Ahdistaa jo valmiiksi, kun ei kiinnostaisi harrastaa seksiä tänään
Ja mies taas aloittaa sen perinteisen lähentelyn heti, kun menen nukkumaan ja suuttuu, kun en halua.
Miksi pitää aina suuttua, jos sattuu joskus meneen niin, ettei vaimoa innostakaan?? Suuttuuko teillä miehet? Täällä AINA , ja aina kun mua ei haluta, niin ahdistaa siksi se nukkumaan meno.
Kommentit (89)
kyynel kirjoitti:
Täällä toisinpäin. En kestä. Ei taida olla muuta vaihtoehota kuin erota, vaikka mies on ainut ketä olen koskaan halunnut näin mielettömästi. Kiihotun nykysuhtteessa ihan aina ja liikaa:( Tämä häiritsee nukkumistakin, ja saa sydämeni särkymään.. Mies ei halua seksiä kuin pari kertaa viikossa.
Sun pitäisi jotenkin itse olla vastuussa seksuaalisuudestasi ja tosiaan tajuta, että seksi on yhteinen asia. Ei ole järkevää olettaa toisen täyttävän sun tarpeesi. Kaksi kertaa viikossa on ihan normaali määrä, lopun ajan miksi ihmeessä et voi runkkailla? Tai jos voitkin mutta se ei riitä, niin mietipä miten saat sen riittämään, koska jos mies on kerran jotain ihanaa niin siten vain saat tämän ihanan, että opit että seksi on yhteinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla suihkussa jännämiehen kanssa harrastamassa ei kiinnosta seksi kilttimiehen kanssa. Jännämies kun ei kysele että kiinnostaako ja se se on jännää kun ei kuunnella toisen toiveita, hihihihii..
En oo katkera, mutta totuus kirpaisee.Sä ootkin katkeramies! Hihhihii :D
Kyllä olen kaikkien kilttimiesten puolesta! Mutta jos ei mennä siihen vaan odotellaan mitä ap vastailee kysymystulvaan jahka saa kuivateltua aamusuihkut :)
Nyt ollaan meinaan jännän äärellä.
Et lopeta tuon termin tyrkyttämistä ennen kuin joku iltapäivälehden toimittaja bongaa sen täältä ja laittaa johonkin lehtiotsikkoon. Vai mitä? Onhan se hienoa kun on ihan keksinyt uuden sanan. Tavallaan.
Mitä pahaa tässä kommentissa oli?
Miksi pitää olla joko seksiä tai sitten kylmyyttä?
Tuolla yksi kommentoi hyvin, että jos tämä haluton menis itse lähelle ja sanois että tänään vain ollaan lähekkäin estäisi kiukuttelun. Miksi tehdä toiselle huonomieli kun voi hellästi sanoa EI. Ja luulisin että se miehensä lähelle meno on kivaa naisellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan aina kiinnosta, mutta kuinka vaikeaa teille on muka levittää niitä jalkojanne sen verran, että mies pääsee työntymään sinne pillureikäänne? Minä en aina tee muuta kuin makaan ja vaikka silittelen miestä, kun itseäni ei pahemmin huvittaisi mut annan silti.
Karmea ämmä. Puhuuko joku aikuinen nainen noin?
Mikähän sua nyt niin kovin järkytti tuossa? Pillureikäkö loukkasi sun herkkiä tunteita? t. 20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan aina kiinnosta, mutta kuinka vaikeaa teille on muka levittää niitä jalkojanne sen verran, että mies pääsee työntymään sinne pillureikäänne? Minä en aina tee muuta kuin makaan ja vaikka silittelen miestä, kun itseäni ei pahemmin huvittaisi mut annan silti.
Karmea ämmä. Puhuuko joku aikuinen nainen noin?
Kyllä meilläkin mies on joskus väsynyt ja minä haluan seksiä. Sovitaan että menen sitten päälle ja mies saa maata sängyllä. Samoin toisin päin. Ei tapahdu kovin usein, mutta silloin kun oikeasti väsyttää mutta toista vaan panettaa. :D en ole kuullut valituksia
Voin minäkin väsyneenä olla passiivisempana mukana, jos kuitenkin haluttaa eikä väsytä liikaa. Jos toinen on ihan uupunut, en kiusaa. Ei rakasta ihmistä halua kiusata.
Saiko ap ukkosi itkupotkuraivarit? Tekstisi perusteella tuskin se ainakaan sun haluja on saanut heräteltyä, tosin et paljon taida antaa mahdollisuuttakaan.
