Ihastun AINA sellaisiin miehiin, joita en voi saada!!!
Ja tätä on tapahtunut jo ala-asteelta alkaen. Ihastun miehiin (ja silloin joskus poikiin), jotka eivät ole kiinnostuneen oloisia minusta. Ja minuun taas ihastuu aina sellaiset miehet, joista itse en ole laisinkaan kiinnostunut, heidän ihastuksensa minuun on tuntunut vain todella vastenmieliseltä usein. Siis kaikki sellaiset pölkkypäät, joista mietin, että miten he luulevat itsellään olevan varaa minuun, kiinnostuvat minusta ja tulevat yrittämään. Siis ihan kauheeta. Ja miehet joihin itse olen lääpälläni, eivät oikein katsokaan minua päin ja joissain tapauksissa ovat ihastuneita naisiin, jotka ovat mielestäni itseäni huonompia (sorry, kuulostaa ehkä lapselliselta tää tilitys, mut ei voi nyt mitään), heikompia, säälittävämpiä ja rumempia. Oon ikisinkku tämän ongelman vuoksi. En oo koskaan kunnolla vielä seurustellut. Joskus oon yrittänyt jonkun sellaisen minusta kiinnostuneen miehen kanssa olemista, mutta omat tunteet olleet niin laimeat, että eihän siitä mitään ole tullut. Siis ihan kamalaa tällainen, ikääkin on kohta 25.v, eikä vielä ketään ole löytynyt. Onko kellään muulla vastaavia kokemuksia tai antaa jotain viisaita sanoja? <3
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja siis ne ikäiseni seksiä haluavat suomalaismiehet rankkasin kyllä oman tasoni yläpuolelle. Miten voin olla heille riittävän tasokas kumppani, kun pelkään seksiä, enkä sen takia ole valmis tekemään sängyssä heille mitään, enkä myöskään halua, että minua naidaan? Ihan vilpittömästi kiinnostaa kysyä teiltä tasoajattelun vastustajat, että miten mä olen siis sellaisen miehen kanssa samalla tasolla?
67
Vastustan tasoajattelua, mutta onhan se ihan totta, että jos et ole seksuaalisesti todella tyydyttävä miehelle ette te koskaan ole samalla tasolla. Kuitenkin 95 % naisista seksi on mieluista ja miehille ei ole ongelma löytää naista, joka olisi superhyvä sängyssä ja seksi todella, todella hyvää.
Ne naiset, jotka ovat estoisia yms. jäävät auttamatta suhteiden ulkopuolelle ainakin karkeasti yleistäen.
Ja siis jos olisin kyennyt suostua seksiin niin olisin luultavasti riittävän tyydyttävä kumppani isolle osalle miehiä, koska eiväthän he minun tunteitani tunne, vaan omiaan, ja jos tyydytän ne, niin monille se riittää oikeinkin hyvin, mutta sehän se oli, että en nähnyt siinä suostumisessa pelon kautta mitään mitään mitään järkeä. Koska haen rakkaussuhdetta ja se ei olisi sellainen ollut, jos mun olisi pitänyt tehdä sellaista, mistä on rakkaus kaukana.
Mutta miehille seksi, josta nainen ei nauti on paskaa. Tuo strategiasi toimisi tietysti silloin, jos feikkaisit nauttivasi ja saavasi aina orgasmeja. Miehen tarpeiden tyydytys yksinään ei toimi.
Tuo ei ole 100% totta laisinkaan. On paljon ihan mukavia miehiä, joille riittää hyvin se oma nautinto. Olen ollut sängyssä 4 miehen kanssa ja kaikki ovat olleet tällaisia. Eivätkä he mitään hirviöitä olleet, tosiaankaan. Jos olisin kyennyt itsekin nauttimaan niin silloinhan siinä ei olis ollutkaan mitään ongelmaa. Ja itse uskon, että jos aidosti rakastetaan toisiamme, niin molemmat kykenevät oppimaan siihen, että halutaan tuottaa myös hyvää toiselle.
67
Minulla 3 miestä ja edelleen: meidän kokemuksemme ovat täysin erilaiset asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma katoaa kun tyydyt itsesi tasoisiin miehiin.
Olen samaa mieltä. Kyllä se on vain etsittävä tasoaan, johon luulee kuuluvansa, alempaa, jos ei siltä tasolta löydä, koska se on usein sitten se oma taso ja omassa ajattelussa itseä koskien on jotain mikä ei natsaa todellisuuden kanssa.
Esim. sinä toinen estoinen olet tavannut ehkä jotenkin tosi lämpimiä miehiä, jos heitä haittaa se, ettet sinä nauti. Jos etsit vähän kylmempiä miehiä, jotka ovat kuitenkin ihan hyviä ihmisiä, niin takaan ettei sun nautinnon puutteesi ole niille miehille ongelma. Ja tälle minua eheyttävällekään miehelle se ei ole niin paljon, että hän valittaisi asiasta, ja hän on suurisydäminen lämmin ihminen.
67
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö minunkin sitten ottaa itselleni se alkoholiongelmainen mies? Mikä tekee tavallisesta, suht alkoholitonta elämää viettävästä naisesta niin alatasoisen ettei kelpaa kuin tuollaiselle, tai sitten sille +30 vuotta vanhemmalle miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Kyllä se on vain etsittävä tasoaan, johon luulee kuuluvansa, alempaa, jos ei siltä tasolta löydä, koska se on usein sitten se oma taso ja omassa ajattelussa itseä koskien on jotain mikä ei natsaa todellisuuden kanssa.
Esim. sinä toinen estoinen olet tavannut ehkä jotenkin tosi lämpimiä miehiä, jos heitä haittaa se, ettet sinä nauti. Jos etsit vähän kylmempiä miehiä, jotka ovat kuitenkin ihan hyviä ihmisiä, niin takaan ettei sun nautinnon puutteesi ole niille miehille ongelma. Ja tälle minua eheyttävällekään miehelle se ei ole niin paljon, että hän valittaisi asiasta, ja hän on suurisydäminen lämmin ihminen.
67
Tuo johon vastasit ei ollut minun kirjoittamani kommentti. Olen silti kirjoittamastasi samaa mieltä, vääriä miehiä on osunut vastaan, mutta ihmisestäkin on aika vaikea tietää ellei paremmin tutustu.