Ahdistaa jo valmiiksi, kun ei kiinnostaisi harrastaa seksiä tänään
Ja mies taas aloittaa sen perinteisen lähentelyn heti, kun menen nukkumaan ja suuttuu, kun en halua.
Miksi pitää aina suuttua, jos sattuu joskus meneen niin, ettei vaimoa innostakaan?? Suuttuuko teillä miehet? Täällä AINA , ja aina kun mua ei haluta, niin ahdistaa siksi se nukkumaan meno.
Kommentit (89)
Tuohan on hyvä idea! Ei tule toiselle niin äkkiä pettymystä ja toisaalta kumpikin rentoutuu hellimään toista ilman että siitä pitää seurata seksiä.
Exälleni oli samantekevää, halusinko vai en. Jankutti jopa ison lapsen kuullen, että kiellän jotain hänelle kuuluvaa. Voi hitto, en ole hänen omaisuuttaan, vaikka saman katon alla ollaankin. Hänen mielestään kaikki meidän suhteessamme korjautuisi, jos olisi seksiä. Suostuin kokeilemaan kolmen kuukauden ajaksi. Yritin olla mukana enkä torjunut koskaan. Ajattelin ottaa tarjolla olevan fyysisen nautinnon, koska exä aina muisti huolehtia, että minäkin sain (iso plussa hänelle siitä!). Koska kuitenkin tiesin olevani vain käyttöesine, jokaisen yhdynnän jälkeen kuvotti. Kerran hän tuli perässäni pesuhuoneeseen ja näki minun yökkäilevän. Kun toisen kerran jäin siitä kiinni, ts. hän näki, otin asian puheeksi ja kysyin, miltä hänestä tuntuu, haittaako. Ei haitannut, kuulemma. Kun suhde ei ollut parantunut yhtään, vaikka seksiä oli, sovitun määräajan jälkeen pistin jalkani ristiin. Minun paheeni on se, että sekoitan tunteet ja seksin. Jos suhde ei ole kunnossa, en innostu seksistäkään. Sovintoseksi on ollut täysin mahdoton ajatus eronkin jälkeen seuranneissa seurustelusuhteissa.
Oho. Tuli vahinkoalanuoli Eipanetaei:lle, joten koklasin saanko ylänuolen kanssa.
Tuli sit 5 ylänuolta ja alanuoli lähti. Mitähän järkee tässä on?
Vierailija kirjoitti:
Suuttuu ja mököttää, jos ei saa. Ei onneksi joka päivä ole kimpussa ja yleensä kyllä olen itsekkin halukas. Mutta joskus kun väsyttää kauheasti ja aamulla on aikanen herätys niin ei vaan huvita. Ja tuo mökötys nyt vie viimeisetkin halut.
Mutta olen huomannut että vähintään kerran viikossa kun harrastaa seksiä ja on välillä itsekkin aktiivinen sitä pyytämään niin arki rullaa paremmin.
Mutta jos ei huvita niin ei huvita. Miksei naisella ole oikeus kieltäytyä seksistä? Ei se sitä tarkoita että pihtaa, jos ei aina halua.
No eihän miehelläkään ole. Heti tulee valitusta, jos ei ole innoissaan panemassa.
Eipanetaei kirjoitti:
Minun paheeni on se, että sekoitan tunteet ja seksin. Jos suhde ei ole kunnossa, en innostu seksistäkään. Sovintoseksi on ollut täysin mahdoton ajatus eronkin jälkeen seuranneissa seurustelusuhteissa.
Minulla on sama "pahe". Ei olla harrastettu nyt varmaan kolmeen kuukauteen seksiä. Paitsi kerran olen tänä aikana antanut suuhoidon, kun kävi niin sääliksi. Mies ei sinällään vonkaa, mutta saattaa välillä yrittää, josko innostuisin. Miehen mielenterveysongelmat ovat saaneet minut tosi uupuneeksi enkä jaksa enää huomioida häntä, tuntuu että suhde on ollut loppusuoralla jo pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Tuli vahinkoalanuoli Eipanetaei:lle, joten koklasin saanko ylänuolen kanssa.
Tuli sit 5 ylänuolta ja alanuoli lähti. Mitähän järkee tässä on?
