Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa jo valmiiksi, kun ei kiinnostaisi harrastaa seksiä tänään

Vierailija
13.02.2016 |

Ja mies taas aloittaa sen perinteisen lähentelyn heti, kun menen nukkumaan ja suuttuu, kun en halua.
Miksi pitää aina suuttua, jos sattuu joskus meneen niin, ettei vaimoa innostakaan?? Suuttuuko teillä miehet? Täällä AINA , ja aina kun mua ei haluta, niin ahdistaa siksi se nukkumaan meno.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revitä persereikää sille

Vierailija
82/89 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä taas terve vaan. Ja samaan hengenvetoon, että hitto, kun pitää tämän palstan mennä nyt jo kiinni, kun ei minulla muulloin ole aikaa!

Aloituksenhan tarkoitus oli se, että muut kertovat miten heidän miehensä reagoi kieltäytymiseen. Tosi harva kertonut ja just se mua kiinnosti.

Kysymyksiä oli monta, mutta enhän mä taaskaan ehdi vastata niihin  kunnolla, kun enää 5 min. aikaakaan...

Mutta siis, en käännä vain tylysti selkää, mutta koska mies ei ymmärrä vinkeistä tai sievästi sanomisesta, niin se menee sitten siihen, että mun täytyy sanoa suoraan ja siitä sitten suuttuu ja kun se mäkätys alkaa, niin ei muakaan enää paljoa tee mieli ns. helliä miestä. Siitä sen käytöksestä tulee olo niin kuin olisi pikkupoika, joka kiukuttelee, kun ei saa karkkia.

Eikö tosiaan kenenkään muun (paitsi yhdellä taisi olla) mies ole samalainen suuttuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itsellä on halukas vaimo, olisi hirveetä jos joutuisin kerjäämään seksiä.

Olen minäkin halukas, mutta en 365 päivää vuodessa.

ap.

Vierailija
84/89 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyllä sä vaan oot kylmä ja laskelmoiva nainen. Oikea tantta joka ei miestään pidä hyvänä tarpeeksi. Siitähän se kiukuttelu johtuu kun useammin annat pakit alkujuontosi ahdistus tekstin tyyliin. Arvaan villisti että sä annat useammin pakit kuin alat hommiin?

Anna hellyyttä enemmän niin seksistä kieltäytyminen ei tunnu niin pahalta.

Ja kun vastasit että ei tee kiukuttelun jälkeen enää mieli helliä, niin eihän se nyt varmaan kiukuttele? Eli sun pitää hellittelyt jne. aloittaa ennen ei kiitosta...

Mutta kuten jo sanoin sä kuulostat jotenkin hirveen tiukkapipoiselta, varmaan sanot että et todellakaan ole. Mut sori tantta kyl sä oot, ei ne ajatukset vaan ne teot!

Huhuh voimia miehellesi ei tollasta ahdistuksen saajaa jaksais kovin moni katella. Valmiiksi sänkyyn mennessä jo tietää että ei seksiä tänää niin vois varmaaan hellyyttä antaa eikä odottaa että jos ukko alkaa jotain niin...laskelmoiva..tantta

Vierailija
85/89 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkona saatan olla katkera, mutta pidän sen sisälläni olenhan kilttimies. Jännämiestähän sinäkin ahdistuja haikailet, kaikki olisi niin paljon helpompaa sen kaa Että ei ikinä mikään ahdistaisi.

Tää kilttimies vaan kaipaisi vähän lämpöö ja huomiota, mutta eihän sitä tarvi mulle antaa kun olen liian kiltti..

Vierailija
86/89 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näissä tyypeissä vetää alun perin puoleensa? Varmaan näkyy keskenkasvuisuus muussakin olemisessa. Miehen logiikka on melkoisen rumaa ja itsekeskeistä, kun sen auki kirjoittaa.

Vierailija
87/89 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naisena kyllä ihmetyttää nämä naiset joille seksi on pakkopulla, minä taas olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa elämäni aikana, ja koskaan en ole ollut olematta puuteessa, nuorena sai jopa kerran viikossa kun olisin halunnut joka päivä, nykyään hyvässä lykyssä kerran kuussa, ja olisin tyytyväinen jos edes pari kertaa kuussa.

Orgasmi ja läheisyys on niin ihanaa, että en vaan millään käsitä miten siitä voisi mitenkään kieltäytyä. Jos syy on jossain muualla kuin rakastelussa sinänsä, olisi parempi ottaa ero, täytyy olla todella huono parisuhde jos seksi ei maistu. 

Se miksi olen mieheni kanssa vaikka en saa seksiä tarpeeksi on se, että miehellä se on vähän eri asia, kun hän on väsynyt niin ymmärrän että ei jaksa, kun tekee raskasta vuorotyötä, on reuma ym. miehelle se ei ole niin helppoa vaan ryhtyä hommiin, siinä joutuu kuitenkin vähän tekemään muutakin kuin olemaan.

Vierailija
88/89 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suutu. Välillä varmistelee liikaakin, haluanko nyt varmasti. Ymmärrän, että loukkaa, jos jatkuvasti torjutaan ja mennään sängyn toiselle puolelle piiloon, mutta ei kukaan halua joka ikinen päivä. Minä haluan monesti parikin kertaa päivässä, mutta kyllä sitä itse kullekin osuu päiviä kohdalle, jolloin ei vain jaksa eikä siinä silloin mikään marina ja valitus auttaisi, päin vastoin.

Vierailija
89/89 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan aina kiinnosta, mutta kuinka vaikeaa teille on muka levittää niitä jalkojanne sen verran, että mies pääsee työntymään sinne pillureikäänne? Minä en aina tee muuta kuin makaan ja vaikka silittelen miestä, kun itseäni ei pahemmin huvittaisi mut annan silti.

xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi