Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Voxra lääkkeestä?

Vierailija
23.06.2024 |

Kertokaahan miten on vaikuttanut masennusoireisiin ja onko tullut haittoja?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti 2 kuukautta ennen kun auttoi.. Sitä en tiedä auttoiko lääke vai oikeinko muuten vaan. Sivuoireita ei ollut.. Nyt ihan omin lu In vieroitan lääkkeestä jo 2 viikkoa joka toinen päivä jne. 

Vierailija
2/40 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku kuvailla sitä miten on mielialaan vaikuttanut. Onko lisännyt pelkästään vireystilaa vai onko mieli muutoinkin ollut valoisampi?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimi, on tasannut mielialan vaihteluita ja jäänyt ne pahimmat masennuskaudet pois. Eli pysyn kohtalaisen järjissäni Voxralla.

Vierailija
4/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipailisin lisää kokemuksia. Saakohan helposti reseptin muualtakin kun yksityiseltä 

Vierailija
5/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut paljon haittoja muista lääkkeistä tai sitten ei ole ollut tarpeeksi vastetta. Jokunen aika sitten vaihdettiin Voxraan. Olen virkeämpi päivisin, mutta iltaisin onkin sitten välillä vaikea saada unta.. Tämä voi tosin vielä tasoittua, kun on niin vähän aikaa ollut käytössä. En ole muita haittoja huomannut, hyötynä tuo piristyminen.

Vierailija
6/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipailisin lisää kokemuksia. Saakohan helposti reseptin muualtakin kun yksityiseltä 

Meinaatko siis mennä pyytämään lääkettä mammapalstan kokemusten perusteella? 🤦

Mulla oli muutamakin masennuslääke ennen voxraa. Vaikea sanoa, mikä on sit vaikuttanut mihinkin kun mieliala ja elämäntilanne voi muuttua muutenkin parissa viikossa, saati kuukaudessa.

Vierailija
7/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen kokemus että tyttäreni aloitti Voxra-kuurin ja teki kahden viikon kuluttua itsemurhan.

Vierailija
8/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen kokemus että tyttäreni aloitti Voxra-kuurin ja teki kahden viikon kuluttua itsemurhan.

En tiedä onko tuo provo, mutta 19v meni entistä ahdistuneemmaksi. Ja lihoi tolkuttomasti.

Vierailija
9/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä lääkkeitä minään kuurina syödä

Vierailija
10/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tuo provo, mutta 19v meni entistä ahdistuneemmaksi. Ja lihoi tolkuttomasti.

Voxran ei kylläkään pitäisi lihottaa, koska sen vaikuttavaa ainetta käytetään myös laihdutuslääkkeissä. Ahdistuneisuuteen se ei auta, siihen pitäisi olla joku muu lääkitys.

Vierailija
12/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais myös kun olisi tiedossa lääkkeen vaihto. Nyt käytössä escitalopram

Vierailija
13/40 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra on yksi ainoita niin sanottuja "masennuslääkkeitä" joilla on kunnon hoitovastetta adhd ihmisille. Itse parannuin voxralla vuodessa noin vuosikymmenen kestäneestä masennuksesta. Oli aika jännää. 

Vierailija
14/40 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan jos ei ole ADHD:ta vaan pelkästään masennusta. 

Vierailija
15/40 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lääkettä on ilm vaikea saada

Vierailija
16/40 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoakseni voxra on auttanut minua masennuksen kanssa. En kyllä tullut aktiivisemmaksi, mutta masennus lähti. Taisin syödä vuoden pari. Voi aiheuttaa aluksi mm. Harhaluuloisuutta jne. 

Vierailija
17/40 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo. Valitettavasti.

Vierailija
18/40 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoja liikkeellä. 

Voxra ei aiheuta itsemurhia.

Voxra ei lihota, vaan sen kanssa laihtuu, koska sitä käytetään tuloksellisesti mm tunnesyömisen hallintaan. 

Vierailija
19/40 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toiminut ihan hyvin. Sai lähtemään pois kotoa, kun etätöiden piti jälkeen lähteä ihan toimistolle. Auttaa sosiaalisuudessa ja vie pahimmat pakkoajatukset itsetuhosta pois, antaa energiaa. Pystyy olemaan paremmin osa yhteiskuntaa. Ahdistukseen sen sijaan ei kovin hyvin auta, jos se on iso ongelma. Voi aluksi jopa pahentaa. Tämä ihan tunnettu ominaisuus. Tämän myötä myös nukkumista heikentää. Minulla siihen auttaa onneksi 3,8mg melatoniinia joka ilta. 

Vierailija
20/40 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kuulla enimmäkseen hyviä kokemuksia. Miksiköhän on niin vähän käytetty kun haitat vaikuttaa olevan pienemmät kuin muissa masennuslääkkeissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän