Ahdistaa jo valmiiksi, kun ei kiinnostaisi harrastaa seksiä tänään
Ja mies taas aloittaa sen perinteisen lähentelyn heti, kun menen nukkumaan ja suuttuu, kun en halua.
Miksi pitää aina suuttua, jos sattuu joskus meneen niin, ettei vaimoa innostakaan?? Suuttuuko teillä miehet? Täällä AINA , ja aina kun mua ei haluta, niin ahdistaa siksi se nukkumaan meno.
Kommentit (89)
Ketjussa on kuvattu hyvin tyypillisen suomalaisnaisen seksielämää :) Tulkaa suomipojat pois sieltä, saatte helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies tiedustelee, tajusiko kilttimiehesi siirtyä omaan huoneeseen sillä välin kun jännämies vieraili? Vai seksistä kieltäytymisen jälkeen jäi itkupotkuraivareita tekemään omalle puolelle sänkyä ja häiritsi teidän touhuja?
En tiedä, mikä mies olet. Ehkä itsesäälimies tai tossukkamies? Tai vaikkapa ruikuttajamies? Tai peräkammarinmies?
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan aina kiinnosta, mutta kuinka vaikeaa teille on muka levittää niitä jalkojanne sen verran, että mies pääsee työntymään sinne pillureikäänne? Minä en aina tee muuta kuin makaan ja vaikka silittelen miestä, kun itseäni ei pahemmin huvittaisi mut annan silti.
Tähän. Just ihmetyttää porukka joka ei nyt halua antaa puolisolleen. Erikoista että ei haluta miellyttää tai tehdä toista onnelliseksi. En tajua, että mitä nämä ei nyt kiinnosta tyypit ajattelee, eihän siinä mitään oteta pois tms. Ja jos vielä orkut saa niin sehän piristää. Ap taitaa olla näitä nuttura kireällä femakko tanttoja, ei osaa nauttia mistään ja auta armias jos mies nauttii ja hän ei...
Sitten ymmärrän jos puoliso haluaa seksiä kokoajan jokapäivä.
Kiukuttelu taas johtunee siitä että ap ei pidä miestään hyvänä vaan on mahdollisimman kylmä ja etäinen ja kerran peiton alla kun mies lähestyy ja tähän ainoaan kosketukseen vastaa kielteisesti niin vähemmästäkin tuntee kiukkua.
Ap voisi ottaa elämäänsä hieman empaattisempaa tatsia. Relax jäpittäjä!
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on kuvattu hyvin tyypillisen suomalaisnaisen seksielämää :) Tulkaa suomipojat pois sieltä, saatte helpommin.
Jos joskus eroan vaimostani niin uusi emäntä tulee olemaan ulkomaalainen.
Ap taitaa olla suihkussa jännämiehen kanssa harrastamassa ei kiinnosta seksi kilttimiehen kanssa. Jännämies kun ei kysele että kiinnostaako ja se se on jännää kun ei kuunnella toisen toiveita, hihihihii..
En oo katkera, mutta totuus kirpaisee.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla suihkussa jännämiehen kanssa harrastamassa ei kiinnosta seksi kilttimiehen kanssa. Jännämies kun ei kysele että kiinnostaako ja se se on jännää kun ei kuunnella toisen toiveita, hihihihii..
En oo katkera, mutta totuus kirpaisee.
Sä ootkin katkeramies! Hihhihii :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo katkera, mutta totuus kirpaisee.Sä ootkin katkeramies! Hihhihii :D
Kyllä olen kaikkien kilttimiesten puolesta! Mutta jos ei mennä siihen vaan odotellaan mitä ap vastailee kysymystulvaan jahka saa kuivateltua aamusuihkut :)
Nyt ollaan meinaan jännän äärellä.
Kyllä mun mies suuttuu, jos ei saa seksiä, mikä tapahtuu pari kertaa vuodessa. Ja muulloin sitä on joka päivä ja joka päivä seksiasut jne. Voin mä "antaa" silloinkin kun ei yhyään huvita (ja olen sairaanakin niin tehnyt), mutta mies ei tyydy siihen. Hän valittaa jos en ole täysillä mukana ja näytä siltä, että mua panettaa joka kerta yhtä paljon. Ap ymmärrän sen, että jos tuntee painostusta, niin se ei ole kivaa. Se on itse asiassa silloin seksuaalista hyväksikäyttöä.
