusta seksikkäitä ja upeita ihmisiä. Ja btw, kaikki tuntemani ylipainoiset naiset seurustelee vakituisesti fiksujen ja ihanien tavallisten miesten kanssa, jotka on tosi hyviä tyyppejä, eikä ulkonäössäänkäön ole mitään vikaa.

Nämä tasojen ajattelijat on kyllä minun kokemukseen ja todelliseen elämään, mitä olen nähnyt, peilattuna, ihan kujalla. ;D

Vierailija
40/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jo miehen iässä, mutta et ole ikinä seurustellut? Lienet siis myös ihan neitsykäinen? xD Nyt hyvä mies alat vähän funtsimaan haluatko olla vielä kymmenen vuoden päästäkin tuossa tilassa. Et taida olla mikään kovin komistus ja huippuälykäs, mutta ehkä sinulle on joku nainen odottamassa, ehkä. Tai sitten ei. Älä lisäänny kuitenkaan ikinä.

Joo kiitos samoin. Ei lisää sun kaltaisia mulkkuja maailmaan. Voisit pysyä myös poissa netistä ja kehittää jonkun hyvin yksinäisen ja aikaa vievän harrastuksen itsellesi.

AP

Ihana hompsukka olet! Pistäpä sinä se oma mulkkusi joskus miehen töihin ennen kuin se surkastuu kokonaan. Ehkä kauniit pojat kiinnostuisivat sinusta enemmän? Kannattaa kokeilla! :)

No tule tänne imemään niin katotaan nouseeko se. Kokemuksellasi ehkä saat mun sisäisen homon kaivettua esiin?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä