Mikael Jämsäsen isyystaistelu
Tuntuu niin pahalta koko kuvio. Millainen äiti vie lapseltaan isän, ja isältä lapsen? Varmasti asioilla on aina kaksi puolta, mutta mitä niin pahaa tuo Mikael on tehnyt, että ansaitsee tulla noin kohdelluksi. En vaan tajua. Mikseivät naisen ystävät tai sukulaiset ole puhuneet naiselle järkeä? Itselläni on muutaman kuukauden ikäinen vauva ja ihan kylmää ajatus, jos joku olisi hänet multa vienyt muille maille, toisen "äidin" kasvatettavaksi :(.
Kommentit (538)
Vierailija kirjoitti:
No jospa on tarkoitettu sitä päivää jolloin oli hedelmöittymiseen johtava yhdyntä...
Mikä osoittaa, ettei ehkä kovin usein sellaista kanssakäymistä ollut.
Ei MJ:n tarvitse olla lapsen äidin suvun rahojen perässä. Se perhe on korkeintaan keskiluokkainen tuloineen verrattuna omiin vanhempiini! Tunnen henkilökohtaisesti Mikaelin lapsen äidin ja hänen perheensä. Sen perheen isukki eli Mikaelin lapsen isoisä on aika boss jonka tahdon mukaan ko. perheessä ovat aina muut orjaileet. Lapsen äti on melkoinen nainen jolla on riittänyt miehiä. Hänen maineestaan huolimatta - olkaa varovaisia kun julkaisette tunnistetietoja naisesta; nimet ym ei kuulu julkisuuteen. Tämän lapsen kuuluu saada elää ja kasvaa rauhassa ilman tätä kaikkea törkyä jota täälläkin on näköjään ihan liikaa!
Minäpä tunnenkin lapsen äidin. Tämä nainen on yhdistelmä todella herkkää taitelijasielua ja liikenaista jonka ei tarvitse koskaan vaivautua tekemään huonopalkkaisia psyk.hoitsun raskaita töitä. Joku ivasi täällä naisen lopettaneen kesken psyk.hoitsun opinnot . ''
Ivaajalle tiedoks; tarinan naisen erittäin laadukkaita ja kauniita taideteoksia tullaan myymään tulevaisuudessa ja ne viedään käsistä ja ko. taideteosten lähtöhinta vastaa hoitsun kuukausipalkkaa!! Fakta juttu.
'Ja olkaapa laittamatta tänne niitä nimiä tai linkkejä lapsen äidistä ja isovanhemmista! Kyllä yksityishenkilöiden tietojen levittely on kaikkea muuta kuin tervejärkisen hommaa!
Peräänkuulutan vastuuta myös keskustelupalstan modelta; ei tietoakaan moraaalista eikä säännöistä. Yksituyishenkilöitä voi herjata näköjään ihan vapaasti! Täys roska koko Vauva-lehti! Suomi24:llakin valvota toimii paremmin !
En voi olla ihmettelemättä kun vanha mies puuttuu 32-vuotiaan tyttärensä elämään. Lapsen äiti ja MJ olisivat pystyneet kasvattamaan yhdessä lastaan...erostaan huolimatta he ovat olleet koko ajan hyvissä väleissä. Äiti on kärsinyt hiljaa itsekseen. On tehnyt silti parhaansa lapsensa suhteen. Ei ihme että lapsen äiti kapinoi isäänsä vastaan. Ymmärrän täysin häntä ja hänen ratkaisujaan.
Onko lapsen vaarilla joku pakkomielle "ryöstää" tyttärensä lapsi itsellleen? Sama vaari hehkutti lapsen syntymän aikoihin Mikaelin olevan maailman paras isä! Tapahtui jotain jolle piti saada syntipukki...vaarin sormi osoitti Mikaelia!
Isoäiti suree ja aavistaa että case ei pääty hyvin...lapsi kasvaa ja saa aikanaan selville asioita.
Ts. ässä casessa on Mikaelin ja lapsen lisäksi ainakin kaksi muutakin uhria ja he ovat lapsen äiti ja isoäiti! Joten jättäkää tuomitsematta lapsen äiti ja isoäiti!
Tulipa googlattua tämä esiin, kun oli mummosta artikkeli tän päivän iltiksessä. Tietääkö kukaan, onko tyttö vielä mummon hoivissa, vai miten tämä tarina jatkui?
Lapsena jo tiesin, ettei asiat ole kuten kerrotaan.
Koin olevani isätön ja tiesin sisälläni, että isä on lähellä.
Asia vaivasi läpi elämäni, miltei päivittäin.
Äidiltä oli turha kysellä, kokosin historiaa, pääsin hyvin lähelle isääni, jopa niin lähelle,
että ymmärsin missä hän on asunut nuorena.
Äidin nuoruuden ystäviltä myös tiedustelin, kukaan ei tiennyt.
Suku ei kertonut.
Hänen hyvä ystävä, serkkunsa tiesi sentään jotain, olin tuolloin jo yli 50v,
Se mitä olin epäillyt, oli totta.