Kai sentään kainalossa kävit sitä paijaamassa? Vai onko sulla tyylinä, ei seksiä ei läheisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
kyynel kirjoitti:
Täällä toisinpäin. En kestä. Ei taida olla muuta vaihtoehota kuin erota, vaikka mies on ainut ketä olen koskaan halunnut näin mielettömästi. Kiihotun nykysuhtteessa ihan aina ja liikaa:( Tämä häiritsee nukkumistakin, ja saa sydämeni särkymään.. Mies ei halua seksiä kuin pari kertaa viikossa.
Sun pitäisi jotenkin itse olla vastuussa seksuaalisuudestasi ja tosiaan tajuta, että seksi on yhteinen asia. Ei ole järkevää olettaa toisen täyttävän sun tarpeesi. Kaksi kertaa viikossa on ihan normaali määrä, lopun ajan miksi ihmeessä et voi runkkailla? Tai jos voitkin mutta se ei riitä, niin mietipä miten saat sen riittämään, koska jos mies on kerran jotain ihanaa niin siten vain saat tämän ihanan, että opit että seksi on yhteinen asia.
Kyllä se vaan on myös niin, että on loukkaavaa, jos toinen on aina valmiina, ja toinen vain tiettyinä harvoin valittuina hetkinä. Tässä nimenomaan alkaa jo kokemaan, että kyllä tässä minä olen se tarpeidentäyttäjä. Ei ihminen voi henkisellä puolella hyvin, jos toinen torjuu jatkuvasti ja haluaa vain, kun itselle sattuu sopimaan. Odottaisin ainakin jotain neuvoja, miten saisin miehen haluamaan itseäni, mutta ei niin ei.
Täältä 100% varma vinkki, testattu ja toimii:
Teippaa nännit Micropore-teipeillä kiinni. Varmasti menee miehellä sekunnissa halut.
Oon käyttäny niitä rintsikankorvikkeina kuumassa tehdastyöpaikassa ja usein väsyneenä viritelmä unohtuu päälle sänkyyn mennessä.
Meillä on ollu nyt pitkä seksitön kausi, kun olen ihan tarkoituksella jättäny ne päälle, kun oon ollu töistä ihan ryytynyt. Mies on vaan ulvahtanut surkeana, että "tissiteipit, yyy" ja vetäytynyt peiton alle.
Eilen näytin tissit luomukauniina ja johan ponnahti kahdessa sekunnissa valmiuteen.
Vähän kyllä paistaa tuosta ap viestistä välinpitämättömyys miestään kohtaan. "Aloittaa sen perinteisen.."
Jännämiestäkö petiin odotat?
Jos miestäsi panettaa niin mitä sen pitäis tehdä, sama varmaan mitä kun olet etukäteen jo päättänyt että ei seksi maistu tänään? Ilmeisesti olet laskelmoiva tantta ja et niinkään hetkessä elävä luonnonlapsi?
Toki kiukuttelu ei nyt johda mihinkään, mutta kyllä kait siinäkin joku syy on? Miten usein ryhdyt hommiin kun miehesi ehdottaa? Kuinka sanot ei kiitos tänään? Hellitkö muuten miestäsi, menet kainaloon, hipsuttelet sängyssä? Jos miehesi luulee että haluat vain seksiä etkä muuten osoita huomiota? Eli kun ei seksiä niin ei huomiota.
Kiinnostaako ap tänään? Vai lopetatko sen perinteisesti?
Niin, ap, miten näin ystävänpäivänä?
Mun mielestä tässä on kaksi ihan selkeää toisistaan eroavaa lähestymistapaa. Jos mies haluaa nimenomaan vaimoaan, rakkaudesta ja vaimon haluttavuudesta johtuen, sen yleensä vaistoaa ja mielellään on mukana vaikkei huvitakaan. Jos taas mies selvästi on vain puutteessa ja haluaa seksiä, niin silloin ei ole oikea lähtökohta, joten mars vessaan omalle runkulle vaan.
Mä olen hyvin herkkä tälle erolle ja ei todellakaan aukea jalat seksinpuutteiselle, vaan ainoastaan jos on kyse siitä, että mies haluaa minua.
Minä taasen en miestä ehdi haluta koskaan, koska mies haluaa minua niin usein. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että välillä tulee niitä kertoja kun vaistoan pelkän seksintarpeen ja tottakai mies suuttuu, mutta minä siitä viis veisaan, runkatkoot, kaksi tervettä kättä...
Eli anna kiukutella vaan jos pelkästä seksistä on kyse, ei kannata antaa, oppii väärille tavoille vaan. Jos taas miehesti haluaa sinua, niin on suhteelle todella kylmä kylpy torjua mies, joten kun tunteet on selvästi mukana, kannattaisi olla mukana vaikkei huvita pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tässä on kaksi ihan selkeää toisistaan eroavaa lähestymistapaa. Jos mies haluaa nimenomaan vaimoaan, rakkaudesta ja vaimon haluttavuudesta johtuen, sen yleensä vaistoaa ja mielellään on mukana vaikkei huvitakaan. Jos taas mies selvästi on vain puutteessa ja haluaa seksiä, niin silloin ei ole oikea lähtökohta, joten mars vessaan omalle runkulle vaan.
Mä olen hyvin herkkä tälle erolle ja ei todellakaan aukea jalat seksinpuutteiselle, vaan ainoastaan jos on kyse siitä, että mies haluaa minua.
Minä taasen en miestä ehdi haluta koskaan, koska mies haluaa minua niin usein. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että välillä tulee niitä kertoja kun vaistoan pelkän seksintarpeen ja tottakai mies suuttuu, mutta minä siitä viis veisaan, runkatkoot, kaksi tervettä kättä...
Eli anna kiukutella vaan jos pelkästä seksistä on kyse, ei kannata antaa, oppii väärille tavoille vaan. Jos taas miehesti haluaa sinua, niin on suhteelle todella kylmä kylpy torjua mies, joten kun tunteet on selvästi mukana, kannattaisi olla mukana vaikkei huvita pätkääkään.
Minulla tämä alempi eli haluan vaimoani en seksiä. Kyllä tyydytän itseäni koska vaimo ei ole niin seksuaalinen ja minä taas voisin olla joka päivä.
Mutta silloin kun ehdotan seksiä saan vaimoltani pakit aika usein ja todellakin tuo sattuu. Varsinkin kun tämä on vain tyyliin ei nyt ja huokaisten hitto kun taas kysyit. Ja ei mitään hellittelyä vaan oman peiton alle kauas pois. Joskus toivoisin enemmän sitä että vaimo tulisi vain halaamaan vuoteessa en niinkään seksiä.
Ap tässä.
Olipa tähän tullut vastauksia!
Nopeasti jotain vastauksia.
Meillä on seksiä ihan tavanomainen määrä mitä usein perheellisillä työssäläyvillä on. Toisinaan nyt vain tulee näitä päiviä, kun ei vaan haluta. Yleensä ennen menkkoja pms-päivinä.
Ihan naurettavaa selitellä jotain hetkittäistä haluttomuutta...
Läheisyyttä meillä ei ole koskaan silloin, kun mua ei seksi kiinnosta. Ja ei, ei johdu minusta vaan juuri siitä, kun mies suuttuu ja alkaa mököttää sen jälkeen kun on ensin mäkättänyt.
Ja sinä kilttimies! Hyvää ystävänpäivää, yritähän päästä katkeruudestasi eroon.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä.
Olipa tähän tullut vastauksia!
Nopeasti jotain vastauksia.
Meillä on seksiä ihan tavanomainen määrä mitä usein perheellisillä työssäläyvillä on. Toisinaan nyt vain tulee näitä päiviä, kun ei vaan haluta. Yleensä ennen menkkoja pms-päivinä.
Ihan naurettavaa selitellä jotain hetkittäistä haluttomuutta...
Läheisyyttä meillä ei ole koskaan silloin, kun mua ei seksi kiinnosta. Ja ei, ei johdu minusta vaan juuri siitä, kun mies suuttuu ja alkaa mököttää sen jälkeen kun on ensin mäkättänyt.Ja sinä kilttimies! Hyvää ystävänpäivää, yritähän päästä katkeruudestasi eroon.
Onpa tympeän kuuloinen ukko sulla.
Laita kiertoon!
Entä ap jos noina ei huvita päivinä ja jos miehesi ehdottaa niin menet halaamaan ja annat läheisyyyttä? Näytät että mies kiinnostaa mutta ei se seksi :)
Voisiko kiukuttelu johtua siitä että miestäsi se jotenkin loukkaa enemmän läheisyyden torjuntana kuin sen seksin?
Vierailija kirjoitti:
Onpa rankkaa levittää haarat?
Ja sitten valitellaan että "yhyhy kun naiset vaan makaa lahnoina paikallaan ja miesten täytyy hoitaa hommat".
Huono.
Miten ap eilen kävi? Entä tänään?
Voisit vähän antaa enemmän tähän ketjuun :)
Näetkö että tuossa läheisyyden"antamisessa" voisi olla jotain ratkaisua? Jos sängyssä olisi muutakin kuin nukkuminen erillään tai seksi?
Kyllä meilläkin mies on joskus väsynyt ja minä haluan seksiä. Sovitaan että menen sitten päälle ja mies saa maata sängyllä. Samoin toisin päin. Ei tapahdu kovin usein, mutta silloin kun oikeasti väsyttää mutta toista vaan panettaa. :D en ole kuullut valituksia