Mulla oli ihan samanlaista. Kaikki alkoi oikeastaan siitä kun lapset syntyi ja minä olin koko ajan todella väsynyt. Yritin etsiä sopivaa ehkäisyä, mutta ongelmana oli tunnekuohut, haluttomuus ym. Mies ei suostunut käyttämään kondomia ja monesti käytössä oli typerästi keskeytetty yhdyntä. Tämä lisäsi stressiäni entisestään, koska uutta raskautra en halunnut. Teimme kahden keskisiä lomamatkoja, joita pelkäsin. Minä halusin levätä, kun lapset eivät olleet mukana, mutta mies odotti villiä seksilomaa. Minä toki suostuin, mutta en juurikaan nauttinut seksistä. Tein sen vain, jotta mies ei suuttuisi. Puhuin tunteistani miehelle usein, mutta se päätyi aina isoon riitaan ja uhkailuun että hän lähtee vieraisiin. Erosimme lopulta kolme vuotta sitten ja en ole harrastanut seksiä sen jälkeen kenenkään kanssa. En kaipaa seksiä ja olen iloinen, kun illalla saan mennä levollisin mielin väsyneenä nukkumaan eikä minun tarvitse tyydyttää enää ketään. Seksi oli joskun ihanaa mutta en nauttinut siitä enää vuosiin. En tiedä tuoko joku joskus vielä intohimon ja tarpeen takaisin. Nyt sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mies suuttuu, jos ei saa seksiä, mikä tapahtuu pari kertaa vuodessa. Ja muulloin sitä on joka päivä ja joka päivä seksiasut jne. Voin mä "antaa" silloinkin kun ei yhyään huvita (ja olen sairaanakin niin tehnyt), mutta mies ei tyydy siihen. Hän valittaa jos en ole täysillä mukana ja näytä siltä, että mua panettaa joka kerta yhtä paljon. Ap ymmärrän sen, että jos tuntee painostusta, niin se ei ole kivaa. Se on itse asiassa silloin seksuaalista hyväksikäyttöä.
Olisipa minunkin vaimo noin seksuaalisesti vapautunut. Ai että seksiasuja ja roolileikkejä.
Meillä pakit arkipäivää. Mä näen myös että jatkuva pihtaaminen ja se että ei ole itse se haluava osapuoli tai edes läheisyyttä hakeva on yhtälailla hyväksikäyttöä.
Tuolla yksi kommentoi hyvin, että jos tämä haluton menis itse lähelle ja sanois että tänään vain ollaan lähekkäin estäisi kiukuttelun. Miksi tehdä toiselle huonomieli kun voi hellästi sanoa EI. Ja luulisin että se miehensä lähelle meno on kivaa naisellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa minunkin vaimo noin seksuaalisesti vapautunut. Ai että seksiasuja ja roolileikkejä.
Meillä pakit arkipäivää. Mä näen myös että jatkuva pihtaaminen ja se että ei ole itse se haluava osapuoli tai edes läheisyyttä hakeva on yhtälailla hyväksikäyttöä.
Tuolla yksi kommentoi hyvin, että jos tämä haluton menis itse lähelle ja sanois että tänään vain ollaan lähekkäin estäisi kiukuttelun. Miksi tehdä toiselle huonomieli kun voi hellästi sanoa EI. Ja luulisin että se miehensä lähelle meno on kivaa naisellekin.
Täähän se monesti on että kun ei seksiä haluta niin kylmästi ollaan omalla puolen sänkyä ja sanotaan ei tänään.
Oikein ekstra vitutus päällä kun ei mitään kontaktia. Naiset miehetkin voi tyytyä vain halaukseen ja pusuun ja kosketukseen! Vaan tietenkin on sitten näitä vaimoja jotka ei halua edes koskea mieheensä saatikka tehdä miestä iloiseksi. Itseltähän se on pois?
Jos seksistä kieltäytyminen saisi aikaan raivarin, kuolisi kyllä halut lopullisesti siihen paikkaan. Kuka edes haluaa seksiä jos toinen on mukana vain painostettuna? Jättäisin mokoman ukon.
Ja tämän sanon minä, kuka on valmis 99% kerroista ja itsekin aloitteellinen.
Jo pelkkä pihdata-sana viittaa siihen, että mies pitää naisen ruumista oikeutenaan ja kokee, että sitä voi hyväksikäyttää milloin haluaa. Ja että jos vaimo ei suostu, hän kieltää mieheltä jotain mikä kuuluu miehelle. En ikinä harkitsisi seksiä sellaisen miehen kanssa, se on seksuaalista hyväksikäyttöä ja varmaan muutakin vikaa suhteessa kuten henkistä väkivaltaa. Jokaisella on oikeus määrätä omasta kehostaan, se on alkeellisin ihmisoikeus!