Mutta nimeä ei tämäkään nainen tiennyt, kertoi vain että komea pitkä ja tumma mies. Olin jo 60 kun laitoin äitini seinää vasten, kerrohan totuus isästäni, äitini tiesi tuolloin, että tästä ei pääsekkään tekosyillä irti. Vastaus oli, että mitä se sinulle kuuluu. Täh, siis mitä minulle kuuluu kuka on isäni. Tuohon vastasin, että kenelle muulle se voisi kuulua, kuin juuri minulle. Näin sain äidistäni irti nimen.
Olin 60v kun sain tietää oikean isäni, liian myöhään, hän oli menehtynyt liki 20 v aiemin.
Lisäksi minulle tuli 6 sisarpuolta, vanhin 8 kk itseäni nuorempi.
Sisareni eivät uskoneet minua siskokseen, ei vaika isäni on täysin näköiseni,
Sillä ei ole merkitystä, mutta silä on, että vihdoin sain rauhan, kun tiesin totuuden.
Huhheijaa, mitä sitä päätyy lukemaan, kun hakee vain, että millaista musiikkia joku on esittänyt. Kyllähän tässä oli/on menestysdekkarin aineksia. Lisää vain fiktiivisiä rikoksia ja mystisiä asioita menneeseen.
Jotkut ihmiset olettavat että lapset ovat omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tässä ketjussa esitetyt väitteet ovat totta, niin Jämsänen on ainoa selväjärkinen koko keississä. Myös hänen reagointitapansa on täysin ymmärrettävää. Voi herranjumala minkä myrskyn minä nostattaisin, jos joku lapseni veisi. Jämsänen on toiminut siihen nähden jopa yllättävän sivistyneesti.
Olen ihmetellyt samaa, lapsen äidistä ei ole vaikea keksiä ilkeää sanottavaa ja aika avoimesti hän on sekoillut. Ja se, että esikoistytär asuu isovanhemmilla kertoo jo paljon. Lapsen äiti ei kykene edes koiristaan huolehtimaan, niitäkin on tainnut olla viisi eri kappaletta viimeisen kuuden vuoden aikana.
Että sellainen sekopää perhe. No nyt ymmärrän paremmin miksi asiat menivät tuota rataa. Toivon vain että tytär ei peri huonoja luonteenpiirteitä ja tapoja tuossa familyssä. Ja että tapaa vihdoinkin isän joka häntä alusta saakka on rakastanut koko sydämestään.
Vierailija kirjoitti:
Kahlasin ketjua jonkin verran läpi ja täytyy kyllä sanoa, että on taas niin viimeisen päälle av-kamitsua. On meinaan sellaista häröilyä ennen kaikkea näiltä lapsen äidin puolustajilta, ettei mitään rajaa. Ei voi vältyyä ajatukselta, että ketjussa häärii joko itse äiti, tai hänen läheisensä.
Onhan tuolta Jämsäseltäkin ajoittain hieman mopo karannut käsistä, mutta toisaalta vaikea sanoa miten itse käyttäytyisin, jos joutuisin samanlaisen kusetuksen kohteeksi.
Olenko siis ymmärtänyt oikein, että tällä naisella on kolme lasta ja kaikki eri miesten kanssa, eikä asu yhdenkään näistä miehistä kanssa, eikä myöskään enää sen miehen kanssa, joka on Jämsäsen lapsen isäksi virallisiin papereihin merkattu. Niin ja mikä on isovanhempien rooli tässä keississä? Ei liene kaiketi ihan vähäinen, ovat kaiketi olleet melko aktiivisia asian suhteen. Onko mahdollista, että peräti olisivat koko keissin takana, eli vetelevät taustalla nyöreistä ja määräävät omaa tytärtään? Lapsihan on kaiketi heidän hoidossaan, lieneekö muutkin lapset?
Ei tällaiset ihmiset lapsiaan ajattele! Lapset ovat vain jonkinlaisia pelinappuloita heille. 😠
Missä kaveri nykyään vaikuttaa? Seurasin aikoinaan tapausta mutta vuosiin ei ole kuulunut mitään.
Mitäköhän Mikaelille nyt kuuluu? Isyyslakiakin on muutettu, kiitos hänen taistelunsa vaikka ei häntä itseään auttanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
VMP teidän kommenttinne on. Mikaelhan on nimenomaan halunnut olla isä, oikea isä, mutta se on häneltä estetty. Lapsella on oikeus tietää biologinen isänsä ja isällä on oikeus biologiseen lapseensa. Mikä tässä muka se toinen puoli on?
Vanhemmilla ei ole oikeutta lapsiin eikä lapsilla vanhempiin. Kaikilla on oikeus tietää oma alkuperänsä. Lapsella on oikeus turvalliseen kasvinympäristöön.
Vierailija wrote:
Löysin jonkun suomi-usa-blogin ja siellä Jämsänen on tilittänyt kaikki tapahtumapäivämäärät. Hedelmöittymispäiväkin on tiedossa. En voi ymmärtää tuota muuten, kuin että kerran ovat olleet sillai, tai ei ainakaan siis montaa kertaa, mistä sen päivämäärän voi muuten noin tarkkaan tietää.Ja väittää, että aviomies ei silloin ollut Suomessa.
Niin en tiedä mutta Mikaelin lapsi se kyllä ihan selvästi on. Tyttö on IHAN kopio Mikaelista.
No jospa on tarkoitettu sitä päivää jolloin oli hedelmöittymiseen johtava yhdyntä...