Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuulemma liian nirso mies

Vierailija
15.02.2016 |

Ikää on 24 vuotta ja koskaan en ole seurustellut. Erityisesti tutut naiset sanovat että yritän liian vaikeaa. Sitten ehdottvat jotain joka nyt ei hyvällä tahdollakaan mahdu kuvaukseen "kaunis nainen". En lämpene yhdellekään lihavalle naiselle, joita moni näistä ehdotetuista on ollut. Sekin jo pistää vastaan kun en itse ole koskaan ollut lihava ja urheilua harrastanut koko pienen ikäni.

En ymmärrä? Miten niin liian nirso? Pitäisikö mun siis ottaa joku nainen jota en halua? Joku järkiliitto lihavan mimmin kanssa? Selventäkää mulle näitä naisten juttuja.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mieslauma hyökkäisi aloittajanaista kohtaan samalla tavalla kuin tässä ketjussa,

ketju olisi jo bittiavaruudessa. Suomalaiset naiset eivät osaa katsoa peiliin, tämä on selviö.

Mutta jatkakaa miesvihaanne, miesten mitätöintiä ja vähättelyä.

Ehkä Heli Vaaraselle voisi antaa juttuvinkkiä näistä avoimista miesvihaketjuista,

olisikohan iltalehdistö myös kiinnostunut tekemään artikkelin palstan miesvihasta?

Vierailija
82/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on av-mammat ensimmäisenä mitätöimässä ja vähättelemässä miestä.

Yllättävää miesvihapalstalla. Vai oliko sittenkään? Mitäs se Heli Vaaranen taas sanoikaan?

Yhyy byhyy ruiiiik ruiiiik.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku mieslauma hyökkäisi aloittajanaista kohtaan samalla tavalla kuin tässä ketjussa,

ketju olisi jo bittiavaruudessa. Suomalaiset naiset eivät osaa katsoa peiliin, tämä on selviö.

Ehkä Heli Vaaraselle voisi antaa juttuvinkkiä näistä avoimista miesvihaketjuista,

olisikohan iltalehdistö myös kiinnostunut tekemään artikkelin palstan miesvihasta?

Jatka sä nyrkkisi deittailua.

Vierailija
84/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa olet samalla tasolla lihavan ja ruman naisen kanssa?

Ei niitä hoikkia, kauniita ja urheilullisia naisia kaikille miehille riitä :)

Niin en siitä tiedä, mutta mitä luulet että tapahtuisi jos minä ehdottaisin jollekin hoikalle ja urheilulliselle naiselle jotain lihavaa miestä?

Ap

Ihmisten hyvännäköisyyttä arvioidaan pääasiassa kasvojen perusteella, joten oletettavasti et se komein mies ole kun sinua vastaava nainen on ruma läski.

Ei se urheilullisuus sun kasvoja pelasta, honey.

En mä väittänyt olevani komea tai yhtään mitään tasoa. Jos jollekin sun hoikalle ja urheilulliselle naisystävälle ehdotetaan lihavaa miestä, mikä luulet että on reaktio?

Ap

Väitit, kultsiliini. Aloituksessa ihmettelet miksi sinua paritetaan läskille ja ei-kauniille naiselle. Luonnollisesti jos et sellaiselle lämpene, pidät kys. naista sinua alempana olevana.

On ehdotettu ja oli tyytyväinen, sillä mies oli itsevarma ja hänellä oli seksikäs ääni ja komeat kasvot. Toki ei ollut superlihava, mutta joka tapauksessa selkeästi ylipainoinen.

En väittänyt. Mun mielestä se on epäkohteliasta ehdottaa urheilulliselle ihmiselle lihavia. Ja yleensäkin tuo ajatus että joku on liian nirso... jos mä haluaisin jonkun niistä lihavista naisista, niin olisin jo tehnyt jotain asian eteen. Mikä ihmeen ajatus se on, että ihmisen pitäisi ottaa vaan joku kumppani, vaikkei se mitenkään parantaisi hänen elämänlaatuaan? Ei mulle tulis mieleenkään tyrkyttää toisille ketään. Jokainen huolii kenet huolii, ei sitä muut voi arvioida.

