Mikael Jämsäsen isyystaistelu
Tuntuu niin pahalta koko kuvio. Millainen äiti vie lapseltaan isän, ja isältä lapsen? Varmasti asioilla on aina kaksi puolta, mutta mitä niin pahaa tuo Mikael on tehnyt, että ansaitsee tulla noin kohdelluksi. En vaan tajua. Mikseivät naisen ystävät tai sukulaiset ole puhuneet naiselle järkeä? Itselläni on muutaman kuukauden ikäinen vauva ja ihan kylmää ajatus, jos joku olisi hänet multa vienyt muille maille, toisen "äidin" kasvatettavaksi :(.
Kommentit (538)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan peräänkuuluta lapsen isän oikeuksia? Siis lapsen oikean isän? Mikä oikeus tällä jätkällä on vuositolkulla ahdistella ihmisiä, kun sille on sanottu, ettei se ole isä vaan aviomies. The End.
Mutta kun ex-aviomies on isä vain juridisesti, ei siis biologisesti. Lain mukaan naimisissa olevalle naiselle syntyneen lapsen isä on aina äidin aviomies, vaikka ei siis biologisesti olisikaan.
Jos lapsen äiti sanoo, ja itse sanoo että aviomies on isä, mikä jumala tämä jämssi on sitä kieltämään?
Jos mä sanon, että kuu on juustoa ja aurinko kiertää maapalloa, niin mikä jumala tää kolmenollaykkönen on sitä kieltämään!?
Hehheh. Jämsänen on isä, ja Jämsästä on kohdeltu kaltoin. Voi raukkaa entistä jääkiekkoilijaa. Jätettiin ja nyt kostaa eikä pääse yli.
Voi Jämsänen parka, halitaan sitä kaikki.
Onks kellekään tullut mieleen, että asialla on kaksi puolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan peräänkuuluta lapsen isän oikeuksia? Siis lapsen oikean isän? Mikä oikeus tällä jätkällä on vuositolkulla ahdistella ihmisiä, kun sille on sanottu, ettei se ole isä vaan aviomies. The End.
Mutta kun ex-aviomies on isä vain juridisesti, ei siis biologisesti. Lain mukaan naimisissa olevalle naiselle syntyneen lapsen isä on aina äidin aviomies, vaikka ei siis biologisesti olisikaan.
Jos lapsen äiti sanoo, ja itse sanoo että aviomies on isä, mikä jumala tämä jämssi on sitä kieltämään?
Jos mä sanon, että kuu on juustoa ja aurinko kiertää maapalloa, niin mikä jumala tää kolmenollaykkönen on sitä kieltämään!?
Jep. Sana sanaa vastaan. Oikeus oli äidin puolella.
Kuu tutkitusti ei ole juustoa, mutta Jämsänen on varmaan tästäkin eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo nyt vittu ihan käsittämättömän epäreilua ja sairasta, ettei noinkin todennäköisin syin isäksi epäilty voi perkele edes mielenrauhaa saada! Äidit, tämän maan paskinta itsekeskeisyyden sakkaa? Näinkö? Jumalauta että sylettää! Toivottavasti joku miehen pettymyksestä vittuileva kokee joskus jotain samankaltaista. Jotkut ei voi tajuta tällaista ennen kuin omaan nilkkaan napsahtaa.
Todennäköisin syin?
Kuule, se lapsi ei ole Jämsäsen. Ihan tiedoksi.
Lopettakaa nyt jo tämän jauhaminen.
Ai täällä on itse äitylikin mukana keskustelussa. Ihan mielenkiinnosta, kun kerran sinulle on selvää kaksi asiaa: eli että lapsi ei ole Jämsäsen ja että Jämsänen ei koskaan tule lopettamaan taisteluaan, niin miksi ihmeessä et tee koko touhulle loppua kerta heitolla ja anna lupaa dna-testille? Siihen loppuis jauhaminen ja Jämsäsen taistelu kuin seinään, jos kerran lapsi ei ole hänen.
Se on varmasti äärimmäisen herkkä hetki kun tyttö ottaa ensimmäisen kerran yhteyttä Mikaeliin. Onneksi nykytekniikalla se on niin helppoa. Ihan tässä jo liikuttuu ajatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitihän tuossa fiksu on kun ei ole julkisuuteen tuosta mitään tuonut. Hänellä varmasti syynsä tuohon ja se ei kuulu kellekään.
Äidillä on jotain salattavaa, jos ei uskalla tulla esiin.
Ehkä hän ei ole lööppijulisuuden tarpeessa. Kaikki oikeusasteet ovat kuitenkin olleet äidin puolella tässä. On varmasti uskaltanut tulla esiin oikeudessa ja siellähän nämä asiat ratkaistaan, eikä iltapäivälehdissä, Facebookissa tai vauva-av:lla.
No ei oikeudessa voi oikein muuta ratkaisua tehdä. Laki on tuollainen ja tuomareiden velvollisuus on noudattaa sitä. Nyt kun laki vuodenvaihteessa muuttui, tehtäisiin myös erilaiset ratkaisut. Valitettavasti tässä keississä ei ole korkeimman oikeuden jälkeen enää valituslupaa.
Mä vähän pelkään, että äidin syyt evätä isyyden selvitys ovat ainoastaan itsekkäitä. Jämsäsen kanssa meni sukset ristiin ja nainen päätti ottaa hatkat. Jos mukana olisi ollut väkivaltaisuutta tms. kai siitä olisi tehty rikosilmoitus, varsinkin jos tuon verran vakava tilanne, että pitää lapsikin rehata turvaan.
Mistä ihmeestä sinä tiedät, ettei rikosilmoituksia ole tehty? En minä ainakaan tiedä.
On tehty, paristakin asiasta.
Siitä, että on yrittänyt lähestyä lastaan..?
Onko tämä äiti aina ollut näin kevytkenkäinen? Kauheaa olisi isompana kuulla että lapsena oli ollut eri isäkandidaatteja ja niistä sitten vain valittiin paras. Olisi noloa.
Miksi ei sitä dna-testiä voida tehdä? Jos äiti on niin varma, ettei Jämsänen ole isä, niin luulisi, että suostuisi, sillähän tuo ratkeaisi. Minusta se, ettei testiin suostuta osoittaa enemmänkin sitä, että Jämsänen on isä.
Koko keskustelun rypesin läpi, kun ensimmäiset viestit vaikuttivat niin vakuuttavilta, että ehkä täältä sitten löytää syyn tämän lapsen äidin toiminnalle, äidin kannan, äidin tarinan, mutta ei. Ainakin sata viestiä samoista epäilyistä, että ehkä Jämsänen ei olekaan biologinen isä, ehkä aviomies onkin, seuraavat kymmenet viestiä sitten kumoamassa että ei se näinkään mene kun ei ollut edes samassa maassa eikä mantereella kun lapsi pantiin alulle ja päläpälä, sama repeat jatkuu näissä viesteissä, kertokaa jotain uutta, vaikla esimerkiksi sen ÄIDIN TARINAN, niinkuin jotkut ketjun alussa vihjaili siitä, mutta ei sitten avautunut enempää.
Kertokaa nyt helvetti
Siis sehän vasta sadismia olisikin äidin taholta, että tietäisi 100 % varmuudella, että MJ ei ole isä, mutta silti vaan antaisi miehen taistella ja haaveilla asiasta. Karmea tapaus kaikkinensa!!
Vierailija kirjoitti:
Siis sehän vasta sadismia olisikin äidin taholta, että tietäisi 100 % varmuudella, että MJ ei ole isä, mutta silti vaan antaisi miehen taistella ja haaveilla asiasta. Karmea tapaus kaikkinensa!!
Tämä on niin totta, minusta on julmaa vallankäyttöä ignoorata täysin toisen ihmisen hätä siitä, ettei saa tavata lasta jota pitää omanaan. Millainen ihminen pitää toista kuristusotteessa vuosikausia?
Asia olisi pitänyt ratkaista heti, ketään ei saa kohdella näin.
Tunteeko kukaan tätä äitiä? Kertokaa millainen on!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ymmärtänyt että äidin nykyisin entinen aviomies on jenkki ja asui Usa:ssa sinä aikana kun lapsi pantiin alulle ja syntyi. Hän ei siis voi olla lapsen isä.
Eipä tulla nyt sotkemaan hienoa ketjua loogisella päättelyllä, hus pois siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidin tarina on sydäntäkylmäävä, ymmärrän hänen ratkaisunsa täysin!
Tämän äidin tarinaa en tunne, mutta omalta äidiltäni olen kuullut koko elämäni ajan sydäntäkylmääviä tarinoita, joiden ainoa tarkoitus on mustamaalata ja haukkua isääni.
Olin teini kun isäni kuoli. Isän kuoleman jälkeen alkoi koko isäni suvun mustamaalaaminen ja minun eristäminen suvusta.Äidin juttuja en usko, sillä monet asiat joita väittää isäni tehneen menivät todellisuudessa aivan toisin. Omista teoistaan syyttää isääni, joka ei tietenkään pysty kertomaan omaa näkemystään. Isän suvusta eristäminen takasi sen etten pääse kuulemaan heidänkään näkemyksiään. Vieläkin hän saa hirveät raivarit jos epäilee että olisin saattanut jossakin tavata vaikka serkkuni.
Tähän jatkan vielä, että pitkään jopa uskoin äitini juttuja. Hän osaa esittää asiat todella tunteellisesti ja uskottavasti.
Uskoin semmoisetkin kun hän kertoi isäni sukulaisten olevan vaarallisia väkivaisia rikollisia. Heitä piti varoa ja vältellä. Äitini saikin minut pelkäämään heitä.
Sitten kuitenkin huomasin, että muistan itse monia asioita toisin, ja kun yritin ottaa omat muistoni puheeksi, alkoi äitini raivoissaan karjumaan minulle "Älä valehtele" ja alkoi haukkumaan minua hulluksi ja vaikka miksi. Sylki lentäen huusi että "sinut pitäisi panna holhouksen alle". Vain siitä syytä että muistin eri tavalla kuin äitini.
