Ihastun AINA sellaisiin miehiin, joita en voi saada!!!
Ja tätä on tapahtunut jo ala-asteelta alkaen. Ihastun miehiin (ja silloin joskus poikiin), jotka eivät ole kiinnostuneen oloisia minusta. Ja minuun taas ihastuu aina sellaiset miehet, joista itse en ole laisinkaan kiinnostunut, heidän ihastuksensa minuun on tuntunut vain todella vastenmieliseltä usein. Siis kaikki sellaiset pölkkypäät, joista mietin, että miten he luulevat itsellään olevan varaa minuun, kiinnostuvat minusta ja tulevat yrittämään. Siis ihan kauheeta. Ja miehet joihin itse olen lääpälläni, eivät oikein katsokaan minua päin ja joissain tapauksissa ovat ihastuneita naisiin, jotka ovat mielestäni itseäni huonompia (sorry, kuulostaa ehkä lapselliselta tää tilitys, mut ei voi nyt mitään), heikompia, säälittävämpiä ja rumempia. Oon ikisinkku tämän ongelman vuoksi. En oo koskaan kunnolla vielä seurustellut. Joskus oon yrittänyt jonkun sellaisen minusta kiinnostuneen miehen kanssa olemista, mutta omat tunteet olleet niin laimeat, että eihän siitä mitään ole tullut. Siis ihan kamalaa tällainen, ikääkin on kohta 25.v, eikä vielä ketään ole löytynyt. Onko kellään muulla vastaavia kokemuksia tai antaa jotain viisaita sanoja? <3
Kommentit (85)
Tää komea mies tais haluta tarpeeksi taulapään vaimokseen, joka ei ymmärrä yhtään mitään, vaikka sen vääntäisi sille ratakiskosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö siis sinun, komean miehen saanut otsikon olla siis:
Ihastun aina miehiin, joiden kanssa ei ole kemiaa?
Tai: ihastun aina miehiin, jotka eivät tunne kemiaa minuun?
Millä lailla tilanne näissä otsikoissa olisi sen parempi?
Miten on parempaa olla nainen, jota kohtaan itseä kiinnostava mies ei tunne kemiaa?Ei toki. Otsikossa ei ollut mitään vikaa. Mutta pointti oli siinä, että AP:ssa ei ole vikaa, vaikkei ne miehet olekaan hänestä kiinnostuneet. Eikä niissä miehissä ole välttämättä ollut mitään vikaa, joihin AP ei ole kokenut ihastusta. Kemia on monesta asiasta kiinni ja onhan se perseestä, mutta se on tuurista kiinni, missä, milloin ja kuinka usein sellaisen ihmisen kohtaa. 25-vuotiaana ei kuitenkaan ole vielä peliä menetetty eikä ole kiire mihinkään.
No ei pointti ollutkaan valittaa sitä, että nyt on aloittajassa jotain vikaa!!!! Vaan että mikä siinä on, ettei koskaan saa kiinnostusta sellaisilta, joista on itse kiinnostunut.
Miten sä voit edes verrata omaa kokemustasi siihen?? Siinä ei ole MITÄÄN samaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää komea mies tais haluta tarpeeksi taulapään vaimokseen, joka ei ymmärrä yhtään mitään, vaikka sen vääntäisi sille ratakiskosta.
:D Se voi tietysti olla. Ymmärrän kyllä teidän pointtinne, ilmeisesti suomenkieleni on rapautunut, koska en ilmeisesti osaa selittää pointtiani niin, että TE ymmärtäisitte. Tai toki on mahdollista, että kun on noin hermostunut, ei ymmärrä mitä toinen sanoo...
Ymmärrän pointtinne, minä sain komean ja rikkaan miehen vaikka uskoin etten saisi. Mitä annettavaa minulla on keskusteluun, jossa kysytään miksi joku ihastuu miehiin, jotka eivät ihastu takaisin.
Annoin oman kokemukseni esimerkiksi kolikon toisesta puolesta, sekä siitä, ettei tasoja ole (kuten AP ensimmäisessä viestissään kertoi kokevansa ja joku lassukka huuteli AP:lle prinsessaharhasta ja tasoista), sekä vielä siitä, että aikaa myöten löytyy joku, jonka kanssa homma toimii. Ilmeisesti kokemukseni osui kivuliaaseen paikkaan muutamallakin, mikä ei ollut tarkoitukseni. Kerroin myös, mitä itse tein kun koin ettei ne miehet ihastuneet minuun, kun minä ihastuin heihin, eli olin AP:n kengissä. Ja miten itse selvisin siitä tilanteesta.
Mutta siinä oli tosiaan annettavani tähän keskusteluun, tulin ymmärretyksi tai en.
Millä lailla tilanteesi oli kolikon toinen puoli? Ei meillä ole vaikeuksia uskoa, että toiset saavat miehen, jollaisen haluavatkin, mutta senhän sä vain käytännössä kerroit. Sehän se tuntuu olevan se tavallisempi tarina, ei se, ettei kukaan piittaa ja välitä koskaan (joka itseä kiinnostaisi.)
Se, mitä teit siinä välissä on ainoa antisi keskusteluun, mutta eihän sekään takaa kellekään miestä, vaan ehkä elämän omia asioitaan tekevänä sinkkuna. Mä en ainakaan halua olla sellainen.
Oh my God, tuohan on vain vanha kulunut klisee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieleni olla ilkeä Ap, mutta kuullostat itseäsi huomattavasti nuoremmalta; tai kuten itse kirjoitit "kuulostaa ehkä lapselliselta tää tilitys" - Pisteet kuitenkin itsearviosta.
- Kyllä me sinun ikäiset miehet tai ainakin useimmat meistä osaamme antaa arvoa mm. nais(t)en luonteelle. Hieman jää epäselväksi mitä tarkoitat sinua "heikommalla" tai "säälittävämpiä." Tai mitä vikaa on ollut niissä pojissa jotka ovat lähestyneet sinua? Mikä tekee sinusta ni-in erinomaisen?
Heikommilla ja säälittävillä tarkoitan sellaisia ressukka naisia, jotka janoaa miehiltä hoivaa, eivät pärjää itsekseen ja ota vastuuta omasta hyvinvoinnistaan, vaan haluaa miehen huolehtimaan itsestään. Tällaisten miesten kohdalla olen ajatellut olevani itse heille liian vahva, kun osaan pitää itse puoliani ja huolehtia itsestäni, enkä täten tarvitse mieheltä hirveästi sellaista tukea. En tiedä. En osaa selittää kauhean hyvin, enkä ole varma mistään, tämä on vain jotain mutua.
Niitä minusta kiinnostuneita miehiä kohtaan, minulla ei yksinkertaisesti ole mitään tunteita, siksi en voi ajautua heidän kanssaan yhteen. Et ala olemaan kenenkään miehen tai naisen kanssa, jos et ihastu tähän. Aivokemiaa siis. Sitä ei ole niitä kohtaan, joihin en ole ihastunut.
En välttämättä ole mitenkään niin erityinen tai erinomainen, olen vain oma itseni, tällaisena hurmaava ja ihastuttava, omine hyvine ja huoneine puolineni.
Minusta kirjoitat vähän ilkeästi että "ressukkanaiset", jotka haluavat hoivaa miehiltä. Ehkä mä olen sitten sellainen. Halusin että suhde olisi sellainen eheyttävä suhde. Ehkä se oli alitajuisesti jotain, mitä pelkään miesten kammoksuvan, kun tiesin itse, ettei minulla ole paljoakaan mitä antaa, on vain paljon, mitä tarvitsen.
Toisaalta tämä ajatus ei estänyt menemästä yhteen miehen kanssa, jolta tätä hoivaa sain, vaikkei minulla muuten niin kovin isoja tunteita häntä kohtaan ollutkaan. Mutta eipä niitä olisi ollut kestävästi varmaan ketään muutakaan kohtaan, koska varmaankin tarvitsen sitä eheytymistä ennen kuin kykenen seisomaan suhteessa tasavertaisena toisen rinnalla.
En nyt sano, että sinun täytyy muuttua eheytystä kaipaavaksi, mutta minä halusin parisuhteen ja kumppanin, ja tingin omista tunteistani tai siis vaatimuksesta, että niiden on oltava voimakkaat, koska muuten olisin edelleen yksin, eikä kukaan auttaisi minua eheytymään. Mieheni sai tietää ainakin suunnilleen koko ajan, mikä on homman nimi ja siihen tahtoi lähteä. Eikä ole kuulemma katunut, eikä kadu vaikka minä eheydyttyäni etsisin toisen miehen. Muuta tarvetta etsiä toista miestä ei olisi paitsi seksi. Siinä emme sovi yhteen minusta emmekä ole koskaan sopineet. Mutta uskoin nuorena, ettei kukaan mies halua minua minuna (eli huomioida sen, että pelkään seksiä yms), joten seksisopivuus ei ollut valintalistalla.
Niin että epäilen, että sen takana on jokin trauma, jos ei herätä vastakkaisessa sukupuolessa kiinnostusta kuin miehissä, joita ei itse halua. Minustakin olivat kiinnostuneita isäni ikäiset miehet, afrikkalaiset ja sitten jokunen ikäiseni suomalaismies, joista vaistosi, että olisi pitänyt kyetä normaaliin seksiin tottakai. Edelleenkin saan kiinnostusta +20 vuotta vanhemmilta miehiltä. En tiedä olenko outo, kun he eivät ole minusta minun tasoani.
67
Ei kaikista naisista vaan kiinnostuta normaalien miesten taholta. Itse olen vetänyt puoleeni +30-vuotiaita, läheisriippuvaisia, alkoholiongelmaisia, sovinistimiehiä, narsismiin taipuvaisia, jne.
Ei kertaakaan normaalia, parisuhdetta etsivää tasapainoista miestä. Pahintahan on, että en tiedä mitä pitäisi itsessään muuttaa. Olen kuitenkin ihan tavallinen nainen ja elän tavallista elämää.
Niin ja siis ne ikäiseni seksiä haluavat suomalaismiehet rankkasin kyllä oman tasoni yläpuolelle. Miten voin olla heille riittävän tasokas kumppani, kun pelkään seksiä, enkä sen takia ole valmis tekemään sängyssä heille mitään, enkä myöskään halua, että minua naidaan? Ihan vilpittömästi kiinnostaa kysyä teiltä tasoajattelun vastustajat, että miten mä olen siis sellaisen miehen kanssa samalla tasolla?
67
Vierailija kirjoitti:
Niin ja siis ne ikäiseni seksiä haluavat suomalaismiehet rankkasin kyllä oman tasoni yläpuolelle. Miten voin olla heille riittävän tasokas kumppani, kun pelkään seksiä, enkä sen takia ole valmis tekemään sängyssä heille mitään, enkä myöskään halua, että minua naidaan? Ihan vilpittömästi kiinnostaa kysyä teiltä tasoajattelun vastustajat, että miten mä olen siis sellaisen miehen kanssa samalla tasolla?
67
Vastustan tasoajattelua, mutta onhan se ihan totta, että jos et ole seksuaalisesti todella tyydyttävä miehelle ette te koskaan ole samalla tasolla. Kuitenkin 95 % naisista seksi on mieluista ja miehille ei ole ongelma löytää naista, joka olisi superhyvä sängyssä ja seksi todella, todella hyvää.
Ne naiset, jotka ovat estoisia yms. jäävät auttamatta suhteiden ulkopuolelle ainakin karkeasti yleistäen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikista naisista vaan kiinnostuta normaalien miesten taholta. Itse olen vetänyt puoleeni +30-vuotiaita, läheisriippuvaisia, alkoholiongelmaisia, sovinistimiehiä, narsismiin taipuvaisia, jne.
Ei kertaakaan normaalia, parisuhdetta etsivää tasapainoista miestä. Pahintahan on, että en tiedä mitä pitäisi itsessään muuttaa. Olen kuitenkin ihan tavallinen nainen ja elän tavallista elämää.
Niin juuri, miksi nämä kirjoittajan luettelemat miehet ovat jonkun mielestä hänen kanssaan yhtä tasokkaita ja kannattaa vain kaivata hänen kaltaistaan naista itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
67
Vastustan tasoajattelua, mutta onhan se ihan totta, että jos et ole seksuaalisesti todella tyydyttävä miehelle ette te koskaan ole samalla tasolla. Kuitenkin 95 % naisista seksi on mieluista ja miehille ei ole ongelma löytää naista, joka olisi superhyvä sängyssä ja seksi todella, todella hyvää.
Ne naiset, jotka ovat estoisia yms. jäävät auttamatta suhteiden ulkopuolelle ainakin karkeasti yleistäen.
No niin, kyllä olen tämän aina tiennyt. Se on ihan sama, kuin joku terve nainen menee sanomaan rullatuolissaistuvalle naiselle, ettei ole mitään tasoajattelua kumppaninvalinnassa ja ystävällisesti vielä hymyilee päälle. Kuin rohkaisuksi. Sillä terveellä naisella ei ole ilmeisesti aavistustakaan, miten vaikeaa sen rullatuolinaisen on löytää kumppani, jota itse haluaa. Tietenkin jos suostuu sellaiselle, joka sinut kelpuuttaa, niin hänkin saa kumppanin. Jos hyvin käy. Mutta onko se sama asia, kuin saada sellaisen, jota itse haluat? Ei ole.
Mutta sinäkin tulet oikein hieromaan puutteeni naamalleni ja kääntämään puukkoa vajeessani ja alleviivaamaan, miten en kellekään kelpaa. Tuntuiko nyt varmasti riittävän ylemmyydeltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
67
No niin, kyllä olen tämän aina tiennyt. Se on ihan sama, kuin joku terve nainen menee sanomaan rullatuolissaistuvalle naiselle, ettei ole mitään tasoajattelua kumppaninvalinnassa ja ystävällisesti vielä hymyilee päälle. Kuin rohkaisuksi. Sillä terveellä naisella ei ole ilmeisesti aavistustakaan, miten vaikeaa sen rullatuolinaisen on löytää kumppani, jota itse haluaa. Tietenkin jos suostuu sellaiselle, joka sinut kelpuuttaa, niin hänkin saa kumppanin. Jos hyvin käy. Mutta onko se sama asia, kuin saada sellaisen, jota itse haluat? Ei ole.
Mutta sinäkin tulet oikein hieromaan puutteeni naamalleni ja kääntämään puukkoa vajeessani ja alleviivaamaan, miten en kellekään kelpaa. Tuntuiko nyt varmasti riittävän ylemmyydeltä?
Kuvittelet omiasi. Tiedän siksi niin hyvin sen, etteivät tällaiset naiset kelpaa ja ole tasokkaita, koska olen itse sellainen estoinen, seksistä kiinnostumaton ja siinä myös aika huono nainen. Omien kokemuksieni perusteella hyvin tiedän etten miehille ole kelvannut enkä tuskin tulekaan kelpaamaan, koska tässä iässä ero miesten entisiin korostuu vielä jo entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
67
Ja siis jos olisin kyennyt suostua seksiin niin olisin luultavasti riittävän tyydyttävä kumppani isolle osalle miehiä, koska eiväthän he minun tunteitani tunne, vaan omiaan, ja jos tyydytän ne, niin monille se riittää oikeinkin hyvin, mutta sehän se oli, että en nähnyt siinä suostumisessa pelon kautta mitään mitään mitään järkeä. Koska haen rakkaussuhdetta ja se ei olisi sellainen ollut, jos mun olisi pitänyt tehdä sellaista, mistä on rakkaus kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
67
Ja siis jos olisin kyennyt suostua seksiin niin olisin luultavasti riittävän tyydyttävä kumppani isolle osalle miehiä, koska eiväthän he minun tunteitani tunne, vaan omiaan, ja jos tyydytän ne, niin monille se riittää oikeinkin hyvin, mutta sehän se oli, että en nähnyt siinä suostumisessa pelon kautta mitään mitään mitään järkeä. Koska haen rakkaussuhdetta ja se ei olisi sellainen ollut, jos mun olisi pitänyt tehdä sellaista, mistä on rakkaus kaukana.
Mutta miehille seksi, josta nainen ei nauti on paskaa. Tuo strategiasi toimisi tietysti silloin, jos feikkaisit nauttivasi ja saavasi aina orgasmeja. Miehen tarpeiden tyydytys yksinään ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
67
Mutta sinäkin tulet oikein hieromaan puutteeni naamalleni ja kääntämään puukkoa vajeessani ja alleviivaamaan, miten en kellekään kelpaa. Tuntuiko nyt varmasti riittävän ylemmyydeltä?Kuvittelet omiasi. Tiedän siksi niin hyvin sen, etteivät tällaiset naiset kelpaa ja ole tasokkaita, koska olen itse sellainen estoinen, seksistä kiinnostumaton ja siinä myös aika huono nainen. Omien kokemuksieni perusteella hyvin tiedän etten miehille ole kelvannut enkä tuskin tulekaan kelpaamaan, koska tässä iässä ero miesten entisiin korostuu vielä jo entisestään.