Ap

Olet vielä kovin nuori, ja sen huomaa teksteistäsi. Itsekin ollessani sinun ikäinen pidin tiettyjä ulkonäkökriteerejä, enkä halunnut nähdä niiden ohi ollenkaan. Muistan myös kuinka veljeni aina kertoi juurikin sun ikäisenä, kuinka naisen tulee olla sen ja sen kokoinen, lihavaa ei huoli. No, kuinka ollakaan, nyt on neljä lasta vaimonsa kanssa, ja vaimo on iso. Eli tarinan opetus: et voi päättää aina kehen rakastut. Yleensä se, kehen rakastut on erilainen mitä päässäsi ajattelit. Anna muunkinlaisille naisille mahdollisuus, kuin niille jotka ovat omassa päässäsi ensinäkemältä kauniita. 

Vierailija
85/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllä on merkitystä myös sinun kohdallasi. Suosittelen, että katsot peiliin.

Mitä sieltä peilistä löytyy? Seksuaalisen kiinnostuksen muutos? Aikamoinen taikapeili sulla. Vai tarkoitatko että minun pitäisi katsoa peiliin ja todeta "vittu kun olen ruma" ja sen jälkeen kiinnostuisinkin erilaisista naisista?

Ap

Turhan monet miehet ovat rumia. Ehkä sinäkin.

Naismakuusi en ota mitään kantaa eikä seksuaalinen suuntautuneisuutesi kiinnosta minua.

Eli siis tarkoituksesi oli ainoastaan kertoa, että olen ruma? Ookoo.

Ap

Onko sulla itsetunto-ongelmia? Pistät meinaan aika paljon sanoja random kommentoijien suuhun täällä. Viesti johon vastasit tässä ei sanonut että olet ruma. Internetissä anonyymisti puhuessa toisen ulkonäköä on mahdotonta tietää. Vastaaja kehotti sinua katsomaan peiliin ja tarkastelemaan mahdollisimman objektiivisesti omaa ulkonäköäsi. Ei muuta. Rauhoitu ja lue viestit ilman ennakko-oletuksia ihmisten suhtautumisesta sinuun.

-ohis

Aivan. Ihmiset kirjoittavat tuollaisia viestejä ihan vaan hyvää hyvyyttään.

Vierailija
86/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka sä nyrkkisi deittailua.

Unohdit huutaa lassukkaa tai "sä nyt et ole koskaan pillua nähnytkään!".

Palstamammojen tason näkee tässä.

Vierailija
87/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo miehen iässä, mutta et ole ikinä seurustellut? Lienet siis myös ihan neitsykäinen? xD Nyt hyvä mies alat vähän funtsimaan haluatko olla vielä kymmenen vuoden päästäkin tuossa tilassa. Et taida olla mikään kovin komistus ja huippuälykäs, mutta ehkä sinulle on joku nainen odottamassa, ehkä. Tai sitten ei. Älä lisäänny kuitenkaan ikinä.

Mutta onneksi kaltaisesi ristiin rastiin jo nuoresta pitäen naiskentelevat lisääntyvät oikein vauhdilla valtion avustuksilla, niin urheilullisten ja alapäänsä sijaan aivoillaan ajattelevien ei tarvitse lisääntyä.

Vierailija
88/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on av-mammat ensimmäisenä mitätöimässä ja vähättelemässä miestä.

Yllättävää miesvihapalstalla. Vai oliko sittenkään? Mitäs se Heli Vaaranen taas sanoikaan?

Ap itse vähättelee heti jo aloituksessa naisia pelkän ulkonäön perusteella.

No jos näin on, niin sitten naiset vähättelevät jatkuvasti miehiä pituuden perusteella. Tämäkin viesti saa tietysti kasan alapeukkuja, mutta kukaan nainen ei osaa vastata mitään. Onhan se nöhty, raukkoja täynnä tämä palsta.

Vierailija
89/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules ap. Olet mainostanut urheilullisuuttasi. Ei se välttämättä kiinnosta naisia. Joudun sanomaan tämän nyt suoraan. Se mitä pidät urheilullisuutena saattaa olla toisten silmissä hintelyyttä. En lukenut koko ketjua eli en tiedä tuliko jossain vaiheessa puheeksi se mitä harrastat. Et viittis kertoa mitä harrastat?