Jonkun kerran on käynyt niin, että äidilleni on selvinnyt että joku tuttava tuntee isäni sukulaisia. Niinä kertoina äitini on säikähtänyt ja mennyt todella hätääntyneen oloiseksi. Ihan kuin pelkäisi jonkun pahan asian paljastumista.
Vierailija kirjoitti:
Se on varmasti äärimmäisen herkkä hetki kun tyttö ottaa ensimmäisen kerran yhteyttä Mikaeliin. Onneksi nykytekniikalla se on niin helppoa. Ihan tässä jo liikuttuu ajatuksesta.
Ei välttämättä. Kiusallinen ehkä. Kaksi toisilleen täysin vierasta ihmistä, joista toinen on mustamaalannut mediassa toisen osapuolen varmasti biologisen vanhemman.
Vieläkin kiusallisemmaksi asian tekee se hyvin todennäköinen lopputulema, ettei Jämsänen edes ole lapsen biologinen isä kuten on kaikkialla rummuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidin tarina on sydäntäkylmäävä, ymmärrän hänen ratkaisunsa täysin!
Tämän äidin tarinaa en tunne, mutta omalta äidiltäni olen kuullut koko elämäni ajan sydäntäkylmääviä tarinoita, joiden ainoa tarkoitus on mustamaalata ja haukkua isääni.
Olin teini kun isäni kuoli. Isän kuoleman jälkeen alkoi koko isäni suvun mustamaalaaminen ja minun eristäminen suvusta.Äidin juttuja en usko, sillä monet asiat joita väittää isäni tehneen menivät todellisuudessa aivan toisin. Omista teoistaan syyttää isääni, joka ei tietenkään pysty kertomaan omaa näkemystään. Isän suvusta eristäminen takasi sen etten pääse kuulemaan heidänkään näkemyksiään. Vieläkin hän saa hirveät raivarit jos epäilee että olisin saattanut jossakin tavata vaikka serkkuni.
Tähän jatkan vielä, että pitkään jopa uskoin äitini juttuja. Hän osaa esittää asiat todella tunteellisesti ja uskottavasti.
Uskoin semmoisetkin kun hän kertoi isäni sukulaisten olevan vaarallisia väkivaisia rikollisia. Heitä piti varoa ja vältellä. Äitini saikin minut pelkäämään heitä.
Sitten kuitenkin huomasin, että muistan itse monia asioita toisin, ja kun yritin ottaa omat muistoni puheeksi, alkoi äitini raivoissaan karjumaan minulle "Älä valehtele" ja alkoi haukkumaan minua hulluksi ja vaikka miksi. Sylki lentäen huusi että "sinut pitäisi panna holhouksen alle". Vain siitä syytä että muistin eri tavalla kuin äitini.
Jonkun kerran on käynyt niin, että äidilleni on selvinnyt että joku tuttava tuntee isäni sukulaisia. Niinä kertoina äitini on säikähtänyt ja mennyt todella hätääntyneen oloiseksi. Ihan kuin pelkäisi jonkun pahan asian paljastumista.
Minkä ihmeen takia et ota isän puolen sukulaisiin yhteyttä? Toivottaisivat sut varmasti lämpimästi tervetulleeksi sukuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Kiusallinen ehkä. Kaksi toisilleen täysin vierasta ihmistä, joista toinen on mustamaalannut mediassa toisen osapuolen varmasti biologisen vanhemman.
Vieläkin kiusallisemmaksi asian tekee se hyvin todennäköinen lopputulema, ettei Jämsänen edes ole lapsen biologinen isä kuten on kaikkialla rummuttanut.
Moi G!
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä äiti aina ollut näin kevytkenkäinen? Kauheaa olisi isompana kuulla että lapsena oli ollut eri isäkandidaatteja ja niistä sitten vain valittiin paras. Olisi noloa.
Mutta eihän se ole lapsen syy, eikä häpeä.Kukaan lapsi ei ole vastuussa vanhempiensa teoista.Tuo on ahdasmielistä.On paljon ihmisiä jotka eivät koskaan pysty selvittämään biologista isäänsä.Surullista, mutta totta.Miksi syyttömän sitä pitäisi hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän se ole lapsen syy, eikä häpeä.Kukaan lapsi ei ole vastuussa vanhempiensa teoista.Tuo on ahdasmielistä.On paljon ihmisiä jotka eivät koskaan pysty selvittämään biologista isäänsä.Surullista, mutta totta.Miksi syyttömän sitä pitäisi hävetä?
Häpeäisin äitiäni.
Minä luulen, että nämä oikeudenkäynnit ovat Jämsäsen keino luoda ns. Paper trail. Lapsi on vielä liian pieni, mutta Jämsänen on nostanut asian esille niin monella eri taholla, että tyttö aivan varmasti vanhempana löytää nämä jutut.