Moni muu on ehtinyt myös klikata ylönuolta ja ne ynnäytyi siihen sinun ylänuoleen.
Voi kun kilttimiehen vaimo hellisi sängyssä, ei sitä seksiä niin kaipaa vaikka aina valmiina olenkin. Kai sitä ei tarvitse vaimon vaivautua hellimään kun en oo jännämies :(
kyynel kirjoitti:
Täällä toisinpäin. En kestä. Ei taida olla muuta vaihtoehota kuin erota, vaikka mies on ainut ketä olen koskaan halunnut näin mielettömästi. Kiihotun nykysuhtteessa ihan aina ja liikaa:( Tämä häiritsee nukkumistakin, ja saa sydämeni särkymään.. Mies ei halua seksiä kuin pari kertaa viikossa.
Kuin pari kertaa viikossa!?! Tietysti kaikki on suhteellista, mutta pidän tuota jo melko runsaana seksin määränä. Olin ehkä joskus nuorempana toista mieltä, mutta monta vuotta seksiä ehkä joka toinen kuukausi tahdilla on antanut hieman perspektiiviä.
Vierailija kirjoitti:
kyynel kirjoitti:
Täällä toisinpäin. En kestä. Ei taida olla muuta vaihtoehota kuin erota, vaikka mies on ainut ketä olen koskaan halunnut näin mielettömästi. Kiihotun nykysuhtteessa ihan aina ja liikaa:( Tämä häiritsee nukkumistakin, ja saa sydämeni särkymään.. Mies ei halua seksiä kuin pari kertaa viikossa.
Kuin pari kertaa viikossa!?! Tietysti kaikki on suhteellista, mutta pidän tuota jo melko runsaana seksin määränä. Olin ehkä joskus nuorempana toista mieltä, mutta monta vuotta seksiä ehkä joka toinen kuukausi tahdilla on antanut hieman perspektiiviä.
On minullakin ollut suhteita, jossa seksiä oli noin kerran kuussa, ja joissa itsellänikään ei haluttanut juuri ollenkaan. Nykyinen mieheni on eri asia, jokin hänessä saa minut haluamaan ihan koko ajan. Tuntuu kamalalta.
Onko teillä ap tai muut kieltäytyjät muuten haluja olla miehelle hellä? Kosketteletteko sängyssä tai muuten jos ei seksiä? Toi torjunta varmasti tuntuu paremmalta jos se ei ole tyyliin selän kääntö ja ei kiitos.
Ap taisi nyt siirtyä miettimään että minkä syyn tänään sanoisi kiukuttelijalle.
No semmonen nainen joka ei oman miehen munaa halua imeä kyllä ansaitsee tulla petetyksi vaikka joka päivä.
Jännämies voisi kyllä nyt käydä kiukuttelijan vaimoa tuuppaamassa, ne kun ei välitä menkoista ja ei kiinnosta tarinoista. Kelpais varmaan aplle ?
Aapee?? Laitahan nyt loppukatsaus tälle hommalle. Kyssäreitä pilvin pimein. Miten kävi, aiotko vastaisuuden varalle tehdä jotain että ei tarvi taas (tänä iltana?) huokailla...
Vierailija kirjoitti:
kyynel kirjoitti:
Ai on paljon? Mun mies pitkin hampain tyytyy tähän, mutta väittää, että vaikeaa on kun pitää puutteessa kärvistellä. Meillä siis kovin erilaiset libidot, mulle riittäis kerta viikkoon-kahteen, mies haluaisi joka päivä. Tää on tämmöinen kompromissi, joka ei tyydytä kumpaakaan.
Kyllä jäi tää kiehtomaan että joko ap alkoi ahdistumaan miehen tämän iltaisesta perinteisestä ehdottelusta?
Vai onko seuraava perinteinen vasta viikon päästä?
Onks ap toista iltaa jo pihtaamassa?
Come on sentään ystävänpäivä! Imut nyt ainakin kiukuttelijakin ansaitsee.
Onneksi itsellä on halukas vaimo, olisi hirveetä jos joutuisin kerjäämään seksiä.
Kilttimies kiittää ja jännää kuinka jännämiehestä haaveilu meni kun sait kilttimiehesi hätisteltyä pois.