Mähän voin olla vaikka epämuodostunut ydinpommilapsi, ei se tarkoita ettenkö silti haaveilisi kauniista naisesta. Urheilullisuudella viittasin enemmän siihen, että harvemmin sitä urheileva haluaa lihavaa kumppania, kasvoista viis. En mäkään menisi urheilijanaiselle sanomaan, että otapa toi palleromies. Ihan varmaan loukkaantuisi.

Ap

Vierailija
90/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllä on merkitystä myös sinun kohdallasi. Suosittelen, että katsot peiliin.

Mitä sieltä peilistä löytyy? Seksuaalisen kiinnostuksen muutos? Aikamoinen taikapeili sulla. Vai tarkoitatko että minun pitäisi katsoa peiliin ja todeta "vittu kun olen ruma" ja sen jälkeen kiinnostuisinkin erilaisista naisista?

Ap

Naismakuusi en ota mitään kantaa eikä seksuaalinen suuntautuneisuutesi kiinnosta minua.

Ap

Onko sulla itsetunto-ongelmia? Pistät meinaan aika paljon sanoja random kommentoijien suuhun täällä. Viesti johon vastasit tässä ei sanonut että olet ruma. Internetissä anonyymisti puhuessa toisen ulkonäköä on mahdotonta tietää. Vastaaja kehotti sinua katsomaan peiliin ja tarkastelemaan mahdollisimman objektiivisesti omaa ulkonäköäsi. Ei muuta. Rauhoitu ja lue viestit ilman ennakko-oletuksia ihmisten suhtautumisesta sinuun.

-ohis

No siis en nyt näe mitään hirveän väärää siinä että ihminen pyrkisi näkemään itsensä mahdollisimman totuudenmukaisesti. Tietty sillä minkä näköinen ihminen on ei pitäisi olla mitään väliä, enkä sen suhteen ole samaa mieltä puheena olevan viestin kanssa. Ap:n ei tarvitse seurustella kenenkään itselleen epämieluisan ihmisen kanssa, mikä pätee kaikkiin ihmisiin. En nyt kyllä silti näe mitään hyötyä myöskään siinä että ap (tai kukaan muukaan) a) tulkitsee viesteistä niin ilkeitä kuin mahdollista, tai b) ylipäätään kiinnittää huomiota jokaiseen ilkeään viestiin mitä anonyymipalstalta sattuu löytymään.

Vierailija
91/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko sulla muita kriteereitä kuin ulkonäkö? Luonteen puolesta kelpaa millainen kusipäämuija hyvänsä? Onnea etsintään. Kaverisi varmaan päätelleet, ettet onnistu iskemään ketään, kun et ole siinä vielä onnistunut ja ehdottavat sulle siksi tietämiään sinkkuja. Tee itse aktiivisesti asialle jotain tai sano kavereillesi, että viihdyt hyvin sinkkuna? Tai hanki parempia kavereita, jos eivät kunnioita sua ja käyvät hermoillesi.

Itsellä ollut kaikenlaisia miehiä, lihavia, laihoja, lihaksikkaita, pitkiä, lyhyitä. Pääasiassa ihastunut luonteeseen, kasvonpiirteisiin, hiuksiin, jne. Kaikki olleet ruumiinmuotoihin katsomatta minusta seksikkäitä ja upeita ihmisiä. Ja btw, kaikki tuntemani ylipainoiset naiset seurustelee vakituisesti fiksujen ja ihanien tavallisten miesten kanssa, jotka on tosi hyviä tyyppejä, eikä ulkonäössäänkäön ole mitään vikaa.

Nämä tasojen ajattelijat on kyllä minun kokemukseen ja todelliseen elämään, mitä olen nähnyt, peilattuna, ihan kujalla. ;D

Toisaalta, kannattaisiko sinun alkaa miettimään noita juttuja uudestaan, kun tuollainen lista miehiä, mutta silti olet vielä yksin. Ei tuo kauhean toimivalta kuulosta.

Vierailija
92/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

-ohis

No siis en nyt näe mitään hirveän väärää siinä että ihminen pyrkisi näkemään itsensä mahdollisimman totuudenmukaisesti. Tietty sillä minkä näköinen ihminen on ei pitäisi olla mitään väliä, enkä sen suhteen ole samaa mieltä puheena olevan viestin kanssa. Ap:n ei tarvitse seurustella kenenkään itselleen epämieluisan ihmisen kanssa, mikä pätee kaikkiin ihmisiin. En nyt kyllä silti näe mitään hyötyä myöskään siinä että ap (tai kukaan muukaan) a) tulkitsee viesteistä niin ilkeitä kuin mahdollista, tai b) ylipäätään kiinnittää huomiota jokaiseen ilkeään viestiin mitä anonyymipalstalta sattuu löytymään.

Siis mähän tulkitsin sen ensin niin, että tämä henkilö halusi sanoa, että olen liian nirso ulkonäölleni. Siihen hän vastasi, ettei tarkoitus ollut mitenkään kommentoida naismakuani. Eli mitä muuta se viesti silloin oli kuin ulkonäön arvostelua, rumaksi haukkumista?

ap

Vierailija
93/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli selvästi vain provo, jolla oli tarkoitus osoittaa naisten kaksinaismoralismi. Hyvin toimi. Miettikääpä sama ketju, mutta nainen aloittajana. Miettikää oikein hartaasti. Ensinnäkin sitä pidettäisiin vittumaisena, että urheilullista naista paritetaan läskeille miehille. Toisekseen naisella olisi tietysti oikeus standardeihinsa ja läskin ja rumankaan ei tarvitse jotain epäsosiaalista luuseria ottaa. Olisi naisvihaa väittää muuta.

Vierailija
94/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

-ohis

Siis mähän tulkitsin sen ensin niin, että tämä henkilö halusi sanoa, että olen liian nirso ulkonäölleni. Siihen hän vastasi, ettei tarkoitus ollut mitenkään kommentoida naismakuani. Eli mitä muuta se viesti silloin oli kuin ulkonäön arvostelua, rumaksi haukkumista?

ap

Viestissä todettiin että on olemassa mahdollisuus että olet ruma, ei että olet sitä. Eihän se valtava ero ole mutta mielestäni kuitenkin merkittävä.

Vierailija
95/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvitse seurustella kenenkään kanssa, jos ei halua. Tähän ei liity tasot, läskit, urheilullisuus, kauneus/komeus tms. Ei tarvitse seurustella, ihan sillä perusteella ettei halua.

Tarvitaanko lisää rautalankaa?

Vierailija
96/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos muullakin on väliä, miksi puhut vain ulkonäöstä? Kuulostaa siltä, että olis tärkein kriteeri sulle...

Vierailija
97/116 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on porvoosta koko juttu, mut kyllä tuollaisia tyyppejä on oikeastikin olemassa. Tunnenkin yhden malliesimerkin, jonka mielestä hänen pitäisi saada valtavan upea nainen pelkästään sen perusteella, että itse urheilee. Mies itse on ihan normaalipituinen joo, mut muuten kehon mittasuhteet ovat aivan käsittämättömät! Naurettava rimpulakroppa, kapeaakin kapeammat pullonkaulahartiat ja aivan VALTAVA pää. Luonteeltaan aivan todellisuudesta vieraantunut katkeroitunut kusiPÄÄ.

Ja sit ote todellisuudesta: Ei, se ei ole ollenkaan loukkaavaa ehdottaa urheilijalle lihavaa kumppania, puolin tai toisin. Tiedän useitakin tällaisia pareja. Mun eksä oli tosi timmissä kunnossa ja ois halunnut tosi lihavan naisen, se oli yks eroon johtaneista syistä, että olen liian hoikka hänen mielensä, enkä halunnut lihoa. Makuja on monenlaisia.

Minä itse en pidä hoikista mihistä yhtään, mielummin haluan huomattavan ylipainoisen kuin laihan/hoikan. Vähän vatsakas (daddybelly <3 ) ja miehen kokoinen mies on paras. Mut eipä tuolla ole ollut lopulta mitään merkitystä oikeassa elämässä, kun olen ihastunut hyvin monen kokoisiin ja näköisiin miehiin.. koska en vaan osaa tuijottaa niin tarkasti pintaa.

Vierailija
98/116 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko sulla muita kriteereitä kuin ulkonäkö? Luonteen puolesta kelpaa millainen kusipäämuija hyvänsä? Onnea etsintään. Kaverisi varmaan päätelleet, ettet onnistu iskemään ketään, kun et ole siinä vielä onnistunut ja ehdottavat sulle siksi tietämiään sinkkuja. Tee itse aktiivisesti asialle jotain tai sano kavereillesi, että viihdyt hyvin sinkkuna? Tai hanki parempia kavereita, jos eivät kunnioita sua ja käyvät hermoillesi.