30 jatkaa vielä.
Itse olisin kaivannut sitä läheisyyttä. Halauksia, suukkoja jne. Mutta tätä ei voinut olla ilman että sen piti johtaa aina seksiin.
Se on ihan sama sanoo sen ei tänään, kuinka lempeästi hyväänsä. Lopputulos oli pettymys ja minun syyllistäminen.
Minusta seksin pitäisi olla yhteinen asia, eikä joku tyydyttämisvelvoite. Miten kukaan voi haluta puolisoa, joka kohtelee "rakastaan" kuin esinettä? Ei ihme ettei seksi kiinnosta, jos se on huonoa ja keskinäinen kunnioitus puuttuu.
Täällä toisinpäin. En kestä. Ei taida olla muuta vaihtoehota kuin erota, vaikka mies on ainut ketä olen koskaan halunnut näin mielettömästi. Kiihotun nykysuhtteessa ihan aina ja liikaa:( Tämä häiritsee nukkumistakin, ja saa sydämeni särkymään.. Mies ei halua seksiä kuin pari kertaa viikossa.
Leikkaa vehje irti. Lähtee fiskarssin metsästyspuukolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan aina kiinnosta, mutta kuinka vaikeaa teille on muka levittää niitä jalkojanne sen verran, että mies pääsee työntymään sinne pillureikäänne? Minä en aina tee muuta kuin makaan ja vaikka silittelen miestä, kun itseäni ei pahemmin huvittaisi mut annan silti.
Tähän. Just ihmetyttää porukka joka ei nyt halua antaa puolisolleen. Erikoista että ei haluta miellyttää tai tehdä toista onnelliseksi. En tajua, että mitä nämä ei nyt kiinnosta tyypit ajattelee, eihän siinä mitään oteta pois tms. Ja jos vielä orkut saa niin sehän piristää. Ap taitaa olla näitä nuttura kireällä femakko tanttoja, ei osaa nauttia mistään ja auta armias jos mies nauttii ja hän ei...
Sitten ymmärrän jos puoliso haluaa seksiä kokoajan jokapäivä.
Kiukuttelu taas johtunee siitä että ap ei pidä miestään hyvänä vaan on mahdollisimman kylmä ja etäinen ja kerran peiton alla kun mies lähestyy ja tähän ainoaan kosketukseen vastaa kielteisesti niin vähemmästäkin tuntee kiukkua.
Ap voisi ottaa elämäänsä hieman empaattisempaa tatsia. Relax jäpittäjä!
Minusta tuo on itsensä alentamista, jos pitäisi antaa silloin kun ei todellakaan halua. Seksuaalinen haluttomuus johtuu usein jostakin ja on erittäin loukkaavaa, jos sitä ei ikään kuin noteerata. Pitäisi vain olla kuin ei mitään, vaikka jokin kohta itsessä sattuu niin ettei halua. En puhu nyt todellakaan tilanteesta, jossa sopii antaa miehen tulla pilluun. Onko se muka haluttomuutta? Ehkä lähinnä intohimottomuutta (tai tavallaan laiskuutta vaikka inhoankin sellaista ajattelua, että toinen on laiska kun ei se siitä ole kyse.) Ehkä intohimottomuus olisi oikea sana, niin eihän se ole sama asia kuin haluttomuus, herran jumala.
Mutta kumppanin haluttomuuden ohittaminen on yhtä loukkaavaa, kuin tulla torjutuksikin. Jos ei tätä tajua, niin ei ole valmis seksielämään, ainakaan pitkäaikaiseen kumppanuuteen. Tietty jos ei itsellä ole kokemusta haluttomuudesta, niin eihän sitä vissiin aina pysty ymmärtämään, mutta koitapa ajatella että sinun pitäisi tarjota perseesi jollekin homomiehelle niin alatko sitten käsittämään, mitä ei-haluaminen on? Unohdetaan nyt rakastamiset ja muut, halutonhan yleensä edelleen rakastaa, eli se vastaväite ei käy, että enhän mä rakasta sitä homomiestä.
Vierailija kirjoitti:
Karmea ämmä. Puhuuko joku aikuinen nainen noin?
Kilttimies tiedustelee, tajusiko kilttimiehesi siirtyä omaan huoneeseen sillä välin kun jännämies vieraili? Vai seksistä kieltäytymisen jälkeen jäi itkupotkuraivareita tekemään omalle puolelle sänkyä ja häiritsi teidän touhuja?