En tiedä millaisia miehiä sinä olet löytänyt, mutta ne joita minä olen eivät ole haittaantuneet, jos mä en nauti vaan heille on riittänyt oma nautintonsa. Ehkä hekään eivät ole olleet superhyviä, vaan sellaisia, että suht perusakti on se, mitä haetaan. En näe estettä sopia sellaiselle miehelle, jos vain nyt tekisin edes jotain, mutta kun en itse nyt kyennyt mihinkään niin se oli ongelma.
67
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
67
Mutta sinäkin tulet oikein hieromaan puutteeni naamalleni ja kääntämään puukkoa vajeessani ja alleviivaamaan, miten en kellekään kelpaa. Tuntuiko nyt varmasti riittävän ylemmyydeltä?Kuvittelet omiasi. Tiedän siksi niin hyvin sen, etteivät tällaiset naiset kelpaa ja ole tasokkaita, koska olen itse sellainen estoinen, seksistä kiinnostumaton ja siinä myös aika huono nainen. Omien kokemuksieni perusteella hyvin tiedän etten miehille ole kelvannut enkä tuskin tulekaan kelpaamaan, koska tässä iässä ero miesten entisiin korostuu vielä jo entisestään.
En tiedä millaisia miehiä sinä olet löytänyt, mutta ne joita minä olen eivät ole haittaantuneet, jos mä en nauti vaan heille on riittänyt oma nautintonsa. Ehkä hekään eivät ole olleet superhyviä, vaan sellaisia, että suht perusakti on se, mitä haetaan. En näe estettä sopia sellaiselle miehelle, jos vain nyt tekisin edes jotain, mutta kun en itse nyt kyennyt mihinkään niin se oli ongelma.
67
Meillä on sitten vastakkaiset käsitykset. Minun kokemuksieni mukaan miehille ei ole riittänyt oma tyydytys vaan heitä on alkanut aina haittaamaan se, etten itse en ole tullut seksistä. Nykyisin ei siksi enää edes jaksa tapailla seksiin asti kun henkiset paineet ovat jo sitä luokkaa että en tuskin koskaan miehen kanssa kykenekään tulemaan. Minulle juuri olisi ok, että mies kokisi itse seksin hyväksi itsessään, viis minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
67
Mutta miehille seksi, josta nainen ei nauti on paskaa. Tuo strategiasi toimisi tietysti silloin, jos feikkaisit nauttivasi ja saavasi aina orgasmeja. Miehen tarpeiden tyydytys yksinään ei toimi.
Tuo ei ole 100% totta laisinkaan. On paljon ihan mukavia miehiä, joille riittää hyvin se oma nautinto. Olen ollut sängyssä 4 miehen kanssa ja kaikki ovat olleet tällaisia. Eivätkä he mitään hirviöitä olleet, tosiaankaan. Jos olisin kyennyt itsekin nauttimaan niin silloinhan siinä ei olis ollutkaan mitään ongelmaa. Ja itse uskon, että jos aidosti rakastetaan toisiamme, niin molemmat kykenevät oppimaan siihen, että halutaan tuottaa myös hyvää toiselle.
67
Ongelma oli siis itselleni se, etten nauti, ei se, että se olisi haitannut niitä miehiä. Olisi ollut kiva löytää mies, jonka kanssa itse nautin eli siis kykenen pääsemään peloistani.
67
Ei toki. Otsikossa ei ollut mitään vikaa. Mutta pointti oli siinä, että AP:ssa ei ole vikaa, vaikkei ne miehet olekaan hänestä kiinnostuneet. Eikä niissä miehissä ole välttämättä ollut mitään vikaa, joihin AP ei ole kokenut ihastusta. Kemia on monesta asiasta kiinni ja onhan se perseestä, mutta se on tuurista kiinni, missä, milloin ja kuinka usein sellaisen ihmisen kohtaa. 25-vuotiaana ei kuitenkaan ole vielä peliä menetetty eikä ole kiire mihinkään.