Itsellä ollut kaikenlaisia miehiä, lihavia, laihoja, lihaksikkaita, pitkiä, lyhyitä. Pääasiassa ihastunut luonteeseen, kasvonpiirteisiin, hiuksiin, jne. Kaikki olleet ruumiinmuotoihin katsomatta minusta seksikkäitä ja upeita ihmisiä. Ja btw, kaikki tuntemani ylipainoiset naiset seurustelee vakituisesti fiksujen ja ihanien tavallisten miesten kanssa, jotka on tosi hyviä tyyppejä, eikä ulkonäössäänkäön ole mitään vikaa.

Nämä tasojen ajattelijat on kyllä minun kokemukseen ja todelliseen elämään, mitä olen nähnyt, peilattuna, ihan kujalla. ;D

Toisaalta, kannattaisiko sinun alkaa miettimään noita juttuja uudestaan, kun tuollainen lista miehiä, mutta silti olet vielä yksin. Ei tuo kauhean toimivalta kuulosta.

Etsivä löytää lopulta sopivan, eikä joudu itkee mammapalstalla miehensä paskaa luonnetta. Ja ompahan tullut elettyä ja koettua asioita. Nautittua elämästä. Kateelliset voi huudella, kun ei oo saaneet munaa ku ei oo kehdanneet elää. :D

Siis en ole nykyään yksin. XD

Vierailija
99/116 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanon tosi kauniista : jos et ole seurustellut kertaakaan, sinussa on joku vika.

Hankala luonne ? Nuuka, idiootti ? Itse itsesi parhaiten tunnet.

Jos oot kusipää, ei ne norsutkaan sua katso.

Oletko samaa mieltä nuorista naisistakin jotka eivät ole löytäneet kiinnostavaa seurustelukumppani? Kusipää idiootti jonka olisi pitänyt ottaaa joku vaan tai sitten jää yksin?

Vierailija
100/116 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ulkonäkökin vaikuttaa ihmisen haluttavuuteen, mutta tosiaan kuulostaa hiukan oudolta, jos joku etsii yksinomaan kropaltaan massaihanteen mukaista täydellisyyttä, eikä puhu edes mistään muusta.

En minä ainakaan koe mitenkään loukkaavaksi, jos joku minua lihavampi tai laihempi tai enemmän tai vähemmän urheilullinen kiinnostuu minusta tai kaverit sellaista ehdottaa. Pidän tuollaisia seikkoja ihan yhdentekevinä, mukaanlukien kaverien ehdottelut. Tiedän itse, mitä haluan ja pyrin siihen huolimatta siitä, mitä kaverit sanoo. Toisaalta, kaverit ei ole minua joutuneet ikinä kellekään parittamaan, kun olen paljon aikaansaavempi kuin ap. Hänen iässään loppui ensimmäinen useamman vuoden mittainen parisuhteeni, sitten oli muutama vuosi sopivan etsimistä ja nyt on sellainen löytynyt.

Se kumppanin luonne on loppupeleissä se, joka vaikuttaa siihen, jaksaako toista katsella vielä sittenkin, kun molemmat on vanhoja ja rupsahtaneita.

Btw, olen nähnyt tosi kauniita pyöreitä naisia ja komeita paksuja miehiä, mutta sitten taas tosi rumia lihaksikkaan urheilukropan omistavia. Kyllä täällä on moni oikeassa, että naamaa me naiset katsotaan ja voi muodokaskin kroppa olla monen mielestä kaunis. Ap:n ei teitenkään ole pakko tykätä, makunsa kullakin. Sanon vain, että tarvitset itse muitakin ominaisuuksia kuin treenatun kropan. Kuten mukavat käytöstavat ja kykyä tarttua toimeen sen sinua kiinnostavan tyypin iskemisessä. Älä mieti niin paljoa ulkonäköjuttuja, vaan keskity olennaiseen siinä kohtaa, kun se ulkoisesti sinua viehättävä ihminen tulee vastaan. Harva nainen tykkää siitä, että mies kiinnostuu heistä pelkän ulkonäön perusteella. Siitä tulee hyvin esineellistetty olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä