Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuulemma liian nirso mies

Vierailija
15.02.2016 |

Ikää on 24 vuotta ja koskaan en ole seurustellut. Erityisesti tutut naiset sanovat että yritän liian vaikeaa. Sitten ehdottvat jotain joka nyt ei hyvällä tahdollakaan mahdu kuvaukseen "kaunis nainen". En lämpene yhdellekään lihavalle naiselle, joita moni näistä ehdotetuista on ollut. Sekin jo pistää vastaan kun en itse ole koskaan ollut lihava ja urheilua harrastanut koko pienen ikäni.

En ymmärrä? Miten niin liian nirso? Pitäisikö mun siis ottaa joku nainen jota en halua? Joku järkiliitto lihavan mimmin kanssa? Selventäkää mulle näitä naisten juttuja.

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ketjussa kaikki palstan läskit läskejään puolustelemassa ja aloittajaa haukkumassa.

Muuten en voi ymmärtää tätä raivoa aloittajaa kohtaan. Menkääs läskit välillä jääkaapille tankkaamaan, niin jaksatte taas tukka ja perse rasvassa palstailla.

Vierailija
42/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ongelmasi on, että ystäväsi ehdottavat sinulle vääränlaisia naisia? Eikö helpointa olisi sanoa heille, että et kaipaa heidän ehdotuksiaan ja sitten etsisit ja pokaisit sen haluamasi kaltaisen naisen?

... ai niin mutta kun sellaiset naiset eivät kiinnostu sinusta!

Joo kiitos kun kerroit itsestäänselvyyden. Sinunkin mielestäsi minun pitäisi siis ottaa nainen jota en halua?

Ap

Siis millä logiikalla päättelit minun ehdottavan  moista? Sisälukutaito hukassa? Kerro ihmeessä millaisella päättelyketjulla tulit tuohon tulokseen!

No siitä päättelin että vittuilet mulle siitä, että juoksen naisten perässä jotka ei musta kiinnostu. Joko sä ajattelet että mun pitäisi ymmärtää oma tasoni tai sitten vaan pidät mua säälittävänä kun en saa kaunista naista.

Ap

Ehkä ongelmasi onkin, että "päättelet" liikaa. Kehotin sinua sanomaan ystävillesi, ettet kaipaa heidän ehdotuksiaan. En sanallakaan kehottanut ottamaan naista, jota et halua. En minäkään ottaisi miestä, joka ei ole älykäs, sosiaalinen ja parisuhdekokenut. Ja sen verran assertiivinen, ettei hänelle tuottaisi ongelmia sanoa ystävilleen, ettei kaipaa näiden pakkonaittamisyrityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ikinä voi olla liian nirso.

Vierailija
44/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nyt kyllä ihan kateissa. Sen ovat myös hänen kaverinsa huomanneet ja ovat huolissaan pojasta. Mikä kiire ap sinulla oikeasti on saada nainen vierellesi? Kavereiden painostus on huono lähtökohta jos itse et ole asialle valmis ollenkaan. Ehkä olisi paras antaa naisen etsimisen odottaa vaikka kesään ja rauhoittua. Yritä saada paineet purettua vaikka punttisalilla ja lähde mieli avoimena liikenteeseen ennemmin kuin tuollaisena ärripäänä. Vihaisuus ei ole kiinnostava luonteenpiirre kenenkään mielestä.

Vierailija
45/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamammojen kaksoisstandardit toimii tässäkin asiassa.

Aloittaja ei halua läskiä naista = teilataan maanrakoon.

Palstamammalla kilometrin mittainen lista miehen ominaisuuksista = ihanan rohkea, fiksu nainen jolla ei ole mitään tarvetta ottaa miestä vain sen takia että olisi mies. Ihan oikein vaatia itselleen mieleisensä kumppani.

Näin se naisten rusinat pullasta-mentaliteetti toimii, ihan joka asiassa.

Ihmettelen miten voit olla noin tyhmä.

Ap vaatii naiselta vain hoikkuutta ja kauneutta - pinnallista ja keskenkasvuista. Pitkä lista kuuluisi olla kaikilla.

Vierailija
46/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko sulla muita kriteereitä kuin ulkonäkö? Luonteen puolesta kelpaa millainen kusipäämuija hyvänsä? Onnea etsintään. Kaverisi varmaan päätelleet, ettet onnistu iskemään ketään, kun et ole siinä vielä onnistunut ja ehdottavat sulle siksi tietämiään sinkkuja. Tee itse aktiivisesti asialle jotain tai sano kavereillesi, että

Tietenkin on muitakin kriteereitä, voi vittu nyt. Missä te muka tapaatte miehiä joille luonne on se ja sama?

Ap

Vierailija
47/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se oli ihan luonnollista että ne AP:n kaverit osoittelevat niitä naisia joiden tietävät olevan sinkkuja? Ja ikäluokassa 20-30v ainoat sinkkunaiset ovat joko lihavia tai sitten omasta tahdostaan sinkkuja. Jälkimmäiseen lasketaan myös ne jotka ovat sairaalloisen ujoja ja/tai kotihiiriä joita ei missään näy. Mies taas voi olla ihan normaali tai jopa komea, mutta jos hän ei ole supliikkimies niin ei sitä naista välttämättä ole. 

Vierailija
48/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamammalla kilometrin mittainen lista miehen ominaisuuksista = ihanan rohkea, fiksu nainen jolla ei ole mitään tarvetta ottaa miestä vain sen takia että olisi mies. Ihan oikein vaatia itselleen mieleisensä kumppani.

Ap vaatii naiselta vain hoikkuutta ja kauneutta - pinnallista ja keskenkasvuista. Pitkä lista kuuluisi olla kaikilla.

Eli sinulle kelpaa lyhyt, ruma ja pullukka mies? Niinhän?

Vierailija
49/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä vähätellään ja mitätöidään missä tahansa naiset kohtaavatkin.

-Heli Vaaranen-

Vierailija
50/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ongelmasi on, että ystäväsi ehdottavat sinulle vääränlaisia naisia? Eikö helpointa olisi sanoa heille, että et kaipaa heidän ehdotuksiaan ja sitten etsisit ja pokaisit sen haluamasi kaltaisen naisen?

... ai niin mutta kun sellaiset naiset eivät kiinnostu sinusta!

Joo kiitos kun kerroit itsestäänselvyyden. Sinunkin mielestäsi minun pitäisi siis ottaa nainen jota en halua?

Ap

Siis millä logiikalla päättelit minun ehdottavan  moista? Sisälukutaito hukassa? Kerro ihmeessä millaisella päättelyketjulla tulit tuohon tulokseen!

No siitä päättelin että vittuilet mulle siitä, että juoksen naisten perässä jotka ei musta kiinnostu. Joko sä ajattelet että mun pitäisi ymmärtää oma tasoni tai sitten vaan pidät mua säälittävänä kun en saa kaunista naista.

Ap

Ehkä ongelmasi onkin, että "päättelet" liikaa. Kehotin sinua sanomaan ystävillesi, ettet kaipaa heidän ehdotuksiaan. En sanallakaan kehottanut ottamaan naista, jota et halua. En minäkään ottaisi miestä, joka ei ole älykäs, sosiaalinen ja parisuhdekokenut. Ja sen verran assertiivinen, ettei hänelle tuottaisi ongelmia sanoa ystävilleen, ettei kaipaa näiden pakkonaittamisyrityksiä.

Jos ymmärsin sun viestin väärin, niin suosittelen kyllä lukemaan viestisi uudelleen ja miettimään, että kuulostaako se vittuilulta.

Ap

Vierailija
51/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori, missä on ap:n huumori? Naiset arvostavat rentoutta, hyviä käytöstapoja ja hyvää luonnetta, mitä ap sinulla on tarjota naiselle?

Vierailija
52/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs se nyt unohtui, että ei tarvitse tyytyä mihin tahansa jos ei halua kun mies on kyseessä. Kuinkahan monta kädet puuskassa tehtyä voimaantumisjuttua olen täältäkin lukenut kuinka nainen julistaa elävänsä mielummin yksin kun tyytyy mihin tahansa. Yo go girl huudahdukset kaikuvat ja yläpeukkuja ropisee kun nainen näin kertoo.

Aikamoista jeesustelua ja kaksinaismoralismia, miksi miehen pitäisi tyytyä johonkin jota ei halua.

Vierailija
53/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en kyllä sanonut että vain ulkonäöllä on merkitystä.

Ap

Vierailija
54/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumori, missä on ap:n huumori? Naiset arvostavat rentoutta, hyviä käytöstapoja ja hyvää luonnetta, mitä ap sinulla on tarjota naiselle?

Enpä oo miettiny asiaa siltä kannalta, että naisten takia alkaisin muuttaa luonnettani. Tulee mitä tulee, jos ei tule niin on elämässä muitakin asioita kuin naiset. Väkisin en ala kenenkään kanssa olemaan ja tällaisena saan kelvata. En mä nyt ala itseäni kaverien tai sukulaistenkaan takia muuttamaan.

Vierailija
55/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne sun kaverit ajattelivat, että siinä on kiva tyttö, voisitte tulla juttuun keskenänne. Olet varmaan sanonut kavereillesi, että lopettavat sinulle tyttökaverin etsimisen, eivätkö he usko vai ymmärrä? Sinulla saa olla vaikka mitä vaatimuksia eikä sinun tietenkään tarvitse tyytyä mihin tahansa, kyllä se oikea jossain vaiheessa elämääsi tulee. Se ei ole niiden ylipainoisten ja rumien naisten vika, jos niin ei käy.

Vierailija
56/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa olet samalla tasolla lihavan ja ruman naisen kanssa?

Ei niitä hoikkia, kauniita ja urheilullisia naisia kaikille miehille riitä :)

Niin en siitä tiedä, mutta mitä luulet että tapahtuisi jos minä ehdottaisin jollekin hoikalle ja urheilulliselle naiselle jotain lihavaa miestä?

Ap

Ihmisten hyvännäköisyyttä arvioidaan pääasiassa kasvojen perusteella, joten oletettavasti et se komein mies ole kun sinua vastaava nainen on ruma läski.

Ei se urheilullisuus sun kasvoja pelasta, honey.

En mä väittänyt olevani komea tai yhtään mitään tasoa. Jos jollekin sun hoikalle ja urheilulliselle naisystävälle ehdotetaan lihavaa miestä, mikä luulet että on reaktio?

Ap

Onko lihavuus ainoa asia, joka tökkii? Moni hoikka ja urheilullinen nainenkin on ruma. Olisiko sellainen nainen sinulle ok?

Vierailija
57/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Turpiinhan" sulle täällä tuli, tietenkin. Sinä saat viehättyä juuri sellaisista naisista kuin haluat, onhan meillä naisillakin omat mieltymyksemme. Eiväthän kaikki pidä meitä hoikkia ja sporttisia naisiakaan vetävinä, vaan pitävät niistä "muodoista", enemmistä kiloista. Kaikille kyllä löytyy ihailijakuntansa!

Vierailija
58/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa olet samalla tasolla lihavan ja ruman naisen kanssa?

Ei niitä hoikkia, kauniita ja urheilullisia naisia kaikille miehille riitä :)

Niin en siitä tiedä, mutta mitä luulet että tapahtuisi jos minä ehdottaisin jollekin hoikalle ja urheilulliselle naiselle jotain lihavaa miestä?

Ap

Ihmisten hyvännäköisyyttä arvioidaan pääasiassa kasvojen perusteella, joten oletettavasti et se komein mies ole kun sinua vastaava nainen on ruma läski.

Ei se urheilullisuus sun kasvoja pelasta, honey.

En mä väittänyt olevani komea tai yhtään mitään tasoa. Jos jollekin sun hoikalle ja urheilulliselle naisystävälle ehdotetaan lihavaa miestä, mikä luulet että on reaktio?

Ap

Onko lihavuus ainoa asia, joka tökkii? Moni hoikka ja urheilullinen nainenkin on ruma. Olisiko sellainen nainen sinulle ok?

Ei. En tosin näe sitä sinänsä ongelmana jos joku sellaista mulle ehdottaisi, kunhan nyt ei oikeasti ihan susiruma ole.

Vierailija
59/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä oo miettiny asiaa siltä kannalta, että naisten takia alkaisin muuttaa luonnettani. Tulee mitä tulee, jos ei tule niin on elämässä muitakin asioita kuin naiset. Väkisin en ala kenenkään kanssa olemaan ja tällaisena saan kelvata. En mä nyt ala itseäni kaverien tai sukulaistenkaan takia muuttamaan.

Kerropa vielä itsestäsi lisää. Olet urheilullinen 24 vuotias ja mitä muuta? Mitä harrastat ja mistä pidät?

Vierailija
60/116 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Turpiinhan" sulle täällä tuli, tietenkin. Sinä saat viehättyä juuri sellaisista naisista kuin haluat, onhan meillä naisillakin omat mieltymyksemme. Eiväthän kaikki pidä meitä hoikkia ja sporttisia naisiakaan vetävinä, vaan pitävät niistä "muodoista", enemmistä kiloista. Kaikille kyllä löytyy ihailijakuntansa!

Ilman muuta näin sen pitääkin mennä, mies tai nainen niin jokaisella on oikeus tykätä mistä haluaa. En ymmärrä tuota jankkaamista, että jonkun pitää tyytyä johonkin mikä ei viehätä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän